banner598
banner608
banner654
14 Ekim 2016 Cuma 16:55
Vince bağlı sepet düştü, 2 işçi öldü
banner610
 Olay, öğle saatlerinde Derince Belediyesi'nin Yavuz Sultan Mahallesi Harikalar Sahili'nde müteahhitliğini Türköz inşaatın yaptığı 'Yelken Kafe' olarak bilinen sosyal tesisin inşaatında meydana geldi. Kaba inşaatı tamamlanan 30 metre yükseklikteki kulelerde dübelleri kontrol etmek isteyen müteahhit firmada görevli işçiler Ferdi Karagül ile Sinan Dinç, vincin sepetiyle kulelere doğru yükseldi. Vinç beton kulelere yaklaştığı sırada henüz bilinmeyen nedenle halatın kopması sonucu sepet içindeki işçilerle yaklaşık 25 metre yükseklikten yere düştü. 

Çalışma arkadaşlarının haber vermesi üzerine olay yerine 112 Acil Servis ekipleri geldi. Sağlık ekipleri 31 yaşındaki Ferdi Karagül ile 32 yaşındaki Sinan Dinç'in öldüğünü belirledi. Arkadaşlarının ölümüyle büyük üzüntü yaşayan işçiler gözyaşlarını tutamadı. Polis olay yerinde incelemede bulunurken, sorumlularla ilgili soruşturma başlatıldı.





Son Güncelleme: 15.10.2016 17:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
60evlerden 2016-10-14 18:19:42

giden canların hiçbir önemi yok türköz yaptığı yarım yamalak işlerle para kazansın yeter. bu firmayı denetleyen yok mu hiç? çok üzüldüm ölen işçilere Allah rahmet eylesin. şantiye alanlarında ciddiyetsiz çalışan firma daha kaç insanın canını yakacak kim bilir.. bu son olsun umarım..

Avatar
guest 2016-10-14 18:31:33

Allah kahretsin bunları da şantiye şeflerini de..

Avatar
İsg uzmanı 2016-10-15 01:51:55

İsg uzmanını dinleyen isveren mi var bu ulkede?İmalat bitsin is gecikmesin.Uzman var mi var kanuni zorunluluk.Uzman sesini cikarinca osgb dense taseronlarla kavga ediyor uzman diye sikayet etmeler,taseron isverenleri bizi cok sıkıyorsunuz sikayetleri.Yetsin artik devlet en azindan insaat ve maden de uzmanlarin maasini odesin.İsveren maas odeyen olunca is mufettisi gelene kadar uzmanı ciddiye almıyor,sonuc ortada.Yazıklar olsun hepimize.Allah rahmet eylesin ailesine sabır versin Rabbim...

Avatar
bu kardeşlerin katili kim şimdi? 2016-10-15 00:46:35

daha önceden orada bir sosyal tesisler yapılmıştı, yeni bir tesisi goreve gelince başkan Ali Haydar Bulut yıktırmıştır neden???
daha önceki belediye başkanı başka partiliydide yaptığı tesisler hiçbir işe yaramiyormuydu? yada bu kadarmi, aynı partili olmanıza rağmen, nefret ediyordun diğer dönemdeki akpartili başkandan. yaptığı bütün işleri alt üst ediyorsun???
siz bu milletin parasını nasıl olurda çöpe atarsınız?
-kent meydanındaki saat kulesi neden yıkıldı?
-derince spor 3. lige çıkmasına ve başarılı olmasına rağmen ilişkiler neden tamamen koparildi?
-ve bu vefat eden arkadaşların yaptığı inşaatın yerinde sosyal tesisler neden yıkıldı?

şimdi soruyorum bu kardeşlerin katili kimdir?

Avatar
marko 2016-10-14 19:29:10

müteahhit, şantiye şefi, iş güvenliği uzmanı, vinç operatörü tamamı bu cinayete ortak olmuşlardır.Allah aşkına, şu sepetle insan yüksekte çalıştırılır mı?hele vince ne demeli?zaten mevzuat bu şekilde yüksekte çalışmaya müsaade etmez. hey be sersem şantiye şefi be geri zekalı iş güvenliği uzmanı körmüsünüz?

Avatar
Vatandaş 2016-10-14 19:48:19