banner783
banner826
banner840
banner828
15 Şubat 2019 Cuma 15:26
Yangından önce son çıkış… Körfez Belediyesi BATIYOR..!
banner728

Körfez Belediye Başkanı İsmail Baran, ilçe genelinde yer alan sanayi işletmelerinin 2019 emlak vergilerini istemeye başlamıştı. Yılsonu ve ödeme dönemi gelmeden yapılan bu talebe sanayiciler isyan edince, sanayicilerin ruhsatları için inceleme kararı alınmıştı. İsmail Baran, belediye meclisini cezai işlemler için olağanüstü toplama kararı aldı. 19 Şubat Salı günü gerçekleştirilecek olan olağanüstü meclis toplantısında Nuh Çimento ve Tüpraş’la ilgili cezai işlem talebi içeren komisyon raporları oylanacak. Belediye başkanı İsmail Baran’ın ekonomik sıkıntıya soktuğu belediyeyi seçim öncesi rahatlatmak, borçlarını ertelemek için Baran’a meclis toplantısında banka kredisi çekme yetkisi de verilecek. Belediye ve iştiraklerinde görev yapan pek çok personelin bu ayki maaşlarının tam yatırılmadığı iddia ediliyordu. İsmail Baran çekeceği kredi ile maaşları mı ödeyecek merak konusu…

Son Güncelleme: 16.02.2019 08:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hamdi 2019-02-25 09:12:16

Tayyip erdoğana zamaninda cimerden defalarca yazfim bu baran küfürbazını al yoksa akp ye kimse oy vermez belediye secimlerinde dedim.Ama dinleyen olmadı.Bu adami seçip belediye baskani yapanlar oyunu akp ye verenler oldu.Yoksa secilecegi yoktu.Aday olmasi bile kayincosu şavsatli milletvekili sayesinde oldu.Hemsericilik ayagina secildi.Belediyede barancilar, fikriciler ve karaosmancilar olarak üce bolunmuş kadro var calisan.Bunlarin hepsinin biran önce def edilmesi laxim.Manavlara da sesleniyorum siz bu kafayla gityiginiz surece laza gurcuye kurde kul köle olursunuz.Dağdan felip bağdakinin elindekini alirlar...

Avatar
Devletini seven 2019-02-21 01:33:32

Hani müslümandık hani hani yetim hakkı yemezdik koltuklara oturama kadar nerde denetliyeçek ekip a,b,c,d,partilerden Adam alacaksın denetleteçeksin.örtülü ödenekten kim nereye götürmüş Kim 1000 telelik işi 5000teleye yaptırmış.şayet belediyeler hastaneler yani tüm kamuyu denetleteçeksin.varsa kim yönetiyorsa donunu bile alaçaksınki.yeminle kimse koltuk istemez...

Avatar
Yarımcalı 2019-02-20 22:30:57

İsmail Baran Karamürsel’de yaptırdığın villada oturmayı yüce rabbim nasip etmez inşAllah sana... mhp dönemini geçtin Baran efendi...

Avatar
Körfez 2019-02-20 21:51:30

İsmail Baran’ı aday yapan kişi Mustafa Demirkan diye bir hocadır... günahı vebalı bu hoca denen kişinindir Allah bu hocanın burnundan fitil fitil getirsin...

Avatar
Sadullah 2019-02-20 13:44:16

Tek ismail baran mı yedi ilçe teşkilatı neyapar ülke böle böle batıyo

Avatar
Körfezli(bu sefer yerli kullanıcam) 2019-02-20 12:59:17

İsmail başkan Artvine gider Şener başkan işi bitince Muş a gider olan yine biz yerlilere olur biz nereye gidelim taş köprüye geri mi çıkalım körfez batınca hiç işim olmasa da bı sefer Salih şirine vercem batsada oda bizle burda taş köprüye çıkıcak mecbur

Avatar
Devletini seven 2019-02-20 01:09:16

Allah beter etsin demiyorum sahip çıkmazsanız belediyenize başkana gülerseniz.uyursanız daha çok ağlarsınız...

