banner768
banner598
banner749
09 Ağustos 2016 Salı 15:07
Korkunç iddialar vardı! KOÜ'de iki doktora soğuk duş!
banner728
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Ortopedi Anabilim Dalı’yla ilgili geçtiğimiz nisan ayında ortaya atılan ve 25 Nisan 2016 tarihinde gazetemize taşıdığımız korkunç iddialarla ilgili süregelen soruşturma neticelendirildi. Asistanlara şiddet uyguladığı iddia edilen Prof. Dr. Ahmet Yılmaz Şarlak ve Doç. Dr. Bilgehan Tosun’a, 3 ay görevden uzaklaştırma ve kademe durdurma cezası verildi. Ayrıca bu iki isim hakkındaki başörtüsü, malpraktis ve iftira soruşturmalarının da sürdüğü öğrenildi. 

ŞARLAK VE TOSUN
Nisan ayında haberleştirdiğimiz iddialar öyle yenilir yutulur türden değildi. Adeta bir psikopatlık hikayesiydi. 20 yıldır KOÜ Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan Prof. Dr. Ahmet Yılmaz Şarlak’ın ortopedi servisinde adeta terör estirdiği, bölümdeki asistanları canından bezdirdiği, öyle ki Ahmet Şarlak’ın yetiştirdiği, yine aynı bölümde görev yapan Doç. Dr. Bilgehan Tosun’un da asistanlara benzer şekilde davrandığı öne sürülüyordu.

HAKARET VE ŞİDDET
Pek çoğu evli ve çocuk sahibi olan asistanların bazılarının kiloları ve tipleriyle dalga geçildiği de gelen iddialar arasındaydı. Ki iddialara göre bu hakaretler hastaların yanında yapılıyordu. Ameliyathanede asistanları tekmelemelerden tutun da suratlarına dosya fırlatıp gözlüğünün kırılmasına, asistanlara “Hayvan” tarzı hakaretlerden tutun da tehdide varan söylemlere kadar pek çok iddia mevcuttu, bu iki öğretim üyesi doktorla ilgili.

NAMAZ İSTİFASI
Bir başka yaşandığı öne sürülen olay ise dini konularla ilgiliydi. Bir yıl kadar bu bölümde çalışan dinine bağlı bir asistanın gördüğü baskı nedeniyle namazını gizli gizli kıldığı iddia edilmişti. Bu yüzden de bu asistanın istifa etmek zorunda kaldığı öne sürülmüştü. Asistanların bu yaşananları bölüm başkanına aktardığı, bölüm başkanının da Rektörlüğe şikayette bulunmasının ardından iki doktor hakkında soruşturma açıldığını sizlere duyurmuştuk.

KADEME DURDURMA
Asistanlar umutluydu, Kocaeli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sadettin Hülagü’nün gereğini yapacağını düşünüyorlardı. Ve Hülagü, başlattığı soruşturmayı neticelendirerek iki isim hakkında 3 aylık uzaklaştırma cezasına hükmetti. Prof. Dr. Ahmet Yılmaz Şarlak ve Doç. Dr. Bilgehan Tosun’un 8 Ağustos’tan itibaren 3 ay süre ile odasına dahi girmesini yasaklayan bu karar, şiddete maruz kaldığı iddia olunan asistanları mutlu etti. 3 ay açığa alınan doktorlara ayrıca kademe durdurma cezası da verildi.

DİĞER SORUŞTURMALAR
Görevden uzaklaştırma tedbiri ile 3 ay fakülteye giremeyecek olan iki doktorun, haklarındaki diğer soruşturmaların da sürdüğü öğrenildi. Sadettin Hülagü’nün bu konuda disiplini ön planda tutan, olması gerektiği şekilde süreci yürütüp sonuçlandıran tavrı, asistanlarca takdir toplamışa benziyor. Süren soruşturmaların ardından iki doktor hakkında nasıl bir karar verilir bilinmez ancak iki doktorun 3 ay fakülteden uzak kalacağı ve kademe atlayamayacaları kesin.
Son Güncelleme: 11.08.2016 09:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sayın rektör e gelsin bu şiir. 2016-08-12 14:05:54

zülmü alkışlamadığı için ,mazlumun yanında olduğu için sağolsun rektörümüz.Allah (CC) başımızdan eksik etmesin kendisini.

