banner726
banner677
banner655
25 Nisan 2017 Salı 12:09
Ulaşıma zam geliyor!
banner719

Kocaeli Otobüs ve Minibüsçüler Odası mazota yapılan zamlara tepki göstererek ocak ayının başında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi’nden (UKOME) ulaşım ücretlerine zam yapılmasını talep etmişti. Oda başkanı Mustafa Kurt, 16 Nisan başkanlık referandumu dolayısıyla zammın uygulanamayabileceğini ifade ederek referandum sonrasında taleplerinin gündeme alınmasını istemişti. 

Referandumun üzerinden yaklaşık 10 gün geçti. Minibüs esnafı gözünü UKOME’ye çevirdi. Bir an önce zam talep eden minibüs esnafına UKOME yetkililerinin haziran ayını işaret ettiği, haziran ayında yapılacak değişiklik ile yeni ücretlendirmelerin belirleneceği öğrenildi. Yeni tarifenin tam bilet 2.50 TL, öğrenci bileti 1.60 TL, indirimli bilet 2.00 TL olmasına kesin gözüyle bakılıyor.
 

Son Güncelleme: 26.04.2017 13:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sülüman 2017-05-01 21:20:49

Beter olun EVET,çiler

Avatar
... 2017-05-01 09:23:28

Doymadilar hala belediyeyi sevmezler kosekoylu otobüsler sakata küfür ederler zam zam Die yalamalik yaparlar belediye koysun 2 ser daha her mahalleye insAllah

Avatar
Oy veren. 2017-04-30 21:21:48

Allah daha da versin

Avatar
Bariş 2017-04-29 21:31:05

Kocaeli her yònüyle türkiyenin en pahallı yolları en bakımsız ve her yönüyle en düzensiz kenti..24 yıldır bu şehirdeyim...Doğu illerinin yolları bile bu şehirden iyi durumda. .ilk fırsatta bu şehri terkedeceğim. .Bu şehirde yaşanmaz artık. .

Avatar
HFS 2017-04-28 18:01:07

GÖZÜNÜZ DOYSUN BE.EN PAHALI ULAŞIM KOCAELİ DE HALA ZAM PEŞİNDESİNİZ.

Avatar
Hakan dayi 2017-04-28 17:59:24

O zaman bu iş gönüllü olacak abi belediye fiat koyacak bu fiyattan taşıyan gelsin tasisin diyecek he çokmu gönüllü var kura..şimdiki hattin parasinida devlet 5senede kişiye ödeyecek. .rant olmadan

Avatar
Kerem 2017-04-28 11:31:10

Izmiri ornek alin ulasim politikalari icin yurt disina gitmeye gerek yok,

Avatar
Müfteri @Ayhan turgay 2017-04-28 09:57:25

Devlet ödüyor o parayı ,traş yapma.

Avatar
Simyacı 2017-04-27 08:19:34

Yazıklar olsun!!!!

Avatar
Mustafa Özdemir 2017-04-27 03:57:27

Minibüs esnafına kızmaya gerek yok kabahat yönetenlerde şehiriçi ulaşım sosyal devlet anlayışına göre belediyelern aslı görevlerinden birisidir. Tunceli ovacık ilçesini duydunuzmu ulaşım ücretsiz belediye zararda etmiyor.

Avatar
Halkın Sesi 2017-04-27 03:47:50

Boşverseniz mazotu ya! Otobüsçü zam yapmak isteyince her türlü kılıfı uyduruyor! Daha 5ay önce umuttepede 1 durak beriden binen öğrenciden 25kuruş kazanmak için yeni düzen kurdunuz utanın ya kendinizden utanın! O Esma Kız Öğrenci Yurdunda kalan talebelerden 1 durak için o parayı almaya utanmadınız mı!!! Yazık ya, koskoca ülke kadae nüfuslu İstanbulda bile ulaşım bu kadae pahalı değil! Yeter artık bu vatandaşı sömürdüğünüz. Bıktık, şikayet ettim belediyeye, HERKES DE ŞİKAYET ETMELİ. BUNLARIN HAKKINDAN BAŞKA TÜRLÜ GELEMEYİZ.

Avatar
Muammer 2017-04-27 02:09:38

Bir yatırım düşünün 650.000 tl ve günün 16 saati çalışsın ve yazın kar etmesin, 17 kalem yolcuyu ücretsiz taşısın ve her geçen gün artan mazota karşı 2 yılda bir aldığı ℅9 zam ile idare etmeye çalışsın. Gönül ister ki mazot 3 tl olsun ulaşım 1.5 tl olsun ama Türkiye şartları bu.

