banner830
08 Nisan 2019 Pazartesi 11:30
Tüpraş’ta eylem var!
banner728

Binlerce işçinin çalıştığı TÜPRAŞ ile Petrol-İş Sendikası arasında devam eden toplu iş sözleşmesi tıkandı. 7 oturum gerçekleşmesine rağmen işveren üç yıllık sözleşme imzalanması konusunda sendika yetkilileriyle uzlaşmaya varılamadı. Petrol-İş Sendikası sözleşmenin iki yıl olması gerektiğini ve üç yıllık sözleşmeye asla imza atmayacaklarını söyleyince ipler gerildi.

UYARI EYLEMİ

Toplu iş sözleşmesi görüşmelerinin tıkanması üzerine geçtiğimiz günlerde işçiler, bir saat iş bırakma eylemi gerçekleştirmişti. Son yapılan oturumda da bir gelişme olmayınca bugün Petrol-İş Sendikasına bağlı işçiler, uyarı eylemine başladı. İşçiler, sabah işe girmeden önce işvereni protesto etti. İşveren ile sendika yönetimi, 12 Nisan Cuma günü saat 10.00’da yeniden bir araya gelecek.

İÇERİYE GİRMEDİLER

00.00-08.00 vardiyasını bitiren işçiler sabah fabrikadan çıkmazken, yerlerine gelen 08.00-16.00 vardiyasındaki işçiler ise içeriye girmedi. Dışarıda olan işçiler, Petrol-İş Sendikası Kocaeli Şube Başkanı Salih Akduman'ı bekliyor. Başkan Akduman'ın süreçle ilgili işçileri bilgilendirmesinin ardından nasıl bir yol izleneceği belli olacak. İşçilerin bilgilendirmeden sonra mesaiye başlaması beklenirken, gece vardiyasındaki işçilerin ise o zaman fabrikadan ayrılacakları öğrenildi.

Son Güncelleme: 08.04.2019 13:22
Anahtar Kelimeler:
Tüpraş
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tüpraşlı 2019-04-09 16:17:04

He körfezde oturuyomuşsun deprem zamanı civarda oturanlar tüpraş yanıyo diye dağlara kaçarken tüpraş çalışanı ailesini çoluğunu çocuğunu bırakıp yangınla mücadeleye geliyodu. Neyse dediğim gibi ne kazandığımız kimseyi bağlamaz bu bizim kendi iç sorunumuz.

Avatar
Tüpraşlı 2019-04-09 16:13:53

Biz kime laf anlatıyoruz ya, daha anlatmak istediğimizi anlamıyo sonra lise mezunu adama laf atıyo. 1. Birader burda vasıfsız elaman yok sen rahat ol. 2. İnşaatta çalışan adama laf yapılmıyo o arkadaş tüpraş çalışanına hesap yapıyo ya ondan neyse fazla anlatmaya gerek yok kimsenin kazandığı kimseyi ilgilendirmez kardeşim herkez bakıcak kendi kazancına burda ahkam kesmicek herkes işi gücü bırakmış tüpraş çalışanının parasına göz dikmiş. Kimi bağlar. vasıfsız elamanlar burda belli oluyo yapıcak işiniz yok ki bizim kazancımıza veya bizim isteklerimize gmz dikmişsiniz hayırdır siz mi veriyonuz bizim paramızı biz zam alınca sizden kesip bizemi vericekler veya patronun akrabasımısınız hadi bi seçenek daha iş verenin adamımısınoz hayırdır

Avatar
Tüpraşlı 2019-04-09 14:13:19

Tüpraşlı martaval okumayın kardeşim yok tehlikeliymiş yok izmit yok olurmuş ben körfezde oturuyorum hergün çekiyorum o pis gaz kokusunu sen vardiyanı tamamlayıp giderken ben o pis kokuyu çekiyorum. İnşaatta çalışan adama laf atıyosun madem rahatsızsınız şartlarınızdan inşaatta iyi para alınıyomuş bırak tüpraşı git inşaatta çalış kardeşim bugün vasıfız lise mezunu insanların aldığı paraları mühendis olmuş gençler alamıyor birde çıkmışlar dediklerine bakya.

