banner598
banner608
banner638
banner654
27 Nisan 2017 Perşembe 10:53
Müftü Barış: Bana iftira atıyorlar
banner610

İstanbul Sancaktepe Müftüsü iken Sabah gazetesinde hakkında ciddi iddialar ortaya atılan Dilovası Müftüsü Osman Barış, geçtiğimiz günlerde de Mustafa Öner ve Mesut Turak isimli şahıslar tarafından bazı iddialar ile suçlanmıştı. Hakkında çıkan haber üzerine gazetemize gelerek açıklamalarda bulunan Barış, Sabah gazetesinde çıkan haberi hakkında açılan davadan beraat ettiğine dair belgeyi göstererek yalanladı, Öner ve Turak’ın iddialarına ise “İftira” dedi. Barış, cami önündeki alkollü mekanlara onay vermemesinden kaynaklı olarak bu suçlamaların kendisine yöneltildiğini aktardı. Barış, alkollü işletmenin fotoğraflarını da gazetemizle paylaştı, Turak’ın kendisini tehdit ettiğini ileri sürdü. Barış, Müftülükte bu tehditle ilgili şahitlerinin de olduğunu, konuyu yargıya taşıyacağını belirtti. Osman Barış, iddia edildiği gibi bir vakıf kurmadığını da sözlerine ekledi, suçlamaları yapanlardan bu iddialarını ispatlamalarını istedi. Barış, FETÖ’den açığa alındığına dair iddiaların ise kesinlikle gerçeği yansıtmadığını söyledi. Ayrıca, çıkan haber üzerine Valiliğin hakkında inceleme başlattığını da kaydeden Osman Barış, “Alnım ak, yüzüm pek” dedi.
 

MAHKEMEDEN BERAAT
Hakkındaki tüm iddialar üzerine gazetemize konuşan Müftü Barış, kendisine kumpas kurulmak istendiğini belirtti. Sabah gazetesine konu olan haberde Müftü Barış, emlakçılar kralı olarak lanse edilmişti. Barış, emlak işleri ile uğraşmadığını, babasından kalan mallar olduğunu, ayrıca Hollanda’da 5 yıl kaldığını ve burada da iyi kazanç elde ettiğini ifade ederek “İnsanın bir yer alıp satması suç mu? Harama el uzatmadım, usulsüzlük yapmadım” dedi. Barış’ın elindeki mahkeme kararında da Sabah gazetesinde üste atılı suçla ilgili açılan davadan beraat ettiği görüldü. Barış, o haber üzerine yıprandığını, emekliliğini istediğini belirterek “Hem ailem hem de ben çok kötü günler geçirdik. Ben onurlu, gururlu bir insanım. İnsanların istediklerini yapmayınca, işini doğru yapınca bunlar oluyor. Mahkeme 3 yıl sürdü ve iftira atıldığı ortaya çıktı” şeklinde konuştu.

FETÖ’DEN AÇIĞA ALINMADIM
Emekliliğinin ardından mahkeme sonuçlandıktan bir süre sonra Dilovası’na müftü olarak atandığını belirten Osman Barış, “Bunca yıl caminin önünde ‘Beer Shop’ adında bir büfe işletilmiş ancak buralara ruhsat vermekle sorumlu olan Dilovası Organize Sanayi Bölgesi Yönetimi, bu ruhsatı verirken geçmiş müftülere sormamış. Bana soracakları tuttu. Ben de bir din adamı olarak buna ne yasal ne de bir din adamı olarak onay verebilirdim. Vermedim ve bugün bu iftiralarla karşılaştım. Mesut Turak, Müftülüğe kadar geldi ve bana tehditler savurdu. ‘Benim ekmeğimle oynayanın ben de hayatıyla oynarım’ dedi. Allah’a bir can borcum var, bu yüzden dikkate almadım, işimi yaptım. Geçmişte çıkan haber üzerinden, üzerine yeni iddialar da katarak bana iftirada bulundular bu yüzden. Benim FETÖ’den açığa alınıp göreve döndüğümü bile iddia etmişler, kesinlikle böyle bir şey yok. Hiçbir suçlamayı kabul etmiyor, her bir iddiayı belgeler ve şahitlerle çürüteceğimi de buradan beyan ediyorum” ifadelerini kullandı.





Son Güncelleme: 29.04.2017 18:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2017-04-27 14:03:30

Helal olsun müftü beye cami önünde alkol satılmaması gerekiyor, vicdani ve dini açıdan böyle bir dükkanın açılmasını teklif etmeleri bile yanlış!!!!!

Avatar
Misafir 2017-04-28 00:38:46

Isletmeyi yakinen tanidigim ve durumlar hakkinda bilgim oldugu icin yazıyorum ..1990 tarihinden itibaren kurulan bu isletme yakininda olan bu cami ayarlar mahallesi var iken yapildi sene 1985 te 1992 tarihinde mahalle x bjr fabrika tarafından satın alinip yerine fabrika yapildi.cami ise atil bir vaziyette kaldi.2003 tarihinde isletmenin devlet tarafından parakende tekel ruhsati verildi.turistlere toptan satis yapiliyordu orda.cami de ise sabah namazi kilan kesinlikle kimse yok öğlen 10 kisi aksam kapali cumadan cumaya bayramdan bayrama soruyorum sayin barışa isletme sahidtler huzurunda tekel ruhsatimi iptal edin muftuluge kira verelim 30 yillik bir ekmek teknesi ile oynama devletin verdigi ruhsati gecerliligi oldugu oldugu halde iptal talebinde bulundurlar.hatta baska bir yere
Yeni bir caminin %25ni karsilayalim sponsor olalim sponsor bulalim bizimle ugrasma denildi ama bu yeri vakif adi altina alip başkalarına satis yapacaktı olmadi elhamdulillah hepimiz müslümanız yanlis yaparız ama elmakci olan bu din adaminin ekmek ile oymasi kadar gunah bir durum yoktur isletmeci ise 2 senedir tekel satmiyor.sadece kalan bir tabela kim kime iftira atiyorsan yuce Allah sorsun asil ifiraci cami alanlarini el altindan satan BU DIN TÜCCARIDIR sabah gazetesine bakin hayirli isler MUFTU BEY INCELEYIN LUTFEN SAYGILARIMLA

