banner768
banner598
banner749
09 Ekim 2016 Pazar 20:49
Ömer Faruk Gergerlioğlu bu ne?
banner728

Kocaeli Barış Platformu sözcüsü, İzmit Seka Devlet Hastanesi doktorlarından Ömer Faruk Gergerlioğlu’nun sosyal medyada yaptığı paylaşım büyük tepki gördü.

Sosyal medya hesabında Türk bayrağı ile terör örgütü PKK’nın bayrakların bulunduğu tabut fotoğrafını paylaşan Gergerlioğlu, "Bu fotoğrafa bakıp niye bu savaşın bitirip tüketmekten başka anlamı olmadığını anlarsınız.
Analar aynı, bayraklar farklı..! Ölünce farkımız kalmıyor birbirimizden.! Çocuklarımızın tabutu yanyana duracağına, dirisi yan yana dursun, eşitçe, kardeşçe ve omuz omuza..!” notunu yazdı.

PKK bayrağı ile Türk bayrağını yan yana gösteren bu fotoğraf büyük tepki gördü. Gergerlioğlu’nun paylaşımın altında vatandaşlar tepki gösterirken çok sayıda insanda bu fotoğrafla birlikte kendi sosyal medya hesaplarında tepkilerini dile getirdi.

En büyük tepkilerden biri de Türk Eğitim Sen Kocaeli Şube Başkanı Yaşar Şanlı’dan geldi. Böyke bir paylaşım yapan Ömer Faruk Gergerlioğlu derhal görevinden alınması gerektiğini belirten Şanlı, “Adında "barış", "mazlum" kelimeleri geçen platformlarda GÖREVLİ, terör örgütü propagandası yapan SEKA Devlet Hastanesi Doktoru Ömer Faruk Gergerlioğlu derhal görevinden alınmalı. Partisi ne olursa olsun bütün dostlarımızı arkadaşlarımızı demokratik tepki vermeye davet ediyorum” diye belirtti.

Büyük Birlik Partisi Kocaeli İl Başkanı Nihat Yıldız yazili bir açıklama yaparak Ömer Faruk Gergerlioglu nun sosyal paylaşım sitesinde yapmış olduğu açıklama ya sert tepki verdi. Ömer Faruk Gergerlioğlu nun yapmiş olduğu "Analar aynı Bayraklar farklı" açıklamasında bayrağımızın yanına konulan terör örgütünün paçavrasını paylaşması bir talihsizliktir" diyen Yıldız, "hem barıştan söz edeceksin hem mazlumun yanında olduğunu savunacaksın, sonrada çıkıp bayrağımızı ve şehidimizi sözde terör örgütünün paçavrası ile aynı değerlendireceksin. Bu ne cüret, bu ne utanmazlık. Sen bu cesareti nerden kimden buluyorsun? Bu pervasızca açıklamayı yapanlara yetkili kurumların gereğini yapmasini bekliyoruz. Yüreğimizin daglandığ, şehitlerimizin acısının ocaklarımıza düştüğü bu günde acımıza acı katanlari kınıyor, tüm şehitlerimize Allah'dan rahmet diliyor milletimizin başı sağolsun" dedi.
 

Son Güncelleme: 10.10.2016 17:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ismail @arı 2017-01-11 18:29:52

PKK bayragi denen pacavraya alkis tuttugunu nereden cikardin acaba!!!Nerenizle okuyorsunuz yaziyi, nerenizle resme bakiyorsun, anlamak imkansiz!!!!

Avatar
Ismail @Izmitli 41 2017-01-11 18:28:47

Bu resimden adamin PKK yandasi oldugunu hangi akilla cikariyorsun, helal olsun valla

Avatar
Ismail @Sezgin 2017-01-11 18:28:21

Bu kafayla onu da yapamazsin gibi

Avatar
Kenan Turan Suadiye 2016-10-14 18:10:02

Beyler.ömer hoca vatanına bayrağına yürekten bağlı bir insan. Kendisini dinlemeden karar verenler yarın mahcup olacaklardır.

