banner861
banner859
banner860
06 Aralık 2018 Perşembe 09:37
Üzülmez son kozlarını oynuyor..!
banner728

Mart 2019 seçimleri öncesinde AKP’li başkanlar yeniden aday gösterilebilmek için kırk takla atıyor. Temayül yoklamalarına müdahale eden, sık sık Ankara’ya giderek kulis yapan başkanlar arasına, yeniden aday gösterilme konusunda ümitsiz olan Kartepe Belediye Başkanı Hüseyin Üzülmez de katıldı. Değişme ihtimali yüksek isimlerden olan Üzülmez, yıllardır söz verdiği ancak yerine getirmediği Kartepe projesi için kolları sıvadı. Dün belediye, teleferiğin temellerinin 9 Aralık Pazartesi günü atılacağını açıkladı.
 

SÖZ VERMİŞLERDİ

Seçime 4.5 ay kala belediyenin teleferiği hatırlaması şaşkınlık yarattı. 100 milyon liraya mal olacak teleferik projesinde 15 direk yer alacak. Teleferik toplam 2 istasyonda duracak. Taşıyıcı halat genişliği 10 metre olacak teleferik de toplam 24 adet 10’ar kişilik kabinler yer alacak. Teleferik Hikmetiye ve Kuzuyayla istasyonlarına yolcu taşıyacak. Teleferik projesi AKP’li belediyelerin yaklaşık 15 yıldır vaat ettikleri bir proje. Hüseyin Üzülmez de 2014 yılında söz konusu projeyi öne sürmüş ancak aradan geçen yıllarda projeyi hayata geçirememişti.

Son Güncelleme: 06.12.2018 11:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Serhat @N.öztürk 2018-12-07 16:51:08

Belediyeler yolları kazmaz yol yapar hanıefendi bir bakın bakalım yolları kim kazıyor evimin önüne 3 deva asfalt atıldı 3 ay durmadı hemen ardından ya isu ya telekomun çalışanları her yeri delik deşik ettiler.

Avatar
Gelde inan 2018-12-06 21:01:02

Anca iki metre beton atar temel attım derler

Avatar
asu 2018-12-06 15:12:00

Sen önce oturduğun o koltuktan kalkta disari bak! Pislikten görünmüyo disarsi Düğün zamani belediyenin bahcesini bi dolan silah atan atana esrar icki icen icene biranemi actinizda haberimiz yok sizsen bi cacik olmaz

Avatar
N.öztürk 2018-12-06 12:17:50

Aman aman Hüseyin üzülmez kartepenin delik deşik yollarını onarsın..çamur deryası içinde kartepe ..birde turizm merkezi olacakmış..turizm merkezi olması için yolların düzgün çamurlu olmaması gerekiyor...gitsin artık çalışmayan belediye istemiyoruz

Misafir Avatar
Serhat 2018-12-07 16:51:08 @N.öztürk

Belediyeler yolları kazmaz yol yapar hanıefendi bir bakın bakalım yolları kim kazıyor evimin önüne 3 deva asfalt atıldı 3 ay durmadı hemen ardından ya isu ya telekomun çalışanları her yeri delik deşik ettiler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Büyükşehir 2018-12-06 11:28:32

yüzünü yıkamaktan aciz teleferikmi yapacak yapacak olaydı para bolken şimdiye kadar yapardı atmasın temelini nasıl olsa yarım kalacak ölü yatırım olur

Avatar
sinan laçin 2018-12-06 10:46:47

Gel de Kemal SUNAL filmlerini yad etme. ZÜbükzade filmi gibi !!!!

Avatar
Kartepeli KAMİL 2018-12-06 10:43:35

5 sene bitti.Teleferik temeli atacaklar bizde inandık. Görünen köy kılavuz istemez.
Önce milletin ayağından çamuru kaldırsın. Yollar berbat. Bu ve eski başkanlara bir daha oy moy yok.

banner866

banner867

banner868

banner820

banner482

banner863

banner864

banner865

banner846

banner328