banner768
banner598
banner749
24 Mayıs 2018 Perşembe 16:36
Müdür Dumansız iddiaları yalanladı
banner728
İGSAŞ Ortaokulu Müdürü Murat Dumansız ile ilgili kimi veliler gazetemize ulaşarak şikayette bulunmuş, ne zaman okula gitseler Dumansız’ı yerinde bulamadıklarını öne sürmüşlerdi. Sekreterin velilere her defasında “Müdür Bey toplantıda” ya da “Okul dışında” dediğini iddia eden velilerin bu şikayetlerine Müdür Murat Dumansız’dan cevap geldi.

Dumansız, “Müdürü olduğum Körfez İGSAŞ Ortaokulu velilerinin müdür olarak bana ulaşamadıkları, görüşemedikleri ve okula geldiklerinde sözde sekreterimin beyanına göre ‘ya toplantıda olduğum ya da okulda dışında olduğum’ bundan dolayı velilerin rahatsız oldukları iddiası yersizdir. Bütün velilerim bana istedikleri zaman istedikleri saatte yüz yüze ve telefonla rahatça ulaşabilmektedir. Velilerim ve öğrencilerim tarafından saygı duyulan ve sevilen bir insanım” dedi.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Veli 2018-05-29 00:07:14

5 senedir okulun velisiyim Murat Beyi ne zaman okula gitsem, okul da bulmaktayım, okulun inşaatın da bile çalışırken gördüm ve çalışmalarından her zaman memnun kaldım. Kesinlikle görevini layıkıyla yapan bir öğretmenimiz ve öğretmenlerimize sonsuz teşekkürler

Avatar
Alo147 2018-05-26 13:33:24

onyargi ile bakmamak lazim...Eger müdur beyin hata veya eksikleri varsa bunu veliye degil de ogretmenlere ve ogrencilere sormak lazim...Mesela destekleme kurslarini adaletle dagitmis mi...Okul isleyisinde sendikal ayrim yapmis mi....Siniflari olustururken ve ogretmenlere ders dagitimi yaparken es dost akraba gozetmis mi...okulun isleyisinde kimseye danismadan toplanti yapmadan kafasina gore kararlar almis mi...Okul calisanlari veliler ogrenciler ve ogretmenlere kibar davranmis mi...Devletin verdigi gorev ve sorunlulugu layikiyla icra etmis mi...Mudur beyi direk karalamak yerine bunlarin cevabini basta ogretmenlere ve ogrencilere sormak lazim...Başka illerde duyuyoruz mesela....mudurler kendilerine kurs yaziyorlarama derse girmiyorlar...ya da kendi sendikalisini kayiroyorlar...ogrenci.sayisi azolan degi
l cok olan kursu kapatiyorlar....Cocuklari okul kantinlerinden yemek yemeye mecbir birakiyorlar...Hemen karalamayin bir arastirin bence

Avatar
İGSAŞLI 2018-05-25 23:17:36

Bu arada yapılan olumlu yorumları müdür bey siz mi yazdırıyorsunuz merak ediyorum .Siz sevildiğinizi mi zannediyorsunuz sizi seven tanıdığım kimse yok okulda

Avatar
Öğrenci Velisi 2018-05-25 23:14:15

Bu okulu ne kadar tanıyorsunuz buarada kimse okulun başarısından bahsetmiyor okul a yakışmayan konuşma uslubunu bilmez ağzından devamlı argo sözcük çıkan bir müdürden seviyesiz bir kişiden bahsediyoruz.Öğretmen kadromuz çok iyi fakat müdür tam bir odun yakışmıyor

Avatar
YAĞMUR @Mehmet 2018-05-25 10:45:15

Valla bir veli olarak ne zaman okula gitsem müdür beyle görüştüm asılsız iftiradan başka bir şey değil yazık çok yazık

Avatar
KOCAELİ @Ersoy Kandemir 2018-05-25 09:26:41

Ersoy Kandemir sizin gibi düşüncedeki veliler iftira atıyor müdür beye müdürümüzü yedirtmeyiz

Avatar
Öz Izmitli 2018-05-25 08:37:14

ben bu müdürü tanımam hakkında yorumda yapamam ama yahya kaptan teknik ve mesleki anadolu lisesi müdürü necdet yaşa denen o adam o değerli okula hiç yakışmıyor bu zat için meclise bile şikayet durumları oldu ama siyasetçiler kaybedecek alırsınız oy

Avatar
öğrenci 2018-05-24 18:48:37

okulda disiplin var sevgi var daha ne olsun?

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-05-24 18:45:47

Müdür ne konuşuyorsun sen iftira mı atıyor veliler sana?

Misafir Avatar
KOCAELİ 2018-05-25 09:26:41 @Ersoy Kandemir

Ersoy Kandemir sizin gibi düşüncedeki veliler iftira atıyor müdür beye müdürümüzü yedirtmeyiz

Beğenmedim! (0)
Avatar
veli 2018-05-24 18:39:19

Okul idaresi ve öğretmenleri çok fedakar.Daha ne yapmaları gerekiyor.Adı üstünde idareci okulun sorunları biter mi?1000 öğrenci var.Elinizi biraz vicdanınıza koyun .Sen her istediğin kişiyi hemen yerinde bulabiliyor musun?

Avatar
Rıza 2018-05-24 18:07:47

Adamı yerinde bulmak zor kaç kez gittim bulamadım telefonu açıkmış ne yapacağım telefonu hep mi dışarda toplantıda ıolur insan

Avatar
Mehmet 2018-05-24 18:00:51

Telefonla ulaşabiliyor olsak ne olur. Adam okula gitmiyor ki. Telefonla mı dert anlatacağız. Okula gelme, telefonum açıktı de . Oh ne güzel dünya

Misafir Avatar
YAĞMUR 2018-05-25 10:45:15 @Mehmet

Valla bir veli olarak ne zaman okula gitsem müdür beyle görüştüm asılsız iftiradan başka bir şey değil yazık çok yazık

Beğenmedim! (0)
Avatar
öğrenci velisi 2018-05-24 17:50:32

Çocuğumun öğrenim gördüğü oldukça başarılı bir okul.Öğretmenlerimiz ve okul idaresinin çocuklarımıza ve bizlere yaklaşımlarından oldukça memnunuz. İstediğimiz zaman da ulaşabiliyoruz.Emekleri için teşekkürler.

Avatar
Veli veli 2018-05-24 17:15:45

Adamın telefonu 24 saat açık isteyen istediği zaman ulaşabiliyor.ne alaka!

Avatar
Ülkü 2018-05-24 16:54:31

Çok başarılı ve özverili bir yönetici kendisini ayrıca mesleki hayatında başarılar dilerim şikayet konusuna gelince 8. sınıflara okul bahçesinde düzenlenen mezuniyet töreninde Filistin olayları nedeniyle ülkemizde yas ilan edilmesi üzerine müzik kısmının programdan çıkartılmasına tepki gösteren bir kısım veliler sanırım

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482