banner783
banner826
banner828
22 Eylül 2018 Cumartesi 11:49
Ülkeyi yasa boğan habere Valilikten açıklama:  Sorun psikolojikmiş
banner728

Türkiye, Kocaeli'nden gelen bir intihar haberiyle sarsıldı. Oğluna, okulun istediği pantolonu alamayan İsmail Devrim, çocuğu okuldan gönderilince kendisini banyoda iple asarak yaşamına son verdi. Çaresiz babanın eşine söylediği son sözleri ise, “Çocuklarıma bakamıyorsam, çocuğuma bir pantolon alamıyorsam niye yaşıyorum ki” oldu.

Kocaeli Körfez Hereke Nuh Çimento Meslek Lisesi’nde meydana gelen olayla ilgili Kocaeli Valiliği gece geç saatlerde bir açıklama yayınladı. Üzücü olayla ilgili haberler yayınlandıktan sonra yapılan açıklamada 2 saat içerisinde inceleme ve araştırma yapıldığı iddia edildi, intiharın psikolojik olduğu, maddi nedenlere dayanmadığı belirtildi.

Kocaeli Valiliği’nin açıklamasında şu ifadeler yer aldı;

“21.09.2018 tarihinde Körfez ilçemizde yaşanan intihar olayı belirtilen linklerde internet haberi olarak yapılmıştır.

Söz konusu haberler; intihar sebebi çocuklarına kıyafet alamadığı ve bu sebeple okula alınmadıkları şeklinde yayınlanmıştır. Yapılan araştırma ve inceleme sonucunda, bu haberlerin gerçeği yansıtmadığı olay sebebinin psikolojik nedenlere dayandığı anlaşılmıştır.

Haberlerin kamuoyunu yanlış bilgilendirerek, olumsuz algı oluşturmaya sebep olduğu anlaşılmaktadır.”

Son Güncelleme: 22.09.2018 13:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2018-09-29 00:33:38

Asıl valinin psikolojisi bozuk olmalı ki böyle şuursuz vicdanları kanatan açıklamaları şuursuzca yapabiliyor,valiliğe ne kadar sövsem az!

Avatar
arzu özer 2018-09-23 00:10:23

Ayibinizi ölü birisi üzerine atıp daha da cirkinlesmeyin. Geçen sene igsas ortaokulu oğluma uzun kollu penyesini alamadigim için yarim kollu okul tişörtü üzerine kapsonlu penye giyiyordu. Eve gonderdiler. Git uzun kollu okul formasını giy diye! !! Eşim issizdi. 2 gün okula gondermedim ve cok aglamistim.. Biz suriyeliler gibi kapı kapı dilenmeyiz!!! Bu sene 75 liraya zorunlu yelek koydular . MaşAllah bir kitap veriyor devlet . Sonraki liste ihtiyaçlar yetisemiyoruz. Yardımcı kitap , güvenlik parası, fotokopi parası . Sonra eğitim bedava!!!! Zavallı adam psikolojik olarak intihar etmedi sadece dayanamadı.

Avatar
siz nasıl anladınız. @Muhtar Bozkurt. 2018-09-22 18:02:10

Siz okuduğunuz bir haberden bunu kaç dk içerisinde anlıyorsunuz. Pantolon meselesi olduğunu kaçıncı dakikada anladınız.

Avatar
Şamil @izmitli 2018-09-22 14:26:42

tayyip bursada suriyeliyi akpden vekil yaptı. fetocuları vekil yaptı. krizin kaynağı dış güç değil tayyip erdoğanın ta kendisidr diktatörlük rejimidir nokta.

Avatar
PANTOLON 2018-09-22 14:06:58

Gazeteciler sorunun pantolondan olduğunu ne kadar sürede tespit etti çok merak ettim. Yada okurlar pantolondan olduğuna kaç dk içerisinde ikna oldu. Okumak başka, Bilmek başka, anlamak ise bambaşka şeyler.

Avatar
izmitli 2018-09-22 13:37:54

Allah rahmet eylesin .... yahu adam perişan ve işsiz bu ülkeyi bu duruma getirenlerin üzerine ALLAH ın gazabı olur inşAllah ağladık okurken siz gidin suriyelıler üzerinden siyaset yapın camilerde para toplayın benim insanım da piskolojik ölümü yaşasın sahte deyiminizce bu da iyi DIŞ GÜÇLER de diyebilirlerdi

Misafir Avatar
Şamil 2018-09-22 14:26:42 @izmitli

tayyip bursada suriyeliyi akpden vekil yaptı. fetocuları vekil yaptı. krizin kaynağı dış güç değil tayyip erdoğanın ta kendisidr diktatörlük rejimidir nokta.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Muhtar Bozkurt. 2018-09-22 13:33:47

Helal olsun valiliğe iki saatte tesbit etti Adamın intahar sebebinin çocuğunu pantalon alamadığı için Müdür beyin eve yollaması değil zavallının psikolojik sorunları olduğunu hemen anladı. Her pisliğinize bir kılıf buluyorsunuz ya helal olsun size.

Misafir Avatar
siz nasıl anladınız. 2018-09-22 18:02:10 @Muhtar Bozkurt.

Siz okuduğunuz bir haberden bunu kaç dk içerisinde anlıyorsunuz. Pantolon meselesi olduğunu kaçıncı dakikada anladınız.

Beğenmedim! (2)
Avatar
bunyamin 2018-09-22 13:19:25

AYIP SIZE BE VALI

Avatar
Tunahan 2018-09-22 12:34:30

Fabrikaları kapatan insanları işsiz aç bırakan tayyip erdoğanın valisi Milleti aptal zannetme. Hiç kimse Aziz Milletimizden üstün değildir. Türkiye düşmanılarının beslediği kanı bozuk vatan hainlerini Türk Milleti çok iyi tanıyor hesabını sormasını da çok iyi bilir.

Avatar
bülent yıldız 2018-09-22 12:05:26

valilik ışık hızı ile araştırmış her zamanki gibi ölen yine suçlu çıktı.buradan ihbarımdır derince çınarlı teknik lisesinde de aynı uygulama yapılıyor.

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482