banner729
banner598
banner726
21 Mart 2016 Pazartesi 17:57
Köfteci Yusuf'un personeli hastanelik oldu
banner728
Bursa merkezli olan ve ünü tüm Türkiye’ye yayılan Köfteci Yusuf, İzmit Yahya Kaptan D-100 karayolu üzerinde yer alan Opel Ek-Can’ın yanındaki araziyi 10 yıllığına kiralamış ve kısa sürede inşası tamamlanan şubesini geçtiğimiz ocak ayında hizmete açmıştı. 2 bin 500 kişi kapasiteli mekan, daha ilk günden Kocaelililerin ve civar illerin akınına uğramaya başlamıştı. Köfteci Yusuf’a ilgi sürerken, namı Türkiye’ye yayılmış bu markaya hiç yakışmayacak bir olay yaşandı geçtiğimiz günlerde.

200’ÜN ÜZERİNDE ÇALIŞAN
200’ün üzerinde çalışanıyla Kocaelililere ve çevre illere hizmet veren Köfteci Yusuf’un personelleri, yedikleri yemek nedeniyle hastanelik oldu. Kocaeli Devlet Hastanesi’nin acil servisine getirilen 10 civarında işçinin bir kısmı ayakta tedavi edilirken, 2 personel ise durumları diğerlerine göre daha ciddi olduğu için müşahede altına alındı. İnsan kaynakları müdürünün de yanlarında geldiği işçilerden ayakta tedavi olanlar kısa sürede taburcu edilirken, müşahede altına alınan biri bayan 2 personele ise serum verilerek tedavi uygulandı.

VATANDAŞLAR FOTOĞRAFLADI
Üzerlerindeki Köfteci Yusuf’a ait personel kıyafetlerini dahi çıkarmaya fırsat bulamadan apar topar hastaneye gelen işçiler, hastanedeki vatandaşların da dikkatini çekti. Olayı görüntüleyen bazı hasta yakınları, müşahede altında tutulan kadın personel ile üzerlerinde iş elbisesi bulunan personelleri fotoğraflayarak gazetemize gönderdi. Yedikleri yemek nedeniyle rahatsızlandıkları öğrenilen işçilere, müşterilere verilen yemeğin dışında yemek verildiği ve işçilerin de bu yemekten dolayı hastanelik olduğu öne sürüldü.

CEVAP VERME GEREĞİ DUYMADI
Konuyla ilgili bilgisine başvurmak istediğimiz Köfteci Yusuf yetkilileri ise herhangi bir açıklama yapma gereği dahi duymadı. Lezzetiyle ün yapmış bir markanın, personellerine verdiği yemek, personelleri hastanelik ediyor, konuyla ilgili net bilgi edinmek için aradığımız Köfteci Yusuf yetkilileri ise bu ciddi olayı umursamaz bir şekilde cevapsız bırakıyor. Bu yaşananlar Köfteci Yusuf gibi bir markaya hiç yakışmadı. İş sektörü gıda olan bir mekanda personellerin zehirlenme ihtimali cevapsız bırakılacak bir konu mu, takdir sizin. 



Son Güncelleme: 28.12.2016 12:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet 2017-11-05 20:43:42

Insanları köle gibi çalıştırıyorlar kimse gitmesin izmit olarak gitmeyin

Avatar
Koray 2017-08-26 10:50:27

İzmir'e her gidişimizde geniş ailemizle Köfteci Yusuf'ta keyifli bir akşam geçiriyoruz. Her çalışanının emeğine sağlık. Mükemmel bir işletme. Keşke trakyada da olsa istediğimizde gidebilsek. Bence Türkiye'nin gurur duyması gereken markalardan biri.

Avatar
Osman tepe 2017-07-12 21:08:59

Mudanya da harabe vaziyetteki eski tren garini muhtesem bir restorasyon ile kofteci yusuf olarak hizmete sundu. Her hafta esimle gideriz cok memnunuz ayrica ogretmeniz ve bircok ogrencimize is imkani saglamaktadir. Bizler kotulemeyi fitne ve fesati cok severiz.

Avatar
Alis 2017-07-12 20:54:00

Calisanlar buyuk ihtimalle mangal dumanindan zehirlenmilerdir diye dusunuyorum. Biz ailece her hafta mutlaka gideriz cok memnunuz. Aninda hizmet ve lezzet ile birlikte is yerinin guzel tasarimi ile orta diregin cok memnun oldugu bir restaurant bu nedenle tabii ki rakipleri olacak hatta gazeteciler bile arastirmadan gelen fotograflari yayinlayop kotuleme yoluna basvurmuslar.

Avatar
Reyhan 2017-04-06 22:40:22

Ben surekli gidiyorum arkadslarm gidio.bize niye bisi olmuyor.bnce baska bi durum var

Avatar
gokce 2017-03-27 23:42:41

kahvaltidan kalan yemekleri yikayip telrardan musteri onune oyan kalan lasarlari ekmegin ustunde eritip elemanlarina kahvalti diye veeen bi firma ayrivca 15saat calistiriesailerini veeyen bi calisitran

Avatar
Zafer TAŞCI 2017-01-14 22:41:57

Münferit olaylar her daim yaşana bilir. Hijyen daima sağlanmalı dır.

