banner830
28 Mart 2019 Perşembe 14:22
Resmi plakalı aracı bakın ne için kullanıyor!
banner728

Hangi devlet kurumunda çalıştığı ve kim olduğu henüz bilinmeyen bir şahıs, 41 ABK 920 resmi plakalı araçla her gün Derince’de bulunan Sabancı Ortakları ve Çalışanları İlköğretim Okulu’na 2 öğrenciyi bırakıp, yoluna devam ediyor. Devletin resmi plakalı aracıyla bırakılan öğrencilerin, araç sürücüsünün mü, yakınlarının mı, yoksa çalıştığı kurumun amirlerinden birinin mi çocukları olduğu bilinmiyor. Bu olaya sürekli şahit olan bir şahıs, bugün de okulun önünde benzer durumla karşılaşınca öğrenciler araçtan inerken kayda alıp görüntüyü gazetemize ulaştırdı. Şimdi kafa karıştıran durum şu ki resmi araç, ait olduğu kurum yerine, aracı kullanan şahsın evininin önünde mi duruyor da öğrenciler her gün aynı saatlerde okula bırakılıyor, yoksa araç sürücüsü her sabah kurumdan yola çıkıp, çocukları evlerinin önünden alıp, okula mı bırakıyor? Olaya tepki gösteren vatandaş, “Devletin malını şahsi işleri için kullanan bu şahıs ve buna göz yumanlar her kim ise gereği yapılmalı” dedi. İlgililere duyurulur.


 

Son Güncelleme: 28.03.2019 16:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murtaza guler 2019-03-29 10:17:58

Kameraya çekeni bilmem ama sende bu kuyruk acısı var Memo kardes

Avatar
Vatandaş 2019-03-29 10:03:00

kimi kime şikayet ediyoruz derince belediyesinde 5 yıldır bld bşk yrd ailecek arabaları kullanıyorlar şikayet edecek merci yok.adamlar seçilir seçilmez kendi özel araçlarını satıyorlar değilmi nurettin ışık

Avatar
Fatih ışık 2019-03-29 04:25:14

Olabilir polislerde kullanıyor bende olsam arada kullanırım 3 5 km için ondan in kendi arabana bin mi yapıcam fazla incelemeyin her belediyede var bu chp akp mhp saadet ne farkeder hepsinde var

Avatar
Devletini seven 2019-03-29 00:00:21

Çoğu kurumlar böyle tek tük hariç

Avatar
... 2019-03-28 22:50:59

Derince belediyesinde zabıta müdürlüğüne gećici bakan fatih belediyenin kiralık cıliyo marka arabasıyla gece gündüz kendi özel işlerinde kullanıyor onu neden yazmıyorsunuz.

Avatar
Ssbri tekin 2019-03-28 20:04:05

gecen hafta perşembe günüi izmitbelediyesine ait doblo marka aracla izmit devlet hastanesine iki bbayan coluk cocuk bıraktı arkadas acil bir seyleri yok o kişilerin ve mesai saatleri icindesin hiçmi utanma yoktabi ya ye devletin..halk senin mesaini de öber..benzinini de...

Avatar
Yeter artık 2019-03-28 19:59:01

Sanki bir bu vatandaş mı böyle yapıyor.Bunun gibi niceleri var devletin aracını imkanlarını kendi eşine dostuna kullanan.Bu ülkede herkes bir taraftan sömürmeye adamış kendini, bir biz mi kaldık kimsenin bir lirasına tenezzül etmeyen anlamıyorum.Umarım devleti soyan soyduran ve kendi şahsi zevkine harcayan herkesin ailesinden sevdiklerinden çıkar bu hak !!!

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-28 18:31:49

Kocaeli Valisi ve Savcılarını göreve davet ederim KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI Bağımsız Adayı olarak.

Avatar
Abdülhamit han 2019-03-28 18:31:35

Biz vergilerle ona maas verelim birde boyle yolsuzluk yapiyorsa hemen kovulmasi gerekir.

Avatar
414141 2019-03-28 17:54:30

Kandırada aynı kiralık domafil ve şöförüde var canım

Avatar
esnaf 2019-03-28 16:18:47

Bizim ödediğimiz vertgilerle bunu yapıyorsa haram zıkkım olsun.Burunlarından fitil fitil gelsin.AMİN.

Avatar
İZMİTLİ @Memo 2019-03-28 16:17:09

Bu nasıl bir söylem ? yanlış bir şey mi yapmış ? kamu malını babasının malı gibi kullananlara söyleyin bu sözü .. kul hakkı var kul ! yetimin hakkı var ! bilmem biliyor musun böyle şeyleri ?

Avatar
Çoşkun @Memo 2019-03-28 16:12:45

bak o haramları nasıl çıkaracak Millet gırtlağınızdan

Avatar
Cevat 2019-03-28 16:04:54

Her belediye de aynı çocukları okullara bırakan müdürler olm al anahtarı benim çocukları okuldan al

Avatar
Vatandaş 2019-03-28 15:46:41

buda neki derince bld bşk yardımcıları sivil ama devletin arabasıyla 7/24 çoluk çombalak arabanın sırtındalar tabiki mazot devletten

Avatar
Memo 2019-03-28 15:09:10

kameraya çekende kuyruk acısı var demek ki.

Misafir Avatar
İZMİTLİ 2019-03-28 16:17:09 @Memo

Bu nasıl bir söylem ? yanlış bir şey mi yapmış ? kamu malını babasının malı gibi kullananlara söyleyin bu sözü .. kul hakkı var kul ! yetimin hakkı var ! bilmem biliyor musun böyle şeyleri ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-28 16:12:45 @Memo

bak o haramları nasıl çıkaracak Millet gırtlağınızdan

Beğenmedim! (0)

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328