banner768
banner598
banner749
24 Nisan 2017 Pazartesi 11:15
Referandumdan hemen sonra tebligat şoku!
banner728

Türkiye, 16 Nisan’da oldukça kritik bir referandum sürecinden geçti. İçinde Başkanlık Sistemi’ni de bulunduran 18 maddelik Anayasa değişiklik paketi, yüzde 51’lik bir oranla onaylandı. Referandumun “Evet” cephesinde AKP ve MHP vardı. İşte böyle kritik bir seçim atlatıldıktan sonra Gebze’de tepki çeken bir gelişme yaşandı. Tatlıkuyu Vadisi’nin üçüncü etabı için alınan kamulaştırma kararı, vatandaşlara tebligatla iletildi.

Alınan bilgiye göre tebligatta vatandaşlara kamulaştırma kapsamında evlerinin yıkılacağı belirtildi, “Gelin görüşelim” denildi. İddialara göre kimi vatandaşlar ilgililerle görüştü ancak kamulaştırma kapsamında verilen miktar oldukça düşüktü. Kelepir fiyata evlerinin ellerinden alınmak istendiğini belirten vatandaşlar, Büyükşehir Belediyesi’ne isyan bayrağı açtı, konuyu Ankara’ya, AKP Genel Merkezi’ne kadar taşıdı.

TATLIKUYU VADİSİ ÜÇÜNCÜ ETAP


Konunun birinci muhataplarından olan ve babasına ait 8 katlı binası kamulaştırılmak istenen Cengiz Aydın, gazetemize konuştu. AKP teşkilatının tanıdığı bir isim olan Aydın, önemli açıklamalarda bulundu, bazı iddialar ortaya attı. Referandumdan 2-3 gün sonra ellerine gelen tebligatlarla şaşkına döndüklerini belirten Aydın, şunları kaydetti: “Tatlıkuyu Vadisi’nin birinci ve ikinci etabı tamamlandı.

Şimdi üçüncü etap için çalışmalara başlayacaklar. Bu noktada da kamulaştırmalar yapılacak. İstasyon Mahallesi 1479 Sokak’ta bulunan evlerimiz de bu kapsamda kamulaştırılacak. Bizim evin olduğu bölgede üç, karşısında 12 kadar bina var. Bu binaların hepsi Tatlıkuyu Vadisi’nin üçüncü etabı kapsamında yok olacak. Ama bu evlerin vadi ile yakından uzaktan alakası yok. Vadi, çok aşağıda kalıyor.

“KILIÇDAROĞLU’NU HAKLI ÇIKARIYORSUNUZ”


Bu olayın ardından aramadığım isim kalmadı. Gebze Belediyesi’nden Başkan Yardımcısı Nilay Hanım’ı aradım, konunun kendileriyle alakası olmadığını, Büyükşehir Belediyesi tarafından bu projenin yürütüldüğünü dile getirdi. Bunun üzerine Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu ile bizzat telefonda görüştüm o da benim AK Parti teşkilatından olduğumu, bölgede öncülük etmem gerektiğini belirtti, benden insanları ikna etmemi istedi. Babama ait 8 katlı binaya önerilen para 750 bin lira civarında. Kabul etmedim bu rakamı, uzlaşmaz isek mahkeme kararı ile bu binaları alacaklarını dile getirdi.

Ben de böyle yaparak CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nu haklı çıkardıklarını söyledim, kızdı ve telefonu kapattı.

“YAMAN, ‘BÖYLE ŞEY OLUR MU’ DEDİ”


AK Parti Kocaeli Milletvekili Cemil Yaman’ı da aradım, kendisi ‘Böyle bir şey olabilir mi, bir piknik alanı için insanların evleri yıkılabilir mi? İl ve ilçe başkanımızı ara, çözeceklerdir meseleyi’ dedi. Aradım il başkanını bağlamadılar, İlçe Başkanı Hasan Soba’ya da ulaşamadım. Ulusal medyaya partim zarar görmesin diye haber vermedim, AK Parti Genel Merkezi’ni aradım. Benden faks yazmamı istediler, yazdım şimdi Ankara’dan gelecek cevabı bekliyorum.

Bizim evlerimiz tapulu, ruhsatlı evler ve öyle ucuz bir bölgede de değil. Düşük rakamlarla evlerimizi kamulaştırmak istiyorlar. Buraların müteahhitlere verileceği konuşuluyor. Vadi buraya kadar uzanmıyor çünkü. Ankara’dan olumsuz bir sonuç gelir de bu olayın önüne geçilmezse gerekirse ulusal televizyonlara kadar çıkacağım.” Konuyla ilgili bilgisine başvurduğumuz CHP İlçe Başkanı Recep Dursun ise kendilerine henüz böyle bir şikayetin ulaşmadığını, konudan haberdar olmadıklarını kaydetti.

