banner768
banner598
27 Mayıs 2018 Pazar 12:58
Yahya Kaptan’da pompalar iş görmedi! Her yer su altında!
banner728
İzmit’in en modern mahallelerinden biridir aslında Yahya Kaptan Mahallesi ama gelin görün ki uzun yıllardır hizmet görememekten şikayetçi bu mahallenin halkı. CHP’ye ağırlıklı oy çıkmasından sebep, bu mahallenin hizmetsiz bırakıldığını iddia ediyor vatandaş. Öyle ki mahalle karlar altında kaldığında CHP’liler, günlerdir kapalı olan yolları Yalova Belediyesinden getirttikleri tuzlama aracıyla açtırtmıştı. Bu mahallenin muhtarı bile konteynerde halka hizmet vermek zorunda bırakılmış durumda.

Yahya Kaptan’ın alt yapısı da bir hayli sıkıntılı… Dün itibari ile başlayıp gece şiddetini artıran sağanak yağmur, Yahya Kaptan’da hayatı felç etti. Yapılan pompaların hiçbir işe yaramadığı, yağan ilk yağmurda görüldü. 8 ve 9. Bölge’de bodrum katlarını ve arabaları su bastı. Suyun tahliye edildikten sonra çekilen fotoğraflar dahi, baskının boyutunu gösteriyordu. Araçların içinde su birikintileri oluştu.

İzmit Belediyesinin bu noktada Yahya Kaptan’a bir ayrımcılık yaptığı söylenemez, yiğidi öldürüp hakkını vermek gerek(!) Belediye, şehir merkezi de dahil pek çok noktada alt yapıda sınıfta kaldı, sadece Yahya Kaptan’da değil!














Son Güncelleme: 27.05.2018 15:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vicdan 2018-05-28 08:12:00

Çalınca çırpınca değil, çalışınca oluyor kocaeli belediyesi. Kendi sloganınızı hatırlatmakta yarar var.Isu alacaklı gibi zilime evde hasta mi var bebek mi var demeden defalarca basıp kabadayı gibi saati okuyan zorba görevlileriniz nerde. Neden sus pus oldunuz su baskininda. Nereye kaçtınız.

Avatar
Vatandaş 2018-05-27 21:49:37

Yahya kaptan ı daha ne yapılacak Allah aşkına tramvayda oraya koydular Dakika başı dolmuş geçer belediye geçer AVM'ler orada oraya yapılan hizmetin Yarısı bizim mahalleye yapılmadı be.

Avatar
Fenasi @izmitli41 2018-05-27 18:36:42

Lan sözde izmitli41 Akpyi savunma. Bak İstanbul, Ankara, Bursa sele teslim, altyapıları bitik. Oralarıda mı bataklık ulan

Avatar
Millet düşmanı sözde izmitli41 @izmitli41 2018-05-27 18:33:58

Akpyi savunma. Bak İstanbul, Ankara, Bursa sele teslim, altyapıları bitik Oralarıda mı bataklık ulan

Avatar
akpli vatan haini millet düşmanı sözde izmitli41 @izmitli41 2018-05-27 18:14:44

samsunda dere yatağına konut yapan akp selde ölümlere sebep oldu sesiniz çıkmadı. Suçu Allah'a attınız dinsiz imansız kafir akpliler

Avatar
Kadir 2018-05-27 18:14:01

Türkiye nin en çok vergi veren şehrinin en çok vergi veren mahallesine bu eziyeti reva görenler, elbet kurtulacağız sizden.

Avatar
Musa Kart 2018-05-27 15:56:52

Izmitli41 buyurmuş başa çıkamazsınız. Ulan Japonya dopa olayı olan 9 şiddetindeki depremle başa çıkıyor burada da altyapı ve rögarlar düzgün yapılsa İsu çalmasa çaldırmasa bu iş çözülür.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-05-27 13:48:22

Evet mangalda kül bırakmayan belediye başkanları vali bakan vekiller bana her yağmur neden sizi HATIRLATIYOR!

Avatar
izmitli41 2018-05-27 13:35:54

yahya kaptan bataklık bir yer. bu olanlarda gayet normal. ilk defada olmuyor. son da olmayacak. doğa ile başa çıkamazsınız.

Misafir Avatar
Fenasi 2018-05-27 18:36:42 @izmitli41

Lan sözde izmitli41 Akpyi savunma. Bak İstanbul, Ankara, Bursa sele teslim, altyapıları bitik. Oralarıda mı bataklık ulan

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet düşmanı sözde izmitli41 2018-05-27 18:33:58 @izmitli41

Akpyi savunma. Bak İstanbul, Ankara, Bursa sele teslim, altyapıları bitik Oralarıda mı bataklık ulan

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akpli vatan haini millet düşmanı sözde izmitli41 2018-05-27 18:14:44 @izmitli41

samsunda dere yatağına konut yapan akp selde ölümlere sebep oldu sesiniz çıkmadı. Suçu Allah'a attınız dinsiz imansız kafir akpliler

Beğenmedim! (0)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482