banner549
banner519
04 Ağustos 2016 Perşembe 09:27
Sokağa kimler çıktı? Tehlike geçti mi?
banner508
Yayınlanan verilere göre, halkın yüzde 64.4'ü darbe teşebbüsünün arkasındaki isim olarak Fethullah Gülen'i görüyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın çağrısıyla sokağa çıkanların oranı ise yüzde 65.7. İkinci bir darbe girişimi ihtimali için yüzde 58 "Hayır" derken, yüzde 33.7'lik bir oran ise "Evet mümkün" diyor.
Ayrıca CNN Türk yayınında araştırma hakkında bilgi veren Andy-AR Başkanı Faruk Acar, "CHP'lilerin yüzde 37.7'si, MHP'lilerin yüzde 65'i ve HDP'lilerin ise yüzde 58'i sokağa çıktıklarını söylüyor" dedi.


İşte Andy- AR'ın araştırmasına göre, 19 Temmuz'da 1.496 kişiyle telefonda gerçekleştirilen görüşmeyle toplumun darbe girişimi hakkında düşündükleri...


1-)

1-)

2-)

2-)

3-)

3-)

4-)

4-)

5-)

5-)

6-)

6-)

7-)

7-)

8-)

8-)

9-)

9-)

10-)

10-)

11-)

11-)

12-)

12-)
Son Güncelleme: 05.08.2016 10:00
Anahtar Kelimeler:
İzmitKocaeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aysel 2016-08-04 09:42:37

Birgün bu ülkede herkes en doğru yolun Atatürk'ün açtığı çağdaş uygarlık yolu olduğunun farkına varacak !
Umarım o gün yakındır.

Avatar
kandirali 2016-08-04 09:44:45

"BEDAVA AŞ VAR YUMUL" travması yaşayan demokrasi nöbetçileri..

Avatar
tarık 2016-08-04 09:37:26

Naber fakirler, durum nasıl eyi mi? AKP darbe girişiminin faturasını halka çıkardı: Vergiler artıyor, ‘Varlık fonu’ geliyor

Avatar
bülent 2016-08-04 09:39:38

Milli bayramları kutlamayanlara tavuk döner ayran dağıtın görün o zaman şenliği.

Avatar
çetin 2016-08-04 10:29:40

Uzunoğlan bir kere bile aldatilmadi.

İsteyerek seve seve aşk ile.

Fetoş ile nikahlı beraberlik yaşadı..

Evliliklerini, dini kullanarak cumhuriyeti hukugu bertaraf etme üzerine kurmuşlardı..

Bu uğurda ekonomik anlamda süper zenginleştiler.

Zenginlesince dinleri imanlari para oldu.

Ganimet paylaşımı aralarını bozdu.

Birbirlerine iftira atmadılar.
Sadece birbirlerini gambazladilar.

Sonu cinayetle biten çok aşk evliliği gibi bu evlilikte bitti..

Olan sıradan halka oldu

Avatar
filiz 2016-08-04 09:47:41

ALOOOOOO !!!