Son Güncelleme: 25.04.2017 09:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman 2017-05-23 09:39:30

yine anormal yoorumlar. Belediye kamulaştırma için bir fiytat belirleyebilir. mahkeme denılen bır sey var. Bu ülkede devletin yaptıgı kamulastırma normal fıyatının en az 1.5 katından asağı değildir. Ancak sen vergi kaçırmak için emlak vergisi düşük çıksın diye emlak değerini düşük gösterirsen kamulaştırma da bu bedel uzerinden yapılır. ancak mahkeme bılır kısı tayın ederek bılırkısı tespıt bedeli uzerınden yenıden değerlendırır. Keske benım de evimi arsamı devlet kamulaştırsa

Avatar
gizemli 2017-04-29 16:07:01

beter olun ohhhhh çok güzel.oldu kurtarsın sarayindaki reisin seni sarayına kapısına git belki acir sana

Avatar
devedikeni 2017-04-28 15:49:22

eski traşa kadar al reis..ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ..bende orda özellikle gelip zevkle piknik yapıcam:)

Avatar
N 2017-04-28 10:53:56

Beter olsunlar

Avatar
Net 2017-04-27 16:12:05

Ver mehteri hayır diyenler uyansın.bunları uyandırmak için mehterde az gelir.dombrayla olur gibi.gerçi sagıra mehter köre güneş neylesin.

Avatar
Net 2017-04-27 16:07:19

Gebzeli 3 aydır hayır diyordun.şimdi reismi oldu.ne içipte yorum yapıyonuz.veya hangi ortamda hangi kafayla yorum yapıyonuz.refandum bittimi bitmedimi onu bile bilmeden yorum yapıyonuz.bitti bitti Evetle koalisyon moalisyon tarihe karıştı.şimdi sizin tarihe karışmanızın zamanı geldi.2019 olurmu.yoksa daha erkenmi olsun.yazık füzülü yer kaplıyorsunuz.

Avatar
Gebzeli 2017-04-27 09:36:15

(NET) SEN NE YALIYORSUN KEMİKMİ VERDİLER SANA BELLİ SABAHTAN AKŞAMA KADAR YALA DUR SEN DUA ET REİS OLMASIN SENİ BİLE BULUP İÇERİ ALIRLAR SALAK AKILLI OL

Avatar
Yılana dolan olursun 2017-04-27 08:11:47

Böyle bana dokunmayan yılan bin yaşasın kafasıyla bir gün birbirinizi sokacağınız belliydi. İnşAllah ak parti evinizi başınıza yıkar da başvuracak yer bulamazsınız. Hakim de akpartili, savcı da. Seni kim kurtaracak artık?

Avatar
Net 2017-04-26 20:35:24

Artık koalisyon moalisyon yok.memleket bir rahat yüzü görsün.Evet dedik.gelecegimize sahip çıktık.

Avatar
hayir 2017-04-26 18:11:53

bunlar daha iyi gunleriniz .beter olun evetciler

Avatar
Net 2017-04-26 14:25:08

Eee ne derler sular kesilse Evet dedinizde oldu.köprü yapılsa Evet dedinizde oldu vb.hayır dedinizde ne oldu.en ufak bir faydanız oldudamı hayır deyince olacak.15 sene öncesi ortada.kemal derviş demi hayırcıydı.yoksa sezerdemi hayırcıydı.Eee neolacak Evet ci olsaydı şaşırır hayir derdim.

Avatar
Net 2017-04-26 14:19:10

Memleketi sömürttünüz avrupaya.şimdi 8 katlı şu eder bu eder.verirsin mahkemeye alırsın paranı.tabi tapunun üzerinde 8 kat gözüküyorsa.

Avatar
Net 2017-04-26 14:16:58

Tabiki chp belediyesi olsa kesin 5 trilyon verirdi.bu Akp li diye 5 trilyon.yabide chp li olsaydı kesin 10 trilyon verirdi.15 sene önce belediye işçisine maaş veremiyordu.sen neden bahsediyorsun.imf ye ödenen faizleri topla.bir Türkiye daha inşaa edersin.hayır diye boşuna avrupa yırtınmadı.

