banner768
banner598
banner749
18 Temmuz 2018 Çarşamba 15:22
Ünal Köken’e  dişli rakip..!
banner728

Doğma büyüme Kandıralı olan üst düzey yönetici Ayhan Yalçın, “Yerel seçimlerde belediye başkanlığı için adayım” dedi.

Kentimizin tatil beldelerinden olan Kandıra’da bir süredir belediye yönetiminden rahatsızlıklar var. Belediye başkanı Ünal Köken’in yöneticiliğini beğenmeyen vatandaşlar rahatsızlıklarını dile getirmeye başladı. Doğma büyüme Kandıralı olan Ayhan Yalçın, ilçesinin yönetimiyle ilgili üzüntü duyduğunu belirterek inisiyatif almaya karar verdi. İstanbul’da üst düzey yönetici olan Ayhan Yalçın belediye başkanlığına aday oldu. Gazetemize açıklama yapan Yalçın, “Ben şu anda bir firmada genel müdürüm. Korumam var. Özel şoförüm var. Makamım var. Ancak bunların hiçbirini umursamıyorum. Ben doğup büyüdüğüm ilçenin durumuna üzülüyorum. Bu sebeple belediye başkanlığına adayım. Kandıra’da evim var. Mal mülk edinmek için değil, hizmet etmek için adayım” dedi.

Son Güncelleme: 18.07.2018 16:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kaynatcalı 2018-07-23 16:33:10

Kim ne derse desin Ayhan yalçın bu seçimi kazanacak.Adam oldukça kültürlü,alçak gönüllü,sevecen ve manken gibi biri.Adam hodri meydan der gibi ben hizmete hazırım diye bağırıyor.Hiç menfaat bellentimde yok diyor.Adam yüzüde çok temiz ve çok güzel.Haram yiyen birinin yüzü bu kadar temiz görünmez.Ayhan bey bizim evladımız bizim kardeşimiz bizim abimiz ol.Allah yolunu açık etsin evladım.Çokda hoşuma gitti başkan olunca randevuyu kaldıracakmışsın.Helal oğlum sana.Sende herzaman gel yanımıza.

Avatar
Saf Kandıralı 2018-07-23 16:25:43

Yazıkan yazıları okudum.Kim doğru kim yanlış tanıyor Ayhan beyi bilmiyorum.Zaten insanların iyiliği yada kötülüğü bıraktığı eserleri ve izleridir.Ayhan bey adeta Kandıra ya hizmet için çırpınıyor.Bazılarıda yatarak,hiç bir çaba göstermeden maaş almak istiyor.Kandıa için değişim şart.Bizlere ufku açık çalışkan insanlar lazım.Toplumla halkla bütünleşecek bir başka lazım.Cenaza ve düğün gemelle başkanlık yapanlar değil.Aday olmak isteyenler olsun kardeşim.Zaten Ankara hepsini çağıracak

Avatar
Kefkenden 2018-07-21 12:49:41

Ayhan Abi bizm öğretmenimiz Üzeyir Yalçın oğludur.Okula gelirdi bizleri severdi,öperdi.Çok içten bir kişi.Bence o başkan olsun.Yanına çat kapı gidelim.Zaten öyle diyormuş.Bende randevu olmayacak diye.Herkes yanıma rahat gelsin diyormuş.Helal san Ayhan abi.Adamın dibisin be.

Avatar
Berlerbeyli 2018-07-21 12:14:18

Ayhan Yalçın bizim köyde öğretmenlik yaptı.Çok saygılı bir hocamızdı .Benimde öğretmenimde.Zaman zaman göüşürüz hatırını sorasım.Hiç değişmemiz hocamız .Çok iyi bir adamdır.O zaman da çok bilgiliydi.Sürekli kitap okur.Boyu posu yerinde.Hocam emrindeyiz.Zaten Reisimiz sizin gibi adaylar ve yeni yüzler arıyor.Hocam ellerinizden öperim.