Avatar
Koleksiyoncu41 2017-01-13 16:03:04

Bence kalite ve hijyen konusunda iyiler. Bu kadar ucuza güzel doyurucu bir hizmet sunuyorlar. Sadece çok kalabalık olduğunda etler bazen az pişmiş geliyor. Bu kadar hızlı büyümelerine karşın gayet başarılı performans sağlıyorlar. Umarım mevcut sıkıntılarınızda giderebilirler. Günlük 5.000 kişi gibu müşteri performansına sahip olup gıda sektöründe bu kadar kaliteyi yakalamış firma sayısı yok denecek kadar az zaten

Avatar
Selahattin 2016-09-29 13:33:48

Adam tezgahını oturtmuş binlerce kişiye hizmet veriyor ürünleride gayet güzel ve lezzetli bravo demekten başka ne denir..at eti diyorlar memlekette atmı kaldıda adam at eti satsın zırvalamakta üzerinize yok.

Avatar
Eyüp 2016-09-10 17:11:36

Yapaninda pisireninde elerine sağlık arkadaş lar 4 senedir yerim simdi ataşehir kurulmuş yakunim sağolsun düşünene kolaygelsin

Avatar
SİNAN 2016-09-02 18:01:05

Eskişehir'de ikamet ediyorum Bursa'ya kızımı ziyarete gittik Köfteci Yusuf'ta köfte yedik,kızım yediğimiz köfteden veya başka bir gıdadan zehirlendi.Bir haftada kendisine geldi.Dönüş yolunda Bozüyük'te Eşim ve oğlumla birlikte Köfteci Yusuf'ta köfte yedik.Bu seferde Hanım hastanelik oldu.Ben de çok sıkıntı yaşadım.Amacım böyle bir Türk Firmasını karalamak değil.Aksine bir Türk olarak başarılarından gurur duyarım.Eleman sayısının yeterli olması müşteri mennuniyeti çok iyi olabilir ama hijyenden kaynaklandığını düşünüyorum.Bırakın Yusuf'ta uzun süre köfte yiyeceğimi zannetmiyorum

Avatar
Kadriye uzun 2016-08-09 23:44:50

Bizde Bursa daki şubesinde çok yedik çok ta memnun kaldık ustaların ellerine sağlık

Avatar
borkansu 2016-07-29 09:05:04

Sonuçta olan birşeyler var ama gerçeğin kendisini Allah vede vicdanlar bilir Allah doğrunun yanındadır Allah cümlemizi ıslah eylesin orda ekmek yiyen kardeşlerimizdir rızık peşinde olmalıyız helal rızık Allahımın emridir anlayamadım selamlarımla

Avatar
pelin tuğ 2016-06-24 14:03:44

bence sabotaj iyi

Avatar
ERgin EROL 2016-06-10 15:13:20

İnanmıyorum doğru bile olsa o kadar kolay değil böyle bir kurumu gözden düşürmek. Fakat Halen köftenin için esrar falan koyduklarını düşünüyorum. :)

Avatar
Erkan 2016-05-01 09:20:33

Kocaeli bölgesine geldiği gündenden itibaren vatandaşların akın ettiği bir mekanı karalamak olsa gerek.Ben Köfteci Yusuf un bir çok yerinde ailecek yemek yedim 1.5 yaşındaki oğlumada yedirdim hiçbir rahatsızlığımız olmadı.Sahibi Yusuf beyi birden fazla işyerinde mangalın başında çalışırken gördüm.Böylelesine hızlı büyüyen firma elbette karalamak isteyenler olacaktır.Saygılar.

Avatar
Erkan 2016-05-01 09:15:49

Kocaeli bölgesine geldiği gündenden itibaren vatandaşların akın ettiği bir mekanı karalamak olsa gerek.Ben Köfteci Yusuf un bir çok yerinde ailecek yemek yedim 1.5 yaşındaki oğlumada yedirdim hiçbir rahatsızlığımız olmadı.Sahibi Yusuf beyi birden fazla işyerinde mangalın başında çalışırken gördüm.Böylelesine hızlı büyüyen firma elbette karalamak isteyenler olacaktır.Saygılar.

Avatar
emre 2016-04-18 10:20:34

Köfteci Yusuf işçisine öyle yemek veriyorsa vatandaşa niye yapmasin köfteler üzerinde bussuru hile bussuru sakat ay eti kullaniyorlar

Avatar
mustafa 2016-04-18 00:30:39

Meyva veren ağaç taşlanir..bakin görün ki yanındaki köfte salonları bayram yapiyorlardir.bu işin içinde muhakakki onların parmağı vardir.ar metal işçileri memnun bende tabiki köfteci yusuf gelinc. Yusuf yusuf edeceklerdir muhakkak

Avatar
Faruk küçük 2016-03-27 23:44:59

Bu tur muesseselerde personel kalmis yemekleri yemek zorunda arastirin alis veris merkezi restoranlari buyuk firmalarin personeline sorun o gunun yemegini yiyebiliyorlar mi cevap hayir bir iki gun onceki yemekler .

Avatar
Kütahya lı 2016-03-27 20:59:47

Hiç güzel değil zaten bir kere gittim keşke gitmez olsaydım köfte deil köpük sanki kıymayla alakası bile yok sucuk aldık hiç soyulmuyor bagırsagı bence hiç iyi deil zaten nerede kalabalık orada kalite arama

Avatar
Yenidoganlı 2016-03-27 13:02:52

Soya fasulyesini güzel yer bizim türkler kıyma diye afiyet olsun yemeye devam edin
Köfteyi köfteci behcette yiyen oraya gitmez ve köfteci fettehta yiyeceksin bu kadar.