Avatar
U 2017-04-27 00:26:25

Hem kazaniyolar hem agliyolar milleti paket getirirler belediyeye binince halka surat yaparlar

Avatar
Vatandas 2017-04-26 19:23:35

Otobuscu ekmek yemesinmi diyen sallama sizin kazandığınız parayı kim kazaniyor

Avatar
Vatandas-Esnaf Ortak Görüş 2017-04-26 18:23:05

Arkadaslar herkes kendi penceresinde baktigi icin herkes kendince haklidir.Burada asil is buyuksehir belediyesine düser, bir belediye hem vatandasi dusunecek hem de esnafini dusunmeli.Bugun Kocaeli genelinde hemen hemen her ilcede gereginden fazla toplu tasima araci calistiriliyor.bircok arac gun icinde seferlerini uc, dört yolcu ile tamamliyor.gerek belediye araclari gerekse özel halk otobusleri bu durumdadir.Bular karsilikli olarak bu bos sefer sayilarini azaltmadikca, adil bir calisma sistemi saglanmadikca hic kimse bu isin altindan kalkamaz.Esnaf kazanmadikca yolcuyu da memnun edemiyecek, arabasini degistiremiyecek.Bir araba bugun 230 bin tl.bunu krediyle aldigi zaman bunun esnafa maliyeti 260-270 bin tl ye mal oluyor.6,7 senede bir araba degistirilmesi gerektigini dusunursek sadece aylik araba taksitleri 4 bin tl civarinda tutuyor.Degistirmase bu defa araba masrafinin altinda kalkamiyor.masraf demisken bugun ozel halk otobusleri gunluk ortalama 250 ile 300tl arasinda mazot yakiyor.buda ayda 8-9 bin tl mazot gideri demektir.6 bin tl sigorta,3 bin tl kasko, ayda en az bin binbesyuz tl araba bakim ariza yedek parca gideri,mtv vergisi, belediye harc ruhsum parasi, kent kart yuzde 5, kdv yuzde 18 vergisi, mazot,sigortaya, kaskoya, yedekparcaya hergun gelen zamlar,lastik , koop giderleri vs.kafanizi nasil yorayim saysam daha neler var.kisacasi belediye burada herkesin memnun olacagi, vatandas ve esnafin hic kimsenin magdur olmayacagi bir ortak cözum bulmasi kacinilmaz olmustur.insAllah bu sefer bu yapacaktir.

Avatar
Bir yolcu 2017-04-26 18:18:10

İstanbulda 3.55 tl ye kadıköyden beylikdüzüne gidiyorsun 65 durak + köprü geçiyorsun istanbulun bir ucundan diğer ucuna geçiyorsun burda 3 durak için 2.50 veriyorsun ne biçim adalet bu istanbuldaki şöförde kazanıyor burdaki şöförde asıl soru şu bir otobüs sahibinin nasıl 3-4 hattı olabiliyor demekki kazanıyor ... birde bunlara şöför ve araç koyuyor şuan baktığınızda yenileme kampanyasıdan otobüs değiştirseler 300.000 tl bir otobüs oda eskiyi alıp yeniyi veriyorlar daha neyine zam istiyorsunuz kendinize bakın ilk önce

Avatar
Gebzeli 2017-04-26 17:43:48

HARAM OLSUN OLSUNMU OLSUN ZIKKIM OLSUN OLSUNMU OLSUN BRE DENSİZLER NE İNKAR EDİYORSUNUZ ARAŞTIRIN GÜNDE 1 MİLYAR TEMİZ KALIYOR MAL SAHİBİNE HEMDE MASRAFLAR ÇIKINCA VER ÇOŞKUYU VER AYARI KOŞUN AK PARTİ ELMALI TURKA DAĞITIYOR

Avatar
yok 2017-04-26 17:35:31

yazık günah Allah kahretsin

Avatar
Caner 2017-04-26 15:22:30

Ya kardeşim dalgamı geçiyosunuz siz ya,zaten en pahallı ulaşım Kocaeli'de gelmiş hala zam.
Aktarma desen aktarma yok,ne bileyim indirimli basma felan en ufak birşey yok. Soygun bu ya. 2 Kişi otobüse bineceğine kendi arabasıyla gitse daha ucuza gelecek artık Kocaeli'de.
10Km yola 2 kişi 7lira otobüse veriliyor hangi araba yakıyor km de 70krş. Yazık günah ya. Hala daha zam haram zıkkım olsun.