Avatar
Kenan Turan Suadiye 2016-10-14 18:07:03

Beyler.ömer hoca vatanına bayrağına yürekten bağlı bir insan. Kendisini dinlemeden karar verenler yarın mahcup olacaklardır.

Avatar
Izmitli 41 2016-10-14 14:32:55

Hadi ömer hocanı şimdide yürekten kutla hele bide terör örgütü çaputu yüzünden görevden ve memuriyetten uzaklaştırıldı şimdi kutla ömer hocanı

Avatar
Alperen 2016-10-14 11:05:05

Barış diyerek,pkk terör örgütünün isteklerini söyleyenler,kedilerini akıllı, milleti aptal mı zannediyorlar? Millet ve devlet savaş istemiyor ama barış adı altında terör örgütünün istekleri de yapılmaz.Bu böyle biline.

Avatar
Izmitli 41 2016-10-12 11:28:49

Sayın gergerlioglu yorum ve tenkitlerde bulunan bizleri dava edeceğine evvela kendinizi sorgulasaniz bu ülkede yaşa ekmeğini suyunu iç sonra vapurla şanlı ay yıldızımı bir tut böyle bir lüks yok

Avatar
arı 2016-10-11 17:31:31

Türk bayrağı ile o bez parçası yan yana durmamalı.O paçavraya alkış tutan devlette görev yapmamalı.Bayrağa yan bakan bu toprakta yaşamamalı.defolup gitsin...

Misafir Avatar
Ismail 2017-01-11 18:29:52 @arı

PKK bayragi denen pacavraya alkis tuttugunu nereden cikardin acaba!!!Nerenizle okuyorsunuz yaziyi, nerenizle resme bakiyorsun, anlamak imkansiz!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Izmitli 41 2016-10-10 22:15:06

Meryemmisin nesin sen kim barış mesajı ne kimle barış olur bilirmisinde ha bir çift lafimda ömer denen o sarlatana vatani olmayanin bayrağı olamaz bunu sana okuduğum okullarda öğretmenlerin anlatması lazımdı o pacavrayla ancak popo silinir pkk hevesli meryem ve ömer ...

Misafir Avatar
Ismail 2017-01-11 18:28:47 @Izmitli 41

Bu resimden adamin PKK yandasi oldugunu hangi akilla cikariyorsun, helal olsun valla

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ömer 2016-10-10 18:40:26

Ömer hocamı yürekten kutluyorum.

Avatar
Sezgin 2016-10-10 12:19:40

Seni o hastanede gördüğüm yerde suratına tükürücem

Misafir Avatar
Ismail 2017-01-11 18:28:21 @Sezgin

Bu kafayla onu da yapamazsin gibi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Canan 2016-10-10 09:58:40

Meryem hayırdır gücünemi gitti. Pkk yandaşları sizi. Pislik adisiniz. Paulaşıma izin berilsin de siz de peşine gelin öylemi.. size çok pis ceza vermek lazım ki birdaha böyle şeylere yeltenmenin aklınızın ucundan bile geçmesin.

Avatar
Gökhan Onater 2016-10-10 09:19:51

dengesiz daha önce de türban takarak gezmişti

Avatar
Meryem 2016-10-10 00:44:02

Yazık size ki bir barış mesajını bile bu kadar iğrenççe yorumlayabiliyorsunuz. Bu kadar manidar bir tobloyu bile hazmedemiyorsunuz. Kara propaganda yapmak istiyorsanız yürüyüp gidin tecavüzcülere, soygunculara, zalimlere. Bu kara propagandanızı onlar üzerinde yapın belki o zaman amacıniz her ne ise onun üzerine kusun.. Başkaları üzerinden çamur atarak haberler yapıp kendinizi yaşatmayın.

Avatar
zülküf eta 2016-10-09 21:49:07

Yüce türk milleti hain köpeklerle yanyana durmaz anca canını almak için karşısında durup canını alır ömer sende git nerde durmak istiyosan orda dur o çaput parçasını al bayrağın yanında savunma

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482