banner783
17 Ekim 2018 Çarşamba 11:12
Sağlıkta hep geri…  5 dakikada 1 hasta!
banner728

AKP iktidarının bir dönem ‘sağlıkta devrim’ diyerek lanse ettiği internetten randevu sistemi de hastanelerdeki kuyrukları azaltmaya yetmedi. İnşaat şirketlerini sağlık sektörüne çekerek yap-işlet-devret modeliyle dev sağlık kampüsleri inşa ettiren iktidar, hala sağlık sisteminin kronik sorunlarını çözemedi. Sağlık sisteminde yaşanan sıkıntılar her geçen gün artıyor. Hastanelerdeki durum öyle vahim bir hal aldı ki vatandaşlar 70’li, 80’li yıllarda sağlık karneleriyle sabah erken saatlerde girdikleri kuyrukları özler oldu. Sağlık sektöründeki geriye gidiş Kocaeli’de yeni inşa edilen Kocaeli Devlet Hastanesi’nde kendini gösterdi. Hastanede bugün erken saatlerde Göz Polikliniği önünde onlarca vatandaş kuyruk oluşturdu.

“KÖLE GİBİ ÇALIŞIYORUZ”

Göz Polikliniği Müracaat bankosu önünde sıraya giren vatandaşlar sağlık sisteminin geldiği noktayı gözler önüne serdi. Kocaeli Devlet Hastanesi’nde her bir poliklinik doktorunun günde yaklaşık 90 hastaya baktığı öğrenildi. Hastanede görevli bir doktor, “5 dakikada bir hasta bakıyoruz. Muayene sayısı arttığında sistemi kapattığımızda hastalar başhekimliğe şikayet ediyor. Başhekimlik de muayene devam etmemizi istiyor. Köle gibi çalışıyoruz” dedi. 2 gün önce Kocaeli Devlet Hastanesi’ni Kocaeli Valisi Hüseyin Aksoy ziyaret etmişti. Hastane başhekimi Uz.Dr. Adem Çakır ile görüşen Aksoy’un gündeminde doktorların aşırı sayıda hastayla ilgilenmesi ve servislerdeki yoğunluk nedeniyle oluşan kuyruklar yer almadı.

Son Güncelleme: 18.10.2018 08:40
Anahtar Kelimeler:
Kocaeli Devlet Hastanesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir @Dobrovski 2018-10-18 11:35:38

Kocaeli halkının hakkı yenirken bakanı valisi havaya bakanlar gibi olacağıma,insanlar mobbinge uğrarken(kimi zaman ilçe çapında)kaymakam müsfettesi sünepe doktor olacağıma,KUL HAKKI YEMEYEN hayalet bile olsam bana kafi,her zaman derim benim bir önemim yok ÖNEMLİNOLAN DEVLETİM VE HALKIMDIR,napam bütün soysuzlar garibanların üzerine çullanırken,duramıyorum pisliği YOK ETMEDEN:)

Avatar
Dobrovski 2018-10-18 07:48:16

Bir battalgazi olmak var bir de Donkişot olmak :) yanlış seçimin sonu hep perişanlıktır...

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-10-18 11:35:38 @Dobrovski

Kocaeli halkının hakkı yenirken bakanı valisi havaya bakanlar gibi olacağıma,insanlar mobbinge uğrarken(kimi zaman ilçe çapında)kaymakam müsfettesi sünepe doktor olacağıma,KUL HAKKI YEMEYEN hayalet bile olsam bana kafi,her zaman derim benim bir önemim yok ÖNEMLİNOLAN DEVLETİM VE HALKIMDIR,napam bütün soysuzlar garibanların üzerine çullanırken,duramıyorum pisliği YOK ETMEDEN:)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir @izmitli 2018-10-18 00:28:40

Karneli yıllarda insanların aldığı sağlık hizmetinde her Allahın günü acillerde farklı hekimler olmazdı,sabah akşam yığınla MR BT istenmezdi,işbilmezlerden sağlık Müdürü yapılmaz,üçlü onay sistemi ile atanırlar,karekter yoksunu cemaat yanlısı şovmen ve müteahhit kılıklı iftiracı tipler özellikle müdür olmayı bırakın,idare hiçbir makama gelemezdi,KANSER DİYABET ASTIM,major deprosyon,anksiyete bozuklukları,travmalı hasta bu kadar YOKTU!

Avatar
Dr Ersoy Kandemir @Dobrovski 2018-10-18 00:23:30

Size dobrovSKİyi yakında göstereceğimden zerre kuşkunuz olmasın,gazeteciye yüklenmek ne demekmiş,adam doğruları yazdıkça işinize gelmiyor tabi,NE OLDU SORUŞTURMAMI AÇAMADINIZ,geçici görev mi veremediniz,kademe durdurma cezası mı veremedi il disiplin kurulunuz,sizin ben.....