Avatar
Manavlar 2018-07-21 12:06:26

Atak,atik,coşkulu,heyecanlı ve görev adamı.Hayatı başarılarla dolu.Çevreside çok geniş.Ayrıca sportifbiri.Fışkın bir delikanlı görüntüsü var.Bence bu adam iş yapar.Çok mütevazi biri.Bayramlaşmalarda görüyorum. Candan biri.Ayrıca dini gerçek anlamda dini bütün biri.Zaten kalbi yüzünede yansımış.Adam bir topluma girdiğinde tüm bakışları üzerine çekiyor.Çokda yakışıklı.Onun yerinde olsam artist olurdum vAllahi.Ben şahsen Ayhan beye güveniyorum.Ondan çok umutluyum.Ayhan Yalçın efendim Allah yolunu açık etsin.Zaten aldığım bilgilerde iyi mevkiniz olduğu yönünde.Saygılarımı sunarım.Belki bir kahve içeriz makamınızda.

Avatar
Manavlar 2018-07-21 12:04:48

Biz manavlar başkaları tarafından yönetilmeye,başka illerden Kocaeli ne gelip miiletvekili olup bizleri temsil edilmeye(aslında edilmemeye) alıştık.Vur abalıyaaaa.Seçimde oy isteyen,göstermelik fındık bağçelerini gezip şov yapan çok milletvekili gördük.Eeee ne oldu fındık fiyataları arttımı?Çiftçi resmen aç.Köylüler arazilerini sürekli satıyor.Kandıra da her yer emlakçı.Satın kardeşim satın.Yakında İsrail in zamanında Filistin de toprak aldığı gibi olmaya az kaldı.Kimse ağlamasın.Kul hakederse Allah onun karşılığını verir.Allah aşkına belediye hakında güzel bir haber okuyalım ya.Belediye fokur fokur kaynıyor ya.Sürekli kavga halindeler.Uyum sıfır,hizmet sıfır.Başkan beye ulaşmak mümkün değil.Havalar binbeşyüz.Bi düğün bi cenaze başka görüntü yok.Kandıra da gelişen bir şey varmı yok.Eeee neyin kavgasını yapıyoruz ki?Artık bıralımda düzgün bir adam tarafından temsil edilelim.Ayhan beye bir şans verilsin bence.Adam bey 50 yaşında .VAllahi zıpkın gibiymiş.Atak,atik birine benziyor.

Avatar
Manavlar 2018-07-21 12:00:19

Gazete haberini okuduktan sonra Ayhan Yalçın hakkında bir çok araştırma yaptım.Bir Allah ın kulu hakkında olumsuz bir kelime kullanmadı.Biz manavlar başkaları tarafından yönetilmeye,başka illerden Kocaeli ne gelip miiletvekili olup bizleri temsil edilmeye(aslında edilmemeye) alıştık.Vur abalıyaaaa.Seçimde oy isteyen,göstermelik fındık bağçelerini gezip şov yapan çok milletvekili gördük.Eeee ne oldu fındık fiyataları arttımı?Çiftçi resmen aç.Köylüler arazilerini sürekli satıyor.Kandıra da her yer emlakçı.Satın kardeşim satın.Yakında İsrail in zamanında Filistin de toprak aldığı gibi olmaya az kaldı.Kimse ağlamasın.Kul hakederse Allah onun karşılığını verir.Allah aşkına belediye hakında güzel bir haber okuyalım ya.Belediye fokur fokur kaynıyor ya.Sürekli kavga halindeler.Uyum sıfır,hizmet sıfır.Başkan beye ulaşmak mümkün değil.Havalar binbeşyüz.Bi düğün bi cenaze başka görüntü yok.Kandıra da gelişen bir şey varmı yok.Eeee neyin kavgasını yapıyoruz ki?Artık düzgün bir adam gelsin.

Avatar
Ayhan Yalçın 2018-07-20 21:23:38

Öz Kandıra’lı kardeşim;Elif hn amcamın torunudur.Yani yeğenimdir.Kendisinide çok severim.Ama bu hizmet etme yarışıdır.Bayrağı daha yukarıya taşıma yarışıdır.Sizlere çok teşekkür ederim.Kısmet olursa farkımızı göreceksiniz.Benim sistenimde randevu alma ve verme yoktur.Bana herkes rahatça ulaşabilecek ve çayımızı içmeye gelebilecek .Derdini rahatça anlatabilcek.Makamlar Allah(CC) a aittir.Devletimize layık biri olmak arzusundayız.Hava için makam için değil.Çok selamlar kardeşim.

