banner768
banner598
banner749
20 Haziran 2018 Çarşamba 16:48
Özdağ Kocaeli’yi  terk mi ediyor?
banner728

15 Temmuz darbe süreci öncesinde FETÖ’ye maddi destek sağlayan iş adamlarından olduğu öne sürülerek gözaltına alınan, gözaltına alındıktan sonra serbest bırakılan ve odadaki çalışmalarına devam eden KOTO eski Başkanı Murat Özdağ, 15 Temmuz darbe girişimi sonrasında tutuklanmıştı. 1 yılı aşkın bir süre tutuklu kalan Özdağ geçtiğimiz günlerde serbest bırakıldı. Özağ’ın tutukluluk sürecinde sahibi olduğu şirketlerin bir kısmına Kanun Hükmünde Kararnamelerle el konmuştu. Mal varlığı büyük ölçüde eriyen Özdağ hapisten çıktıktan sonra yalnız kaldı. Yanında kimsesi kalmayan Murat Özdağ’ın Kocaeli’yi terk etme kararı aldığı iddia edildi. Ailesiyle birlikte Antalya’ya yerleşeceği konuşulan Özdağ’ın kentimizden sessiz sedasız ayrılması bekleniyor.

Son Güncelleme: 21.06.2018 09:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
XXL MAGDUR 2018-06-22 22:57:38

Özdağ ailesi gözleriniz kör kulaklarınız sağırmı oldu Allah korkusunu zenginlik hırs öldürdümü nasıl sizleri bekleyen bu kadar kişiye karşı duyarsız olursunuz Antalya da kuracağiniz iş düzen size hayırmı getirecek sanıyorsunuz 1 dairenin parasıyla bu vebalden kurtulur helalliğimizi alırsınız.....Vay halinize vay

Avatar
Misafir 2018-06-22 11:33:47

Yazıklar olsın hırsızlar tazminat larımızı vermeden giden vatan haini de olur hırsızda olur tüm ÖZDAĞ ailesi refah içinde yaşarken onlara güvenip senet alıp mahkemeye vermeyen bu insanlara sözümüz söz diyen alçaklar yeriniz yok öbür tarafta

Avatar
MAĞDURLARDAN 2018-06-21 17:23:14

Sayın Murat ÖZDAĞ herbirimiz büyük emekle ve özveri ile çalıştık size gecmiş olsun lakin bizleride düşünün hakkımız olanı almak istiyoruz bu sizler için çok zor olmasa gerek arkanızda büyük yük bırakmayın siz sevindiniz bizlerde sevinelim tazminatlarımızı lütfen ödeyin sizleri bekliyor ve umuyoruz....

Avatar
Bir başka mağdur! 2018-06-21 17:04:27

Eşi çoluk çocuğumun rızkı deyip çalışanların haklarını verdirmedi.Peki murat bey de çocuklarımın rızkı deyip personellerine haklarını dağıtmadan Antalyaya mı gidecek.hiçmi Allahtan kormazlar.hapiste yatarken hiç vicdanıyla başbaşa kalamamış mı?öyleyse yazıklar olsun öyle vicdana!Allah çıkarsın misli misli iki cihanda da!

Avatar
Mağdurlarından bir çalışan 2018-06-21 13:56:22

Önce çalışanlarının parasını ödesin yeğeninin kızlarla yediği hakların altından nasıl kalkacak!onca insana senet verip haklarını vermeden ortadan kayboldular.hapisten çıkmış olabilir ama onuda bekleyen ölüm var.mezarından değişen ifadelerle pişmanlıklarla çıkamaz.mağdur ettiği herkesten helallik almadan ölürse öteki tarafta vay haline.

Avatar
bülent yıldız 2018-06-21 10:24:39

ne idim demeyeceksin ,ne olacağım diyeceksin,

Avatar
misafir 2018-06-21 09:43:50

Birebir tanımadığınız insanlar hakkında bence yorum yapmayın doğruyu bilen sadece Allahtır ve bu insanlar bizden , ayrı değil insanoğlu beşer hataları yüzünden insanları cezaladırmayın. Hatayı da sadece Allah bilir

Avatar
izmit 2018-06-21 01:01:53

NECO SEN YAK KINAYI BERABER Mİ TALAN ETTİNİZ İZMİTLİLERİ DIŞARDAN GELİP HE SOĞANA ÇEVİRDİNİZ BE DEFOLUN

Avatar
Tamam Neco 2018-06-20 23:20:27

Neco sen içeri girdiğinde kına mı yaktın len???

Avatar
atatürkçü 2018-06-20 22:07:43

eeeee bu memleketten kazandıklarını antalyada yemeye devam edecek demekki göze batmasın mevzuuu .. ya buda fetö pazarında kime ne verdiyse çıkmış .. harbi bu kentte kim elinde tutuyor bu pazarı ?? hangi kripto fetöfü

Avatar