Avatar
Serkan 2017-04-26 13:33:41

Eee be derler bilirsiniz? Adalet bir gün hepimize lazım olacak. Sadece bize değil. Üstüne bir de yargıyı tek bir adama vermek için evete bastın. Bir süre sonra hiçbir yere ulaşamayacaksın. Adalet senin haberin olmadan kendi çıkarlarına uygun tecelli edecek. Yukarda ki arkadaşlar da hala 2019da bitirmeliyiz bu işi diyor. Adamın tapulu 8 katlı dairesi 750bin tlye gidiyor. İki daire parasına yani. Ve hala bu işi bitirmemiz lazım diyorsunuz; başka belediyeleri örnek veriyorsunuz. İki yüzlüsünüz. Canı yanan kendi safınızdan adamı bile iki dakika da sattınız.

Avatar
Net 2017-04-26 12:26:05

Chp li beldiyeler zamanında çöp dağlarından çöp evler oluştu.sular akmaz aksada pis akar.hava kirliliği gaz maskesi veren gazetelere rant kapısı olmuştu.yollar bozuk lastik parası vermekten cimnastik yapmaya gerek duymaz olduyduk.şimdi düz yollarda hantallaştık.fitneslere malzeme olduk.

Avatar
Net 2017-04-26 12:14:01

Chp li belediyeler hdp li belediyeler istimlak ettikleri zaman parada vermiyorlarmış.çık dağda yaşa temiz hava bol organik semiz otu.güzelleştirirmiş.

Avatar
Net 2017-04-26 11:54:18

İzmirde denizin kenarına yapılan battı çıktı ilk dalgada boğuldu.atın halkın vergilerini çöplüğe.Hdp li belediyelere giden paralar dağda fare doğurdu.daha devam edin hayır demeye.atı alan üsküdarı geçti.

Avatar
Net 2017-04-26 11:50:21

Yatırımı izmirde görün.belediyenin cankurtaran afet işlerinin yapıldığı yer.ilk su afetinde sular altında kaldı.

Avatar
Net 2017-04-26 11:47:19

2019 da başkanlık sistemi geldiği zaman bu chp nin olmaması lazım.yoksa bunların tirilyonluk konuşma masrafları bizden çıkacak haberiniz olsun.2019 da bitirelim bu işi.yoksa yoksa bizim vergiler yatırım yerine havaya gidecek.Evet dedik bir set çektik.2019 dada son kürekle üstlerini kapatalım .bitsin bu iş.Nokta.

Avatar
Şükriye 2017-04-26 10:04:22

İl başkanına bile bağlanamamış yazıık reis reis diye yer gök inletiyordunuz ne oldu tınlamadılar mı tınlamazlaaar daha dur bunlar gerçektende iyi günlerininiz bize kazık atarken dizide ws geçmezler paşaaam

Avatar
Ahmet 2017-04-26 01:00:26

İnsanlar açın maddeleri okuyun dedikçe hayırcılar terörist vatan haini diye diye haykırırken salyanız insanları boğuyordu...Şimdi çıkarınıza dokununca kıçınız mı acıdı...İşte vatan sevdası parayla alınıp satılmıyor....

Avatar
İnan 2017-04-25 23:52:43

Ne sevindim inanamsazsin!

Avatar
Gebzeli 2017-04-25 23:51:09

VER COŞKUYU VER AYARI VER MEHTERİ KOŞUN KOŞUN AK PARTİ ELMA ŞEKERİ DAĞITIYOR 2019 BUNLARA OY VERİRSİNİZ KILKUYRUKLAR

Avatar
Meral 2017-04-25 23:33:10

Kefenlerinizi giyip canınızı verecektiniz.. Noldu?? * malınız gitse ne olur?? Sanki sizi düşünen var da.. Hiç acımıyorum.. Beter olun..

Avatar
Eeee 2017-04-25 23:23:50

NE EKERSEN ONU BİÇERSİN KARDEŞİM HİÇ (Arpa ) ekenin (Buğday) biçtiğini gördünmü !!!

Avatar
H.n.eren 2017-04-25 18:02:26

Takım tutar gibi oy kıllanınca ummadığın sonuc yüzüne şamar gibi gelir.

Avatar
mehdi uysal 2017-04-25 16:26:41

Valla hayir diyenlere vatan haini derken agzinizdan köpükler fişkiriyordu.. biz sizin gibi cahiller için hayir dedik.. anlamadiniz.. belki şimdi anlarsiniz..

Avatar
Saime Evet 2017-04-25 15:21:48

Daire başına 93 bin TL azmıdır Allah bilir kaç yıllık bina insaf bence çok iyi para vermişler müteahhite versen sana ancak iki daire verir her daire 300 bin desen ikisi 600 bin gene 150 bin TL kardasin ama maalesef siz hayırcilara prim yapıyorsunuz insan oy verdiğinde kendini düşünmez önce vatan

Avatar
Ver Mehteri 2017-04-25 15:00:16

Hükümetimize Sekiz katlı binayı çokmu görüyon. Çalışır yeniden kazanırsın. Hain seni. Tutuklayın bu kefereyi.

