banner768
banner598
banner749
15 Kasım 2018 Perşembe 22:04
Kuran kursu için  ağaçları kestiler!
banner728

Körfez Mimar Sinan Mahallesi’nde yer alan Mehmet Akif Ersoy Petkimliler Camii’nde yatılı kuran kursu yer alıyor. Söz konusu kuran kurusunda pek çok çocuk bulunuyor. Körfez Belediyesi yatılı kuran kursunda bulunan çocuklar için basketbol sahası inşa etme kararı aldı. Kursun talebi sonrasında bölgede inşa çalışmalarını başlatan belediye çok büyük bir ağaç katliamına imza attı. Ağaçlık alanda beton basketbol sahası inşa etmek isteyen belediyenin personeli çok sayıda ağacı kesti. Vatandaşlar ağaçların kesilmesine tepki gösterdi ancak belediye personeli bu tepkilere aldırmadı.

Son Güncelleme: 16.11.2018 09:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tansel ŞENLİOL 2018-11-20 14:30:18

Benim bu vahim olayda en çok canımı acıtan peygamber efendimiz ağaç sevgisini anlatmak için kıyamet kopsa bile ağaç dikiniz derken Kuran kursu yönetimi cayır cayır ağaç kesiyor üstelik ikindi namazı kılarken nerde vaazlarınızdaki çevre sevgisi ağaç sevgisi vatan sevgisi kardeşlik çocuk sevgisi hepsi lafta özde değil sözde kalmış hepsi Ben caminin bahçesinde büyüdüm burdan meyve topladım o zamanlar rahmetli Hacı Kamil Amcayla ve cemaatimizle diktik bu ağaçları ama ne yazııkki teker teker kesildiler yok edildiler çeşitli sebepler sunuldu hep ama bu son olayda camide namaz kılarken (namazdan önce veya sonra kesseler tepki gösterecek vatandaş) kesiliyor camiden çıkıp bi bakıyoruzki benle yaşıt (52 yaşındayım) ağaçlar yerde yatıyor niye kestiniz basket sahası yapacağız çektiğiniz çizgiyi( ipi) niye yukarıdan aşağıya yapmadınız yok böyle olacak yukarıdan aşağıya yapsaydınız ağaçlar kesilmezdi yok artık çok geç kuran kursundan çocuklar da camdan bizleri izliyorlar ne diyeyim öteki dünyada bunun hesabını Nasıl vereceğiz vereceksiniz kalplerimiz taşlaşmış duygularımız körelmiş çocuklarımıza iki ağaç miras bırakalım dedik oda olmadı Allahım şu aciz kullarını af eyle Amin n ECMAIN.

Avatar
onur 2018-11-16 11:41:22

Diyecek bir şey bulamıyorum artık bu duyarsızlığa vurdum duymazlığa
Bir ağaç kaç yılda yetişiyor düşünüyormusunuz hiç
Basket sahası yapılacakmış ne kadar önemli bir şey aman eksik kalmasın ne olacak canım bir iki ağaç kesilmişse bir şey olmaz demi
Ne diyeyim aklı kıt beyinsiz ordusuna

Avatar
Cumhur Ataaskeri. 2018-11-16 10:17:27

Basket nedir ya! Kur'an okusunlar Namaz kılsınlar Zikir yapsınlar bu çocukları İmam Hatip'e Basket oynasınlar diye göndermiyorlar Beyinleri stratejik olarak Programlandırılsın diye gönderiliyorlar

Avatar
seko 2018-11-16 10:05:39

Allah'tan korkmaz kuldan utanmaz insanlarsınız.Burada verseydiniz keşke hesabı ama maalesef Alah'ın huzuruna kaldı hesabınız.

Avatar
Abdulsamed 2018-11-16 09:23:33

Haram helale dönüşmez Allah Kur'an Peygamber düşmanı münafıklar Allah CC. kestiğiniz ağaçlar için cehennemde yaksın cehennem odunları.

Avatar
ZEREN78 2018-11-16 08:30:53

Orada Yatılı kuran kursu var.. Ağaç nedir ki..Kenardaki tüm ağaçlar kesilmeli.. Her yer kuran kursu olmalı..Hatta bütün yeşil alanlar kuran kursu olmalı..!!

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-16 01:44:53

İnsan dediğin doğa düşmanı olmamalı!

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482