banner422
21 Kasım 2017 Salı 12:19
Müdür zimmetine  46 bin lira geçirdi!

Kocaeli İl Milli Eğitim Müdürlüğü son günlerde büyük tartışma yaratan bir olayla çalkalanıyor. İzmit Bilim ve Sanat Merkezi’nde müdür olarak görev yapan Halim Bayar bir süre önce görevden alınmış, Bayar’ın yerine M.Ö. müdür olarak atanmıştı. Bayar hukuk mücadelesine başlamış ve uzun bir süre sonra görevine dönmüştü. İşte ne olduysa o görev süresi sırasında oldu. Okulda bir anlamda “geçici” müdür olarak görev yapan M.Ö.’nün döneminde 56 bin liralık harcama tespit edildi ancak bunun 46 bin lirasının nereye harcandığı belli değil. Bunun üzerine M.Ö. hakkında soruşturma açıldı ve 46 bin lirayı Milli Eğitim Müdürlüğü’ne ödemesi istendi.

NEDEN HALA GÖREVDE

M.Ö.’nün bu geri ödemeyi nasıl yaptığı, kendisine taksit ve benzeri kimi kolaylıkların sağlanıp sağlanmadığı bilinmiyor. İl Milli Eğitim Müdürlüğü konuyla ilgili soruları yanıtsız bırakırken, M.Ö.’nün halen müdür olarak görev yaptığı, İzmit Bilim ve Sanat Merkezi’ndeki görevinin ardından İzmit’in merkez mahallelerinden birinde yer alan ilkokula müdür olarak atandığı öğrenildi. Olayı Kocaeli eğitim camiasında duymayan kalmadı. Eğitimciler, en ufak bir iddia ve olayda görevden alınan kimi arkadaşlarını örnek göstererek M.Ö.’nün neden halen görevde olduğunu soruyor, İl Milli Eğitim Müdürü’nü ve İzmit Kaymakamı Ersin Emiroğlu’nu gereğini yapmaları için göreve çağırıyor.

Son Güncelleme: 22.11.2017 08:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ersoy gülsüm kandemir 2017-11-21 20:51:36

İl milli eğitim müdürü sen de onurlu bir insan ol ve birlilkte haberde adı geçenle istifa edin bence.Sayın Fikri Işık sizin bu adamları tanıyor olma ihtimaliniz var mı.Yoksa ilimize lütfen daha fazla çık,senden de sana yakın olan isimlerden de gına geldi.Yakında ne demek istediğimi daha iyi ifade ediceğim Allah'ın izniyle.

Avatar
Yoruk 2017-11-21 12:54:01

Başl klrslz klcl ne yapsln yobazlarln...?
?

Avatar
Ny 2017-11-21 21:43:34

Biraz insaf. Bir insan hakkında bu kadar iftira atmak insafsızlık. Temel bir hukuk kuralı vardır. Böyle iftiralarla sadece çamurunuzu bulaştırırsınız sonra da hakk helal ettirmek için uğraşırsınız

Avatar
ersoy gülsüm kandemir 2017-11-21 22:51:39

Yazmayı unutmuşum sayın kaymakam sizin böyle birşeyden haberiniz vardıysa ve böyle bir memuru OHAL döneminde açığa almadıysanız siz de istifa ediniz.Derince kaymakamının da yaptıklarını yanına bırakmayacağımı ona da istifa etmesini öneririm.

Avatar
Balık baştan kokuyo 2017-11-21 23:01:19

Madem ki gazeteye çıkan haber müdürün bilgisinde demek ki sizdiranlar bilgi dahilinde görevlerini icra etmektedir. Öyleyse yönetim zafiyeti gösterenler ya bırakıp gitmeli. Ya da kendilerinin astlarina yaptığı gibi görevden alınmalıdır. Sorusturma acilmalidir. Söyleyecek cook şey var ama Allah'ın sopası yok diyelim yüce Mevla'ya havale edelim

Avatar
Angel 2017-11-22 18:13:14

Bir insan hakkında nasıl böyle bir iftirada bulunabiliyorsunız elinizde kanıtlanmış ispatlanmış herhangi bir belge var mı?eğer ki yoksa yazıklar olsun ki işini dosdoğru yapan bir insana böyle bir iftira attıysanız şayet ki nelere sebep olabileceğinizi bir düşünün kaldı ki o insan kendini mutlaka ki savunacaktır işte o zaman kendi düşeceğiniz halinizi düşünün bu haberi okuduğumda bari bir düşmanlık sezdim ki sezgileri açık olan her insan aynı şeyi düşünecektir kabak gibi iftira atıyorsunuz bu durumda bence kendi mevkinizi itibarınızı ayaklar altına aldınız bile size acıdım gerçekten acıdım bir insanın kendi menfaatleri uğruna nasıl iğrenç durumlara düştüğünü gördüm sizde

Avatar
Angel 2017-11-22 21:43:12

Yorum yaptım onayınıza sunulmuş işinize gelmeyeceği için onaylayacağınızı düşünmüyorum ama eğer ki gerçekten içinizde dürüstlük adalet hak hukuk namına bir parça kırıntı kalmışsa şayet onaylarsınız diye umut ediyorum.

Avatar
Ali 2017-11-23 22:12:21

Ben bu kisiyi taniyorum ve kesinlikle daha fazla caldigini da soyleyebilirim. Sadece ustlerine sirin gorunmek icin herseyi yapabilecek bir karaktere sahip.daha once cemaatcilerin sohbetlerinden cikmiyordu sonra hemen akp ye dondu.

banner354

banner328

banner498

banner482