banner783
01 Şubat 2019 Cuma 16:40
O isim  Bank Asya’ya  ne kadar  para yatırdı?
banner728

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu Bank Asya’da yaptığı denetimler neticesinde kurum mali bünyesi, ortaklık ve yönetim yapısı ile faaliyetlerinde yaşanan pek çok sorun tespit etmiş ve güven, istikrar sıkıntısı nedeniyle bankanın Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu’na (TMSF) devredilmesine karar vermişti. Bu karar öncesinde FETÖ/PDY silahlı terör örgütü lideri Fethullah Gülen 25 Aralık 2013’te yayınladığı bir video ile yandaşlarını Bank Asya’ya destek olmaya davet etmişti. O davet sonrasında 25 Ağustos 2014’te Kocaeli İmamı olan Mehmet Akif Saka harekete geçti. Bank Asya’ya giden Sakan, 78 bin 964 lira 80 kuruşluk bir katılım hesabı açtı. Buna ek olarak 7 bin 973 lira 91 kuruş değerinde değerli kağıt alan Mehmet Akif Saka, 48 bin 654 lira 49 kuruş karşılığında döviz satın aldı ve ATM’den 45 bin 897 lira para yatırdı. Kocaeli 5. Ağır Ceza Mahkemesi, Saka’nın bu eylemiyle örgüt lideri Fethullah Gülen’in eylem çağrısına cevap verdiğini, örgütün finans kolu olan Bank Asya isimli kuruluşa finansal destek sağladığını değerlendirdi.

Bilindiği üzere Yargıtay 16. Ceza Dairesi’nin 2017 yılında aldığı karara göre Fethullah Gülen’in 15 Ocak 2014’teki son çağrısından sonraki süreçte Bank Asya’daki hesap hareketliliği silahlı terör örgütüne üye olma suçuna esas teşkil edecek delil olarak ele alınıyor.

Son Güncelleme: 01.02.2019 20:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antilegal @Sanane 2019-02-03 11:25:18

Hangi bankaya para yatırmak yasal?...Pensilvanya Şaklabanı Bank Asyaya para yatırın, kurtarın onu dedikten sonrası yasal mı?

Avatar
Garban madem banka asya suctu neden actin madem feto terordu nedeen alkişladiniz mileti garbani taktiniz arkaniza bir suclu varsa herkes sucludur kadere bak kadere hoca efendi bitsin bu hasretlik onlarda yargilansin madem adil bir yargilama varise akepeni 2019-02-03 00:57:22

Avatar
Süvari 2019-02-02 20:51:43

Devlet vatandaşına tuzak kuramaz, gerekçesiyle radarın yerini bile gizleyemezken banka eğer bir örgütün finans ayağı ise açık tutamazsın. Vatandaşa tuzak kuramaz sonra da kendine muhalif diye hapse atamazsin. Hukuk elden giderse geriye bir şey kalmaz.

Avatar
Ahmet 2019-02-02 19:52:34

2014 ağustos ayında Ali Babacan biz hükümet olarak bu bankayı satın alıp ziraat katılım bankası yapmak istiyoruz bu her iki taraf için de daha hayırlı olur dedi. Madem 2014 de terör örgütü ise iki taraf için hayırlı olur ne demek? Bu ülkede filler tepişir çimenler ezilir. Cemaat saikiyle suça örgüte bulaşmamış binlerce insan ezildi.

Avatar
Sanane 2019-02-02 15:44:22

Anlamayacak ne var bankaya para yatırmak yasal. Muktedirler yasal olan şeyleri suç gösterebilmek için 15 Temmuz senaryosunu hayata geçirdi. Yarın diğer bankaların aynı şeyle suclanmayacaginin teminatını kimse verebilir mi? Muhalif olan her kurum kaldıysa artık! Onlar da bir bir terörist ilan edilir.

Misafir Avatar
Antilegal 2019-02-03 11:25:18 @Sanane

Hangi bankaya para yatırmak yasal?...Pensilvanya Şaklabanı Bank Asyaya para yatırın, kurtarın onu dedikten sonrası yasal mı?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bir dost 2019-02-02 14:31:19

Esnaf blazer, bu dediğini millet sormuyor genelde fetö ve yankıları olayları sulandirmak için soruyor, fetö nün ne zaman terör örgütü sayıldığı mı öğrenmek istiyorsan Google dan araçtır öğren, hükümette bu yüzden terör örgütü mensubu diyorsan ve samimiysen şikayette bulun.

Avatar
hacı 2019-02-02 11:19:32

kardeşlerim madem 17 -25 aralıktan sonra bu bankaya para yatırmak suç idi bunu niye yasaklamadı niye kapısına kilit vurmadı tayyip edroğan istediğin zaman istediği kanunu çıkartıyorsunda bunun için niye kanun çıkartmadın.Öyle söz ile bankaya para yatırmayın denmez.Böyle yapmadığın zamanda kimse kususra bakmasın millette tayyip erdoğan müslümanlara zulum ediyor diye konuşuyor.

Avatar
Hurriyet 2019-02-02 10:37:18

Devlet sanırım 2014 e dek bu bankaya para yatıranlara cekenlere gık demedi cematcılere de ama bu tarihten sonra devlet teror orgutu ilan etti ondan sonra hiçbir şey yokmuş gibi sen devletine uymaz gider para yatırırsan suç olur devletler bu ticari işlerde ağır kalır pat diye kapatamaz devlet çarkı ağır işler ....ama mutlaka kendine tehditi yok eder Devlet ile hükümet farklı kavramlardır Siyaset ise devlet ile vatandaş arasındaki çarktır

Avatar
Ne 2019-02-01 22:08:37

Bu bankaya her para yatıran suçlanmıyor 17-25 aralıktan sonra yatıranlar suçlanıyor...fetöcüler kıvırmasınlar.

Avatar
esnaf 2019-02-01 16:48:16

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bu bankayı tayyip erdoğan açtı.Madem para yatırmak suç ise hemen kapatacaksın.Niye kapatmayıp milleti para yatırdı diye suçluyorlar.Böyle adalet olurmu.Bankaya para yatırmak suç dedinmide millet para yatırmadı.Bunuda millet olarak soruyoruz.

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482