banner768
banner598
banner749
14 Ekim 2016 Cuma 16:55
Vince bağlı sepet düştü, 2 işçi öldü
banner728
 Olay, öğle saatlerinde Derince Belediyesi'nin Yavuz Sultan Mahallesi Harikalar Sahili'nde müteahhitliğini Türköz inşaatın yaptığı 'Yelken Kafe' olarak bilinen sosyal tesisin inşaatında meydana geldi. Kaba inşaatı tamamlanan 30 metre yükseklikteki kulelerde dübelleri kontrol etmek isteyen müteahhit firmada görevli işçiler Ferdi Karagül ile Sinan Dinç, vincin sepetiyle kulelere doğru yükseldi. Vinç beton kulelere yaklaştığı sırada henüz bilinmeyen nedenle halatın kopması sonucu sepet içindeki işçilerle yaklaşık 25 metre yükseklikten yere düştü. 

Çalışma arkadaşlarının haber vermesi üzerine olay yerine 112 Acil Servis ekipleri geldi. Sağlık ekipleri 31 yaşındaki Ferdi Karagül ile 32 yaşındaki Sinan Dinç'in öldüğünü belirledi. Arkadaşlarının ölümüyle büyük üzüntü yaşayan işçiler gözyaşlarını tutamadı. Polis olay yerinde incelemede bulunurken, sorumlularla ilgili soruşturma başlatıldı.





Son Güncelleme: 15.10.2016 17:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
teleskop operatoruyum 2016-10-21 18:55:37

Ulan bu evlatlar ekmegi icin geldiler bu y...k vincci sen halat muyanesi kontrol yaptirmamis belli ve sen nasi bi operotorsunki kullandigin makinayi bilniosun halat kontrolunu yapmiosun benim bildigim o mesafeye mobil sepetle cikilir belliki iscinin bi onemi yok oldu gitti bitti demi duyn millet duyun

Avatar
Senol Erbas 2016-10-16 11:37:42

İş vereler uzmanların uyarılarına duyasrsiz kalirken bunu dudunseydi bu kazalar olmazdi.

Avatar
ADALET.. 2016-10-15 20:26:21

Allahim sen sabır ver bu nasıl birşey gencecik adamlar hayatlarından oldu. Türköz bunun hesabını verecekler. Sonunda ne olursa olsun......

Avatar
Baris 2016-10-15 14:31:22

Kaç para bi iş güvenlikci maaşı her şantiyede en az bir tane olması gerekirken sadece firmada bir tane var gelelim vinç operatörüne sen kaç yıldır bu işi yapiyon aslanım gerizekalımısın iki kişiyi tasiyamayacak kadar ince halat kullanmissin sayın şantiye şefi sen kaç yıldır bu işi yapiyon

Avatar
uzman 2016-10-15 12:52:37

Bu çalışma yapılmadan önce risk analizi yapılmış mı? eğer yapılmışsa iş güv. uzm. sorumlu tutulamaz. Uzman, Bu şekilde çalışmaya da izin vermişse uzman değildir.

Avatar
Koleksiyoncu 2016-10-15 12:17:15

Burada en önemlisi vincin insan yarım yerine kaçmadan sepet takip cikarmasidir. Fiyati ucuz olsun diye bu sekilde yapılıyor. Yazık gunah, Simdi ne olacak diyorsanız tirkoz inşaata hiç bir şey olmayacak, şantiye dedi,isg uzmanı ve vinç sahibi muhtemel 2-5 yıl hapis alacak ve is kapanmış olacak. Geride kalanlara Allah dabir versin.

