banner422
25 Ocak 2017 Çarşamba 08:59
"Tramvay, 9 gün sonra hizmete giriyor!"
Sekapark’tan otogara kadar 7 kilometrelik bir güzergahta hizmete girecek olan tramvay için artık geri sayım başladı! Bu mega projenin bitmesine tam 9 gün kaldı! Bu iddianın sahibi Büyükşehir Belediyesi… Projeye başlarken gün konusunda oldukça iddialı olan Büyükşehir, bu iddiasını daha da ileriye taşıyarak resmi web adresine sayaç eklemişti. Ve o sayaç dün son 10 günü işaret ediyordu… Bizler de Büyükşehir Belediyesi’nin son 10 günlük sayımını sizlere aktarmaya karar verdik! 24 Ocak’ta 10 günden geriye saymaya başlayan tramvay projesinin bitimine bugün yani 25 Ocak itibari ile 9 gün kaldı! Henüz pek çok noktada çalışmalar sürerken tramvayın 9 güne yetişmesinin, paralel olarak da trafik çilesi ile esnafın sıkıntılarının bitmesinin ihtimali söz konusu bile görülmüyor ama Büyükşehir, web adresindeki sayacı ısrarla çalıştırmayı sürdürdüğüne göre, iddiası hala geçerli! Sayaçta, "9 gün sonra hizmete giriyor" diyor... Bakalım 9 gün sonra ne olacak...
Sayıma devam... 
25 Ocak 2017 Çarşamba: Son 9 gün…

Son Güncelleme: 26.01.2017 09:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
özizmitli 41 2017-01-25 10:07:40

o sayaçtaki günler İzmit halkı ile dalga geçmenin resmiyete dönüştürülmesidir ben doğma büyüme İzmitli olarak yemin ediyorum 9 gün sonra bırakın hattın bitmesini o hatta beton dökme ve enerji yüklemesi yapılsın eşşek gibi cumhuriyet parkında anıracağım.daha durakları dönüş peronu yapılmadı beyler kimi kandırıyorsunuz.

Avatar
vatandaş 2017-01-25 13:30:22

da durun, önümüzde referandum var. bizim sayın bakanımız fikri ışık yakında izmitte yatıp kalkmaya başlar. bol bol yalan vaadler vermeye başlar. en önemli yalanıda cengiz topelden izmit halkını dört bir yana uçurma sözü olur.

Avatar
Kuzeyin oglu 2017-01-25 10:50:12

Valla bravo kardeşim sana ne güzel ozetledin

Avatar
izmitli 2017-01-25 11:31:38

Yıllarca şehir merkezinden geçen Tren yolundan İzmit halkı Tam kurtulmuş Tren yolu Yürüyüş yolu Çınar ağaçlarıyla nefes almışken. Tramvay projesi İzmit halkı ve esnafına Çile ve işkence projesine döndü. Kampanya Başlatıyorum İZMİTE TRAMVAY PROJESİNE HAYIR ESKİ HALİNE GERİ GETİRİLSİN...

Avatar
fehmi 2017-01-25 14:43:36

cengiz topelden hergün ANKARA aktarmalı seferler yakında başlıyor. referandum hediyesi.

Avatar
Cemal 2017-01-25 17:00:54

Ardaya ; seninle aynı fikirde düşüncede olmayanlar köpek mi oluyor. Senin gibi yorum yapanlarında, senin o yorumunu yayınlayanlarında insanlığından şüphe etmek lazım. Çok ayıp çok.

Avatar
Emekli 2017-01-25 15:08:28

Uzatma kablosuyla çalıştırabilirler.

Avatar
Arda 2017-01-25 15:25:30

Host kopekler havlamayin tranvaya karsiymislar ilk onlar biner yav size ne yapsak olmuyor

banner354

banner328

banner498

banner482