banner598
06 Haziran 2017 Salı 10:14
Macit Haldız için savcıları göreve davet etti!
banner728

AKP’nin kurucularından olan, ilimizde ve ülkemizin çeşitli yerlerinde milyonlarca liralık inşaat projelerinin ihalelerini kazanarak servetine servet katan Macit Haldız, MARSİAD Başkanı Bahri Odabaş’ın iddiasına göre üç kuruşluk bir asansörü yaptırmadı! Bunun üzerine Odabaş, Haldız’ın adını taşıyan binadan, Haldız adını kaldırdı ve üzerine sponsor afişi yerleştirdi. Bina yönetimi adına hazırlanan afişte, “Bu binanın asansörünü yaptırana binanın ismi verilecektir” yazıyordu. Ama gelin görün ki bu afiş üçüncü kez söküldü. Ve afişi kimin söktüğü bir süre sonra ortaya çıktı. Afişi söken Macit Haldız’ın yeğeniydi. Haldız’ın yeğeni suçüstü görüntülendi.

Bahri Odabaş, afişi takarken çekildiği fotoğrafı ve Haldız’ın yeğenin afişi sökerken çekilen fotoğrafını sosyal medya hesabında paylaşarak üzerine “Macit Haldız suçüstü yakalandı” başlığı altında noktası virgülüne şu notu düştü:

“15 Yıldan beri müteahhidliğini yaptığı binanın Asansörünü yaptırmayınca Binadan kaldırılan isminin yerine asılan sponsor afişi üçüncü defadır sökülüyor, Savcılık, soruşturmasında kamera kayıtlarını incelerken bu defa güpegündüz Macit Haldızın yeğeni afişi sökerken görüntülendi. Savcılığa vereceğiz fakat ne cesaret! Ülkemizi Mafya Devletine dönüştürmek isteyenlere asla fırsat vermeyeceğiz,Devletin savcılarını göreve davet ediyorum!

Macit Haldızda utanma duygusu varsa afişi söktüreceğine Asansörü yaptırıp milletin vebalinden kurtulmasını tavsiye ederim, Aksi halde Allahın cc. Adaletinden kurtulamayacak!”

Aynı zamanda Özgür Kocaeli ve Büyük Kocaeli adlı gazetelerin de sahibi olan Haldız ailesiyle ilgili Bahri Odabaş’ın bu paylaşımı dikkat çekerken Haldızların asansörü neden yaptırmadığı ve bu afişi neden inatla söktürdüğü merak konusu oldu!

Son Güncelleme: 07.06.2017 09:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Koray 2017-06-09 14:45:27

İnsana niye bina ismi veriyorsunuz la? Bence binaya insanın ismini verin, o daha alışıldık.

Avatar
Ayhan 2017-06-09 09:29:41

Cahil in duzenbazin ayrilicigini yasiyorsunuz gasp yapma nin ayriciligini yasiyon dogru bu ulkeye zarari sehirde sizler dagda pkk veriyor

Avatar
Devletini seven 2017-06-07 02:49:42

Birçok insan devlete işyapanlar batmıştır.bir kaç dürüst hariç. İyi bir müslüman devlet işlerini alamaz.çünkü sistem.Bir milyarlık işi devlete.ikiye yapıyorsunuz. Mecburen çok çakal var o paradan pay almak için dostlar.

Avatar
Karasulu kadir bey 2017-06-07 01:46:26

Boş adamlar laf üretir .sefa sirmen ve sefer ekşi zamanında malı amuduyla götürenler bugun çiyak ciyak bagırıyor neden acaba. Macit haldızın firmalarında. En az 3000 kişi çslışıyor.demeki macit haldız birmilyarlık bir ihale alsa kocaelide o gün en az yüz bilemedin 1000 cenaze kalkar. Catlayın patlayın hatta alayınız kıskançlıktan geberin

Avatar
Ayhan 2017-06-07 01:35:48

Laz lar siZler bu ulkeye hic bir faydaniz yok cezaevleri Laz dolu nerde Laz var orada medeniyet bekleme lazistan dan geldiniz neden bi dogru medeni olmuyonuz entegre olamadiniz giybet bol dedikodu bol SUc bol diz boyu ha camlyede kosarsiniz dengeniz yok suriyeliler entegre oldu six halen cehalet icindesiniz

Avatar
Selçuk w 2017-06-06 22:18:11

Aga bu izmitliler azınlık kaldı, Kocaeli iki milyona gidiyor ne izmiti nede izmitli si, beşlik simit kadar değeri yok, AKP niye %'desi düşmeyen artan birebir İzmitlilerin oyu, saraybahçeyi bile alamıyor.

Avatar
Alacaklı 2017-06-06 22:00:10

Haldizlar kan emici gibiler hakkını yediği okadar çok insan varki mahşer günü bunun hesabını ne onlar nede onlara peşkeş çekenler veremiyecek laz konusunda insanlar haklı nerde bir rant varsa dumenin başında hep bir Karadenizli ayıptır yahu biraz edeppp!!!

Avatar
Mert 2017-06-06 16:51:37

AKP milleti; cemaat yalanları "fetö" gargarasıyla uyutup arkadan malı götürüyor. Milleti masum ve tertemiz insanlara sövdürürken, her türlü pisliği arsızlık ve hırsızlık yapanları alkışlatıyor. Medya cesur değil, bütün alavere dalavereyi biliyor ancak korkudan yazamıyor, yazdada hukuk yok. Haldızlar NUH ÇİMONTOYU sömürdü, medya "fetö" cüker diyor, Haldız SAHTE BELGELERLE İHALE ALDI, hokus pokus mahkemeler altüst yola ve çalmaya devam. GERÇEKLERİN BİRGÜN ORTAYA ÇIKMAK GİBİ ÇOK İYİ BİR ÖZELLİĞİ VARDIR... Kimse ne oldum demesin,

Avatar
Mohti LAZ 2017-06-06 16:24:58

Birinci trabzonlular laz değil laflara leke surmeyin iki artvinliler yönetirken örnek defa sirmen zamanı en iyi zamanlardı agliyordunuz yalandan şimdi isyandasiniz üç her karadenizli birbirini tutmaz sadece sülale içi dayanismalar var gerisi boş hade eyvAllah araştırın da yorum yazın

Avatar
hacılılar 2017-06-06 13:42:02

bize her yer Trabzon olmadı mıııı o zaman rizeeeee... Trabzonlu olmak ayrıcalık Rizeli olmak özelliktir... kimse çatlamasın

Avatar
levent ç. 2017-06-06 13:39:54

Macit haldız akp nin ticaret ayağını yürüten bir maşa dır.. osman pepe devri bitti onun kesesi doldu şimdi haldız zamanı 1 akp ye 4 haldız a

Avatar
Laz 2017-06-06 12:46:26

Genelleme yapmayalim ayrimcilik iyi degil bnde lazim helal ile haram ayirdigim icin hayatimi guzelce yasiyorum .haldizlar gibi kocaelini soyanlar ve soyduranlar zaten cehennemlik .bu arada ben isciyim helal lokma pesinde yani haram kovalayim muteahit olayim zengin olayim demedim.hirsizlarin memleketi olmaz

Avatar
İZMİTLİ 2017-06-06 10:46:48

Bu İzmiti zaten Trabzon ve Rize 'liler yedi bitirdi son dönemde nalbu, kersteci, fırıncılar hepsi İş adamı , Müteahit oldu lüks araç plakalarına banık ya sonu 61 veya 53 İzmit hiçbir dönem Lazlara bukadar yedirilmemişti.

Avatar
Ayhan 2017-06-06 10:23:23