Avatar
Uzman 2016-10-15 09:19:57

Yorumlardan anlasildigi kadari ile pek isten anlayan yok sanirim.
1- Sepetle yuksekte çalışılır. Istersen 50 metrede de calisilir ama bunun kurallari vardir.
2- Yuk tasima sepeti ile adam taşınmaz.Bu is icin sertifikali adam tasima sepeti ve sertifikali halatlar/ sapanlar kullanilmaliydi.
3- Personel parasut tipi emniyet kemeri kullanip vincin kancasina direkt baglanmaliydi
4- hemen isg uzmanini suclamayin.belki o sirada orada degildi ve isvereni onceden uyarmisti
5- Cahillik yapip bilmeden savci/hakim olmayin.
6- Allah rahmet eylesin olen kardeslete

Avatar
İsg uzmanı 2016-10-15 01:51:55

İsg uzmanını dinleyen isveren mi var bu ulkede?İmalat bitsin is gecikmesin.Uzman var mi var kanuni zorunluluk.Uzman sesini cikarinca osgb dense taseronlarla kavga ediyor uzman diye sikayet etmeler,taseron isverenleri bizi cok sıkıyorsunuz sikayetleri.Yetsin artik devlet en azindan insaat ve maden de uzmanlarin maasini odesin.İsveren maas odeyen olunca is mufettisi gelene kadar uzmanı ciddiye almıyor,sonuc ortada.Yazıklar olsun hepimize.Allah rahmet eylesin ailesine sabır versin Rabbim...

Avatar
bu kardeşlerin katili kim şimdi? 2016-10-15 00:46:35

daha önceden orada bir sosyal tesisler yapılmıştı, yeni bir tesisi goreve gelince başkan Ali Haydar Bulut yıktırmıştır neden???
daha önceki belediye başkanı başka partiliydide yaptığı tesisler hiçbir işe yaramiyormuydu? yada bu kadarmi, aynı partili olmanıza rağmen, nefret ediyordun diğer dönemdeki akpartili başkandan. yaptığı bütün işleri alt üst ediyorsun???
siz bu milletin parasını nasıl olurda çöpe atarsınız?
-kent meydanındaki saat kulesi neden yıkıldı?
-derince spor 3. lige çıkmasına ve başarılı olmasına rağmen ilişkiler neden tamamen koparildi?
-ve bu vefat eden arkadaşların yaptığı inşaatın yerinde sosyal tesisler neden yıkıldı?

şimdi soruyorum bu kardeşlerin katili kimdir?

Avatar
arda 2016-10-15 00:40:07

Mekanın cennet olsun kardeşim benim herşey unutulur birşey olmamış gibi yoluna sokarlar herşeyi. Kimsenin ahi kalmaz iş güvenliği olmadan buna nasil izin verdiler Allah cezalandırini versin inşAllah

Avatar
Mert inşaat mühendisi 2016-10-14 21:09:41

Türköz inşaat ve sahiplerinin bu olay üzerine büyük hesaba cekilmelilerdir aksi halde iki cihanda bunun hesabını Allahü teala sorar ölenlerin ailelerini bir düşünün müteahhit firma kapatılmalı ve büyük cezalara çarpılmali yok öyle ızmitte her yere koca koca inşaatlar yapıp da dünya kadar paraları cebe indirmek sorsan suçluları ölenler olarak gösterir ah para sen nelere kadirsin..

Avatar
Vatandaş 2016-10-14 19:48:19

Proje hatası, o yükseklikte kuleyi katlara baglamazsan insanlar vinç ile çıkar ve risk doğar. Üzülmekten başka yapacak yorum bulamıyorum. Allah rahmet etsin. :-(

Avatar
marko 2016-10-14 19:29:10

müteahhit, şantiye şefi, iş güvenliği uzmanı, vinç operatörü tamamı bu cinayete ortak olmuşlardır.Allah aşkına, şu sepetle insan yüksekte çalıştırılır mı?hele vince ne demeli?zaten mevzuat bu şekilde yüksekte çalışmaya müsaade etmez. hey be sersem şantiye şefi be geri zekalı iş güvenliği uzmanı körmüsünüz?

Avatar
guest 2016-10-14 18:31:33

Allah kahretsin bunları da şantiye şeflerini de..

Avatar