Avatar
Menekşe yıldırom 2017-04-25 14:38:30

Bunları yaşayacaksınız, çünkü önünüze konan Anayasa taslağını incelemediniz. Atatürk'ün emanet ettiği vatanı düşünmediniz. 80milyonluk ülkeyi ateşe attınız. Kimbilir daha neler yaşayacağız. Çocuklarımızın geleceğini de düşünmediniz.

Avatar
Necati 2017-04-25 13:42:00

Müstahaktır azdır bile

Avatar
Deniz 2017-04-25 13:31:57

Hiiç boşuna ugraşmayın hiç bir halt olmuyor, 10 yıldır evim yeşil alan olarak görünüyor tapulu isganlı, bir bardak su için, bana içirdiler.

Avatar
Cihan 2017-04-25 13:23:26

Ver mehteri ver ver siz osmanli torunusunuz bise olmaz

Avatar
Ver mehteri. 2017-04-25 13:11:16

Yav ne güzel olmuş.

Avatar
Nevzat 2017-04-25 13:07:29

Sayın Kılıçdaroğlu anlatmaktan dilinde tüğ bitti ama sizin gibi kör davarlar kaval sesine , bir tutam ota koştunuz
kalkmış malınız mülkünüz elinizden gideceğini anlayınca
feryad ediyorsunuz tek kelimeyle dilerimki DAHA KÖTÜ olursunuz inşAllah.

Avatar
Bahat 2017-04-25 12:57:32

Oh iyi olmuș beter olun

Avatar
Mustafa Kemal 2017-04-25 12:24:07

Umarım bu vatandaşın sorunu çözülür.zira biz hiç bir zaman halka düşman olmadık. Eğer bazı düşüncelere karşı çıktıysak emin olun halkın zararına olacağı içindir. Umarım dile gelen bu olay vatandaşın karı ile sonuçlanır.yine umarım yüce Türk milleti bu tarz olaylar sinsilesi ile çok geçmeden hakikatin farkına varır. Aksi taktirde değil bir daire bir bina, üzerine oturabileceğiniz tek taş mezar taşınız olacak. Kendine gel Türk milleti. Kimseye muhtaç değilsin. Ne Avrupayı örnek almana nede Arap gibi yaşamaya ihtiyacın yok ! Sen Türksün ! Yüce Türk gibi yaşa !

Avatar
CEĞAPE 2017-04-25 12:21:02

KOYUNLUK SADECE ÇOBANIN PEßİNDEN GİTMEKLE OLMAZ DUMKOF. ARA SIRA ÇOBAN ACIKINCA YATIRIR KESER YER BÜLE...
BÜLE BÜLE A.INIZA KOYACAKLAR....
SIRA SİZE GELDİ DEMEK Kİ....
ŞEYTAN S.İKECEK KİMSEYİ BULAMAZSA SİZİ GİBİ SADIK KOYUNLARINI S.KERMİŞ....
MÜSTEHAKSINIZ...
BOŞVER BUNLARI.....
VER MEHTERİ VER...

Avatar
erhan 2017-04-25 12:15:08

Ee beterin beteri var ne ekersen onu bicersin mustafa kemal ataturke dil uzatanlari vezir yaptiniz simdi rezil oldunuz Allah buyuk iyi olmus donunuzuda alsinlar :)))

Avatar
akadird 2017-04-25 11:31:50

Aslında Türkiye'nin taşınmazda en büyük sorunu "rayiç bedel" denilen temeli hiç anlaşılamayan vergilerdirmede devleti kazıklamak için çırkarılan değer bedeli. Bizler yıllarca tasarrufumuzda olan malları rayiç bedelden vergilerdirip yasal yoldan vergi kaçırırken ili oluyorda devlet veya yerel yönetimler kamulyatırırken daliç bedeli dikkate aldığında kötü oluyor. İşimize gelmiyor değil mi. Bırakın ağlamayı arkadaşlar gidin belediyelere taşınmazlarınızın "gerçek, piyasa değerleri" üzerinden verginizi verin ki yarın geldiğinde kanun önünde dik durabilirsiniz.