Avatar
G.çakır 2016-03-27 11:36:34

Bir kereden bir şey olmaz..

Avatar
Mestan Özcan 2016-03-27 11:05:00

Öncelikle Köfteci Yusuf'a ve değerli personeline geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Her müessesede olduğu gibi yüzlerce çalışanı olan Köfteci Yusuf Personeli de personel yemeği için ya dışarıdan catering hizmeti alabilir ya da bu yemeği kendi bünyesinde hazırlıyor olabilir.Hizmet dışarıdan alınıyorsa sorumlu Catering firmasıdır.Yemeği kendi bünyesinde hazırlıyorlar ise alınan tavuk ya da soslar buna sebep olabilir ki burada suçlu bu yemeği hazırlayanlarındır.Bunlar ne tedbir alırsanız alın maalesef olabiliyor. Bı yüzden başarılı bir markayı karalamak çok doğru değil. Kaldı ki o bölgeye büyük hizmetleri olan,isdihdama büyük katkı sağlayan bir markaya bu denle çirkin saldırılarda bulunmak ,ulaşamadığın ete mındar demeye benzer.#seninleyizköfteciyusuf

Avatar
Erhan Çakır 2016-03-26 21:16:08

Af buyurun bi sapa sahip olamayanların yorumları hiç ciddiye alınmayacak kadar basit devamlı gidiyorum gitmeye devam

Avatar
İlyas Gökşen 2016-03-26 18:19:55

Merhaba yemedim gitmedim ama sıra bekleyen onca insan gördüm Türkiye, de isim çok önemli hava atmak için ben şurada yemek yedim demek için

Avatar
Hasan kıtır 2016-03-26 18:04:58

Turkıyede kalitede hizmet de sınır yok biz memlunuz elestıye gerek yok

Avatar
bayburtlu 2016-03-26 15:16:12

Uzucu bi olay ama kofteci yusufu seviyoruz köfteye kadayifa devam :)

Avatar
Trabzonlu 2016-03-26 09:59:18

Su bir gercekki turkiye tanimis olabilir ama köftesi ve yemekleri beş para etmez

Avatar
Muzaffer levent yapıcılar 2016-03-26 00:00:02

Köfteci yusuf sizlerin ulaşamadığı yerlere geldiği için araştırmadan yorumlar yapmayın.adam istermiydi böyle olsun.personeline geçmiş olsun diyorum.

Avatar
Sakal 2016-03-25 23:59:33

köfte berbat yersen servis ğüzel ama yazık izmit esnafına

Avatar
ibrahim bulat 2016-03-25 21:32:44

Bazılarının işini bozduysa karalamaya çalışıyorlar ben inanmiyorum

Avatar
kral 2016-03-25 16:13:51

her kesin başına gelir zehirlenme gıda zehirlenmesi son yemeğee bahlanmaz sadece tetikler. beklenen zehirlenmeyi . geçmiş olsun .çalışanlara .şunu BELİRTEYİM .O KADARDA GÜZEL TAT YOK KÖFTELERİNDE mahallemdeki köfteci ve semtimdeki köfteciler YUSUFTAN daha lezzetli köfteleri .! kocaeli halkı görmemiş ben burda yemek yedim havasında olmuş ne yazıkki ..önce kendi ilindeki esnafına sahiplenmeliler..kaliteyi kendi kasabında köftecinden başka bir yerde bulamazsın ..

Avatar
Özcan Çetinkaya 2016-03-25 12:51:52

At iftirayı doğru değilse izi kalsın,yazık Türkiye markası olan bir firmayı böyle karalamak ben inanmıyorum daha öncede oldu böyle çirkeflikler

Avatar
Cihan giyim 2016-03-25 01:09:17

Neyin ne olduğunu bilmeden Adamı karalamayın taktir edin.esas bu size yakışmıyor.

Avatar
ezgi sener 2016-03-24 23:13:11

Ne iftirasindan bahsediyorsunuz.sizler dışardan iyi görmek istiyorsunuz.bir de oranın icersi var çalışanları var.yasanilanlari yasatilanlari onlar bilirler.

Avatar
Ataç afşar 2016-03-24 19:41:20

Helal olsun Yusuf beye adını tarihe yazdıracak Ada'mı çekemeyenler çatlasın ismini lekelemeye çalışıyorlar

Avatar
Erhnkç 2016-03-24 17:56:05

Senin gıda mühendisin yokmu yusuf? Bu ne saçmalık? Kimse savunmaya kalkmasın Rezaletin danişkası.

Avatar
Nuri altun 2016-03-24 16:03:22

Yemekler yemek şirketinden Yusuf neyapsin

Avatar
MELİH 2016-03-24 14:39:28

Adamlar büyüyor diye önün kesecek bir sürü iftira atacaklar kimse inanmasın yakında dünya markası bile olabilir böyle büyüyen türk markasına destek olun köstek değil türklerin adını duyursun tüm dünyaya :(

Avatar
Cilgin 2016-03-24 13:39:51

Sizin gözünüz kormu yorum yapan arkadaşlar neyin karalamasndan bahsediysnz hastaneye zaten keyfe gelmisler zaten çalışanlar

Avatar
Selami altun 2016-03-24 10:14:12

İznikten buyana bilirim bence karalama kampanyası

Avatar
Cemile Şengezer 2016-03-24 07:34:21

İşini iyi yapanlar göze batarlar Bende inanmıyorum bu habere

Avatar
ekrem kaplan 2016-03-24 06:53:08

Kesinlikle çekememezlik izmir Balçova daki mekanda yemek yiyebilmek için sıra bekliyorsunuz neden hem kalite hem personel güler yuzlulugu böyle hakareti hak etmiyor

Avatar
zeynep 2016-03-24 01:07:55

Yaklaşık bir ay önce aynı mekanda bizde bir grup olarak yemek yedik ve o gece sabaha kadar arkadaşlar ve şahsım mide bulantısı yaşadık.

