banner830
banner826
banner840
banner828
15 Şubat 2019 Cuma 11:42
Mezarı kazıldı, selası okundu… Ölüm duyurusu doktor hatası çıktı!
banner728

Kocaeli’de uzun bir süre gazetecilik yapan Volkan Yüksel’in babası Yusuf Ziya Yüksel yaklaşık bir hafta önce beyin kanaması geçirdi. Medicalpark Hastanesi'ne kaldırılan Yüksel’in tedavisi devam ederken dün acı bir haber geldi. Hastane Yüksel’in hayatını kaybettiğini yakınlarına duyurdu. Bunun üzerine Kocaeli Gazeteciler Cemiyeti eski başkanlarından da olan Volkan Yüksel bir duyuru ile babasının vefatını kent kamuoyu ile paylaştı.

CENAZEYİ ALMAK İÇİN GİTTİKLERİNDE…

Bağçeşme Mezarlığı’nda Yusuf Ziya Yüksel için mezar yeri ayarlandı, bölge camilerinde selası verildi. Yüksel bugün cuma namazından sonra Fevziye Camii'nde kılınacak cenaze namazının ardından Bağçeşme Mezarlığı’nda defnedilecekti. Hastaneye gidip cenazeyi almak isteyen Volkan Yüksel ve yakınları, işlemleri yaptırırken babasının ölmediğini öğrendi. Olayın doktor hatası nedeniyle meydana geldiği duyuruldu. Hastane yönetimi söz konusu doktorun işine son verdiklerini açıkladı.

ŞAŞKINLIK İÇİNDEYİZ

Konuyla alakalı konuşan Volkan Yüksel şu ifadeleri kullandı; “Yakınlarımız ve sevenlerimiz Türkiye' nin dört bir tarafından cenazeye geliyor. Babamın mezarını kazdık, selası okundu. Sevinelim mi ağlayalım mı, şaşkınlık içindeyiz ve bilemiyoruz. Görevliler bir yanlışlık olduğunu söylediler.”



Son Güncelleme: 15.02.2019 15:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muzaffer 2019-02-16 20:20:16

Olay partiye bağlanmış ancak çok alaksı yok. Bununla birlikte yıllardır ak partiye oy verdim.ancsk bu sene oy yok. Meyve sebze fiyatları uçtu, işsizlik diz boyu, eczanede ilaç yok. Yeminim var bu sene ak partiye oy yok. Hükümdarlık sarhoşluğunu atmaları gerekiyor

Avatar
Ersoy Kandemir @coskun medis 2019-02-16 03:40:18

Gidinde vatandaşlardan özür dileyin,insanlar acı çekmiş,üzülüyorlar haklı olarak hala benim doktorluğumu tartışana kadar maske yüzlü ruhsuz bir adam gibi davranacağına git de birkere ONURLU bir davranış göster!

Avatar
Ersoy Kandemir @Hurriyet 2019-02-16 03:37:03

Bugün radyoda vatandaşın oğlunun açıklamalarını dinledim,der ki biz bu kadar acılı bir süreç yaşarken hastane özür diledi ilden bir tane yetkili ne arayı ne sordu ne yanımıza geldi,dediklerini inkar ediyorlar vs,empati yapıyorum burada vatandaş mağdur,kimin başına gelse üzülür sıkılır,ADAMDAN ÖZÜRDİLEMEK ÇOK MU ZOR,partiye bağlamam ama çıkıp da millete SAĞLIKTA ÇAĞ ATLADIĞINI İDDİA EDENLER VARSA neden vatandaş bu haldeyken yanına gitmemişler,ben bir hekim olarak mağdur olduğuna inandığım vatandaşlara üzüldüğümü ve istenmeden yaşanan bu hadiselerden dolayı bir hekim olarak her zaman yanlarında olduğumu belirtmek isterim.

Avatar
Er Yada Geç 2019-02-16 01:09:36

Ersoy da ağır idraknyetmezliği olduğu için buradan bile hükümete sallamış Allah akıl fikir versin.

Avatar
Hurriyet 2019-02-15 20:01:45

Ersoy abi her yorumu partiye bağlıyorsunuz

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-16 03:37:03 @Hurriyet

Bugün radyoda vatandaşın oğlunun açıklamalarını dinledim,der ki biz bu kadar acılı bir süreç yaşarken hastane özür diledi ilden bir tane yetkili ne arayı ne sordu ne yanımıza geldi,dediklerini inkar ediyorlar vs,empati yapıyorum burada vatandaş mağdur,kimin başına gelse üzülür sıkılır,ADAMDAN ÖZÜRDİLEMEK ÇOK MU ZOR,partiye bağlamam ama çıkıp da millete SAĞLIKTA ÇAĞ ATLADIĞINI İDDİA EDENLER VARSA neden vatandaş bu haldeyken yanına gitmemişler,ben bir hekim olarak mağdur olduğuna inandığım vatandaşlara üzüldüğümü ve istenmeden yaşanan bu hadiselerden dolayı bir hekim olarak her zaman yanlarında olduğumu belirtmek isterim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
coskun medis 2019-02-15 18:08:41

ersoy beyin ölümü nedir biliyorsun değilmi? size tıpta okuttularmı? hani kafa da bulunan beyin. ve ölüm

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-16 03:40:18 @coskun medis

Gidinde vatandaşlardan özür dileyin,insanlar acı çekmiş,üzülüyorlar haklı olarak hala benim doktorluğumu tartışana kadar maske yüzlü ruhsuz bir adam gibi davranacağına git de birkere ONURLU bir davranış göster!

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali 2019-02-15 16:55:03

bir yanlış anlaşılma var sanki.
doktor hasta ölmüş değil beyin ölümü gerçekleşmiş demiştir aile hasta öldü anlamıştır.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-15 14:48:08

Akp sağlıkta hergün çağ atlar oldu iftiracı il sağlık müdürü ve vatandaşın çektiği sıkıntılarla,vatandaşa ve ailesine de Allah sabırlar versin!

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482