Avatar
ilknur 2017-04-25 11:23:24

insanlar vatan gidecek ulkenin tapusunu tek kisiye vereceksiniz derken lagaluga yapiyordunuz.kendi evini almaya kalktilar bak nasil ziplamis kiçin.insAllah alirlar evini.!!! mahvettiniz ulkeyi geyikler

Avatar
ilknur 2017-04-25 11:21:40

insanlar vatan gidecek ulkenin tapusunu tek kisiye vereceksiniz derken lagaluga yapiyordunuz.kendi evini almaya kalktilar bak nasil ziplamis kiçin.insAllah alirlar evini.!!! mahvettiniz ulkeyi geyikler

Avatar
oh olsun sana 2017-04-25 10:50:07

umarım bu yorumu okursun sana iyi olmuş dahada beter ol bedava alsınlar elinden evini o kadar insan madur oldu sivilinden paşasına dalkavukluk yaptınız vatan haini dediniz bize halbulki sizin degersiz haklarınızıda koruyorduk biz o sevmedigin kılıçtaroglu nasılda haklıymış dimi 1 nusubet 1000 nasihattan iyidir aklın başına gelmiştir

Avatar
Yalnızkurt 2017-04-25 10:50:01

Keleme yerken hatır hutur sevinçten uçuyordunuz
Sapına gelince mi meeeeee liyorsunuz.Yoksa Sapı Kalınmı geldi...

Avatar
Naçiçek 2017-04-25 10:33:43

Çok sevindim iyi olmuş daha çooook ellerim kırılsın diyenler olucak

Avatar
M K A 2017-04-25 10:03:29

ne oldu vatan severdiniz baba malımı vatanın önüne geçti inşAllah daha beter olur akp için calıştıklarınının mükafatıbu olsun temennım bun dan ibarettir telefonunda yüzüne kapatırlar işte ozaman adamdın onlara hizmet ediyordun şimdi yanlız kaldın cay şeker alanlar şimdi ağlamasınlar beter olun inşAllah

Avatar
Resul Guzeycan 2017-04-25 09:48:05

Daha önce mağdur edilen vatandaşlar şikayet ederken sizler bu olanlar için hükümete desteğe devam ettiniz,sıra size gelince aglamayacaksiniz.

Avatar
Çapulcu 2017-04-25 09:26:05

Daha bu iyi günleriniz artık başınızı hangi taşa vurursunuz bilmem çok erken başladınız şikayete bnce hiç sesinizi çıkarmayın sessizce kaderine razı ol sen we senin gibi koyunlar siz düşünmeyin biat edin onlar düşünüyor

Avatar
abdurahman çelebi 2017-04-25 09:25:11

yazık çok yazık,sizlere yıllardır anlatmaya çalıştıgımız şey işte bu kardeşim.yapmayın etmeyin bunlar din altın da insanları kandırıyor,duygularını sömürüyorlar,çalıyorlar,çırpıyorlar,rüşvet alıp veriyorlar,ama sizin gibi koyun beyinlilere anlatamadık, neyse hayırlı ugurlu olsun vatana bekleyin daha beterin beteri var

Avatar
Cem 2017-04-25 09:20:51

Hemen ver o paraya binayı. Çok yakında kentsel dönüşüm amaçlı tapu güvencesi kalkıyor. Bedava alırlar binanı

Avatar
Oya 2017-04-25 09:17:24

Aslinda size iyi olmus demek geliyor icimden görmediğiniz icin sunlarin paraya nasil taptigini ama üzülüyorum bu bir başlangıç devami gelecek ve madur olan yalnız siz olmayacaksiniz ipleri toptan verdik ellerine ne yapilabilir bu saatten sonra onu düşünmek gerek

Avatar
Aksan 2017-04-25 09:00:57

Makarna Kömür e kanmanın sonu budur bence.Artık AK lılar birbirine girmiş vaziyette.Sen ben kavgası.Anayasanın getirdiklerinden neden memnun olmuyorlarki? gülesim var bu duruma :))))))))

Avatar
Razo 2017-04-25 08:40:04

Devletin kestiği parmak acımaz diyen sizlerdiniz beter olun lan

Avatar
Semih 2017-04-25 08:19:40

Oh iyi olmuş sizin gibi öngörüsüz koyunlara. İnşAllah mahkeme kararıyla alırlar elinizden de aklınız başınıza gelir. Neye evet dediğinizi öğrendiniz mi cahiller???

Avatar
Sevil 2017-04-25 07:46:06

Sandınız ki o yılan size dokunmaz değil mi geçmişler ola yarasın. Neymiş? Adalet herkese lazımmış.

Avatar
cevriye varol 2017-04-25 07:44:00

Ver mehteri ver izmir marşıyla geldiniz mehter marşıyla gidersiniz

Avatar
Burhan 2017-04-25 07:42:48

Kendi başına gelene kadar başkasına kör kendileri yaşayınca ciyak ciyak bağırırlar memleket meselesinde ses çıkmaz ama kendi cepleri konu olunca chp kanalına bile çıkarlar daha beter olun insAllah

Avatar
zeliha 2017-04-25 07:16:09

O faks tan hiçbir bekleme çoktan çöpte ama size hâk

Avatar
Vahvaahh 2017-04-25 06:57:57

Daha çok kazık yiyecekler çookk..Bugünler iyi günleriniz.Bir gün kendi zengin yandaşlarınıda un ufak edecekler.Menfaatiniz için yaptıklarınızın karşılığını Allah size misliyle ödetecek.

