banner726
banner598
banner655
11 Ocak 2018 Perşembe 15:51
KOÜ’de kantin personeli de kadro istiyor
banner719

Kölelik sistemine bir son verilecek, taşeron işçiler kadroya geçecek… Yani hükümetin söylediği ve KHK ile bu vaadini resmiyete döktüğü biliniyor. İşçilere haklarından vazgeçeceklerine dair tebligat imzalatma ve sınav konusu dışında kadro olayı yüz binlerce taşeron işçisini umutlandırdı, heyecanlandırdı. Ancak güvencesiz işlerde çalışan herkese kadro yolu nedense açılmıyor. Tıpkı Kocaeli Üniversitesi’nde olduğu gibi. Üniversitedeki güvenlik ve temizlik personeli ile sekreterler kadroya geçebilecek ancak iktisadi işletmelerde, yani üniversiteye bağlı kantinlerde çalışanlara kadro verilmeyecek. Bu durum 200 kadar işçiyi ilgilendiriyor KOÜ’de. Gazetemize ulaşan kimi işçiler, seslerinin duyulmasını, güvencesiz işten kurtarılarak kadroya alınmalarını talep ediyor. Kocaeli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Saadettin Hülagü’nün bu tür konularda duyarlı olduğunu belirten bir kantin personeli, “Bizim kaderimiz işletmecinin iki dudağı arasında, bir gün illa ki mağdur edileceğiz, güvencemiz yok. Kadroya geçenler maaş farkı alacak, kadroluların maaşlarında iyileştirme yapılacak. Bizim ise güvencemiz olmayacak. Rektör’ümüz bu konularda duyarlıdır, sesimizi duymasını istiyoruz” dedi. İlgililere duyurulur.

Son Güncelleme: 11.01.2018 18:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cem Saraç 2018-01-12 11:37:15

Ben Kocaeli Üniversitesi kantininde görevliyim. Allah'a şükür elimden geldiğince helalinden ekmeğimi kazanmaya çalışıyorum. Derdimiz geleceğimiz ve çoluk çocuğumuzun rızkı. Gereksiz ve haksız yorum yapanlar beni bulabilir hastahane kantininde.Görev değişikliğine de her konuyu konuşmaya ve tartışmaya hazırım. Yuzlerce calisani olan kurumu karalamaya calismak en hafif deyimle ahlaksizliktir. Cem Saraç

Avatar
Bahar GÜLÇİÇEK 2018-01-12 14:17:00

BEĞENMİYORLARSA ÇIKSINLAR!!!! NANKÖRLER!!! Bunlar ne kadar çirkin ve ön yargılı kelimeler...İnsanların 10-15 yıllık emeklerini böyle çirkin kelimelerle kirletmenize müsade etmem. Hak arayışına girmek ne zamandan beri nankörlük oldu? Emekçi olan insanlar Devletten talepte bulunuyorlar buna karar vermek sizin gibi ön yargılı insanlara düşmez. Kalbinizdeki fesatlık dilinize vurmuş...

Avatar
Çalışan 2018-01-23 14:37:15

Yıllardır burda çalışıyorum kaç yönetim değiçtirdik ama şimdiki yönetim gibisini görmedim çalışmadığı halde bir kaç kişiye mesai adı altında para verilmektedir kantinin başına koydukları adam koca adam çalışanlara insan içinde vağırıp hakaret eder ama kendi oranın sefasını sürer biz kadro isteriz nankör oluruz kim nankör söyleyin bakalımmm!!!!!

Avatar
mahmut 2018-01-11 21:09:54

Kadro kadro zaten yiyorsunuz üniversitenin parasını ssk nız ödenir maaşınız yatar kazın mı cakacağınız dünyaya nankörler

Avatar
vatandas 2018-01-11 22:03:08

kadroya gecersenız ac kalırsınız 10kr su 1tl hasılatı saten goturuyorsunuz ben memur kadrosunda calışıyom kantın ıhalesınle yerlerı degıselım kadroculr

Avatar
doğan 2018-01-12 11:24:41

Ne !
Kantin personeli kadroyamı geçmek istiyormuş.!!!
Oldu başka bir arzuları varmıymış...
Onlara kadar bir sürü insan kadro bekliyor ...
Beğenmiyorlarsa çıksınlar... yelerine çalışacak bir sürü ihtiyaç sahibi insan var ....

Avatar
Kırmızı Bülten 2018-02-09 15:52:15

.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482