banner726
banner677
banner655
18 Ekim 2017 Çarşamba 10:42
Tramvay ile otomobil çarpıştı
banner719

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından 2 yıllık çalışma sonrası hayata geçirilen ve Sekapark-Otogar arasında sefer yapan tramvay, ara ara arıza yapsa da hem düşük ücreti hem de trafik sıkıntısından vatandaşı kurtarıyor olması nedeniyle beğeni topluyor. Tramvay hattının ilerleyen süreçte daha da uzatılması düşünülüyor. Bir süredir arıza yaptığına dair haberlerin gelmediği tramvayda yolcular bugün büyük panik yaşadı. Yenişehir Mahallesi mevkiinde sola dönmekte olan tramvay, bir otomobille çarpıştı. Yolcuların ve kazaya şahit olanların büyük korku yaşadığı kazada neyse ki can kaybı ya da yaralanma olmadı. Kaza sonrası araçta maddi hasar meydana geldi. Kaza nedeniyle tramvaydaki yolcular yolda kalırken tramvay seferleri de aksadı.







Son Güncelleme: 18.10.2017 12:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayhan 2017-10-18 10:57:51

taramvay yolunda ne işin var

Avatar
dila55 2017-10-18 14:30:56

şehir içinde tramvay çok kötü oldu.

Avatar
özlem 2017-10-18 13:55:46

İyi hoş da nereden çıkacağı belli olmuyor resmen trafiği altüst etti. Yılan gibi her yere girmemeliydi.

Misafir Avatar
nasıl yani 2017-10-18 15:23:58 @özlem

tramwayın nereden çıkacağı belli olmuyor mu. şaka mı yapıyorsunuz. rayda giden aracın nereden .çıkacağı belli değil ama senin arabanın nereden çıkacağı belli ha. trafiğe çıkmayın bi zahmet bu kafayla. diğer taraftan tramwayın tek eksiği kavşaklarda ışıklandırmanın kamyon sürüclerine göre yapılmış olmasıdır.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Serpil 2017-10-18 15:28:21

Tüm şehirlerde tramvay kaldırılıp metro yapılıyor..bu ne mantık..bu kadar dar yollara tramvay yapılması ne tuhaf..20 yıl önce kullanılan ve şuan vazgeçilen ulaşım aracı kocaeline yapılıyor..

Avatar
Aytekin 2017-10-18 20:20:23

Tramway yapıldığından beri birileri sürekli karalama yapıyor sustum sustum ama suskunluğumu bozacağım ya arkadaş hepmi tramway kusurlu bizim insanımız da hata yokmu çıkıyorsun arabayla tramvay yoluna bi kontrol et tramvay geliyormu diye balıklama atlama yayalarda aynı şekilde balıklama atlıyor yola bi dur sağına soluna bak kör değilsen görürsün bu aracın geldigini

Avatar
Ahmet 2017-10-18 14:20:43

Ya kardeşim bi haber yapıyorsunuz kaza haberinden çok tramvayı kotuluyorsunuz sanki niye izmite tramvay geldi gibi bi ibare yaratıyorsunuz

Avatar
Önlem 2017-10-18 15:01:33

Daha fazla önlem almalilar , gerekirse bariyer koymalilar . Daha çok kaza haberi gelir bu sekilde olursa

Avatar
TR 2017-10-18 20:34:47

Kimse de çıkıp tramvay yolunda aracın ne işi var demiyor birader !!!!!

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482