banner830
banner860
25 Mart 2019 Pazartesi 09:40
TÜPRAŞ’ta  eylem var!
banner728

TÜPRAŞ ile işçi temsilcisi Petrol İş Sendikası yönetimi arasında devam eden toplu iş sözleşmesi görüşmeleri tıkandı. 3 yıllık sözleşmede direten TÜPRAŞ yönetimi ile anlaşamayan Petrol İş Sendikası masadan kalktı. Sendika üyesi bugün 8.00-16.00 vardiyası öncesinde 1 saat eylem yaptı. TÜPRAŞ tesisleri önünde toplanan işçiler sessizce bekledi ve 1 saat sonra iş başı yaptı. Petrol İş Sendikası Şube Başkanı Salih Akduman, 2 yıllık sözleşme istediklerini belirterek geri adım atmayacaklarını söyledi. Öte yandan TÜPRAŞ yöneticilerinin işçilerin mazeret izinlerini de kaldırmak istediği öğrenildi. işçiler şu an sözleşmeden kaynaklı olarak 8 gün ekstra izin yapabiliyor ve bu izin ücretlerinden kesilmiyor.

Hatırlanacağı üzere taraflar arasındaki son görüşme 22 Mart Cuma günü gerçekleşmişti.

Son Güncelleme: 25.03.2019 13:00
Anahtar Kelimeler:
TüpraşEylem
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Petkimli 2019-03-26 13:21:06

Petrol-İş Sendikası 2017 de Tüpraş işverenine Prtkim de de 2 yıllık imzalayacağız dedikten sonra baskılarla 3 yıllık sözleşmeye imza atmıştı. Şimdi Tüpraş işvereni bu kazığı unutmaz ve eninde sonun da 3 yıllık sözleşmeyi imzalatır.
Ha 3 yıllık sözleşme iyimidir? VAllahi 1,5 sene oldu o kadar sorun var, sadece 1 saatlik 1 eylem yapıldı. Millet sendikacıları unuttu, kısaca sendikanın bir tek adı bar rengi de sarıya dönüyor...

Avatar
Çalışan 2019-03-26 07:36:16

Ben neden işsizim açım diye düşüneceğinize hakkını arayan insanlar üzerinden polemik yapmayın

Avatar
selman 2019-03-25 22:04:19

ağızı açlıktan leş kokanlar burda tüpraş işçisini karalamasın. onlar kalifiye çalışan az bile alıyorlar. az daha okusaydında sen çalışsaydın orda. sende öle boş yorum yap işe yaramaz. ağzının suyunu sil

Avatar
işsiz 2019-03-25 20:16:26

Lan oglum millet is diye geberiyo ve sartlari en guzel yerde calisiyosunuz vay arkadas yaaa doymadiniz be

Avatar
Tacettin 2019-03-25 19:57:33

Ayın yarısı izin yapıosunuz bir ton maaş alıyosunuz hala ağlanıyosunuz şükredin şükretin...

Avatar
Fatih kara 2019-03-25 16:23:56

Oğlum siz ne içiyonuz merak ettim akp ile ne alakası var bunun.iyice şizofrene bağladınız.tüpraşın sahibi koç gidin ona efelensenize başkasına kuru gürulültü yapacağınıza !!!

Avatar
Ersoy’dan AKPYE 2019-03-25 13:22:12

Çok iyi olduğu İÇİN ekonomi olabilir mi eylem sevinçten mutluluktan size göre Akp?

Avatar
GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-03-25 11:47:36

Bu grev yapanların çoğu AKP,ye oy veriyordur sınıf bilinci olmayan işçiden bir şey olmaz.

Avatar
Ersoy 2019-03-25 11:27:16

Heeee ekonomi çok iyi ondandır di mi AKP?

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328