banner830
banner826
banner840
banner828
27 Şubat 2019 Çarşamba 12:26
O müdüre  linç kampanyası!
banner728

Son günlerde Nuh Çimento Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürü Adem Şahinkaya ile ilgili bir linç kampanyası aldı başını gidiyor. Adem hocayla ilgili yapılan son şey ise şaşkınlık yarattı. Okulun tabela bölümü boştu. Yeni isminin belirlenmesi bekleniyordu. İsim belirlendi. Bunun üzerine Adem Şahinkaya bir tabela hazırlığı başlattı. Tasarladığı “örnek” tabelayla ilgili çalışmaları İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne ileten Adem Şahinkaya, benzer bir tabelanın hazırlatılmasını istedi. Adem Şahinkaya elinde yeterli görsel materyal bulunmadığı için eski Milli Eğitim logosunu kullanmış, hatta tabelanın bir kısmında eski görev yaptığı Kocaeli Anadolu Lisesi’nin logosuna da yer vermişti.

TABELA BİLE YOKTU

Örnek çalışma için sadece logoların duracağı alanı belirlemek adına eski logoları kullanan Adem Şahinkaya ile ilgili önceki gün gazetelerde çeşitli haber ve yazılar yer aldı. İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nden sızdırılan örnek çalışmayla ilgili fotoğraf da haber ve yazıların yanında yer aldı. Ancak hiçbir gazeteci söz konusu fotoğrafta yer alan tabeladaki Kocaeli Anadolu Lisesi logosunu fark etmedi. Hemen her gazetede “Eski Milli Eğitim logosunu kullanan müdür. Yeni logoyu bile bilmeyen müdür” ifadeleri kullanıldı. Oysa ortada henüz bir tabela bile yoktu. Hedef gösterilen Adem Şahinkaya yazılan yazılar hakkında sessizliğini koruda. Okulun yeni tabelasının hazırlandığı öğrenildi.

Son Güncelleme: 27.02.2019 13:55
Anahtar Kelimeler:
Adem ŞahinkayaKocaeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muhsin 2019-02-28 18:04:36

Adem hoca bu ülkenin önemli bir eğitimcisi yazık etmeyelim.kul hakkına girmeyelim.

Avatar
Samet 2019-02-28 15:25:04

Adem hoca kraldır ben mahalleden tanırım kendini , yemez yedirmez eğitimi kendine şiar edinen bir hocadır kim çekemiyor hocamızı yedirmeyiz paşa arkanda hocammm

Avatar
Mine Örs 2019-02-28 14:39:57

Adem Bey öğretmen ve idareci olmanın hakkını veren nazik bir insandır. İzmit'te tanıdığım nadir insanlardan birisidir kendisi. Böyle çamur at izi kalsın gibisinden haber okuyunca üzülüyorum. Adem Beyin yanındayız.

Avatar
Ahmet Burak 2019-02-28 14:32:10

Ah be Adem hocam, bu kadar kişilikli, dürüst ve disiplinli olmak bu ülkede suçtur, bimen gerek!

Avatar
Galip Atan 2019-02-28 10:56:47

Adem müdürün tek suçu öğrencinin menfaatini düşünüp okulu taşımanın uygun olmayacağını atölye ve labların eğitime hazır değil deyip taşımanın dönem sonunda olsun demesidir. Adam ı zorla taşıttınız hergün okulda 20 tane usta çalışıyor birçok ders işlenemiyor. Demek ki neymiş adam haklıymış...

Avatar
Erdal 2019-02-28 08:09:28

Her okulda bir adem hoca olsa eğitimde sıkıntı kalmaz ama bu dunyada gerçekten kötülerin sayısı fazla...iyileride koruyamiyoruz malesef

Avatar
Ahmet Sönmez 2019-02-28 07:44:38

Anlayamadığım taraf iki kurum arasındaki iletişimi hangi zihniyetle basına verilir.Bu bir suçtur.Bu gibi basit ve amatör yöntemlerle Milli Eğitimimizi insanların gözünde küçük düşürmeye çalışılıyor.Bilinsinki Devletimiz başarılı yöneticiye sahip çıkar.

Avatar
Erbakanci 2019-02-28 04:47:35

Boyle adamlar okullara siyaset sokuyor.

Avatar
Veli 2019-02-28 00:21:14

Adem hoca ile eski okulunda bir veli olarak tanıştım öğrencim onun sayesinde kişiliğini kazandı desem yeridir.öğrenci ve okulun menfaati onun için herşeyden öndedir. Dünya şampiyona bir okul müdürüne bazı gazetecilerin haksız ithamlarını anlamıyorum kimin tetikçisi bu gazeteci postuna bürünmüş faydasızlar....Adem hocayı bilirim söylenenlere kulak asmaz muhatap almaz ama sizin gibi hakkaniyetli gerçeğin peşinde gazeteciler hocayı iftiralara yem etmemeli

Avatar
Deniz gökçe 2019-02-28 00:02:51

Adem Şahin i seven sevmeyen herkesin ittifak ettiği bir konu var: devletin bir kuruşunu kimseye yedirmez. Okuldan bir toplu iğneyi dahi kullanmaz. Arabası yoktur minibüsle gelir okula. Ben her sabah yagmur kar demeden okulun kapısında beklediğini, öğrencileri etraftaki olumsuzluklardan koruduğunu görüyorum. Böyle idareciler lazım ülkemize

Avatar
ismail 2019-02-28 00:00:14

adem bey gayet çalışkan birisi

Avatar
Haberciliği Tebrik Etmek Lazım 2019-02-27 19:22:05

Son Dönemde ki okuduğum en güzel haberlere imza atan uğur bey sizi kutluyorum. Adem Hocanın üzerine oynanan oyunları fark etmeniz bizleri çok mutlu etti. Her gün sizin yazılarınıza bakıp bugün ne patlatacak diye sabırsızlıkla bekliyoruz: )
Tabela haberini yapan art niyetli gazeteciler için kullanılacak en güzel ifade;
SAZAN SARMALI sanırım :)

banner845

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482