banner422
19 Kasım 2017 Pazar 12:50
Tramvay geçen caddenin her yanı işgal altında!

İzmit Karabaş Mahallesi’nde Kocaeli Adalet Sarayı’nın bulunduğu Hafız Binbaşı Caddesi’nde vurdumduymazlık hat safhaya ulaştı. Tramvay güzergahında bulunan caddeyi araçlar öyle bir işgal ediyor ki yayalar geçecek yer bulamıyor. Büyükşehir Belediyesi’nin mobil EDS aracı ise anons yaparak caddeden geçip gidiyor. Üstelik bu olay gece ve gündüz, yani her daim böyle. 

Meslektaşımız Barbaros Tantan, bu caddede yaşananlara isyan etmiş sosyal medya hesabında. Caddeyi fotoğraflayan Tantan, “Tramvay yolu kıyısı gece ve gündüz araç sahiplerince böyle işgal ediliyor ve yayalara yürüyecek yer kalmıyor. Üstelik, Büyükşehir Belediyesi'nin mobil EDS aracı yanından geçerken sadece anons etmekle yetiniyor. Bu vurdumduymazlığı kim engelleyecek?” 
Evet, bu vurdumduymazlığa dur diyecek biri var mı?

Son Güncelleme: 19.11.2017 14:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan Düzen. 2017-11-19 18:36:35

Esnaf efendi biz çok biliyoruz adam arabasını park etsin yürüyerek gelsin daha az kilo alır daha uzun yaşar sen'de daha rahat soyarsın senin esnaflığın düzeni bozanlar sayesinde yaşayacaksa şimdiden batsın. Adresini yaz sen kazan diye senden alışveriş etmezsem şerefsizim

Avatar
Hasan Dertli. 2017-11-19 18:32:50

İzmitte Vali Kaymakam Trafik şube müdürü Trafik polisi ve Zabıta trafik memuru olmayınca böyle oluyor demek hepsi birden görmüyor.

Avatar
Fikri erenoglu 2017-11-19 17:58:40

Tabiki yapar belediye polis birlesin tum araclari ceksin uc sefer tekrarlasin bakalim daha birakabilecek yigit kalirmi cekilmeyince ceza vermeyince ve bunlarin cogu avukat yargi gorevlileri oradaki mekancilar

Avatar
Esnaf 2017-11-19 14:46:01

Ne kadar çok biliyosunuz siz ya bütün esnaf orada kan ağlıyor araçlar engellendi is bitti ne anlatıyonuz

Avatar
Dr Ersoy Kandemir gülsün 2017-11-19 20:01:01

2 yılda o kadar para harcında ve ortaya çıkan sanat eserini hep birlikte görüyoruz!

Avatar
Barış K 2017-11-20 01:07:29

40 yıldır bu şehirde nefes alan biriyim. 80lerdeki köhne ama sevimli 90 lardaki bozulmaya başlamış 2000 lerdeki kısmen modernleşme çabasındaki İzmit’i gerçekten özlüyorum.Son 10 yıldır bence kasaba ismini bile haketmeyecek şekilde bir İzmit var karşımızda. El birliği ile içine edince Oluyor !!!!

banner354

banner328

banner498

banner509

banner482