banner783
banner826
banner828
22 Eylül 2018 Cumartesi 12:21
Milli Eğitim’de  pantolon alarmı!
banner728

Kocaeli’nde yaşayan İsmail Devrim, lise bire giden çocuğunun okulun istediği pantolonu olmadığı için eve gönderilmesini gururuna yediremedi. Bunalıma giren çaresiz baba, eşine “Çocuklarıma bakamıyorsam, çocuğuma bir pantolon alamıyorsam niye yaşıyorum ki” dedi ve evinin banyosunda kendini asarak intihar etti. Türkiye’yi sarsan olay sonrasında Kocaeli İl Milli Eğitim Müdürlüğü kurum çalışanlarını alarma geçirdi.

Milli eğitim yetkilileri whatsapp gruplarından okul müdürlerine mesaj göndererek, “İnşallah sebep haberlerde anlatıldığı gibi bize dokunan bir konu değildir” dedi. Yetkililer müdürlerden okul kıyafeti ve ek kitap talep edilmemesini istedi.

Whatsapp gruplarından gönderilen mesajda şu ifadeler yer aldı;

“İnşallah, sebep haberde anlatıldığı gibi değildir... Bırakın intiharı okul kıyafetlerinden dolayı bu ekonomik krizden dolayı bir öğrencinin gözyaşı dökmesi hiçbir şeye değmez.

Dil sınıfını anlarım, proje okullardaki bazı dersleri anlarım, son sınıflardaki öğrencinin alacağı LYS hazırlık kitaplarını anlıyoruz ama arkadaşlar ilkokul ve ortaokulda öğrencilere ek kitap aldırmak neyin kafası arkadaşlar! Sözüm ona bakanlığa ‘Siz hangi kitap okutulacağını bilmiyorsunuz, bizdeki birkaç öğretmen daha iyi biliyor mu’ diyeceğiz! Arkadaşlar ek kitap konusunda onlarca şikayet geldi... Lütfen gereğini bize yaptırmayın...”

Son Güncelleme: 22.09.2018 14:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
salih sözen 2018-09-23 13:40:27

kızım 4.cü sınıfa geçti her sene iki üç ögretmen degişiyor nerde egitim müdür beyin keyfine kaldık kıyafet yüzünden insanların gururunu zedelersiniz aidat ayrı sorun nerde sorumlular hadi ölen babayı getirin geri ya şimdi evlerinin önünü altın kaplasanız ne ye yarar vicdanınızı bir sorguya çekin sizde gariban olabirdiniz

Avatar
Merdan Bakırcı @Öğretmen 2018-09-22 23:19:36

eğitimde fırsat eşitliğini yok etme plablirmi. Savunmanı neden ensarda tecavüze uğrayan çocuklara yapmadın sözde öğretmen. Sende istifa et yağlı kemik yalamaya debam et. Milli eğitim çocuk gelecek düşmanları sizi

Avatar
Öğretmen 2018-09-22 21:46:47

Herşeye yorum yapan Ersoy Bey hangi sıfatla Milli Eğitim yöneticilerini istifaya davet ediyorsunuz

Misafir Avatar
Merdan Bakırcı 2018-09-22 23:19:36 @Öğretmen

eğitimde fırsat eşitliğini yok etme plablirmi. Savunmanı neden ensarda tecavüze uğrayan çocuklara yapmadın sözde öğretmen. Sende istifa et yağlı kemik yalamaya debam et. Milli eğitim çocuk gelecek düşmanları sizi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-09-22 17:14:19

Milli eğitim müdürü aylardır istifa etmelidir görüşünü savunan biri olarak tüm milli eğitim yöneticilerine YAZIKLAR OLSUN DİYORUM!

Avatar
Geçti Bolunun pazarı... 2018-09-22 14:00:05

Lütfen gereğini bize yaptırmayın! Cümleye bak.. Eğer adamsan devlet yetkilisi olarak yaparsın. Yapmazsanda daha kötüsüne davetiye çıkartırsın!

Avatar
Vicdan 2018-09-22 13:24:56

İlkokula giden Ogluma okul tisortunu 40 tlden aldim. Ayni tisort ayni magazada gecen yil 25 tl idi. Lutfen magazalardaki bu fiyat artislarina denetim yapilsin. Ya da okul kiyafetleri zorunlu olmasin lutfen . Ben cicuguma baska bir yerde 40 tlye iki adet tisort alirim. Bu yil sadece tisort ihtiyacimiz vardi. Hirkasi, suveteri pantolonunu fiyati konusunda siz dusunun artik. Nasil ojul kitaplari dagitikiyorsa meb zorunlu kiyafetleri de ucretsiz dagitmali. Mecbur tutulan egitimden kar saglama yoluna gidilmemeli. Cunku bu cocuklar gelecegimiz.

Avatar
Abdulsamed 2018-09-22 12:26:59

Geçti artık,göt tutuştu. Hesabını iki cihanda veremeyeceksiniz.İçi boş cahil nesil yaratma peşindeki tayyip erdoğan akpsi geçti artık Bu vebali Allah CC.hepinizden çocuklarınızdan çıkarsın.AMİİİN

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482