banner729
banner598
29 Mayıs 2017 Pazartesi 21:09
O kafeden yeni evli çifte büyük ayıp..!
banner728

Kent genelinde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin pek çok işletmesi mevcut. 
Bu işletmelerden biri de Sekapark’ta yer alan eski adıyla Özsar, yeni adıyla Sahil 2 isimli mekan.
Yıllar önce Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu bir meclis toplantısında yaptığı konuşmada, Sekapark’ta bulunan ve o dönem belediye tarafından işletilen Palmiye Cafe’den bahsederken, “Biz iş yapmayı beceremiyoruz. Mekan işletemiyoruz” demişti.
Karaosmanoğlu’nun bu sözlerinden sonra Palmiye Cafe kiraya verilmiş, belediye işletmecilikten vazgeçmişti.
Bir süre önce belediye yeniden cafe işletmeciliğine soyundu. Sahil isimli bir kafeterya açan belediye, Özsar’ın sözleşmesini de feshederek ikinci şubesini burada açtı.
Sahil ve Sahil 2 isimli cafe ve restaurantlar, Büyükşehir Belediyesi tarafından işletiliyor.
Belediyenin asli görevi mekan işletmek değil.
Belediye bir mekan işletiyorsa da halk için işletir, fiyatları diğer mekanlardan çok daha ucuz, hizmeti çok daha kaliteli olur.
Kentimizde ise ne yazık ki böylesi bir sosyal hizmetten bahsetmek mümkün değil.
Bunu yalnızca biz demiyoruz, vatandaş da diyor.
Volkan Ağyar isimli bir vatandaş geçtiğimiz gün evlenmiş ve nikah sonrasında yakınlarıyla birlikte Seka Sahil 2 Restaurant’ta yemek yemek istemiş ve kimi aksaklıklarla karşılaşmış.
Zayıf işletmecilik dolayısıyla yaşadığı sıkıntıları anlatan Ağyar şu ifadeleri kullandı: 
“Merhaba, hafta içi nikahımdan sonra davetlileri belediye tarafından işletilen SEKA sahil 2’de yemek organizasyonu düzenledim. 
Her şey hesap kısmına gelene kadar güzeldi. Kasaya gittiğimde 29 kişi(2si 0-6 yaş arası çocuk) olduğum halde ki bu sayı yemek öncesi şef garson tarafından bizzat sayılarak belirlenmiştir. Bana mutfaktan 31 kişilik yemek çıktığı bu yüzden 31 kişilik fiyat ödemem gerektiği söylendi. 
Tabi itiraz edince iş büyüdü güya müdür olan şahıs geldi en güzel günümün içine ettikleri için çok özür diledi ve benden son olarak 30 kişilik parası alarak konuyu kapattı. 
Tabi daha önce belirlenen menünün olmadığı söyleyince olur böyle şeyler kusura bakmayın daha önce Haberi olsa bu sorun yaşanmazmış gibi cümlelerle konuyu kapattık. 
Sizlerden ricam bu kadar güzel bir mekanda insanları kandırarak sömüren haksız kazanç elde edenlerin gerçek yüzlerini tüm Kocaeli halkına duyurmanız. Ben daha fazla rezil olmamak için orada (malum nikah yemeği ) hesabı ödeyip ayrıldım”


 

Son Güncelleme: 30.05.2017 20:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
alparslan 2017-06-04 14:08:27

Siz izmitin en elit restorntında 29kişi yemek yemeye gidin söylemenize göre iş hesaba gelene kadar hizmette sınır olmasın neymiş iş hesaba gelince 1 2 yemek parası almışlar diye kendini sorgulamadan yorum yap artistlik olsun diye bunlar 2 yemek bu ya masa nda yememişmi kimse neymiş sayı almış ya iki tabak yiyen varsa değiyomu oradaki sana hizmeti güzel veren adam

Avatar
Esra 2017-05-30 17:03:26

Bende orda bir nişan organizasyonu ayarladim ama yazilan yorumlari görünce zaten düşünürken daha çok korkmaya başladim olumsuz durumlar olacak diye...

