banner768
banner598
banner749
14 Kasım 2018 Çarşamba 10:18
Mahkeme ‘Atatürk’e hakaret yok’ dedi Büyükşehir’de kadro aldı..!
banner728

Yaklaşık 1 yıl önce Kocaeli Büyükşehir Belediyesi çalışanı Salih Zeki Çakıroğlu sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşımda Atatürk’ü Vahdettin’in yaveri olarak göstermiş, FETÖ’cü yaverlerin de yer aldığı fotoğraflarda Atatürk teröristlerle bir tutmuştu. Bir kolaj fotoğrafı paylaşan Çakıroğlu’nun paylaşımında Mustafa Kemal Atatürk ve Vahdettin görülüyordu. Fotoğrafın bir kısmında ise Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve FETÖ’den tutuklanan yaverleri yer alıyordu. Çakıroğlu paylaşımı yaparken, “Ne geldiyse yaverlerden geldi” ifadelerini kullandı. Söz konusu paylaşım kent genelinde büyük tepki toplamıştı. Tepkiler üzerine Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çakıroğlu’nun iş akdine son verildiğini duyurmuştu. Uzun süre gözlerden uzak kalan Çakıroğlu yine Büyükşehir Belediyesi’nde işe başladı. Uzun süre Gebze’de çalışan Çakıroğlu yeniden İzmit’e döndü.Çakıroğlu’nun mahkeme kararıyla geri döndüğü ve Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde KHK ile kadroya geçme hakkı kazandığı öğrenildi.

Son Güncelleme: 14.11.2018 23:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Melih 2018-11-20 22:48:13

2 ay sonra Beyaz türkler bile homurdanmaya başlayacaklar bu pahalılıkta görücem kıç larını

Avatar
Derin. 2018-11-18 19:54:01

Arkadaşlar adam mahkemece aklanmış birazda hukuka saygılı olalım

Avatar
İzmit. 2018-11-18 19:52:04

Bu adam hâlâ asıl çalışıyor acaba

Avatar
Davut P. 2018-11-15 08:41:46

Bakın görürsünüz yakında amir de yaparlar benden demesi

Avatar
Musa Ćetin 2018-11-15 01:39:58

Akp nin beslemeleri ise gitmeden maaş alan kadrolu militanlar,ahmaklar,parazitler..sizleri daha once kurtuluş savasinin az onunde de gormuştük..size yabancı degiliz iyi bilirsiniz bizi..sizde denize dokuleceksiniz o zaman oldugu gibi !!!

Avatar
Mesud 2018-11-15 00:25:16

Vicdansizlik yapmayın. Mahkeme beraat vermis. Siz kimsiniz. Mahkeme beraat verdiyse adami bu sekikde hedef göstermek gazetecelik midir

Avatar
Molla Gurani 2018-11-14 23:41:19

Bu hain kimse kusura bakmasin yemek yedigi tabagini pisleten bir guruhtur.

Avatar
Kemal 2018-11-14 20:10:49

Kim iş verdi yine bu terbiyesiz adama ona bakmak lazım.Kim işe aldı?

Avatar
M.kayıkçı 2018-11-14 18:45:42

LA İLÂHE İLLALAH . ALAH'dan başka İLAH yoktur

Avatar
ZEREN78 2018-11-14 17:32:36

Seçimde belediye başkan adayı olmasın? hainler hızla yükseliyor..Bahçeli sizinle gurur duyuyordur...

Avatar
Abdülhamit han 2018-11-14 16:56:56

Bu herif bizim odedigimiz vergilerle maas aliyorsa zehir zikkim olsun.Burnundan fitil fitil gelsin.Buna goz yumanlarada hakkimizi helal etmiyoruz.

Avatar
Garip 2018-11-14 16:53:51

Adamin zir cahil hain oldugu yayinladigi resimkerden belli.O resimlerde Misirdaki Devrik cumhurbaskaninin yanindaki yaveri degil genelkurmay baskanidir.Once bunu belle hain oglu hain.