Avatar
Mutlu öz 2016-03-23 23:52:08

Böyle bir şey. Olsa bile sonuç ra bir hayat yaşıyoruz beb köfteci yusuf yemek. Yemeye devam edeceğim.
Dün çok yoruldum boyuzuk yolundaki ab çay içim 4 TM ücret almadılar Tsk

Avatar
tarik 2016-03-23 21:34:55

Eskisehir deki subesini ve ozellikle personelini o kadar begeniyorumki servis harika personelin guleryuzu ve sabri muthis

Avatar
Suat 2016-03-23 18:43:37

Karalama sadece çekememezlik

Avatar
Hayrettin aksoy 2016-03-23 18:39:02

Ben böyle bir şeyin olduğuna inanmıyorum devamli gittiğim yer olsa olsa dışarıdan yemek soylemislerdir.ben güveniyorum yemeğe devam bu haber karalama amaçlı yapılmıştır.

Avatar
Fatih BAĞRIAÇIK 2016-03-23 16:58:57

Karalamadan başka birşey değil, yıllardan beri her restorantından yemek yemişimdir. Asla böyle bir şey olmamıştır.

Avatar
isa 2016-03-23 16:41:34

Inadina gittim yedim

Avatar
şule 2016-03-23 14:58:24

İzmir balcova subesinde kardesim ve bir cok tanıdığım kisinin parasını eksik vermıstır. Parayı almadan önce alacagi parayı imzalatıp sonra 100tl kadar eksik verip eksik verdiği parayı da geri ödememistır

Avatar
Mustafa 2016-03-23 14:47:04

Siz olsanız her gün köfte yermisiniz. Ben olsam yemem normal yemek isterim. Adamlar aksama kadar içinde kokusu bile bıktırır adamı. Dışardan gelmesi normal bu zehirlenme ondan dolayı olabilir. Eskişehir'de yıllardır var hiç böyle vaka duymadım

Avatar
ŞULE 2016-03-23 14:03:18

Köfteci yusuf müşterilerine verdiği önemi personellerinede verdiğine eminim.Bu kesinlikle bir karalama projesidir.Aksi düşünülemez

Avatar
Korsan T 2016-03-23 12:55:53

Lan hayla daa k.yusufla ne alakasi var diyen denyo lar var o kadar hoşgörülü personelleri var musteri azina sicsa ses etmiyorlar sen kalk bu personele oglen yemeginde kuru fas pilav ver

Avatar
Asya zor 2016-03-23 12:54:08

Uzun yıllardır var olan ve bir marka olan köfteci Yusuf'ta böyle bir olaya inanmıyorum. Başarılı her firmanın karşılığı bir karalama kampanyası bence inanmayın her başarılı büyük firma kıskanılır.

Avatar
Elo 2016-03-23 12:25:05

Evet olayin köfteci yusuf ile ne alakası var yemek yedikleri firma açıklansın bir markayı bu şekilde kullanmayın

Avatar
Ahmet 2016-03-23 11:58:51

Ordaki calisanlar gida zehirlenmesinden degil yogunluktan sicaktan bunalanlar oldugunu duymustum

Avatar
Aykut 2016-03-23 10:16:10

Burada yusufun sucu ne onu anlamadim? Personele yemek sağlayan kocaeli firması kimse onu açıklayın..biz senelerdir burada yeriz hic kimseye birşey olmuslugu yoktur.

Avatar
BAŞAK KURTLU 2016-03-23 09:25:40

senelerin markasına iftira atıyorlar yıllardır tüketiyoruz hiç sıkıntı yaşamadık gönül rahatlığıyla tüketmeye devam edeceğim çünkü meyve veren ağacı taşlarlar.

Avatar
nurcan 2016-03-23 09:00:05

başarılı bir firma. formalarının üzerinde olması manidar

Avatar
sinan 2016-03-23 07:49:50

İşçi hakkı yiyen ...,.yesin

Avatar
nesrin coşkun 2016-03-23 06:09:12

O zaman firma olarak açıklasını yapıp raporları sunacak.Benimde gitmişliğim var çok iyiyidi. İnşAllah mantıklı bir açıklaması vardır. Hastalara geçmiş oldun

Avatar
Yusuf yusuf 2016-03-23 04:23:28

Arkadaslar burada köfteci yusuf markasina bisey demek isteyen yok karalama falanda yok restaurantlarda müsterilere verilen yemek ve sunum sekli ayridir personel yemegi ayridir ben madoda calistim ordan biliyorum personele yapilan yemekte herhangi bisey et veya icindeki sebzelerden biri bozuk olabilir ki oyle bisey olsa 200 calisanin ayni sekilde zehirlenmesi gerekirdi buyuk ihtimalle kalan ve atilmasi gereken biseyi yediler bizde 4 arkadas 5 gunluk pastayi yemistik madoda icimizde mide bulantisi ceken hatta kusanlar olmustu.. olay bu yani

