banner422
18 Kasım 2016 Cuma 00:01
Tecavüzcüyle evlenirsen...

AKP, "cinsel istismar" suçlarında mağdur ile failin evlenmesi durumunda cezanın ertelenmesini öngören önergeyi Meclis'e sundu. Önergeyi Twitter adresinden paylaşan CHP Milletvekili Tuncay Özkan, "AKP, kadını tecavüzcüsüyle evlendirip, tecavüzü meşrulaştıran önergesini yeniden Meclis'e getirdi.Tecavüz normalleşiyor,tecavüzcü aklanıyor!" diye yazdı.

Meclise sunulan önergede şu ifadelere yer verildi:

"Cebir, tehdit, hile veya iradeyi etkileyen başka bir neden olmaksızın, 16.11.2016 tarihine kadar işlenen cinsel istismar suçunda, mağdurla failin evlenmesi Muhakemesi Kanununun 231 inci maddesindeki koşullara bakılmaksızın hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına, hüküm verilmiş ise cezanın infazının ertelenmesine karar verilir. Zamanaşımı süresi içinde evliliğin, failin kusuruyla sona ermesi halinde fail hakkındaki hüküm açıklanır veya cezanın infazına devam olunur. Bu fıkra uyarınca fail hakkında hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına veya cezanın infazının ertelenmesine karar verilmesi durumunda, suça azmettiren veya işlenişine yardım edenler hakkında kamu davasının düşmesine veya infazın ortadan kaldırılmasına karar verilir."

İşte o belge:

Son Güncelleme: 19.11.2016 09:11
Anahtar Kelimeler:
KocaeliTBMMTecavüzAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kuzeyyıldızı41 2016-11-18 10:16:24

Oh ne âlâ. Önce tecavüz et. Sonra evlen ve cezadan yırt. Bir süre sonrada anlaşamıyorum de boşan. Böylece önüne gelen herkese tecavüz et ve hiç ceza alma. Yazıklar olsun. Bu adamlar mı bizi muasır medeniyet düzeyine ulaştıracak. Ne diyordu Sn. Cumhurbaşkanımız tüm dünyaya; İstesenizde istemesenizde biz muasır medeniyete ulaşacağız. Umarım bu kanunu Sn. Cumhurbaşkanımız onaylamaz. Herkesi Cumhurbaşkanlığına itiraz için,mail atmaya ve faks çekmeye davet ediyorum..

Avatar
tecavüz 2016-11-18 13:33:48

bu resmen tecavüze teşviktir.bu tecavüze yardım yataklıktır. pis sapıklar.

Avatar
utanç 2016-11-18 13:35:54

buna karşı çıkmak için sadece insan olmak yeter. ahlaksız utanmaz rezil herifler.

Avatar
arsızlık 2016-11-18 13:38:17

hiç yüzünüz kızarmıyor mu sapıklığı meşrulaştırıyorsunuz. umarım o tecavüzcüler toplanıp bir gün meclisi basar. kaç nikah çıkar o meclisten kim bilir. pislikler.

Avatar
özgecan 2016-11-18 13:45:05

çağ dışı demek yetmez dini referanslarla yapılan bu iğrenç uygulamalar hep birlikte kınanmalı buna karşı örgütlü bir şekilde cevap verilmeli. bugün Türkiye de kimin başına ne geleceği hiç belli değil çok geç olmadan bu ve diğer dinsel dayatmalara karşı toplumsal bir mücadele örülmeli yoksa en son tecavüze uğrayan biz olabiliriz.

Avatar
bu neyin kafası 2016-11-18 13:50:23

bu uygulamanın sonucu suç zinciri olarak halkın karşısına çıkacak taciz tecavüz arttığı gibi, aynı zamanda bu tür evlilikten aile içi şiddet cinayet olaylarını da beraberinde getirecek.

Avatar
iğrençsiniz 2016-11-18 13:54:17

dönüp dönüp aynı haberi okuyorum. ya siz ciddi misiniz? bu önergeyi vereni de onun zihniyetini de.... umarım tecavüzcüsüyle evlendirilir diyorum.

Avatar
ciddi misiniz 2016-11-18 13:59:51

bunların gruba toplu tecavüz edilse demek aynı sülaleden olacağız. kısa yoldan zengin olmanın yolu. AKP nin damadı oluyorsun boru mu. bence iyi düşünün! oklar sizin çocuklara dönebilir. yapıverirsiniz bi nikah ne olacak canım.

banner354

banner328

banner509

banner498

banner482