Avatar
Misafir 2017-04-28 01:00:53

Sancaktepe'deki Osmangazi Mahallesi Cami Dernek Yönetimi, kuran kursu binasına hemşehrisini yerleştirmek isteyen İlçe Müftüsü Barış hakkında kaymakamlığa şikayette bulundu. Şikayet dilekçesinde Müftü Barış'ın 2860 sayılı yardım toplama kanunun 5. maddesine göre camilerden "sergi usulü" para toplamak yasaklandığı halde özellikle Cuma namazı çıkışlarında "sergi usulü" para toplattığı belirtildi. Dilekçeye imza atan Sancaktepe Mahallesi sakinleri, Hazreti Ömer Camisi başta olmak üzere bölgedeki camilerden toplanan bağışlar karşılığında kesilen makbuzların sahte imzalarla yeniden düzenlendiğini öne sürdü. Şikayetçilerden Muzaffer Bodur, Hazreti Ömer Camisi'nde toplanan yardımların orijinal tutanaklarının da imha edildiğini, yerine sahte imzalarla yenilerinin düzenlendiğini iddia etti. Bir diğer şikayetçi Abdulmecit Zengin ise Samandıra Merkez Camisi Kuran Kursu'ndaki kombi ve kalorifer tesisatının tamamı bağış iken Osman Barış'ın piyasadan fatura temin ederek dernek hesabından harcama yapılmış gibi gösterdiğini savundu. Sancaktepe Kaymakamı Necmettin Kalkan, Müftü Barış'a 28 Haziran 2010'da bir yazı göndererek şikayetlerle ilgili bilgi istedi. Sancaktepe İlçe Müftülüğü ise bu yazıya tatmin edici

Avatar
Bora Zan 2017-04-28 10:10:56

Ulan Mesut Tarak uyuzu,alkolden ekmek olmaz,haramdan ekmek olmaz,zehir satıyorsun sen...Git başka yerde icra et sanatını.Defol...Müftü'nün hareketi doğru,destekliyoruz.Cami duvarına işeyen iflah olmaz.

Avatar
Muhammed 2017-04-30 21:05:31

MÜFTÜ BEYİN YAPMIŞ OLDUĞU AÇIKLAMALARIN HEPSİNE KATILIYORUM ÇOK DOĞRU BİR HAREKET MADEM Kİ 1 BİR SENEDİR BU ADAM SATMIYOR PEKİ KENDİNE BİR TABELA YAPTIRAMADIMI NEDEN HALA O TABELA ORADA DURUYOR EN YAKIN ZAMANDA İLGİLİ MAKAMA GİDİP GEREKENİN OLMASI GEREKİYOR SAYGILARIMLA

Avatar
şüheda 2017-05-05 10:21:31

ateş olmayan yerden duman çıkmaz.cami müştemilatında beer shop tabela ile satış yapacaksın utanmadan da müftü beye iftira atacaksın.müftü bey sözünün eri hak bildiği doğru yoldan ayrılmayan ölümüne mücadele eden bir din adamıdır.göstermiş olduğu dik duruşu ve mücadelesinden dolayı müftü beyi tebrik ediyorum.kararlarından dolayı da müftü beyi destekliyorum.

Avatar
misafir 2017-05-05 09:25:22

müftü beyi yakinen tanıyanlardan biriyim, geçmişten beri takip ediyorum. haklılığına inandığım, doğru olduğunu bildiğim istikametten sapmadan Allahın rızasını toplumun menfaatine birinci amaç edinerek görevi layıkıyla yapan emsalide az bulunan dik duran dikleşmeyen karakter sahibi bir idareci ve müftüdür. meyve veren ağaç taşlanır dejenere olmuş ahlaki ve hukuki değerleri kaybetmiş günümüz toplumunda malesef böyle meziyet sahibi insanlar hep bu tür iftiralara maruz kalmakta zamanında sancaktepe müftüsü iken böyle bir iftira atılmış olup atılı suç sabit olmadığından dolayı beraatine mahkeme karar vermiş, kendi isteğiyle emekli olduğu halde kurumun ısrarı ile tekrar müftülük görevine dönmüştür bu da apaçık kendisine iftira atıldığının kanıtıdır. biz müftümüze güveniyoruz müfterilere de hidayetleri için dua edip tövbe etmezlerse lanetliyoruz müftü beyin Allah yar ve yardımcısı olsun

Avatar
Misafir 2017-04-28 00:28:37

Zamanında çolakoğlu limanında çalışmıştım amele olarak 4 sene boyunca çalıştım kimse birşey dememişti o büfe için geçen yine taşeron firmayla konuşmaya gittim çalışmak için ve alkolu kaldırdıklarını gördüm sebebinin ise bu olay olduğunu söylediler çok şaşırdım.

banner634

banner636

banner354

banner630

banner328

banner633

banner653

banner599

banner482