Avatar
Mekansiz yolcu 2016-03-23 01:21:42

Sayın yetkili Köfteci Yusuf işçilerine köprü edilmek zorunda değil Burada asıl sorulması gereken soru Köfteci Yusuf çalışanlarına yemek veren firma kim onu ifşa etmeniz gerekmektedir

Avatar
halil 2016-03-23 00:47:25

Herkez bi telden çalıyor kardeşim 200personelden 10 tanesimi zehirlenmiş

Avatar
serdar aydın 2016-03-23 00:46:56

Sayın yazar... Emin olun oradaki kofteden vs değil personele ayrı gelen yemeklerden etkilemişlerdir .çalışan lara sorun hergun köfte vs mi yoyorsunuz yahut size ayrı yemekmi geliyor diye .bizde firma karşılamaya gerek yok saygılarımızla.

Avatar
Emrah Özçakır 2016-03-23 00:38:35

Eskişehir'de de açık alanında sigara içiliyor diye devamlı şikayet ediliyordu köfteci Yusuf. Bahçesinde sigara içmek yasaklandı fakat müşteri sayısı yine de azalmadı. Neden? Kaliteli ve hızlı hizmeti uygun fiyata verdiği için. Amaçları başkalarının ekmeği ile oynamak değil. Sadece uygun fiyata kaliteli hizmet vererek para kazanmak. Ama bakıyorum herkes bir karalama kampanyası başlatmış ve personel ile işveren arasındaki sorunları hatta personel ile personel arasındaki sorunları medyaya taşır olmuş. Her işletmede personel yemeği müşteri yemeğinden farklıdır. Zehirlenme sebebi de personel yemeği yapan aşçıdır. Bunun köfteci Yusuf ile hiç bir alakası yok...

Avatar
Cem 2016-03-23 00:30:39

Tüm yorumlar çok komik hakikaten!
Adamlar zehirlenmiş hastenede canıyla uğraşıyor, yok karalamaymış falan filan.
Resimden çocuklara sorsanıza birde ne olduğunu!

Avatar
zehra cihan 2016-03-23 00:27:18

Tamamıyla karalama olduğunu düşünüyorum bu kadar müşterisi olan bir yerin böyle birsey yapacağını düşünmüyorum hizmet çok hızlı kıskançlıktan yapıyorlar

Avatar
Erhan 2016-03-23 00:03:58

Bencede ben birkere yedim hastanede serum yedim Çünkü etler cok çig geliyor

Avatar
Güven güvenç 2016-03-22 22:58:34

Oraya yemek götüren yemekhane firmasını sorgulamak lazım insan karalamak bu kadar basit işde adamlar kofreylemi zehirlenmiş yapmayın Allah aşkına

Avatar
muharrem 2016-03-22 22:22:10

Anlamadigim şey koskoca köfteci yusuf diyorsunuz da kardeşim kimse karalamak amaçli birşey yazmamiski yapilan yanlis çalışanlara yapilandir diyor haberde

Avatar
Ayça soydan 2016-03-22 21:28:20

Uzun yıllardır varolan ve bir marka olan Köfteci Yusufta böyle bir olaya inanmıyorum.Başarılı her firmanın karşılaştığı bir karalama kampanyası bence.İnanmayın..Başarı kıskanılır....

Avatar
Ayça....... 2016-03-22 21:08:07

Uzun yıllardır varolan ve bir marka olan Köfteci Yusuf'ta böyle bir olaya ihtimal vermiyorum.Başarılı olan her firmanın maruz kaldığı karalama kampanyası bence.Başarı her daim kıskanılır.

Avatar
ÇINAR 2016-03-22 20:57:02

Çalışırken hiç bir sıkıntı yokken çıkınca millet şaşırıyor ekmek kazandığınız yere nasıl böyle yorumlar yapabiliyosunuz bir çok şube varken hiç bir problem yokken nasıl şuan sorun çıkıyor anlamış değilim son derece mukemmel hizmet kimsenin dediğine bakmayın

Avatar
semih @danyal 2016-03-22 20:54:13

LÜTFEN LABORATUAR SONUÇLARINI YAYINLARMISINIZ?

Avatar
zeki düzlü 2016-03-22 20:49:37

bu firma gun gectikce buyuyor Allah razıolsun bu firmayı kurandan ekmek sahibine boyle iftiraları kim atıyor unutmaki izmitli kardeşim kimin işini bozduda kumpasa atıyorlar boyle firmaları köfteci yusuf bir markadır böyle kalacak cekemeyenler kendine yansın

Avatar
semih @Eski personel 2016-03-22 20:20:47

Merhaba adınızdan belli eski personel. çok güzel yorum yazmışsınız fakat nedense çalırken paranızı alırken hiç sosyal medyalara Allah razı olsun vs gibi yazınız olduğunu düşünmüyorum.

Avatar
Habibe5461 2016-03-22 20:15:54

Deniz katılıhorum sana, meyve veren ağaç taşlanırmış.Haber olsun torba dolsun...

Avatar
YAĞMUR BURSA 2016-03-22 20:12:55

Köfteci Yusufun ne kadar güvenilir bir marka olduğunu bildiğim için böyle karalama asılsız haberlere inanmıyorum.Bütün ürünleri çok lezzetli gönül rahatlığı ile tüketiyorum.

