banner768
banner598
banner749
04 Ocak 2018 Perşembe 23:27
UTANÇ otobüslerine İMZA topladılar..!
banner728

Van Sivil Dayanışma İnisiyatifi tarafından Beşyol Meydanı Dabbağoğlu Parkı olmak üzere kentin 7 ayrı noktasına kurduğu stantlarla, kadınlara özel ’Pembe otobüs istiyoruz’ imza kampanyası başlatıldı. Stantlarda, bir günde 16 bine yakın imza toplanırken, erkeklerin katılımının da yüksek olduğu belirtildi.

İmza kampanyasına destek verenler, böyle bir uygulamanın Van için çok iyi olacağını, kadınların ayrı otobüslerle seyahat etmeleri ile ilgili başlatılan kampanyayı da desteklediklerini söylediler. Kampanyayı yürüten Van Sivil Dayanışma İnsitayitifi üyesi Kadri Elvan, ulaşımda yaşanan zorluğun ve sıkıntının ceremesini yaşlıların, çocukların ve kadınların çektiğini belirtti.

Elvan, "Bu uygulamayı Van'ımızda gerek erkekler, gerekse kadınlar daha rahat seyahat etsinler diye başlattık. Burada isteyen karma yolculuğu da tercih edecek. Ama kadınlara rahat edebilmeleri adına onlara özel pembe otobüsün tahsis edilmesi çok daha iyi olacak. Bizler de bu uygulamayı destekliyoruz ve bu nedenle kentin 7 ayrı noktasına kurduğumuz stantlarla kadınlara özel ’Pembe otobüs’ istiyoruz kampanyası başlattık. Eminim, toplumun çoğunluğunun teveccühleri de bu yöndedir. Kampanyamız bugün başladı. Yoğun bir ilgi var. Kampanyamız cumartesi gününe kadar devam edecektir. İnşallah bu kampanyayla istediğimizi elde ederiz" dedi.

Pembe otobüs için imzayı toplayanlar da atanlar da erkekler

SOSYAL MEDYA'DA TEPKİ ÇEKTİ

Van'da pembe otobüs için imza toplayanların ve imza atanların büyük çoğunluğunun erkek olması tepkilere neden oldu.

İşte sosyal medyada yer alan tepkilerin bazıları;

Son Güncelleme: 05.01.2018 09:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Berber Rıfkı @Nur 2018-01-05 16:57:35

BUNALRIN YAYIN POLİTİKASI BU KARDEŞİM,KENDİLERİNDEN OLMAYANLAR TU KAKA....HALKIN TALEBİNE GÖRE HAREKET EDİLİNCE CEHAPELİLER AZGINLAŞIP KUDURUYORLAR...Çoğunluğu erkekmiş,azınlığı kadınmış,doğuda ne bekliyorsunuz ki,o kadar olmuş ya...

Avatar
Gözcü @Sehmus 2018-01-05 16:53:52

Seçuk sana da Ananas ve Acı Patlıcan yemen tavsiye olunur....Hiç bir şeyi kafana takmamanı sağlar,nikotin etkisi vardır.

Avatar
Nur 2018-01-05 13:35:10

Böyle gazetecilik haberi mi olur, yazıklar olsun size... haber tarafsız verilir utanç duymadı gereken sizin haber başlığınız bence. Ya özgürlük özgürlük diyorsunuzda bu özgürlük sadece sizin arzularınız mı olmalı, Böyle bir isteği ben normal karşılıyorum isteyen biner isteyen binmez. Bu pembe araç uygulaması bildiğim kadarıyla Jsponda da var, istek gelir, uygulamaya konur isteyen biner isteyen binmez, bu kadar basit. Asl olan yaptığınız bu tür haberlerle yapılan sşağılama ve ayrımcılık.

Misafir Avatar
Berber Rıfkı 2018-01-05 16:57:35 @Nur

BUNALRIN YAYIN POLİTİKASI BU KARDEŞİM,KENDİLERİNDEN OLMAYANLAR TU KAKA....HALKIN TALEBİNE GÖRE HAREKET EDİLİNCE CEHAPELİLER AZGINLAŞIP KUDURUYORLAR...Çoğunluğu erkekmiş,azınlığı kadınmış,doğuda ne bekliyorsunuz ki,o kadar olmuş ya...

Beğenmedim! (2)
Avatar
ZEREN78 2018-01-05 12:16:51

Adamlar, tecavüzcüyü ilgili yerinde aramıyorlar..Hala otobüste zannediyor..Tecavüzcüler tarikat yuvalarında..Ensarda..Süleymancılarda..Şimdi bu zihniyet artık nikah da kıyıyorlar..Bundan sonra Nikah-Tecavüz (onlara göre nikahlı)-Mesajla boşanma.. Hedef 2023..

Avatar
Selçuk @Sehmus 2018-01-05 10:44:15

Haberi gözünle oku. Kadın erkek ayrımcılığı senin gibi beyni bacak arasında olanlarda var. İnsanlık uzayda sen pembe mordasın. Kendini geliştir bol ceviz muz ye

Avatar
Sehmus 2018-01-05 02:49:27

Neden geri zekali.japonyada var.onlar yobaz oylemi bence super amerikada pembe taksi var surucusu kadin.keza malezyada guya gazetecisin ama bir seyden haberin yok.korkma seriat gelmez.halkida fis fisleme o ufak aklinla.hadi bunu yayinlada gorelim.benim icin okuman yeter.

Misafir Avatar
Gözcü 2018-01-05 16:53:52 @Sehmus

Seçuk sana da Ananas ve Acı Patlıcan yemen tavsiye olunur....Hiç bir şeyi kafana takmamanı sağlar,nikotin etkisi vardır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Selçuk 2018-01-05 10:44:15 @Sehmus

Haberi gözünle oku. Kadın erkek ayrımcılığı senin gibi beyni bacak arasında olanlarda var. İnsanlık uzayda sen pembe mordasın. Kendini geliştir bol ceviz muz ye

Beğenmedim! (4)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482