Avatar
Melis 2017-04-25 06:33:58

Allahım daha beter etsin inşAllah o kafaniza sardığınız boynunuzda atkisinj taşıdığınız şahıs donunuza kadar alsin da aklıniz başınıza gelsin koyun sürüleri

Avatar
Hilal 2017-04-25 05:35:24

Adalet bir gün size de lazım olur demiştik

Avatar
Mahmut Özdemir 2017-04-25 05:26:38

Cengiz kardeş, Türk Milliyetçileri(muhalif) sana demedi mi , bunlae başına gelecek diye , dediler. Sen şimdi çıkmış ulusal medyadan bahsediyorsun. Cengiz kardeş medya da ak partinin elinde. O beğenmediğin aydın doğan varya, vergi silinmesi karsiliginda partinizin köpeği. Vel hasıl dinsiz dogan medya bile senin sesin olmayacak. Sende yasadigin zulümle kalacaksın. Bu noktadan sonra sana bir görev düşecek. Oynanan oyunu gördükten sonra bunları herkesin bilmesi için mücadele etmek, bu mücadeleyi gostermessen bir de vicdanın sana tokat atacak bilmiş ol.

Avatar
kenan 2017-04-25 03:59:40

çok iyi koymuşlar daha bu başlangıç...daha güçlü türkiye için fedakar olacaksın. para veriyorlarmış ne güzel... vermeden alsalar yine ses çıkarmayacaksın vardır bir bildikleri...

Avatar
adan kocak 2017-04-25 03:48:54

Evet dediyseniz inşAllah o az dediğiniz parayıda vermezler sizi gidi vatan hainlri
mallarınıza tayıp el koyacak göreceksiniz sen boynynda taşı tayıbı yalaka.

Avatar
Mete 2017-04-25 02:40:39

NE DIYEYIM ZURNANIN ZIRT DEDIGI YERDESINIZ osya gelecekte basiniza neler gelebilecegini dusunup empati yapabilmis olsaydiniz belki farkli olabilirdi

Avatar
Yeşim 2017-04-25 02:18:43

Ver mehteri hade bakalım beter olun diyeceğimde demiyorum kime oy verdiğinizi kazık yemeden anlamıyorsunuz doymadınız kazık yemeğe..

Avatar
Ahmet 2017-04-25 01:39:37

Akp lilet şimdi ev gidiyor yarın ülke gidecek kime şikayet efeceksiniz.

Avatar
Sarp 2017-04-25 01:32:13

Alma mazlumun ağını çıkar aheste aheste beter olyn

Avatar
Cengiz 2017-04-25 01:18:47

Biraz Terbiyeli yorum yapınız

Avatar
Gülcan 2017-04-25 01:18:25

Siz bunları çokdan hak ettiniz olan masum çocuklara oldu onların geleceğini mahvediyorsunuz az bunlar size daha beter olun inşlah çocuklarımızın haklarını geleceğini çaldınız yarına kalır ama yanınıza kalmıcak

Avatar
Ayşe ekin 2017-04-25 01:17:32

Size ahır yeter

Avatar
Net 2017-04-25 00:05:05

Beter olun inşAllah. Siz AKP teşkilatındansınız. Bölgede öncülük edim. Bastonu önce siz yutun :)

Avatar
çapuling 2017-04-24 23:59:36

takım tutar gibi siyasi parti tutulmaz az araştırsanız az okusanız ne başınız ne karnınız ağrımaz

Avatar
Süleyman 2017-04-24 23:51:12

Bence bedava kapatmalari lazim sizin gibi koyunların yerini..
Ne oldu hadi evet hadi evet ver mehteri verver bize ve halki bu gibi sacma konu ile oyalama git baska duvara agla canim biz söylerken laf dinlemiyordunuz simdide biz dinlemiyoruz.
Ne olucaksa olsun ohhhh olsun bence fazla bile vermisler size 50 binde yeter size sukur edersiniz iste daha ne

Avatar
Hasan Gezgin 2017-04-24 23:34:29

Cengiz senin canın yanmadığı için atıp tutuyorsun, işte hak hukuk tanımayan orta halliden alıp zengini daha zengin yapan din tüccarları grubusunuz

Avatar
Şaman 2017-04-24 23:32:32

Cengiz bey biz yıllarca Akp nin vatandaşa değil kendine çalışan bir parti olduğunu anlatmaya çalıştık dinlemediniz. Referandum da tek adam rejimi gelince daha kötü şeyler olacağını söyledik aldırış etmediniz. Kusura bakmayın da kendi düşen ağlamaz diye bir laf var geçmiş olsun.

