banner681
banner598
banner677
18 Temmuz 2018 Çarşamba 15:22
Ünal Köken’e  dişli rakip..!
banner668

Doğma büyüme Kandıralı olan üst düzey yönetici Ayhan Yalçın, “Yerel seçimlerde belediye başkanlığı için adayım” dedi.

Kentimizin tatil beldelerinden olan Kandıra’da bir süredir belediye yönetiminden rahatsızlıklar var. Belediye başkanı Ünal Köken’in yöneticiliğini beğenmeyen vatandaşlar rahatsızlıklarını dile getirmeye başladı. Doğma büyüme Kandıralı olan Ayhan Yalçın, ilçesinin yönetimiyle ilgili üzüntü duyduğunu belirterek inisiyatif almaya karar verdi. İstanbul’da üst düzey yönetici olan Ayhan Yalçın belediye başkanlığına aday oldu. Gazetemize açıklama yapan Yalçın, “Ben şu anda bir firmada genel müdürüm. Korumam var. Özel şoförüm var. Makamım var. Ancak bunların hiçbirini umursamıyorum. Ben doğup büyüdüğüm ilçenin durumuna üzülüyorum. Bu sebeple belediye başkanlığına adayım. Kandıra’da evim var. Mal mülk edinmek için değil, hizmet etmek için adayım” dedi.

Son Güncelleme: 18.07.2018 16:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
öz kandıralı 2018-07-18 16:03:36

Ünal Kökenin eşinin amcasını oğlu...Başarılar

Avatar
Kandıranın gerçekleri 2018-07-19 07:08:08

Bırakın bu işleri yok o ona laf atıyor iyi değil bilmem ne diye siyaseti dedikoduculuğa çevirmeyin ayhan bey halka konuşun.

Misafir Avatar
Ayhan Yalçın 2018-07-20 12:08:59 @Kandıranın gerçekleri

Kandıranın gerçekleri;Çok haklısınız.Dedikodu değil,Kandıra ya hizmet etmek isteyen başkanlık istesin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kandıranın İçinden 2018-07-19 07:18:15

Öncelikle bildirmek isterim ki belediye başkanlığında aday işlemleri hakkında gerek kendi gerekse AK parti tarafından belediye başkanlığına yöneltilme hususunda uzun zamandır baskı aldım.Şuan için kimliğimi gizliyorum yakın zamanda yapılacak olan belediye seçimlerinde bende olacağım ve ayhan bey üzülerek dile getiriyorum hiç şansınız yok..

Misafir Avatar
Ayhan Yalçın 2018-07-19 10:54:42 @Kandıranın İçinden

Kandıranın içinden rumuzlu hemşehrim;Allah(CC) hayırlısını versin.Nasip ne ise o olur.Sizlere de başarılar diliyorum.Bu arena hizmet arenasıdır.Hizmet aşkıdır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kandıra evladı 2018-07-18 18:10:14

Çok değerli yazar arkadaşım.Kim bizlere hizmet edecekse yada kim hizmet aşkı ile yanıyorsa belediye başkanı o olsun.Artık hepsinden gına geldi ve bıktık.Hizmet yok,icraat yok,hava civa çok.Kandıra nedense hiç gelişmiyor.Kocaeli içinde en geri kalmış ilçe bizim Kandıra.Tayyip bey artık bunları görmelidir.Ayhan bey eli ayağı düzgün birine benziyor.Yüzüde temiz biri.Kalbi güzel olanın yüzüde güzeldir.Zaten adam kendinden emin olduğunu ve yalnızca hizmet için varım diyor.Ayhan Yalçın beye hayırlı olsun diyorum.Başkan bey çayını içerim ha.

Avatar
Bağırganlı lı çiftçi 2018-07-20 13:20:42

Gayar diyolla Ayhan kardeşimiz saf bir köy çocuğudur.Hayatında yanlış yapmamış,çalmamış,çırpmamıştır.VAllahi hiçbir şeye ihtiyacı yok.Her şeyide var.Zaten çalıştığı bütün şirketleride büyüttü.Evet yiyor rahat ol.Ona Allah her zaman yardım yine yardım eder.Çünkü kalbi çok temiz.Zaten yüzüde nurlu.Bıraksınlarda artık Kandıra yı da büyütsün.Halk hizmet görsün.Onun makamla havayla işi olmaz.O yalnızca işini düşünür.O zaman bırakalım ilçemiz hep aynı kalsın.