Avatar
Esnaf 2017-04-26 14:07:42

Arkadaşlar gelecek olan zam en baba 20 kuruş.. mazot almış başını gidiyor son aldığımız zamda mazot 3.60 liraydı şimdi 4.60 4.70 seviyelerinde araç giderleri parça yağ filitre vb. %30 zam gelmiş bi lastik olmuş 900 lira bi makas olmuş 500 TL.. kent kart alıyor zaten kirli paradan %5. Kuyumcusundan tut büyük şirketlere kadar bizim kadar vergi veren varmı acaba ?? %18 KDV. 3 ayda bir Gelir vergisi geçici vergi stopaj sigorta Bagkur damga pulu defter tastik yil sonu vergisi belediyenin aldığı ruhsat harcı bandrol kasko sigorta Eksoz pulu muhasebe ücreti.. bide bedava taşıdığımız hiç dur durak bilmeyen ücretsiz kartları sınırlama olmaksızın günde 33 kere binen insanları yazdı gazeteler. Türkiyenin hiç bir yerinde postacı şehit gazı yakınları zabıta maliye jandarma taşımadı açın araştırın istanbul gibi bir yerle kocaeli nin ücretsiz taşımacılığı aynı çoğu zamanda geçmiştir. Önce bunlara çare. Biz zaman peşinde değiliz. Hakkımızın peşindeyiz saygilar

Avatar
Busra 2017-04-26 13:19:01

Turkiye de Kocaeli den pahalı ulaşım araçlarını kullanan bir il bilmiyorum ne bir aktarma var ne bir indirim nasıl bir devran bu boyle ya ....

Avatar
Reis 2017-04-26 12:43:49

Türkiye nin en pahalı toplu ulaşım ücretinin olduğu il Kocaeli olduğu TÜİK verileri olarak yayınlanmıştır ya ayıp ne zammı ya bu indirim yapın sayın valim inşAllah el atar

Avatar
firdes 2017-04-26 12:26:40

Devlet o parayı veriyor otobusculere yanlışlarımızı ücretsiz taşımak lazım ne olmuş bu memlekete nekadar insafsız zam olursa ben halkı protesto yapmaya çağırıyorum en pahalı ücret türkiyede biz ödüyoruz buna bir dur demek lazim

Avatar
Yuh 2017-04-26 11:56:56

Allah belanizi versin insAllah

Avatar
Adi yok 2017-04-26 11:52:24

Ulan bu yorumlari yapan hainler hep kendinizi düşünür sünüz adi köpekler bu otobüsçüler ekmek yemesinlermi

Avatar
Vatandaş 2017-04-26 09:27:47

Sende kına yak eline sanada oh olsun sen bu ülkede yaşamıyormusun tabi senin jipin var ne kadar uzaksın vatandaştan

Avatar
Emre 2017-04-26 07:03:57

Turkiyenin en pahalı toplu kazıklanması durmak yok kazıga devam

Avatar
Hamdi 2017-04-26 07:02:59

Ver mehteri ver mehteri daha ne zamlar gelecek ekonomi bozuk ulkede satacak mal kalmadi biz haric ver mehteri ver

Avatar
Fener 2017-04-25 23:51:04

Ayıp ayıp gözünüzü toprak bürüsün

Avatar
Gebze 2017-04-25 23:47:22

İnanmayın günde temiz 1 milyar para kazanıyorlar bakmayın ağladıklarına

Avatar
Adem 2017-04-25 22:04:00

Nazan hanım çok doğru yazmış 65 lere acil kısıtlama ŞART

Avatar
Betül sıla 2017-04-25 21:09:40

Patates çuvalı gibi taşıyorlar bir de zam yapıyorlar

Avatar
Ver mehteriii 2017-04-25 21:04:11

Az bile bu millete ver mehteriiii

Avatar
Yazıklar olsun 2017-04-25 20:38:28

Bu şöförlerinde otobüslerinde ... yeter artık ulan bıktı bu millet zamdan

Avatar
gölge 2017-04-25 18:44:59

Ne 2.5 ₺ mi ulan YUH BEEE yazıklar olsun...
PARA BÜRÜMÜŞ BU İNSANLARIN GÖZÜNÜ...

Avatar
öğrenci 2017-04-25 18:17:02

öğrenciyiz biz da yeter artık kent kart parası vermekten bıktık. okulu bırakcaz .

Avatar
Zamansız 2017-04-25 16:33:08

Ey zamma söylenen insanlar bindiğin ulaşım araçları su ile çalışmıyor mazota her gün yapılan zammı bir araştırın! Söylenmeye gelince söyleniyorsunuz bu arabalar ne kazanacak bunların bakacak aileleri var. Boş boş konuşup duruyorsunuz madem bu kadar şikayetçisiniz o zaman evet demeden önce düşünecektiniz!