Avatar
sayın rektör e gelsin bu şiir. 2016-08-12 11:56:54

Zulmü alkışlayamam, zâlimi asla sevemem;
Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem.
Biri ecdâdıma saldırdı mı, hattâ boğarım!..
- Boğamazsın ki!
- Hiç olmazsa yanımdan koğarım.
Üç buçuk soysuzun ardında zağarlık yapamam;
Hele hak nâmına haksızlığa ölsem tapamam.
Doğduğumdan beridir âşıkım istiklâle,
Bana hiç tasmalık etmiş değil altın lâle!
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez boyunum!
Kanayan bir yara gördüm mü yanar tâ ciğerim,
Onu dindirmek için kamçı yerim, çifte yerim!
Adam aldırma da geç git, diyemem aldırırım.
Çiğnerim, çiğnenirim, hakkı tutar kaldırırım!
Zalimin hasmıyım amma severim mazlumu...
İrticâın şu sizin lehçede ma'nâsı bu mu?

Avatar
yeni türkiye 2016-08-12 11:48:08

zalimin zülmü varsa ,mazlumun Allahı var.yeni türkiye hedef 2023 .zalimler de cezasız kalmıyor

Avatar
EHI ENTE HURRUN 2016-08-11 08:38:05

minareler süngü, kubbeler miğfer
camiler kışlamız, mü'minler asker
bu ilahi ordu dinimi bekler
Allahu ekber, Allahu ekber .. yaşasın zalimler için cehennem....

Avatar
Piramit 2016-08-10 21:43:27

Dcan senin seviyen belli bende tedavi gördüm o serviste ama senin gibi beyaz meleklere iftira atmadım.Çok güzel ilgilendiler.6_7 ay tedavi görmüşsün inandıramazsın kimseyi.Senin derdin başka.Senin derdinin şifası belli de .toplumun ortak alanında şiddetten bahsetmemeli diye düşünüyorum. Maksat böyle şikayetin vardı yetkililere şikayetini bildirsene burda yazacağına.Sen git seviyenin hakettiğin belediyenin barınaklarında düzelttir.

Avatar
Dcan 2016-08-10 18:28:44

Piramit isimli seviyesiz
Ikimizin yorumlarina bakan baytara gitmesi gereken kim oldugunu rahatlikla anlat. Seviyesizligini sana iade ediyorum. Yorumlari inceleyen arkadas neyi inceledinde hakaret ve tehdit iceren yorumu yayinladin!

Avatar
Piramit 2016-08-10 15:18:20

Dcan denilen asalak dua et serumu başka yerine takmamışlar.Senin gibi beyin özürlüler baytara gidin hastanede niye şifa ararsınız bilmem ki olmadı belediyenin barınakları var tedavini orda ol.Hemşirelere laf atma.etek giydirirler sen gibi yabanilere

Avatar
halil 2016-08-10 14:34:23

AHMET Şarlak ve bilgehan TOSUNbeni tekmelediniz bir ay bacağım mor gezdim ŞİMDİ SİZ MOR MOR GEZİN

Avatar
nihayet 2016-08-10 14:11:45

Nihayet bir halkın çocuğu rektör oldu ve halkın çocuğunu ağaların paşaların çocuğunun zulmünden kurtardı tebrikler HÜLAGÜ hocam elinesağlık dualarımız seninle halkıın ezilen çocukları adına teşekkürler.