Avatar
Özcan kaya 2017-04-24 23:31:21

Beter olun beteeeer

Avatar
Adem 2017-04-24 23:24:37

Hangi ulusal kanala cikicakmis acaba bi denesin belki medya tek elde denildiginde ne demek istenildigini anlar.

Avatar
Erdi 2017-04-24 23:12:10

Oralarda daire fiyatları çok fazla 300 bin civarı dalgami geçiyorlar başkanın evi olsa böylesi yaparlar acaba

Avatar
ilbey 2017-04-24 22:50:37

Bu daha başlangıç bu olanlar hem size hem bize oluyor büyükler böyle bir karar almışsa mahkemede boşuna çünkü mahkeme onların artik

Avatar
Asu berna 2017-04-24 22:35:07

geçenlerde siz evet diyorsunuz çünkü size göre aleyhinize bir durum yaşanmadı onlar tarafından ve asla olmayacak sanıyorsunuz demiştim bi yerde . Ama o bana dokunmasın da istediğini yapsın dediğiniz yılan şimdi sizleri sokmaya başladı hadi bakalım ayıklayın pirincin taşını

Avatar
Hakan 2017-04-24 22:32:16

Beter olun ak koyunlar

Avatar
Asu 2017-04-24 22:06:09

aSoyledik,uyardik,anlattik,dinlemediniz.Derdinizi anlatacak mercii bulamiyacaksiniz dedik.Gecmis olsun...Bazilari yasamadan anlamiyor iste..Kurunun yaninda,yas da yaniyor.Benim derdim bu...

Avatar
Guldie 2017-04-24 21:55:23

kıçına erik tıkılırken gülen esnaf, arkadan gelen gelen karpuzcuyu anıyormuş.

Avatar
Kikirik 2017-04-24 21:53:19

Kıçınızdaki donunuzu almazlarsa gönül koyarım.

Avatar
Aysun 2017-04-24 21:50:57

Beter olun belki akıllanırsınız.

Avatar
Aysu Kutman 2017-04-24 21:49:14

Beter olun beter.

Avatar
ali saydan 2017-04-24 19:06:26

vatandaşın her istediği verilecek olursa çalışmalar durur gerekirse o sekiz katlı ev belediye ye ödenen emlak vergisi üzerinden kamulaştırılmalı o şahıs da başka yerden iki üç katlı ev alabilir. HEH HEH HEH HEH HEH HEH böyle haberlere çok gülecegim geliyor

Avatar
Züleyha 2017-04-24 19:01:19

Berna laçin bir paylaşımında söylemişti böyle olacağını nolduki eveti isteyen sizler ne olacağını sanıyordunuz milletin iradesini tek adama verdiniz susma hakkından başka hakkınız yok daha yeni başladı

Avatar
Cengiz 2017-04-24 18:55:18

Lütfen lütfen yorumlarınızı adam hibi gibi yapin size kimsr hakeret etme hakkı vermiyor

Avatar
Cengiz 2017-04-24 18:53:07

Lütfen lütfen yorumlarınızı adam hibi gibi yapin size kimsr hakeret etme hakkı vermiyor

Avatar
Cumhuriyet 2017-04-24 18:47:48

Eeeeee gördünüzmü. Biraz daha bekleyin padişahlık sistemi tam oturunca o 750 binide alamayacaksın padişahın emri var buraya el koyuyoruz diyecekler
Neymiş Demokrasi gün gelir herkese lazım olurmuş

Avatar
Ümit 2017-04-24 18:36:04

Partinin adını kirletmeyeyimmis salak donunu alsınlarda gör o zaman

Avatar
Harika 2017-04-24 17:59:18

Sinek pis mide bulandırır böylesine haksızlıklarla karşılaşan vatandaş ne kadar adalet li grubun arkasından koştuklarınnı malesef acı içinde olsa da öğrenecekler.Böyle olmasını kimse istemezdi ama Acı gerçekler elbet bir gün karşılarına çıkacak Arrtı Zamlarrrrr

Avatar
Emilie 2017-04-24 17:49:50

Beter olun K*ç..daki doğuda alıcak daha dur bu ıyı günleriniz evetçiler...

Avatar
Hayir 2017-04-24 17:14:08

Atı alan Üsküdar'ı geçti sür eteğini Nigdeye ve arkasından gelsin Niğde bağları.