Avatar
mehmet 2016-03-22 20:12:37

Haber tarafli geldi bana kofteci yusufta calisanlar hergun kofte mi yiyiyor muhtemelen bir yemek firmasi calisanlarin yemegini getiriyordur.bunda kofteci yusuf un degil yemek firmasinin sucu vardir.bence tamamen arastirmadan insanlari firmalari karalamamak lazim.ama suc kiminsede pesini birakmamak gerekir.

Avatar
KAMBER 2016-03-22 20:06:42

200 ün üzerinde çalışan olarak bir yalan başlık ile haber yayınlıyosunuz içeriğinde 10 kişinin ayakta tedavisinin yapıldığını 2 tanesinin durumunun ağır olduğunu belirtiyosunuz. Peki 188 personelin durumu ne bu kadarı pes.Koskaoca lezzetiyle ünlü Köfteci yusuf firmasını böyle saçma bir haberle adını lekeleyebileceğinizimi sanıyosunuz...

Avatar
semih @Misafir 2016-03-22 20:04:12

Öncelikle yorumunuzdan dolayı sizi kınıyorum. Madem Orhangazideki lezzeti beğeniyordunuz neden duyarlı bir müşteri olup lezzettin değiştiğini firmaya söylemeyip, bu tarz sosyal medyada firmayı karalıyorsunuz. Ben şahsen bizzat test ettirdim soya vs. yok köftesinin içinde. Meyve veren ağaç taşlanır, milletimizin ruhunda var bu.

Avatar
reis canakci 2016-03-22 19:58:49

Her ortamda her kahvede carsida pazarda gencler arasi veya yaslilar arasinda vs vs vs cirosu kazandigi para ve klabaligiyla un yapmis bi mekan neyin pesindesiniz :)

Avatar
İbrahim karagöz 2016-03-22 19:50:10

KÖFTECİ YUSUFA KOŞA KOŞA GİDEN SAKARYALILAR DÜĞÜNÜNÜZE KÖFTECİ YUSUFU ÇAĞIRIRSINIZ VS VS VS

Avatar
mustafa 2016-03-22 19:38:54

Bu gerçek se köftesi Yusuf'un bütün yükünü çeken çalışanlarına yapılmış bir ayıptır orda yetkili olan Müdüründen ve diğer idari personelin işine son verilmeli marka olmak çok zor bunun değerini bilmeyen insanlar köfteci yusuf gibi bir deve yakışmayan sonuçlar

Avatar
Ramço ramazan altun 2016-03-22 19:21:39

Ne kadar çekemeyen adam varsa buraya yazmış adam on numara mekan yaptı izmite daha ne istiyosunuz ben hiç gitmesem hizmeti için gene giderim
Çekemeyenler çatlasın okadar

Avatar
DENİZ 2016-03-22 19:19:58

Meyve veren ağaç taşlanırmış... ve taşlanmaya devam ediliyor... hepsi bu...

Avatar
BESTE ŞAHİN 2016-03-22 19:15:04

Yıllardır kalitesinden müşterisinden ve personellerinden ödün vermemiş olan bir firma için yazdıklarınızı kınıyorum..Resmen karalama politikası uygulanmaktadır.

Avatar
murat c. 2016-03-22 19:08:47

Sayın kofte duskunu cevabiniz karbonat

Avatar
ERDEM CILIZHAN 2016-03-22 19:04:53

KAÇ YILDIR KÖFTECİ YUSUF MARKASI TÜRKİYEDE VE BİZ SEVEREK TERCİH ETTİĞİMİZ BİR FİRMADIR VE HİÇ BİR ZAMAN ZEHİRLENME HABERİ DUYMADIK TÜRK FİRMALARINA SAHİP ÇIKALIM VE BÖYLE ASILSIZ HABERLERE İTİMAR ETMEYELİM.BENCE TAMAMEN KARALAMA BİR HABERDİR.

Avatar
songül 2016-03-22 18:31:28

diğer şubeler için haklı olabilirsiniz ama izmit şubesinde yaşanılan olay ilk değildir daha önce bu tür yemekten zehirlenme olmuşturbirkere olsun yemek yediğiniz mekanın bulaşık yıkama bölümünü ziyaret ettniz mi özzelikle pazar günü görmenizi istiyorum müşteriye karşı hizmette sınır yoktur ama ya orda çalışanların çilesi

Avatar
Canan 2016-03-22 18:26:15

Bazilari da avukatlığını üstlenmiş yada kendi adamları.kazancı gayet iyi bir firma adam akıllı doyurabilir personelini kimse köfte yesinler demedi zaten savunma politikaları sadece..kasap reyonundan et köfte aldık eti kokuyor köfte ise tatsiz

Avatar
köfte duskunu 2016-03-22 18:21:12

Arkadaslar gerçekten azından tadını bilen gerçekten köfte yiyen bir insan köftesi yusufun yaptığı köftesi köfte olmadığını anlar bizim insanımız sadece ucuzliguna önem veriyor gerçek bir köfte pişince küçülüyor ama yusuftaki pişince büyüyor bunun mantığını bana soyliyecek olan varmi

Avatar
Eski personel 2016-03-22 18:14:04

Kofteci yusuf gercekten hijyenik ve guzel bir yer. Personele de gunluk yemek cikiyor. Ancak yemek yapilan urunler iceride kullanilmayan tarihi gecen yada gecmeye yakin urunlerden yapiliyor. Bunu kesinlikle soyleyebilirim... İftira atmiyorum da gozumle gordugumu soyluyorum...