Avatar
Çeçen.... 2019-02-19 03:03:17

Savcılar ve maliye harekete geçmeli. Bu adam sorgulanıp bir an önce mahkemeye sevk edilmeli. Varsa cezası çekmeli

Avatar
hamit @Osman 2019-02-16 23:12:49

ne sandın ya...sol muhalefet ama yarın izmite rezadans kraliçesi..sol ve rezidans..sahte solcular sizi

Avatar
Gercekci 2019-02-16 22:46:22

İsmail baran üpa aş vardı yok oldu. Baran giyim vardı Yok oldu bunları yöneten Barandı selattin kabadayı, bay Ramazan tuna kadroya bakın ben muhalefet değilim gercekciyim. MD yorum yazana 1982 den beri kabadayı yı tanıyorum diyor babasınım doc kamyonu varmıydı

Avatar
Hekimoğlu 2019-02-16 22:17:13

Dahası var. Kabakoz ne oldu. Ben bu mahallede büyüdüm. Burasının sorunu önceliğim hiç merak etmeyin. Sizler benim komşularımsınız. Vb. Nice söz ve konuşmalar. Şimdi oturan sakinlerin büyük çoğunluğu haklarını helal ediyorlarmı yoksa etmiyorlarmı...Çok merak ediyorum. Acaba bir cevabı varmı. Giderken.

Avatar
Osman 2019-02-16 17:40:19

Yorumların çoğu muhalefet....

Avatar
Osman 2019-02-16 17:37:18

Yorum yapanların çoğu muhalefet...

Misafir Avatar
hamit 2019-02-16 23:12:49 @Osman

ne sandın ya...sol muhalefet ama yarın izmite rezadans kraliçesi..sol ve rezidans..sahte solcular sizi

Beğenmedim! (0)
Avatar
MD: 2019-02-16 16:29:26

MD Selahattin kabadayiogluna bu memleketin insanı bu güne kadar fazkazıyla destek verdi ama onun ne bu memlekete nede manav milletine hiç bir faydası olmadi.
Ancak yegenlerini belediyeye aldı şuana kadar yalniş duymadıysam 4 veya 5 yegeni belediyede çalişıyor.
Hırsızmıdir degilmidir onu Allah bilir tabiki biz bilemeyiz.
Ama hiç kimseye hiç bir faydası yok.
Yeğenleri vd bazı menfaatciler disında!
Taşköprüde eğitimli donanımlı hiç mi insan veya genç yok bu işleri yapacak?
Bu neyin hırsı bòyle yerinde zamaninda birakmasinı bilicen arkedeş.

Avatar
HATTAB ÖMER 2019-02-16 15:19:52

selam millet. Bu vicdansız lar halkın sn Tayyip Erdoğan a olan güvenlerini sarsan kişiler olarak hatırlayacak bunlar AKP nin yğz karaları ama Akp artık yandaş yalakaların seçtiği liderlere başkanlara güvenmiyor oyda vermiyecek bunlar halkın arasında yoklar halk oy veriyor üç beş şerefsiz çalıp çırpıyor zaten çalış mada yok tüm mahalle yolları perişan sadece ana caddeler güzel gerisi çamur

Avatar
Ibrahim 2019-02-16 13:07:59

Devleti milleti zarara ugratan kişisel çıkarları için yolsuzluk yapanlar vatana ihanetten yargılansın

Avatar
sende az çakal değilsin @körfez 2019-02-16 13:00:26

Demekki sendede çakallık varki mefaat için oy vermişsin ..

Avatar
HesapMahşereKalsın 2019-02-16 12:09:33

Bu başkanlar seçimle değil atamayla geldiği sürece kim gelirse gelsin aynı. İsmail Baran ailemin 30 yıllık emeğini yok etti. Ve yuz binlerce liralık borca soktu bizi. Rabbim aynısını ona ve ondan olanlara yasatmadan canını almasın inşAllah.

Avatar
garip 2019-02-16 11:57:56

Selamünaleyküm arkadaşlar. bu demektirki Tayyip Erdoğanın AK partili belediyeciliği iflas etmiş.

