banner726
banner677
banner655
10 Aralık 2017 Pazar 15:29
Lastik fabrikasındaki büyük vurgunu geç fark ettiler!
banner719

İlimizde faaliyet gösteren ABD menşeili dev lastik fabrikasında büyük vurgun olayı yaşandı. Bu olay, ulusal basında geniş yankı buldu. Habertürk’ten Caner Aktan’ın haberine göre fabrikanın insan kaynakları ve finans bölümünde çalışan dört kişi yaklaşık 5 milyon lirayı zimmetine geçirdi. 
Firmanın dünyadaki en büyük fabrikası olan tesiste, işkolu ‘Tehlikeli’ sınıfta yer aldığı için işçilerin maaşından her ay meslek hastalığı, malulen emeklilik, uzuv kayıpları gibi durumlarda kendisine, ölüm durumunda ailesine verilmek üzere kesinti yapılıyor. İddialara göre İnsan Kaynakları ve Finans bölümünde çalışan 4 kişi, bu kesintilerin toplandığı havuzdan kendi hesaplarına para geçirdi. Zimmete geçirilen para miktarının yaklaşık 5 milyon lira olduğu öne sürüldü. İddialar üzerine firmanın ABD’deki genel merkezinin görevlendirdiği müfettişler olayla ilgili soruşturmayı tamamladı. İnsan Kaynakları ve Finans bölümünde 4 çalışanın işine son verildi, olay adli makamlara taşındı.
Fabrikanın kurumsal iletişim biriminden olaya ilişkin şu açıklama yapıldı: 
“İzmit fabrikasında görev yapmakta olan küçük bir grup çalışanın firmamızı aldatmaya yönelik plan geliştirdiği ortaya çıkarıldı. Kapsamlı araştırma ve disiplin soruşturması yapıldı, 4 çalışanın iş akitleri feshedildi. Firma ayrıca konuyu savcılığa taşıdı.”

Son Güncelleme: 10.12.2017 16:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Metın Nurabasan 2017-12-13 18:20:30

Nur senin küçüklüğüne gitmek gerek. Kesin küçüklüğünde ak sakallı bir Chp ki amca ile bir fena anın vardır.

Avatar
Mustafa Şinik 2017-12-13 11:53:13

İtin,iti ısırdığı nerede görülmüş ki? Fakirin,fukaranın rızkını çalıp,yurtdışına kaçıranın ne tazık ki; yanına kalıyor.Atatürk Türkiyesi'de.Son zamanlar da,çalıp,çırpmalar da hazine soygunların da,siyasi İslamcı hareketler de ne yazık ki;hep Karadeniz menşeeli vatandaşlarımızın isimleri çne çıkmaktadır.Bu işin altında ,dış kaynaklı,siyasi bir tuzak olmasın?

Avatar
nur 2017-12-11 15:26:46

Kesin chp li

Avatar
Alacamescitli 2017-12-11 14:32:57

Bayram çok mu dokundu cicim? Zafer çağlayan egemen bağış barış güler ısmail karaosmanoğlu'ndan selamlar. Haluk fabrikanın sahibi olsan bu kadar tepki vermezsin. Doğru yöntem değil ama çalışanın hakkını gasp eden işverene birşey olmasın aman değil mi?

Avatar
Cemil 2017-12-11 12:09:05

Balık baştan kokar demişler anlayan anladı zaten.

Avatar
abdulhamit han 2017-12-11 10:41:20

Denek sadece tayyip erdoganin bakan ve cocuklari hirsizkik ve yolsuzkuk yapmiyorlarmis.ozel sektordede bu isler olur ama bir farkla yapilanlar cezasiz kalmaz.

Avatar
Bayram 2017-12-11 09:26:29

Halim, akpli degil de senin sülaleden olma olasiligi daha yüksektir.

Avatar
gdyear @Halim 2017-12-11 00:29:16

ah halim ah iftira atmayı ne çok seviyorsunuz, bu işten atılan 4 abinden 2 si solcu biri sözde ülkücü diğeri de sizin cenahtan istermisin ismini de yazayım....

Avatar
dr ersoy gülsüm kandemirden tüm hainlere 2017-12-10 17:01:26

İl sağlık müdürlüğünün Ambulans A.ş.'ye verdiği ihaledeki yolsuzluklar bakalım ne boyutta,bir araştıran dahi çıksın,kaç kişinin başını alır valiliğe kadar ben sayamadım bile!

Avatar
Halim 2017-12-10 17:01:02

Kesin AKP’lidir...

Misafir Avatar
gdyear 2017-12-11 00:29:16 @Halim

ah halim ah iftira atmayı ne çok seviyorsunuz, bu işten atılan 4 abinden 2 si solcu biri sözde ülkücü diğeri de sizin cenahtan istermisin ismini de yazayım....

Beğenmedim! (2)
Avatar
haluk 2017-12-10 16:26:59

Yemek yedigi tabagini pisleten bu hirsiz hainlerin donuna kadar herseyi alinip hapislerde curumeleri saglanmalidir.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482