Avatar
gerek yok 2018-11-14 15:23:32

AAAA NE CEZASI BİZ ÖDÜL VERMEDİĞİNİZE ŞAŞIRACAKTIK AZ KALSIN AMA ŞAŞIRMAMIZA GEREK KALMADI SONUÇ ........

Avatar
Cumhuriyet 2018-11-14 15:13:22

Şu yorum yapan akp'li arkadaşlar bu adam kimden cesaret alıp bu paylaşımı yaptır biliyormusunuz?Evet bal gibi biliyor yada safı oynuyorsunuz,ben size yine hatırlatayım bu meczupun kimden cesaret aldığını.Atatürk ve İnönüye iki ayyaş,Lozan başarı değildir diyen.Atatürk'e her fırsat bulduğunda küfür eden Fesli İti'i hastanede ziyarete giden.Kim bu akp'li arkadaşlar sizce kim bu ve bu kadrolu meczup kimden alıyor sizce bu cesareti.Kendinizi hala kandırmıya devam ediyorsunuz ya oda çok garip..Cumhuriyetin bütün kazanımlarının içini boşaltıp,yandaşa yabancıya yok pahasına satan kaptıran bir partinin zaten Atatürk ile uzaktan da yakından da herhangi bir iltisakı,gönül bağı olamaz bu bünyeden de anca bu tür hainler çıkar.

Avatar
gerek yok 2018-11-14 14:28:34

BUNLARIN VE BUNLARA YAN ÇIKANIN DESTEK OLANIN ALLAH BİN BELASINI VERSİN.VATAN HAİNİMİ ARIYORSUNUZ İŞTE BUNLAR

Avatar
Devletini seven 2018-11-14 13:08:59

Bende Akpliyim ama böyle atama hakaret kim ederse namuszuz şerefsiz onlara çanak tutanlarda aynısı tıpkısıdır.bu ülkeye kim iyilik yaptıysa ona duaçıyız.

Avatar
Önder kocaeli 2018-11-14 13:07:10

Aslında en çok ağrıma ne gidiyor biliyormusunuz boyle şaklaban bizim vergilerimizle maaş alıyor geçiniyor ben vergi mükellefi olarak hakkımı helal etmiyorum

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-14 12:40:37

Atasına bir insan nasıl hakaret eder,2 ihtimalle ya atası değildir,ya kendisi insan değildir,böylelerine de hala dümdüz küfrettiğimi bildiririm ne iş yaparsa yapsın örümcek beyinli cahil kühelaynlar olarak hayatlarına devam edebilirler ancak!

Avatar
H 2018-11-14 12:10:09

Bu adam ecdadimiza saygisi olmayan bir haindir.Nokta.

Avatar
Hüseyin 2018-11-14 11:03:27

Bunlar Ak Partili değiller.Bunlar akp " li turuva atlarıdır.Bunlar Reisimize davamıza ihanet edip altını oyanlardır.Önemli olan bu zihniyete kim sahip çıkıp tekrar işe almıştır?Kim arkasında durup koruyup kolluyor?

Avatar
Şakir 2018-11-14 10:40:41

ırkçı bölücü teörfrist akpliler hepini,z topğlanın ulan Türkiye Cumhuriyeti Devletini yıkmaya Milleti parçalamaya gücünüz yetmez ulan Allahsız kitapsız kafir pontus piçleri.

Avatar
orhan gazi 2018-11-14 10:32:32

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bu zihniyet yemin ediyorum aynı fetocular gibi bu millete bu devlete ihanettir.Bu devleti kuran Atatürk ve şehitlerimize saygısı kalmayan hain oğlu haindir.Bunlara sebep olanda milletin nazarındada böyledir.Yemek Yediği tabaklarını pisleten mahluklardır.Buda böyle biline.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482