Avatar
körfez 2019-02-16 11:13:56

sözünün eri olmayan tek belediye başkanı ben ona 34 oy verdim bir tane iş yaptıramadım ben erhana oy vermedim yunusa 2 dönem oy verdim bir dönemde buna verdim haram olsun oylarım gümüşhane erzurumlular var

Misafir Avatar
sende az çakal değilsin 2019-02-16 13:00:26 @körfez

Demekki sendede çakallık varki mefaat için oy vermişsin ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ferhat Dülger 2019-02-16 10:46:45

Baran fabrikalardan emlak vergisi paralarını alamadı hemen icra-haciz işlemlerine başlasın. Olmadımı. Baranı savunanlar. Erkekseniz adamsanız başınızda Baran, arkasında topunuz. Kemal Sunalın Bekçiler Kralındaki gibi gidin fabrikalara vergini vermedin ha ben de fabrikalarınızı KAPATTIM deyin kapatın.

Avatar
Tc 2019-02-16 07:34:07

İsmail baran bir dukani yonetemiyordu beş yıldır belediyeyi yonetiyor normaldir batması hata gec kalmiştır

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-16 03:26:48

Allah DEVLETİMİZİ ve milletimizi korusun,herkesi hakettiğiyle karşılaştırsın.

Avatar
T tilki 2019-02-16 01:43:55

KİM GELİRSE GELSİN HANGİ PARTİ KAZANIRSA KAZANSIN ŞAİBENİN KALKMASI İÇİN SİSTEMİN KURUMSAL HALE GELMESİ İÇİN SİYASİ PARTİLER KANUNU DEĞİŞİP SİYASETÇİLERE NERDEN BULDUN SORULMASI LAZIM YOKSA SÖYLENİR SÖYLENİR UNUTULUR

Avatar
Ne 2019-02-16 00:45:13

Körfez belediyesi bu gazeteye batıyor acaba neden.baran ne yaptı acaba bu gazetenin düşmanı oldu ?

Avatar
Cafer dikduran 2019-02-16 00:13:07

InsAllah gelen gideni aratmaz barandan kimse razi değil

Avatar
Herekeli 2019-02-15 23:50:24

Bi an önce değişim şart..

Avatar
Şener efendi 2019-02-15 23:29:16

Şener efendi gelince düzeltir merak etmeyin dahi ekibi ile birlikte

Avatar
Melih 2019-02-15 23:04:09

İmara açılacak daha çok arsa var toprak bitmez sat sat ye!!!

Avatar
akparti körfezli 2 2019-02-15 23:01:30

ismail baranın yanında olan varolan meclis üyeleri, şener söğüt açıklanınca soluğu şener söğütün yanında almaya başladılar.Bunların kimi kunduracı, kimi muhasebeci, kimi başka bir meslekten.yazık yazık, takım arkadaşı satılmaz...tabi müdürlük şu ihale bu ihaleden iyi kazanç oluyordu değil mi?....

Avatar
akparti körfezli 2019-02-15 22:59:15

ismail baran, belediyeye yapılan işler karşılığında kesilen faturaların ödemelerini yapamıyor. Belediyenin kasasında para yok diyor. Beni başarısız göstermek için her türlü engelleme yapıldığını söylüyor. Şener söğütte skm kapsamında gittiği yerlerde belediyenin başarılarını anlatıyor. Al birini vur ötekine. Bu nasıl belediyecilik! Bu nasıl belediye meclis üyelikleri ve encümenlikleri! Meclisteki satışta en son akp li iki encümen red etmişti. Dİğer encümenler uyuyor mu? Yoksa sus payları mı aldılar? Faruk Denli'ye bakın, alıştı artık önce belediye başkan adaylığına oynuyor. Seçilmeyince yardımcılığını yapıyor. Bu nasıl mantık? Ya Selahattin kabadayıoğluna bakın, yeter artık gençlere, geriden gelenlere koltuğu bırakıyım demiyor, yine belediye başkan yardımcılığı peşinde. Yeter artık bırak git arkadaş yapışma koltuğa.Belediyecilik anlayışı bunların bu kadar işte. Millette iş güç ayağına encümenleri ve başkanlara oy verip besleyerek birşey olacağını sanıyor. Bu seçim dikkat etmek şart.