Misafir Avatar
semih 2016-03-22 20:20:47 @Eski personel

Merhaba adınızdan belli eski personel. çok güzel yorum yazmışsınız fakat nedense çalırken paranızı alırken hiç sosyal medyalara Allah razı olsun vs gibi yazınız olduğunu düşünmüyorum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2016-03-22 18:09:07

Engin efendi Kurban eti nasil kokar ve seni ne kadar rahatsiz eder bi tarifi var mi

Avatar
Elif doğan 2016-03-22 18:03:12

O fotograftaki benim sedyede yatan her habere inanmayın ben grip oldgm için hastaneye gitmiştim uzerimde is kıyafeti oldu için yalan yanlış haberler cikarmslar yazık size gercektn kiskanilcak pek bişey yok ama cekemiyorlar çok iş yapıyorlar ama sizin gbi lere inat daha da ilerliyecek bundan hiç şüpheniz olmasın.

Avatar
Ibrahim 2016-03-22 17:49:35

Bundan 3 ay once gittim yemegi yediktensonra kasaya gittim tanidik bir bayan calisiyordu ne yedigimi sordu kofte dedim kofteden baska hersyi yiyebilirsin kofte daha yemememi soyledi

Avatar
burhan bastan 2016-03-22 16:37:39

Arkadaaslar adami niye hemen idama surdunuz adamın ürünleri gerçekten çok güzel ve temiz biter ayrıca 200 personele köfte vb gibi müşteriye sunulan yemeği vermezler belki ayda 2 kere falan güzellik yapma amacıyla verir ama geneline bakacak olursak personel yemeği verilir ekmek kazanmak zor olan bu devirde hem kendi kazanıyor hemde 200 vatandaşa ekmek veriyor yorum yaparken bunlari da göz önünde bulundurun kimsede yanlış anlama sin akrabam yada hisimim değil sahibi

Avatar
MEHMET AKSU 2016-03-22 16:19:28

ARKADAŞLAR BURDA NİYETİNİZİ BELLİ EDİN. GÖRECEKSİNİZ KÖFTELERDEN DAHA NELER ÇIKACAK. KÖFTECİ YUSUF HEM UCUZ HEM HİJYENİKTİR. TABİKİ PAZAR PAYINI ALDI KİMSE KUSURA BAKMASIN FİRMAYADA ÇAMUR ATMASIN. BANA GÖRE İZMİTE DEĞER KATMIŞTIR. İYİKİ ŞEHRİMİZE GELDİ KÖFTECİ YUSUF SAHİP ÇIKALIM.

Avatar
Engin 2016-03-22 15:55:49

Beş para etmez bir yer kurban bayramı sonrası gittik etler kurban eti gibi kokuyordu söyledik personel bugun kacıncısınız bu şikayetten abi biliyormusun dedi

Avatar
Yakup 2016-03-22 15:48:50

Personelin evham ı sorunyok abartılmış semptomlar detaya girmiyorum! Sağlıklı günler

Avatar
Şenol BALTA 2016-03-22 15:38:43

Arkadaslarima, kardeşlerine, meslektaslarima geçmiş olsun dileklerini iletiyorum.

Avatar
Recep 2016-03-22 15:01:16

Bende fırsat buldukça gelip geçerken uğrayıp karnımızı doyuruyoruz çok güzel ve lezzetli ayrıca ekonomik böyle olaylar olabilir abartmamak gerekir

Avatar
Ahmet özyurt 2016-03-22 14:03:41

Ben yıllardır ist İznik deki şubesine motorsiklet grubunla gidiyorum bugüne kadar böyle bir konuyla muhatap olmadım vede civarındaki dostlarımdan da duymadım şahsi kanım karalama politika si

Avatar
aziz 2016-03-22 13:47:37

Sunu diyeyim arkdslar et cesitjeri ve sucugu harika ama kofteye gelince sicakken yedin yedin yksa az sogudumu soya kokusu fena geliyor

Avatar
Ayşe 2016-03-22 13:34:53

Hem kalitesiyle hem lezzetiyle benim en begendiğim yemek yerlerinden birtanesi. Bu gibi durumlar her isyerinde ve sirkette yasanabilecek bir durum ama bunu bu sekilde lanse etmek bence de gazeteye yakismamis.

Avatar
ali gazi 2016-03-22 13:26:26

köfte yediler demiyor haberde ola bilir her iş yeri personel için ayrı bir yemek menüsü hazırlar her gün köfte yedirecek hali yok bu olayda müessese verdiği hizmet konusunda yanlış yaptığını zannetmiyorum...

Avatar
Metin 2016-03-22 13:00:41

Köfteci Yusuf bu işi en iyi yapan restaurantlardan en iyisi. Müşteri ayrımı yok herkes eşit pesonelini çok güzel egitmis. Önceden nasıl giderdin ailenle yol üstündeki bir restauranta imkanin yetmezdi. Hem ekonomik hem temiz hem ilgi alaka var kaç bin kişiye ekmek veriyor adam yolumun üstünde köfteci yusuf varsa başka hiç bir yerde durmam yusufu bulurum

Avatar
Mustafa cebe 2016-03-22 12:47:06

Köfteci yusufta çalışanlar sizce hergün köfte pirzolamı yiyiyor nasıl bir mantığınız var onlarda insan adamların yemekhaneleri var ve dışarıdan bir yemek firmasından haftada 1 gün dışında yemekleri geliyor. 1 günde adamları köfte günü denk geldiyse bilemem ama ilginci sadece çalışanlar zehirlenmiş vatandaş yok demek ki köfteden değil. Çamur atmadan önce saksıyı çalıştıralım lütfen.

