banner768
banner598
banner749
16 Aralık 2017 Cumartesi 10:47
Sevgilisi başını omzuna koydu diye dayak yedi!
banner728

Kocaeli’de iki üniversite öğrencisinin, biri diğerinin omzuna başını yasladığı için belediye otobüsünde saldırıya uğradığı iddia edildi. İddiaya göre öğrencilere, “Benim çoluk çocuğum var, kendinizi düzeltin” diyerek saldıran kişi öğrencileri ölümle tehdit ederken, araçtakiler ve şoför şiddete seyirci kaldı.

Kocaeli’deki bir belediye otobüsünde biri diğerinin omuzuna başını koyduğu için iki üniversite öğrencisinin saldırıya uğradığı iddia edildi. Özgür Kocaeli’den Ahmet Serimer’in haberine göre olay 8 Aralık'ta meydana geldi. İddiaya göre otobüste şunlar yaşandı: Kocaeli Üniversitesi öğrencisi 21 yaşındaki Yağız Berke Birtane başını kız arkadaşı 19 yaşındaki Rozerin Aykul'a koydu. Oturdukları koltuğun iki sıra gerisinde gelen bir kişi, Rozerin Aykul’un başına yumruk atıp “Benim çoluk çocuğum var. Kendinizi düzeltin” dedikten sonra bu kez Yağız Berke Birtane'ye kafa attı, gözlüğünü kırdı. Öğrencilerin bu sırada giysileri de yırtıldı. Saldırganın eşi de kavgaya karışıp Rozerin Aykul'a vurdu.

“OTOBÜSÜ DURDUR, BUNLARI İNDİR”

Bu arada şahsın, otobüs şoförüne seslenip “Aracı durdur. Şunları öldüreceğim” dediği, eşinden bıçak istediği önü sürüldü. Şoför, aracı Yeşilova Muhtarlığı önünde indirdi, yoluna devam etti.

SUÇ DUYURUSUNDA BULUNDULAR

Öğrenciler polisi ararken, şikayetçi oldular, 112 ekiplerinin yaptığı ilk müdahale sonrası öğrenciler, hastaneye gidip darp raporu aldı, ardından Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulundu. Rozerin Aykul, otobüsün güvenlik kamerası kayıtlarını talep ettiklerini söyledi, “Gün boyu ders çalıştık, yorgunduk Arkadaşım, başını omzuma koydu. Ne olduğunu anlamadan saldırıya uğradık. Şoförün ve diğer yolcuların, bize saldırıyı film izler gibi izlemesi bizi daha çok üzdü”

Kaynak: Hürriyet

Son Güncelleme: 16.12.2017 13:49
Anahtar Kelimeler:
Kocaeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nasıl 2017-12-24 01:05:11

Işın aslı neymiş peki??? Mis mis mis mis ne imiş mis????? Yazında aydınlanalım

Avatar
selim 2017-12-22 19:37:30

Hem suçlu, hemde güçlüler.
Tek taraflı dinlerek ve karşı tarafa mikrofon uzatmadan işin aslı anlaşılamaz. Siz doğrudan tek taraftan dinlerek astınız. Halbuki , işin aslı sizin haber gibi değilmiş.

Avatar
..... 2017-12-20 15:30:37

Yahyakaptana bir gelin bakın turbanlı öğrenciler caminin arkasındaki parkta erkeklerin kucağına oturup öpüşüyor mu öpüşmüyor mu? Resimlerini çekip verecem gazetelere bu yobazlara ibret olsun diye.....O şöföründe işten atmaları lazım.....Kocaeli yobazlar kenti zaten artık....bunlar iktiadara göre açılır kapanır....birisi denk gelse keşke de bak noluyor? Bu nedir kardeşim yobazlar....

Avatar
ZEREN78 2017-12-18 08:37:02

Ülkede mal çok olunca biz daha çok saman ithal ederiz...

Avatar
Dr ersoy gülsüm Kandemir 2017-12-17 22:20:35

Bastonunu alan pili ve savcı bu olayda kadına şiddet var,ben şikayetçiyim öğrencilere bu davranışta bulunandan,daha size dönemedi yoğunluktan en kısa zamanda yanınızdayım.

Avatar
Vatandaş 2017-12-16 22:25:04

Toplu taşıma araçlarında, kafelerde,parklarda görüyoruz. Gençler utanmadan halkın içinde öpüşmeler,yılışık yılışık hareketler, normalde kılar başını erkeğin omuzuna yada dizine başını koyar şimdi görüyoruz birçok yerde

Avatar
Ahmet 2017-12-16 19:52:27

Yobaz dolu memleket. Bizi hiç şaşırtmıyor bu cahil beyinsiz yobazlar

Avatar
Selim 2017-12-16 16:56:59

Oradaklerde suç ulan Birtanenizde yumruğu geçirmedinix mi o yobaza.. Ah ulan denk gelme ki..

Avatar
Ayşe 2017-12-16 15:50:31

O gençleri döven elleriniz kırılsın...cezanizı en yakin zamanda alırsınız inşAllah

Avatar
Toplum 2017-12-16 15:49:08

Bu toplum ilkel toplumlara dönmüş maalesef artık nasıl düzelir bilmem. Ezilen mağdur olanın yanında değil, güçlü ve haksız olanın yanında yeterki kaba ya da maddi gücü olsun. Ahlak deseniz o da belden aşağı algınan bir sey. Karşındakinin hakkı hukukuna saygı, doğaya saygı, çalmama vb insanca hareket etme, insanca düşünme bunlarda ahlaktır. Böyle durumlarda müdehale edip engel olmamak durumu normalleştirmek demektir. Engel olmayanlar da döven kadar sorumludur durumdan yazık ki.

Avatar
yiğit can 2017-12-16 14:20:31

haberi okuyunca "yok artık yalan haberdir" dedim kendi kendime. tamam etrafımız bir sürü psikopat, sapık ve bir cümle yaratık dolu da... bu kadar da değildir diye. izahatı yok çünkü bunun. bu olay gerçek ise ki kamera kayıtları vardır. onları durakta indiren otobüs şoförü dahil karı koca cezalandırılmalı hatta bu karı kocanın çoçukları var ise sosyal hizmetler çocukları bunlardan almalı zira ne yetişdirecekleri aleni olarak belli

Avatar
Hasan gözler. 2017-12-16 13:20:00

Yakında Normal milletin canına yetecek sokakta böyle yobazları avlamaya başlayacak demedi demeyin.

Avatar
dila55 2017-12-16 11:40:47

yumruk atmak nedir ya!! madem rahatsız oldun gençleri adam gibi uyar b u çocuklar sahipsizmi ki dövüyorsunuz diğer yolcular ve şoför neden bön bön baktınız acaba

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482