Avatar
Murat taş 2019-02-15 21:04:06

Temmuz Ağustos ayında kestridikleri faturaları ödeyemiyorlar çok yazık.

Avatar
Harun TAŞ 2019-02-15 20:30:32

Kimse durupdururken kendi memlekettin ve kentin düşmanı olmaz
Yukarı hereke cami altındaki derneğe geldiler söz verdiler kisa bir surede
Büyük yatırımlar yapacağız bunu derken namus şeref yemin ettiler
Yıllar geçti hâlâ bişi yok yol yok alt yapı yok doğal gaz yok

Avatar
MD 2019-02-15 19:58:49

Selahattin abiyi 1982 den beri tanırım Asla haramla işi olmaz kefilim diğerlerini bilmem

Avatar
Umut Körfez 2019-02-15 19:27:07

MHP döneminde bile ikdidarda olduğu zaman hiç yarım maaş vermedi akparti ikdidarda ama maaş yarım yattı ...

Avatar
Cumhuriyet 2019-02-15 19:19:22

Ne kadar garip oysa akp lilerin elini atıp da düzeltemediği hiçbir şey yok gibi,vAllahi çok şaşırdım.Şaka bir yana bakın bakalım en borçlu belediyelere hangi partinin belediyeleri.

Avatar
4141 akak 2019-02-15 18:31:00

Baran körfezi manipile ediyor ak partinin oylar düşsun diye herseyi yapıyorda onun başkan yardımcıları faruk denli ve selahaddin kabadayıoğlu nun bir daha meclis üyeligi istemelerine ne demeli bu isde bunların ve barana engel olmayan meclis üyelerinin hiçmi kabahati yok.genel merkez yapanın yanına bırakmamalı sorgulamalı son beş yılı

Avatar
4141 akak 2019-02-15 18:30:18

Baran körfezi manipile ediyor ak partinin oylar düşsun diye herseyi yapıyorda onun başkan yardımcıları faruk denli ve selahaddin kabadayıoğlu nun bir daha meclis üyeligi istemelerine ne demeli bu isde bunların ve barana engel olmayan meclis üyelerinin hiçmi kabahati yok.genel merkez yapanın yanına bırakmamalı sorgulamalı son beş yılı

Avatar
Başkan 2019-02-15 16:09:54

Konuşulanlara gore Kendisi ilce baskaniyken baranin kredi çekmedine engel olan şener soğut bakalim simdi nasil bir tavır alacak bu işe musaade edecek mi?
Sn.Baran canlı yayinlarda krediye karşıyım demeçleri veriyordu daha dune kadar simdi fikri değisti sanirım.Bu sekilde bir cok demeci korfezin kulagında hala!
Eyyyyy korfez görün artık ve sistemi değiştirin!
Olan bizlere ve korfezimize oluyo!
Yapanın yanina herşey kâr kaliyor.
Uyanin artık!

Avatar
Batmazzzzz 2019-02-15 15:52:29

Çünkü baranın müthiş ekibi özellikle selahattin kabadayioglu ve sait çalık birde sanayi mudürü demet beykoz,birde satışlardan sorumlu müdür vekili nurdan zorluer hemen bugün 20 trilyonlar bulurlar.Çünku bu ekip çok yetenekli!
O kadar ki:yunus pehlivanı gonderdiler.
Hemen baranın yanında yer aldılar.
Şimdi baranıda gonderiyorlar.
Kendi aralarında kesin SIRADAKİ gelsin diyorlardır bu tecrübeli ekip?

Avatar
körfezz 2019-02-15 15:47:18

şu ilçeyi yerli birisi yönetmeli kimseyi ayırmıyoruz lakin görünen köy kılavuz istemiyor İlimtepe cazibe merkezi olacaktı hala köy elektrik telleri bazı mahallelerde yer altından geçiyor gayette estetik bazı mahallelerde hala aynı OY ORANINA GÖRE SOKAK SOKAK YAPILIYOR GELSİNLER TUNAHAN CADDESİNE BAKSINLAR ÖZELLİKLE KAYMAKAMLIĞA DOĞRU GİDİN BAZI SOKAKLARDA YAPMIŞLAR ARTIK KİM OTURUYORSA !!!

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482