banner598
banner677
banner654
11 Nisan 2018 Çarşamba 16:45
Telefon  görüşmesine  790 bin lira  harcadılar..!
banner668

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi 2017 Yılı Faaliyet Raporu’nda en dikkat çeken harcama kalemi iletişim oldu.

Belediye 880 adet sabit hat için 476 bin 436 lira, 615 adet ADSL hat için 372 bin 779 lira, 1 adet Superonline üyeliği için 35 bin 954, 3 adet Telekom Ethernet için 221 bin 794 lira, 1 adet kablo TV için 539 lira, tek faturalı GSM hattı için 147 bin 804 lira, 3 adet tek fatura ile ödenen GSM data hattı için 85 bin 739 lira, 2 adet toplu SMS kullanımı için ise 80 bin 373 lira harcadı.

Toplam 1 milyon lirayı bulan harcama şok etkisi yarattı.

Belediyenin GSM operatörleri ve sabit hat sağlayıcıları ile daha iyi bir anlaşma yapabileceği ve bu kullanımları çok daha ucuza mal edebileceği düşünülüyor.

Son Güncelleme: 11.04.2018 22:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Misafir 2018-04-11 17:58:26

1 milyondan fazla fatirayi chp li vekil 1 ayda harciyor..koskoca belediyenin 1 yillik faturasi mi cok.? Chp yi aklamaya ugrasmakran 1 vekilin harcamasini gormuyorsunuz kocaeli baris

Misafir Avatar
Mide Asidi 2018-04-12 10:07:11 @Misafir

Bunu,doğruyu bile benimsemeyen;kabul etmeyen 6 tane hazımsız maydonoz tohumu çıkmış....Helal size beee.!

Beğenmedim! (2)
Avatar
izmit li 2018-04-11 20:22:41

Benim ki çok seninki az demek ne kadar doğru bilemiyorum ama bildiğim bir şey var CHP li vekil İstifa etmişti o görevinden ve veya istifası istenmiş idi hadi bir baba yiğit çıkında kul hakkıdır. desin ve sorumlularını istifaya davet etsin.

Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-04-11 17:18:26

Kul hakkını herkese hatırlatırım!

Avatar
misafir 2018-04-12 11:49:45

daha ucuza mal edileceği düşünülüyor da ne demek. varsayım üzerinde eleştiri mi olur. olması gereken bir karşılaştırma yapılması. sakarya bursa yalova harcamalarına ulaşır karşılaştırırsın şu kadar daha iyileştrime yapılabilir diye somut veri ortaya koyarsın. yoksa bu yapılan bu haliyle çamurdan başka bir şey değildir. hakikat düşünen zihinlerde bu haberin beş para değeri yoktur.

Avatar
Misafir terbiyecisi 2018-04-11 22:28:57

Misafir efendi chp li vekil yanlış yapmıştır istifa etmelidir aynı şekilde belediye de yanlış yapmıştır sorumlular istifa etmelidir. Yanlışı yanlışla savunma sanatı akp chp kayıkçı kavgası ile her konuda idol oldu. Yazık sizlere neden hakikati baz almıyorsunuz da chp yi baz alıyorsunuz. Tabi benim kötüm iyi mantığı sizi esir almış. Ama unutmayın boynuzsuz koyunun boynuzlu koyundan hakkını alacağı ve zerre miktari hayrın ve şerrin karşılığını bulacağı o günde kimse kimseye yardımcı olamayacak. Herkes kendine bakıp ardından Hakka yönelip doğru olanı yapmalıdır. Yoksa israf konusuna girdik mi bir sürü mesele açılır da açılır kimse altından kalkamaz. Ayrıca günahı işleyen insan dert etmiyorda siz neden kendinize onun günahını aklama vazifesi yüklüyorsunuz yazık değil mi size bize.

Misafir Avatar
Terbiyeli Köfte 2018-04-12 10:05:10 @Misafir terbiyecisi

Ulan koskoca belediye ile 1 vekil aynı kefeye konur mu?...Belediye bütün işlerini iletişim ile görür,1 yıllık harcamadır o....Oysa 1 vekilin telefon harcaması yıllık 1.2 milyon tl. nasıl olur?..Belediyede 1-10-100 kişi yokki, yüzlerce çalışanı var....El insaf....varsa şayet.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Devletini seven 2018-04-12 02:29:49

Ben onubunu bilmem bir cami vaazından.Allahın indirdiği ayetlerle hükmetmeyenler kafirlerin ta kendisidir.dedi hoca hocam beni ilgilendirir mi dedim sen yönetiçimisin dedi.

Avatar
KEMAL 2018-04-12 09:47:43

AK PARTİ DEMEK ÇİFTLİK DENETLEYEN YÖK BİZ BOŞUNAMI BİZİ YÖNETSİN DİYE RUSYAYI AMERİKATI JAPONYAYI HİRİSTİYAN YAHUDİ ERMENİ GELSİN DİYORUZ YETERKİ BUNLAR GELMESİN BİRE BİRMİLYON VURUYORLAR SEN TELEFON DİYORSUN RESMİ ARAÇLARI KENDİ İŞLERİNDE KULLANIYORLAR ADAMIN BÜFESİ VAR RESMİ ARAÇLA MAL TAŞIYOR ONUN İÇİN BUNLAR KÜFÜRLÜK HAKARETLİK NEFRETLİK KUSMALIK OLDULAR HANİ ORTALIK Bİ KARIŞSADA NE OLACAKSA OLSUN VER ANCA İNSANIN GÖZÜNÜ KORKUTSUNLAR O DEDİĞİMİZ ÜLKELERDE DÜRÜSTLÜK SADAKAT ÖN PLANDA ÇARPMA ÇIRPMA HIRSIZLIK YOK

Avatar