Avatar
Kandıralı sende dur 2018-07-20 14:06:59

Abilerim Ayhan bey hizmet etmek derdinde,millet neyin derdinde.Ben Ayhan beyin yerinde olsam hiç bir şeyle uğraşmam ve banane Kandıra dan derim.Adamın derdi yok,tasası yok.İşleri tıkırında.Çevreside çok.Kimseye ihtiyacıda yok.İsteseydi devlette çok iyi makamlara gelirdi.O hep siyasetten uzak kaldı.Ama Kandıra nın tüm dertlerine yardımcı olmaya çalıştı.Menfaat beklemeden.Kandıra hep böyle geri mi kalsın? Ayhan bey hizmet etmek istiyor.Daha önceki haberlerini okudum.Çok etkilendim.Hoşumada gitti.Belki bu defa biz kazanırız.Artık Kandıra yürüsün.Durmasın.Ayhan bey bizi mahçup etme.Bundan da eminim.

Avatar
Manavlar 2018-07-21 12:00:19

Gazete haberini okuduktan sonra Ayhan Yalçın hakkında bir çok araştırma yaptım.Bir Allah ın kulu hakkında olumsuz bir kelime kullanmadı.Biz manavlar başkaları tarafından yönetilmeye,başka illerden Kocaeli ne gelip miiletvekili olup bizleri temsil edilmeye(aslında edilmemeye) alıştık.Vur abalıyaaaa.Seçimde oy isteyen,göstermelik fındık bağçelerini gezip şov yapan çok milletvekili gördük.Eeee ne oldu fındık fiyataları arttımı?Çiftçi resmen aç.Köylüler arazilerini sürekli satıyor.Kandıra da her yer emlakçı.Satın kardeşim satın.Yakında İsrail in zamanında Filistin de toprak aldığı gibi olmaya az kaldı.Kimse ağlamasın.Kul hakederse Allah onun karşılığını verir.Allah aşkına belediye hakında güzel bir haber okuyalım ya.Belediye fokur fokur kaynıyor ya.Sürekli kavga halindeler.Uyum sıfır,hizmet sıfır.Başkan beye ulaşmak mümkün değil.Havalar binbeşyüz.Bi düğün bi cenaze başka görüntü yok.Kandıra da gelişen bir şey varmı yok.Eeee neyin kavgasını yapıyoruz ki?Artık düzgün bir adam gelsin.

Avatar
Manavlar 2018-07-21 12:04:48

Biz manavlar başkaları tarafından yönetilmeye,başka illerden Kocaeli ne gelip miiletvekili olup bizleri temsil edilmeye(aslında edilmemeye) alıştık.Vur abalıyaaaa.Seçimde oy isteyen,göstermelik fındık bağçelerini gezip şov yapan çok milletvekili gördük.Eeee ne oldu fındık fiyataları arttımı?Çiftçi resmen aç.Köylüler arazilerini sürekli satıyor.Kandıra da her yer emlakçı.Satın kardeşim satın.Yakında İsrail in zamanında Filistin de toprak aldığı gibi olmaya az kaldı.Kimse ağlamasın.Kul hakederse Allah onun karşılığını verir.Allah aşkına belediye hakında güzel bir haber okuyalım ya.Belediye fokur fokur kaynıyor ya.Sürekli kavga halindeler.Uyum sıfır,hizmet sıfır.Başkan beye ulaşmak mümkün değil.Havalar binbeşyüz.Bi düğün bi cenaze başka görüntü yok.Kandıra da gelişen bir şey varmı yok.Eeee neyin kavgasını yapıyoruz ki?Artık bıralımda düzgün bir adam tarafından temsil edilelim.Ayhan beye bir şans verilsin bence.Adam bey 50 yaşında .VAllahi zıpkın gibiymiş.Atak,atik birine benziyor.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482