Avatar
Cenk 2017-05-30 16:44:09

Fiyatlar konusunda normal. Sikca gitmekteyim. Yemekler guzel. Sahil 2 ye bir kere gittim ve siparis vermeden kalktim. Menuler farkli. Calisanlarin hepsi isteksiz. Bikkin ve zorla calistiriyorsun gibiler. Hizmet kotu. Gerilmeden kalkmak mumkun degil. Eskiden cay bile ikram edilmezdi simdi teklif ediliyor. Kesinlikle calisanlar ya iyi secilmeli ya da uyari verilmeli. Aksi halde guzel bir yer.

Avatar
Sercan 2017-05-30 11:22:01

Net ve açık olmayan iletişimde her zaman yanlış anlaşılmalar sözkonusudur. Şuanki bu durumu sadece müşteri gözüyle yazılmış yazı gibi gördüm oysaki bir gazete yazılarında emin ve net olmalıdır ne yani müşteri garson üstüne bana birde hakeret etti dese o ifadeyidr direk sorgulamadan doğruluk payını netleştirmeden gazetenize haberi düşecekmisiniz Çevremize şöyle bir göz atalım. Ne bizi anlayan, ne de yaptıklarımızın doğru olduğunu söyleyen biri var; bulamayız da… Yaptıklarımızı takdirle Niyetiniz iyiyken kötü görünmek, severken nefret ediyor sanılmak ve dahası sözün özü derdimiz karşılayanlar, zaman geliyor, yüz çeviriyorlar bizlerden. Böyle bir durumda bir gazeteye bu kadar yer verildiyse kocaelide mekan kalmaz. Anlayacağınız cümlenin başına gelmek gerekirse

Avatar
muhtar 2017-05-30 10:41:11

bir çay 3 lira su 2 lira .......... çay da maliyet yok sadece işçilik o da. 0,10 kuruş yok günlük 30 tl ye garson çalıştırıp akşam 10 tl ile yollar lar ha bu arada suyun 12 li koli fiyatı 3 tl yani 1 adeti 0,25 kuruş... BİLİNÇSİZ YURDUM İNSANI

Avatar
Kaan 2017-05-30 10:27:44

Bu Özsar ın yerine açılan SEKA Sahiller fiyatlar konusunda NUSRET, hizmet konusunda belediye sosyal tesisleri gibi yakında Belediye bunları da elinden çıkarır

Avatar
levent ç. 2017-05-30 10:17:03

YAA ARKADAŞLAR YÜRÜYÜŞ YOLUNDA ARABA KORNALARI EKSOZ KOKUSU ARASINDA BİR BARDAK SİDİK GİBİ ÇAYA 3 VEYA 4 TL VEREN MİLLETİZ NİYE BOŞUNA KONUŞUYORSUNUZ Kİ

Avatar
AYŞENUR 2017-05-30 01:29:14

Bazen bazı durumlar yanlış anlaşılabilir.
Gazetenin "yeni evli çifte yapılan ayıp " başlıklı paylaşımı da absürt.
Bizler de işletmeciyiz, 20 kişilik kahvaltı rezervasyonu aldık,17 kişi geldiler. Çoluk çocuk ile birlikte 30 kişiyi buldular ve 22 serpme kahvaltı çıkardım. Neymiş;17 kişi yemişler. Peki çocuklar? Mutfaktan çıkan yazılır. Sonrasında insiyatif ile fiyatlar oynayabilir. (Isletmenin ikramı olursa)

Avatar
Devletini seven 2017-05-30 01:27:45

Ben böyle yerlerin devlet tarafından işletilmesine karşıyım.belediyeci olarak.çok büyük İndira Gandi var.eskiden cumhuriyet parkını işletiyorlardı.banka gibi para basıyordu.meşrubat alacaklar.para yok.en az.uç.hırsız vardı.sade bir mekanda.gerisini siz düşünün..

Avatar