Avatar
Levent 2017-04-25 16:25:40

Mehteri verdim gitti!

Avatar
Nazan 2017-04-25 15:55:39

Allah aşkına ne zammı sanki çok ucuz taşıyordunuz Allah asgari ücretliye yardım etsin şu 65 yaş üstünede kısıtlama getirilsin onların yüzünden biz fazla ödemek zorunda kalıyoruz

Avatar
Yeter 2017-04-25 14:48:19

Yazıktır kardeşim gerçekten bu kadar insanlar sömürülmez!!! İnsan bi düşünür bunu yaparken en pahalı yer oldu Kocaeli bu gidişle iflas edeceğiz bi düzenleme yapın şuna yoksa sokaklara döküleceğiz !

Avatar
ankarali 2017-04-25 14:43:17

BİR ÖNERİ 65 YAŞ ÜSTÜ VE ÜCRETSİZ KARTLARI ÖZEL HALK OTOBÜSLERİNDE KALDIRIN SADECE BLD OTOBÜSLERİ DE GEÇERLİ OLSUN Bakın OZAMAN BU KADAR ULAŞIM ÜCRETİ PAHALLI OLMAZ 65 ÜSTÜ ÜCRETİNİ NORMAL VATANDAŞA YÜKLÜYORLAR YAZIKLAR OLSUN BÖYLE DÜŞÜNEN İNSANLAR EMEKLİYE ÇALIŞANA NE VERDİNİZ DE ZAM YAPACAKMIŞ BLD ULAŞIMI KENDİ YAPMADIĞI SÜRECE BÖYLE DEVAM EDECEKTİR TEK SEÇENEK ULAŞIM PARK KATILMALARI VE NOT KOCAELİ DE ULAŞIMIN PATRONU KBB YOKSA MUSTAFA KURT DENEN ZATMI ANKARA DA OLSA MELİH BAŞKAN DİZER BLD OTOBÜSLERİNİ KOOPERATİFLERİ ÖYLE BİR YOLA GETİRİRKİ AMA BİZİM BAŞKAN İLE MUSTAFA KURT ELLE KOLLA GİRMİŞLER AMA ÇOK YAZIK EVET OYLARIN YÜZDE 57 Kocaeli ye bu ZAMLAR YAKIŞMIYOR BEYLER KENDİNİZE GELİN

Avatar
Gazi 2017-04-25 14:36:18

Kardesim yeter artık ya bu ne. Soygundan vurgundan başka bişey değil bu yaptığınız. Yazıklar olsun size yol parası dolar euro kurunuda geçti zırt pirt zam yapiyonuz

Avatar
mağdur yolcu 2017-04-25 13:43:42

kazandığımız üç kuruşu yol parasınamı vereceğiz yılda iki.kere zammı olur ayıptır günahtır insafınız kalmamış. 1400 lirayla geçinin birde yol parasına zam yapın . kiramı ödeyelim yol parasınımı denkleştirelim .

Avatar
Ayhan turgay 2017-04-25 13:10:03

Akp hükümeti 65 yaş besava taşıttıgı insanların parasını hic sucu olmayan vatandaşın üstünden cıkarıyor aynı trt ve tekte oldugu gibi

Misafir Avatar
Müfteri 2017-04-28 09:57:25 @Ayhan turgay

Devlet ödüyor o parayı ,traş yapma.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ecem 2017-04-25 13:06:53

Yarimca izmit arasi gidis donus 7 lira haftanin 6 gunu ise gidiyoruz 1500 lira aliyoruz otobus soforlerini ve belediyeyi zengin ediyoruz. Amaciniz ne kardesim soyulmus sogana döndük yazik degil mi dar gelirli insanlara cocuklu ailelere ogrencilere insafiniz kalmadi mi sizin. En pahali ulasim kocaeli de biri artik dur desin !

Avatar
Madur 2017-04-25 12:54:45

Aga bu ne la her boka zam mı olur yemin ediyorum aylık otobüs param 500 TL yapıyor hesap ettim ne yiyip ne içeçez lan biz Allahtan korkun ulan

Avatar
Nebahat 2017-04-25 12:52:06

Basiskeleden merkeze zaten 3.25tl iniliyor. Ne zammi?

Avatar
Elif 2017-04-25 12:38:32

Yeter artık aldığımız para yol parasına gidiyor çocuklar dersen okul için iki otobüs deyişiyo İbrahim Karaosmanoğlu artık bi el atsanız şu işlere artık

Avatar