Avatar
Dcan 2016-08-10 10:57:51

Bilgehan Bey hakkinda soylenenler bana kesinlikle inandirici gelmiyor.Hastalarina karsi cok ince ve cok dusunceli olan, isini bu kadar hassasiyetle yapan 7aylik tedavim boyunca hicbir ihmalini veya bastan savma hareketini gormedigim birinin bu sekilde ithami cok uzucu. Hele kapali hemsirelerin agri kesici ilacimi kapatip gidip sabaha kadar hemsire odasinin kapisini kilitleyip uyuduklarini bilen ben, ayagim aciyo filmi cekerken dedigim icin senin kirik ayagina merakli degiliz diyen asistanlari bilen biri olarak bunun sadece Bilgehan hocama kurulan bir tuzak oldugunu dusunuyorum. Herkes hakettigini birgun bulur.

Avatar
aaaa 2016-08-10 10:18:39

Kaliteli insan işiyle kalitesiz insan da kişiyle uğraşırmış der büyüklerimiz. Bunlara verilen ceza ibretlik olmalıydı. Şimdi bu pişkin zatlar utanmadan sıkılmadan insan içine çıkarlar ya gel de sinir olma arkadaş.

Avatar
dilek 2016-08-10 01:44:14

bizim güngörün arkadaşları bunlar, fetöcü olmasınlar sakın, dikkat etmek lazım

Avatar
oy trabzon trabzon 2016-08-10 01:41:15

Yahu bu adamlar bizim derneğe gelip yok biz dindarız yok biz milliyetçiyiz demişlerdi. Ne isterlermiş zavallı çocuklardan çalışanlardan.. bunlara bu ceza az bile tez zamanda şehrimizin nadide üniversitesi tamamen temizlenmeli..

Avatar
tolga g. 2016-08-10 01:36:42

Şarlak hoca dışarıya karşı iyi görünen bir insandı. çalışanlarına karşı bu şekilde davranması ve bundan dolayı cezalandırılması beni çok şaşırttı ve üzdü. Bu insanlar zamanında asistan olmamışlar mı bunları nasıl yaparlar çok yazık çok...

Avatar
ahmedim 2016-08-10 01:33:54

yaktınız beniii...........

Avatar
LeBe 2016-08-10 01:28:45

Bilge bitti mi sandın ?

Avatar
kaya 2016-08-10 01:27:03

Bu ülkenin Sadettin Hülagü gibi doğru, dürüst, delikanlı, şahsiyetli, yiğit ve zeki insanlara ihtiyacı var. İyi ki varsın hocam. Bu üniversitenin sahip olduğu en büyük şanssın sen..

Avatar
SeMe 2016-08-10 01:22:55

Çok uğraştım ama malesef suçlarını örtbas edemedik. 20 yıllık hocayım böyle iş görmedim.

Avatar
Adıgüzel K. 2016-08-10 01:19:15

Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. O KADAR!!

Avatar
Zernişan teyze 2016-08-10 01:15:42

Üniversite yönetimini verdiği karardan ötürü kutluyor ve sonuna kadar destekliyorum. Esas görevleri eğitim olan insanların hangi devirde yaşadıklarını unuttukları bir ortamda verilen bu ders umarım emsal niteliği taşır. Hakimiyet milletindir.

Avatar
milli irade 2016-08-10 01:10:45

YAŞA VAROL SADETTİN HOCA !!!

Avatar
abdal 2016-08-10 01:09:33

Kocaeli üniversitesinde böyle zalimlere karşı adaletin tecelli etmesi çok sevindirici bir haber. Cezaların bununla sonlanmayacağını tahmin ediyor ve halk olarak rektör hocamızın sonuna kadar arkasında durduğumuzu belirtmek isteriz.

Avatar
Ali 2016-08-09 23:51:17

Güvenliğinden doktoruna temizlikçisinden hocasına herkes mafyavari davranıyor zaten. İnsanlarlar oraya şifa bulmaya gidiyor ama yüzde doksanı hakarete haksızlığa uğruyor. Bütün personele insan sevgisi konulu eğitim vermek gerekiyor!!!!

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482