banner768
banner598
banner749
13 Ocak 2018 Cumartesi 15:56
Silahlı o kamp  Kandıra’da mı?
banner728

İyi Parti lideri Meral Akşener’in iddialarıyla gündeme gelen, iktidara yakın bazı grupların Türkiye’nin çeşitli illerindeki yasadışı kamplarda silahlı eğitim gördükleri; ve bu grupların 2019 başkanlık seçimlerini AKP’nin kaybetmesi halinde bir kaos ortamı yaratmaya hazırlandıkları iddiası büyük tartışma yaratmıştı. Muhalefet partileri olayın üzerine giderken, sadece MHP sessiz kalmış, AKP yöneticileri ise haberi yalanlamıştı. Kentimizde de Bahçecik’te bir kamp olduğu gündeme gelmiş, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu yerel basını toplayıp belediyenin “diriliş kampı”na götürerek, “Burası silahlı kamp değil, gençlik kampı” açıklamasında bulunmuştu.

KAMP KANDIRA’DA

ABC Gazetesi ve TELE 1 Televizyonu, hem iddia boyutunda kalan açıklamalara kanıt niteliği taşıyan belgelere ulaştığını öne sürdü.

Haberde şu bilgilere de yer verildi:

"İstanbul’daki silahla atış, yakın çatışma, yakın dövüş, saldırı, savunma, operasyon, sabotaj gibi konularda yasadışı eğitim verilen kamp, Kumburgaz yakınlarında ağaçlık bir alanda bulunuyor. Bu eğitim alanı, Trakya’dan İstanbul’a gidiş güzergahına göre Kumburgaz’da yolun solunda kalıyor.

Kaynaklar, Kayseri ve Düzce’deki kampın 15 günde bir yapıldığını; İstanbul-Kumburgaz ve Kocaeli kamplarının ise haftada bir toplandığını belirtiyor.

Kayseri kampı, Yahyalı ilçesinin Aladağ-Aksuderesi bölgesinde. Burada gençlere yakın çatışma, beden eğitimi, silah kullanma ve patlayıcı madde eğitimi verildiği ileri sürülüyor. Bu kampa Nevşehir, Niğde, Kırşehir ve Kayseri merkezinden özellikle imam hatip öğrencisi gençlerin getirildiği vurgulanıyor.

Kocaeli kampı ise, Kandıra ilçesi Kıncıllı mevkinde bulunuyor. Burada ormanlık bir alanda bulunan kampta da Kocaeli, Sakarya ve Düzce bölgelerinden gelen gençler aynı eğitimden geçiriliyor."

Son Güncelleme: 14.01.2018 00:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Çeçen 2018-01-21 01:44:51

Ya kamp olsa ne yazar be kardeşim. korkmayıon bu kadar. Biz bir avuç Çeçen Koskoca Rusya'ya diz çöktürmüşüz. Unuttukmu sanıyorsunuz T.C istihbaratı ile Rus istihbaratının birlik olup Türkiye'de 12 üst düzey Çeçeni sokak ortasında şehit ettiklerini. Er yada Geç bu ülkede suriye gibi karışacak . Bakalım bu hükümeti bizim elimizden kim alacak . bizdeki intikam duygusu aşk gibi ebediri. Türkler gibi kolay unutmayız yapılan kahpelikleri.

Avatar
Musa Adıyaman 2018-01-19 01:45:37

Ne çok kandıra sevdalısı savunmaya geçmiş be. Her bok kandıra da kusura bakmayın.

Avatar
Mustafa Altaş 2018-01-18 16:24:27

velhasıl kelam yalan yanlis haberler yapmayın KANDIRAYI böyle lekeleyemezsiniz..

Avatar
Aslan 2018-01-16 21:05:14

Bir deli kuyuya bir taş atmış 40 akıllı çıkaramamış

Avatar
Yunus 2018-01-16 10:24:42

Kandırada neler oluyormşta haberimiz yokmş hikaye

Avatar
Latif Aka 2018-01-15 01:21:15

Türkiye Laiktir Laik kalacak!

Avatar
Aslan DEVLETOĞUL 2018-01-15 00:46:19

Yalova istikameti dağlık bölgelere bakılsın dendikçe inadına kuzeye yönlenilmesi de ayrı bir olay!!!!!!!!!!!!

Avatar
Kandirali 2018-01-14 23:32:59

Yorumumu neden degistirerek yaziyorsunuz

Avatar
kıncıllı 2018-01-14 23:17:37

Fotoğraf bölgede yapılan rüzgar santrali temelinden alınmış. Kıncıllı diyeek gizem katmışlar. Kerpe, bildiğiniz KERPE, Kıncıllı köyü sınırları içinde.

Avatar
resul 2018-01-14 21:06:39

yalandan kim ölmüş kıncılı bölgesini karşı karşı bilirim böyle bir yapılanma kesinlikle yok çamur at izi kalsın iyi parti başkanı bu işi iyi yaoiyor

Avatar
nur 2018-01-14 14:31:33

ben kincilli koyune cok yakin oturuyorum. kandiradan cebeciye kadar her noktayi biliyorum. boyle bir yapilanma olsa muhakkak bilgimiz olurdu.asparagas haber oldugunu dusunuyorum.

Avatar
Kandirali 2018-01-14 10:50:38

Kincillida dag neredeymis Allah Allah

Avatar
İzmitli 2018-01-14 00:26:48

Bu kadar komplo teorisi senaryo dizilerle akp dünya kadar komutanı yıllarca cezaevde yatırdı kuddusi okkır , Tatar komutan niceleri hayatlarından oldu sonrada pardon dediler . Doğrudur Cahiller bilemez

Avatar
Eraslandvt 2018-01-13 23:49:05

Sacma sapan haber yapmakta ustlerine yok zaten aksenerde uydur uydur salla gundem degissin ulke ilerlemesin akp secmen kaybetsin ayaklarinda ama bu halk yemez meral hanim

Avatar
Bozkurt 2018-01-13 19:29:03

Herkez yaptığının ve yapacağının bedelini ödeyecek

Avatar
Numan 2018-01-13 18:12:54

Kıncıllı köyü ve çevresi manav milleti manavlar ne anlar silahtan patlayıcıdan hayatta yasa dışı bir işleri olmaz korkarlar siz bu işleri rizeli laz köylerine sorun buşiten silah işlerinden onlar anlar birzamanlarda bosnaya çeçenistana adam toplayıp götürülorlardı mücahit ayağına

Avatar
Ünal 2018-01-13 17:34:12

Madem bu kadar yakın atlayın araca, haber verin güvenlik güçlerine, basın kampı fotoğraflarını çekin bende ozaman helal olsun gazeteciliğinize diyeyim diğer türlü provokasyon yapıyorsunuz derim, böyle habercilik olmaz.

Avatar
Ali kamil 2018-01-13 16:30:35

ıspatla öyle yaz. işiniz gücünüz ortalığı karıştırmak

Avatar