Avatar
Tüpraşlı 2019-04-09 12:41:23

Asgari ücretle çalışıyorum diyen arkadaş, sen tüpraş çalışanın mesaisine, maaşına,istediği zamma kafa yorup matematik hesabı yapacağına nasıl maaşımı yükseltirim nasıl daha iyi şartlara ulaşırım diye düşün onlara kafa yor boş muhabbet yapmayın.şımarık tüpraş işçisiymiş herkes baksın kendi işine sizene kim ne maaş alıyo kim nabıyo. İnlaatta çalışan arkadaş bende sana bişe diyim sende sallama ozaman benim etrafımda çok inşaatta çalışan var çırak bile günlük 150 tl alıyo sen nasıl asgari ücrete çalışıyon eğer çalışıyosan oda senin beceriksizliğin.

Avatar
El insaf ve asgari beyinliler 2019-04-09 09:27:41

Tüpraş flare (bacaları) biraz yüksek alevlensin ,biraz dumanlasın az biraz ses yapsin... Oo ver yansın ediyorsunuz, yok İzmit yok olacakmiş, yok patlayacakmis ... Daha da abartanlar var ki onlarda izmiti terk edip köylere kaciyor. tüm bunlar yaşanırken şımarık dediginiz, beğenmez dediğiniz Tüpraş iscisi canı burnunda çalışıyor. Tabi bunu bilmezsiniz , bilemezsiniz ... Çünkü sizin bir yerlerimizde pireler uçuşuyor o vakitlerde. Yada topuklariniz popolarinizi döverek şehri terk ediyorsunuz. Lakin tek gerçek var kedi kasap ilişkisi

Avatar
Mahmut 2019-04-09 09:02:48

Ya yorum yazan eylul sözüm sana kelle koltukta çalışıyomuş çalışma kardeşim zorlamı çalıştırıyolar tüpraşda ? Ben asgari ücretle inşaat işçiliği yapıyorum bizim hiç riskimiz yok dini ya bırakın şu şımarık tüpraş işçisini.

Avatar
Baho 2019-04-09 02:55:29

5 bin lira maaş her türlü imkan yan gel yat birde aldığın maaşı beğenme ne güzel valla. Orda çalışan kişileri asgari ücretle çalıştırsınlar!

Avatar
İşçi 2019-04-08 20:45:09

Ne garip asgari ücreli çalışanlar neden bukadar az aldığını sorgulamazken hak eden işçinin maaşını sorgular Allah herkese hak ettiğini versin

Avatar
LASTİK-İŞ’li 2019-04-08 17:45:43

Diren Tüpraş, verilen haklarını sonuna kadar koru...

Avatar
Eylul 2019-04-08 17:42:45

Uzaktan ahkam kesenler cok bilmisler.sizler orada 24 saat kelle koltukta calisirsaniz belki anlarsiniz.o insanlar ne zorluklarla calisiyorlardir.agir ve tehlikeli sanayi diye gecer zaten.rabbim korusun bir patlama olsa ya sag ya degilsindir.tabiki de haklari.o kadarda olacak

Avatar
BİRİ 2019-04-08 16:17:17

ACIMAZ KAPI ONÜ YAPAR KOC GİBİ

Avatar
Asgari ücretle çalışıyorum! 2019-04-08 15:35:21

Şimdi kimse kusura bakmasın ben işverenin yanında değilim ama sendikanın istediği diğer maddeler %50 zam adamların bi bayram çalışması %400 aldıkları maaş 5 milyar ama hala beğenmiyorlar şımarık tüpraş işçisi biraz ekonomiye bi baksın bakın ben asgari ücretle geçiniyorum sizin bi bayram çalışmanız benim maaşımın yarısı zor geliyosa sayın tüpraş işçisi çalışmayın o maaşa çalışcak insan çok şımarıklığa gerek yok.

Avatar
abdul 2019-04-08 14:18:33

arkadaşlar tüpraş ne zaman genel işçi alımı yapıcak bilgisi olan var mı ?

banner354

banner820

banner482

banner846

banner599

banner328