Avatar
Ayhan Yalçın 2018-07-20 15:38:51

Kader,nasip ve şanş Allah(CC) ın hükmünde cereyan eder.Bizler de dünyadaki rolümüzü oynarız.İki kıssas var.Amel ve niyet.Ne kadar güzel bak size çok teklif gelmiş.Aday olunuz sizde.Bizler niyetimizi ve isteğimizi ortaya koyduk.Neler yapılabilir babında notlarımızı aldık.Gerekli dostlarımızla istişarelerde bulunduk ve hizmet adına varız dedik.Başkan olmak isteyenler ortaya çıkar ve Ankara nın, Reisimizin emri doğrultusunda bir aday seçime girer.Hak eden kazanır.Bizler hizmet yarışı içinde olalım.Kavgadan,ranttan,şahsi çıkardan uzak bir hizmet yarışı içinde olalım.Derdimiz biz değil Kandıra oksun.Kazanan da güzel ilçemiz olsun.Şansım olup olmadığını canımdan çok sevdiğim Başkan (Reisim) takdir edecektir.Bekleyelim ve görelim.Bende sizde aday olduğunuzu söyleyin.

Avatar
Kandıralı sende dur 2018-07-20 14:06:59

Abilerim Ayhan bey hizmet etmek derdinde,millet neyin derdinde.Ben Ayhan beyin yerinde olsam hiç bir şeyle uğraşmam ve banane Kandıra dan derim.Adamın derdi yok,tasası yok.İşleri tıkırında.Çevreside çok.Kimseye ihtiyacıda yok.İsteseydi devlette çok iyi makamlara gelirdi.O hep siyasetten uzak kaldı.Ama Kandıra nın tüm dertlerine yardımcı olmaya çalıştı.Menfaat beklemeden.Kandıra hep böyle geri mi kalsın? Ayhan bey hizmet etmek istiyor.Daha önceki haberlerini okudum.Çok etkilendim.Hoşumada gitti.Belki bu defa biz kazanırız.Artık Kandıra yürüsün.Durmasın.Ayhan bey bizi mahçup etme.Bundan da eminim.

Avatar
Bağırganlı lı çiftçi 2018-07-20 13:20:42

Gayar diyolla Ayhan kardeşimiz saf bir köy çocuğudur.Hayatında yanlış yapmamış,çalmamış,çırpmamıştır.VAllahi hiçbir şeye ihtiyacı yok.Her şeyide var.Zaten çalıştığı bütün şirketleride büyüttü.Evet yiyor rahat ol.Ona Allah her zaman yardım yine yardım eder.Çünkü kalbi çok temiz.Zaten yüzüde nurlu.Bıraksınlarda artık Kandıra yı da büyütsün.Halk hizmet görsün.Onun makamla havayla işi olmaz.O yalnızca işini düşünür.O zaman bırakalım ilçemiz hep aynı kalsın.

Avatar
Ayhan Yalçın 2018-07-20 12:25:12

Çok değerli hemşehrilerim;
Adım:Ayhan Yalçın
İş hayatıma öğretmenlikle başladım.Daha sonra özel şirketlerde sırası ile;Satış müdürlüğü,pazarlama müdürlüğü,işletme müdürlüğü,koordinatörlük ve son olarakta genel müdür sıfatı ile emekli oldum.
Bağırganlı köyündenim.Sürekli Kandıra halkı ile iç içeyim.Babam rahmetli Üzeyir Yalçın.Babam çok öğrenci yetiştirdi.38 yıllık okul müdürlüğü döneminde hiç bir olumsuz ve suç olayı ile,yolsuzluk ile anılmadı.Hayıtında bir defa bile karakol ve adliyelik olmadı.Yüz kızartıcı bir unsurla karşı karşıya gelmedi.Böyle bir idarecinin oğlu ahlaksız olabilir mi?12 yaşında devlet himayesinde yatılı okullarde devlet terbiyesi ile,askeri tertiple eğitildim.Alnım ak.Ve trilyonlarımda yok.Kazandıklarım da helal kazandığım paralardır.Amacım hizmettir.
Saygılarımla

Avatar
Ayhan Yalçın @Kandıranın gerçekleri 2018-07-20 12:08:59

Kandıranın gerçekleri;Çok haklısınız.Dedikodu değil,Kandıra ya hizmet etmek isteyen başkanlık istesin.