Avatar
Ersoy Kandemir @Vatandaş 2018-10-18 00:18:21

Yılda 500 milyon poliklinik yapılıyor,kanser oranları kat kat artmış,cemaatçiler sağlık sisteminde yüksek maaşlarla çalışacak türlü basiretsizliklerine ve sahtekarlıklarına rağmen,Kocaeli ilinde milyonlarca liralık 112 ambulansı ihalesi yapacaksın gün aşırı ambulanslar bozulacak,yetersiz ve çıfıt ambulanslarla Kocaeli halkının sağlığına riske atacaksın,her türlü ihale fetbazlığı çevireceksin ALAYINIZ SEN DAHİL GÖZ YUMACAK,sonra senin gibiler de utanmadan MİLLETİN GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA ABARTMAYIN çekeceksiniz,benim sizlere ne çektiğim hep belli!

Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2018-10-17 22:53:07

Vali ve sağlık Müdürü kadar rezil tipler görmedim,şuanda müfettiş kararı ile Hakkari’de bulunmaktan gurur duyan,o tip idarecilerle aynı ilde görev yapmama lüksüne sahip bir hekim olarak,hepsine sözüm hep aynı,Allah belalarını binkere versinki garibana zararları bir kere bile dokunmasın,haberde 5 dakika da muayene denmiş,günde 100 hastaya basıl bakıyormuş bir hekim o vakit!

Avatar
Dobrovski 2018-10-17 21:24:45

Kendine sağlam konular seç g-enç bu atmak istediğin yumruk karavana :) herkes neyin ne olduğunu biliyor. Sağlık konusu saldırı için yanlış seçim :)

Misafir Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2018-10-18 00:23:30 @Dobrovski

Size dobrovSKİyi yakında göstereceğimden zerre kuşkunuz olmasın,gazeteciye yüklenmek ne demekmiş,adam doğruları yazdıkça işinize gelmiyor tabi,NE OLDU SORUŞTURMAMI AÇAMADINIZ,geçici görev mi veremediniz,kademe durdurma cezası mı veremedi il disiplin kurulunuz,sizin ben.....

Beğenmedim! (0)
Avatar
izmitli 2018-10-17 16:15:14

çok yanlış bir yazı olmuş sağlık karnesi ile muayene olan yıllardaki nufus ile şimdikini bir kıyaslamak lazım. bence haksızlık diyorsunuz. o yıllardaki eziyeti çeken insanlara bir sorun. masa başından yazmak kolaydır.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-10-18 00:28:40 @izmitli

Karneli yıllarda insanların aldığı sağlık hizmetinde her Allahın günü acillerde farklı hekimler olmazdı,sabah akşam yığınla MR BT istenmezdi,işbilmezlerden sağlık Müdürü yapılmaz,üçlü onay sistemi ile atanırlar,karekter yoksunu cemaat yanlısı şovmen ve müteahhit kılıklı iftiracı tipler özellikle müdür olmayı bırakın,idare hiçbir makama gelemezdi,KANSER DİYABET ASTIM,major deprosyon,anksiyete bozuklukları,travmalı hasta bu kadar YOKTU!

Beğenmedim! (0)
Avatar
ümit 2018-10-17 16:04:19

sıra bekleyen hastaların çoğu raporlu ilaçlarını yazdırmak isteyen hastalar. ben de raporlu ilaçlarımı yıllardır aile hekimimizden yazdırırdım. artık öğrendim ki uzman doktor yazacakmış. yani hastanede kuyruğa giriyoruz artık bir ilaç için. uzman zaten muayenesini yapmış teşhisini koymuş, sürekli kullanacağın ilaçlara rapor yazmış. yok illa her seferinde uzmana gideceksin adam tekrar reçetete yazacak... iyice saçmaladılar ya bakalım sonumuz hayrola.

Avatar
Vatandaş 2018-10-17 12:04:05

Sağlıkta geriye gidiş nerde onu anlamadım. Bu aylar hastalık ayları yani özel veya devlet farketmez bütün hastanelerin kalabalık olduğu bir dönem abartmayın

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-10-18 00:18:21 @Vatandaş

Yılda 500 milyon poliklinik yapılıyor,kanser oranları kat kat artmış,cemaatçiler sağlık sisteminde yüksek maaşlarla çalışacak türlü basiretsizliklerine ve sahtekarlıklarına rağmen,Kocaeli ilinde milyonlarca liralık 112 ambulansı ihalesi yapacaksın gün aşırı ambulanslar bozulacak,yetersiz ve çıfıt ambulanslarla Kocaeli halkının sağlığına riske atacaksın,her türlü ihale fetbazlığı çevireceksin ALAYINIZ SEN DAHİL GÖZ YUMACAK,sonra senin gibiler de utanmadan MİLLETİN GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA ABARTMAYIN çekeceksiniz,benim sizlere ne çektiğim hep belli!

Beğenmedim! (0)

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482