banner768
banner598
06 Kasım 2018 Salı 10:27
O müdür hakkında  soruşturma açıldı!
banner728

İzmit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde şube müdürü olarak görev yapan Ali Osman Hasanoğlu özel öğretim kapsamına giren tüm öğretim kurumlarının bir nevi denetiminden de sorumlu. Özel öğretim kurumlarındaki öğrencilerin sınav, ücret, burs, diploma, disiplin ve benzeri iş ve işlemlerini yürütmek de onun sorumluluğunda.

Özel öğretimden sorumlu olan ve bu kurumları denetlemekle, sınav yerlerini belirleme ve sınavları yapmakla sorumlu olan Hasanoğlu’nun oğlu, Şirin Sürücü Kurslarına ait Mehmet Ali Paşa Mahallesi’nde Namık Kemal Lisesi yakınında bulunan SRC kurs merkezini satın almıştı. Hakan SRC olarak hizmet vermeye başlayan kurumla ilgili sıkıntılar gazetemizde yer aldı.

Hakan SRC kursunu da Ali Osman Hasanoğlu denetliyor. Oğlunun işlettiği SRC kursucunun denetiminden sorumlu Ali Osman Hasanoğlu ile ilgili haberimiz sonrasında Hasanoğlu hakkında soruşturma başlatıldı. Hasanoğlu’nun soruşturma sonrasında SRC denetiminden el çektirilmesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 06.11.2018 12:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir’e (D.Ö.) 2018-11-10 02:31:41

Ersoy Kandemir Sen insanlara sallıyacağına kendine bak kendine milletvekilliğine adaylığını koyabilmek için kendini valilik makamının önünde arabasına kitleyen zatı muhteremin yazdıklarına bakın hele sen kendini düşürdün zaten yaptığınla buralara tanımadığın insanlarla ilgili yorumda yapma madem bu kadar güveniyorsan adamlığına makamına gidip yüzünede söyle tabi yüreğin ve gücün yerseeeeee.

Avatar
MSTFK.. 2018-11-08 17:15:19

Haber ve Habercilik adına üzülerek okuduğum bir yazı olmuş. Kelimeler maalesef ki hiç özenle seçilmemiş. Olayların, durumların arkası araştırılmamış bile. Daha önce de başka bir yerel gazetede Ali Osman Beyle ilgili haber yapılmış, sonrasında da haberi yapan gazetecimiz tekzip yayınlamış, müdür beyin şahsından özür dilemişti. Camianın içinde olan insanlar olarak biliyoruz, görüyoruz ve yaşıyoruz, burada Ali Osman HASANOĞLU' nun işini ne kadar düzgün yaptığından, konularına nasıl hakim olduğundan, adaletinden, titizliğinden vs vs uzun uzun bahsedebilirim. Bunu çoğu bilir ama kabul etmek istemez. Çünkü eğer bir eksiklik varsa Ali Osman Bey kendi oğlu dahi olsa tanımaz işi geri çevirir. Bu da bazılarını rahatsız eder, etmiştir de. Sırtını herhangi bir sendikaya yaslamayan, malum sendikanın da sürekli hedefinde olan Ali Osman Bey'in bu haksızlıklar karşısında dimdik durması ümidiyle...

Avatar
Doğan Bingöl 2018-11-08 13:40:39

Ali osman Hasanoğlu ile Hakkaniye ilk9ğretim okulunda beraber çalıştık. Bulunduğu makama kendi çalışkanlığı ile hakederek gelmiştir. Kesinlikle yasalara aykırı bir iş yapmamıştır. Çocuklarından biri öğretmen olsa kocaelinde öğretmenlik yapamıyacakmı özel okul açamıyacakmı. Bu sadece karalama kampanyasıdır.

Avatar
salih 2018-11-07 09:35:52

Ali Osman Hasanoğlu müdürüm özel öğretim kurumlarının bu kadar düzgün işlemesinde en büyük payı olan kişidir özel öğretim kurumlarına sorulsun müdür bey hakkında hiç bir kurumun kötü düşündüğünü sanmıyorum.kendisine teşekkür edilmesi gerekir.

Avatar
Serkan öğretmen 2018-11-06 18:58:24

Kula kulluk eden, kuldan kulluk bekler!.. Ali Osman efendi şimdi ayrimcilik yapta görelim seni.

Avatar
Dürüstlük 2018-11-06 17:53:25

Bukadar dürüstlükten bahseden kişiler bukadar dürüst iseniz tüm şikayetlerinizi açıkca ismen dile getirseydinşz. Şimdi tek taraflı olarak yapılan karalamalar dürüstlüğemi eşitliğemi uyuyor. Ali Osman Hasanoğlu src kursu açtıysa bu yasal çerçevede gerçekleşen bir durum. Kanun ve yönetmelik çerçevesinde yapılan herkes her işi yapabilir. Mesela bir öğretmenin çocuğu öğretmen OLAMAZMI?? Kimsenin kimseyi karalamaya hakkı yok. Eminim ki Ali Osman bey her yapılan karalamının cevabını tek tek sizlere verecektir.

Avatar
cem_2828 2018-11-06 17:08:54

Norm kadro fazlası olarak çalışmasını eleştirenler, ülkemizin bütün resmi kurumlarında bunun sayısız örnekleri bulunmaktadır.Adının tamda İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne geçtiği bir zamanda bu haberin yapılması oldukça manidar...??*

Avatar
Derya 2018-11-06 16:48:38

Ali Osman HASANOĞLU Özel Öğretim Yönetmeliğine , Kanunlara hakim işini düzgün yapan bir idarecidir.

Avatar
Aysun 2018-11-06 15:25:45

Sadece bukadar mı sanıyorsunuz? Şaibeler ile dolu bir meslek hayatına sahip zatı muhteremi bir araştırsınlar daha neler çıkar çıkar

Avatar
Kamil 2018-11-06 14:33:39

Pekala fazladan şube müdürlügü konusu nolacak? 5 kişilik yerde 7 kişi mi çalışacak? Şu an 5 kadro var ama 7 tane şube muduru var. Nasil olacak?

Avatar
ŞERİATİN KESTİĞİ PARMAK. 2018-11-06 13:21:48

Adaletin kestiği parmak acımaz kanunlar karşısında herkes eşittir.

Avatar
Vatandaş 2018-11-06 13:10:36

Ersoy Kandemir herşeye maydonoz olmak zorundamısın.Sanene sen önce kendi işini doğru yap.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-06 12:02:49

Milli eğitim müdürünün istifa etmesi dileğiyle!

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482