Avatar
Gayar Diyolla 2018-07-19 15:49:19

madem üst düzey yöneticisin yiyosa bağlı bulunduğun şirkete arazi al fabrika kurdur istihdam yolu aç illa belediye başkanı olmana gerek yok anadın mı?

Avatar
Ayhan Yalçın @Kandıranın İçinden 2018-07-19 10:54:42

Kandıranın içinden rumuzlu hemşehrim;Allah(CC) hayırlısını versin.Nasip ne ise o olur.Sizlere de başarılar diliyorum.Bu arena hizmet arenasıdır.Hizmet aşkıdır.

Avatar
Ahmet 2018-07-19 10:38:33

Kandıra Bld Başkanı belediye çay bahçesini hizmete açamadı çay 1 Tş belediye çay 1.5 TL sadece bşk yalaka olanları alıp keyf yap kandırada üç muhafız ile gezen başkan

Avatar
Kandıranın İçinden 2018-07-19 07:18:15

Öncelikle bildirmek isterim ki belediye başkanlığında aday işlemleri hakkında gerek kendi gerekse AK parti tarafından belediye başkanlığına yöneltilme hususunda uzun zamandır baskı aldım.Şuan için kimliğimi gizliyorum yakın zamanda yapılacak olan belediye seçimlerinde bende olacağım ve ayhan bey üzülerek dile getiriyorum hiç şansınız yok..

Misafir Avatar
Ayhan Yalçın 2018-07-19 10:54:42 @Kandıranın İçinden

Kandıranın içinden rumuzlu hemşehrim;Allah(CC) hayırlısını versin.Nasip ne ise o olur.Sizlere de başarılar diliyorum.Bu arena hizmet arenasıdır.Hizmet aşkıdır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kandıranın gerçekleri 2018-07-19 07:08:08

Bırakın bu işleri yok o ona laf atıyor iyi değil bilmem ne diye siyaseti dedikoduculuğa çevirmeyin ayhan bey halka konuşun.

Misafir Avatar
Ayhan Yalçın 2018-07-20 12:08:59 @Kandıranın gerçekleri

Kandıranın gerçekleri;Çok haklısınız.Dedikodu değil,Kandıra ya hizmet etmek isteyen başkanlık istesin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Devletini seven 2018-07-19 01:31:14

Yalancı ölsünmü kamudan emekli.yeminle.Ayağına ayakkabı alaman bürakrat şimdi tirilyonları var. Yersen yetim hakkını iki cihanda da rahat edemezsin.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-07-18 18:31:38

Kim bilir belki başka adaylar da çıkacaktır!

Avatar
Kandıra evladı 2018-07-18 18:10:14

Çok değerli yazar arkadaşım.Kim bizlere hizmet edecekse yada kim hizmet aşkı ile yanıyorsa belediye başkanı o olsun.Artık hepsinden gına geldi ve bıktık.Hizmet yok,icraat yok,hava civa çok.Kandıra nedense hiç gelişmiyor.Kocaeli içinde en geri kalmış ilçe bizim Kandıra.Tayyip bey artık bunları görmelidir.Ayhan bey eli ayağı düzgün birine benziyor.Yüzüde temiz biri.Kalbi güzel olanın yüzüde güzeldir.Zaten adam kendinden emin olduğunu ve yalnızca hizmet için varım diyor.Ayhan Yalçın beye hayırlı olsun diyorum.Başkan bey çayını içerim ha.

Avatar
öz kandıralı 2018-07-18 16:03:36

Ünal Kökenin eşinin amcasını oğlu...Başarılar

Avatar