Avatar
TC Müki şdy Karaca 2017-04-24 17:12:45

Oh oh olmuş daha neler neler Göreceksiniz

Avatar
Cengiz Han 2017-04-24 16:55:24

Müstahaktır.

Avatar
Erdinç 2017-04-24 16:44:02

Evet verirken düşünseydi ohhh iyi olmuş

Avatar
Husyin 2017-04-24 16:41:07

Allah belanızı verdi çırpınan bizler kendimizi yirtarken bişeyler bilgimiz icinmiş

Avatar
Serkan 2017-04-24 15:46:34

Yaprağını yerken kıtır kıtır sapına gelince meeeeeeee

Avatar
Cevat Kelle 2017-04-24 15:43:28

Atı alan Üsküdar ı geçti, ver mehteri.

Avatar
Hayiroglu hayir 2017-04-24 15:39:02

Eeeehadi kurtarsin seni o taptigin reisin nolduuuuu sasirdin di mi.Dilimizde tuy bitti evet demeyin diye dinlemediniz simdi katlani. Bakalim.Bu daha baslangic bugun evin gider yarin tum vatanin sayende.

Avatar
Hasan 2017-04-24 15:32:30

Beter olunnnn

Avatar
Yılmaz akçay 2017-04-24 15:21:52

Size daha ince söylendi herhalde evet verince çözülecek sandiniz durmak yok yola devam

Avatar
Soner 2017-04-24 15:02:05

Oh olsun inşAllah 750 bin değil hiç para vermezler

Avatar
Peri 2017-04-24 14:53:13

Istediğin mahkemeye basvur. Hepsi akp nin elinde bakalım hakkını nasıl savunacaksın. Bizler size herşeyi bir adamın eline bırakıyor sunuz dediğimiźde reise feda olsun dediniz. Beter olun dicem ama sizin gibiler yüzünden bizimde canımız yanacak

Avatar
Yaşar özalp 2017-04-24 14:45:43

Üzülmedim çok söyledik reisiniz yardımcınız olsun ..Zaten heryer Katar'a satıldı sizinkimizde belki katar emirine hediye etmişlerdir al sana tek adam

Avatar
Ferruh 2017-04-24 14:36:44

Sokak jargonuyla yazayım dedim zira sizin reis hep bunu yapıyor. Terbiyem elvermedi. Vatan elden giderken laylaylom,malına el uzatınca ayağına diken batmış gibi ayağa kalk. Hadi ordan.

Avatar
Reis 2017-04-24 14:31:35

Çokta tinnn bunların rantçı olduğunu bilmiyormuydunuz sıra size gelince neden zipliyor sunum az bile yapıyorlar

Avatar
MAKBULE UNAL 2017-04-24 14:01:43

Bu daha başlangıç yıkıma devam bu zararlar sadece size değil herkesi vuracak.Referendumda H AYIR derken sandinizki AKP ye HAYIR deniliyor sandiniz.Istedigini yapacak başımızı vuracak taş olmayacak.

Avatar
Hayırdır? 2017-04-24 13:34:56

Ne oldu biz 80 milyonun yaşadığı ülkenin peşkeş çekildiğini söylerken,siz bizi hainlikle suçlayıp evet diyordunuz.Konu vatan değil de babanın malı olunca nasıl tepki gösteriyorsun degilmi? Sizin o için kişisel cikar vatandan önemli.Daha beter olun inşAllah..

Avatar
Irfan 2017-04-24 13:34:20

Evindeki eşyalara da ben talibim ben eşyalarını almaya varım sende satmaya varmisin ?? Sizin gibilere az bile bir tekmede benden beter olun az bile yapmışlar

Avatar
Özgür 2017-04-24 13:27:27

Size mi üzülecegiz? reis yardımcınız olsun.

Avatar
tayyip 2017-04-24 13:17:44

Yaşa reis büyüksün

Avatar
Vulkan 2017-04-24 13:14:46

Daha guclu bir Turkiye icin evimi bagisliyorum! Muratcim sende bagisliyormusun ? Ceceli ya sen ? Ahhh ulaaannnn ahhh ! Bedavaya ustune dogdugunuz vatani hibe etmeye gelince Evett naralari atiyordunuz ama kendi maliniz olunca göz yasi dökuyosunuz!!! Beterrrrrrrrr ol

Avatar
Hayır 2017-04-24 13:10:32

Perşembe nin gelecegi çarşamba dan bellidir. BETER OLUN ağlamaya hakkınız yok. Ulusal kanalda rüyanda görürsün.

Avatar
Abdulrezzak 2017-04-24 13:08:08

Ver mehteri ver

Avatar