Avatar
Kenan 2016-03-22 12:44:36

Ş.a arkadaşlar personele çıkan yemekten dolayı zehirlenme olmuştur basitlesmeyin..

Avatar
Ali 2016-03-22 11:45:26

Köfteci Yusuf Eskişehir de ve çevresinde gördüğüm fiyati uygun en güzel en leziz köfteleri yapan ve de hizmet açısından en güzel hizmeti veren bir kuruluş bence bu haber amacını aşmış karalama kampanyası

Avatar
Burak 2016-03-22 11:38:05

Personel yediği yemekten zehirlenmiş köfteci Yusuf'la ne ilgisi var..personel yemeğini yapan kişi de personel !!! Bende işletmeciyim ama bunun gazetede yayınlanması bile yakışmamış bir gazeteye...insan bazen kendi annesinin yaptığı yemekten zehirlenir bunda annenin suçu yoktur...Bir köfteci Yusuf bütün İzmit esnafını etkiliyorsa sıkıntı Yusuf ta değil esnaftadır bence... Daha iyisini yapın , ismi karalama işini değil... Herkes rızkını yer...

Avatar
Metin 2016-03-22 11:35:19

Köfteci Yusuf bu işi en iyi yapan restaurantlardan en iyisi. Müşteri ayrımı yok herkes eşit pesonelini çok güzel egitmis. Önceden nasıl giderdin ailenle yol üstündeki bir restauranta imkanin yetmezdi. Hem ekonomik hem temiz hem ilgi alaka var kaç bin kişiye ekmek veriyor adam yolumun üstünde köfteci yusuf varsa başka hiç bir yerde durmam yusufu bulurum

Avatar
Hakan 2016-03-22 11:26:49

İşini iyi yapana çamur atarlar :) kimse sipariş beklemiyor hizmet enfes tatları var ee tabi müşteriside çok değerli yusuf köftenin.. çamur atmak sadece işini güzel yapanadır. kimse kusura bakmasın çalışanlara geçmiş olsun şifaya bir an önce kavuşssunlar ama bu olunası bir durum böyle yok etme politikasına gerek yok.
(Yusuf köfte müşterisi)

Avatar
fatih candan 2016-03-22 11:23:04

Cok sasirdim bu son gunlerde kofteci yusufla alakali ciddi mana da haber yapilmaya baslandi sanirim kofteci yusufun yaptigi cirolar birilerinin gucune gdyo baska bir anlam veremedim

Avatar
Pınar 2016-03-22 11:18:16

Yusuf'un köftesi kadar berbat bir köfte görmedim o adına köfte dedikleri şeyi yiyenin de seveninde damak tadından midesinden şüphe ederim ben iğrenç birşey lastik gibi beğenerek yorum yapan herkes sonradan gurme sanırım şu Anadolu'yu karış karış yiyen gurmeler varya onlardan

Avatar
Emine 2016-03-22 10:56:45

Personelin zehirlenmesi umursanmayacak bir durum degil. Aciklama yapmak isini ne kadar ciddiye aldigiyla alakali. Cok musteri ve cok para kazanmak insanlari, isverenleri bu kadar rahatlatmamali 3 kisi gelmez oldu bitti mantigi olmamali bence. Lezzetli yada degil yusuf bu agiz tadiyla ilgili insanlarin ne bekledigiyle ilgili vence.ama bu duyarsizlik sacma bence.
Bunuda belietmek isterimki iki masa birlestirip yemek yedikten sonra calisanlarin git artik cayinida icme edasiyla basinda dikilmeleri ve bizden habersiz bitisik masamizi sormadan cekip almalari ve hicbisey olmamis gibi sarisin sorumlu bayanin (ismini ogrenemedim) davranmasi hic guzel bi hareket degildi.
Yani cok musteri hizmet kalitesini kesinlikle azaltmis durumda.

Avatar
Mustafa 2016-03-22 10:51:15

Izmit esnafı senelerdir dayadi millete fiyatlari yusuf gelince ağlamaya başladılar. Karalamaya calismayin Allah askina basitlesmeyin ya

Avatar
danyal 2016-03-22 10:36:47

Arkadaslar kofteci yusufun pismis koftelerinden aldik labaratuvara yolladik sonuc gelince sasirmadik cunku soya cikti tad almamaniz normaldir

Misafir Avatar
semih 2016-03-22 20:54:13 @danyal

LÜTFEN LABORATUAR SONUÇLARINI YAYINLARMISINIZ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
akillanalim 2016-03-22 10:28:16

Evet izmit halkı haketmeyen esnafnalara gidiyordu.demekki olabiliyirmus dedirten bir kurum karsilarina çıkınca karalamak için ellerinden geleni yapacaklardır.

Avatar
Musa demirel 2016-03-22 10:02:27

Yusufla tanışmam 8 yıl önceydi çok saygılı ilkeli ve temiz bir insan herkes yediğinle zehirlene bilr bu durum abartılacsk kadar büyük sırun değl karalsma var

Avatar
mst 2016-03-22 09:44:57

hergün köfte yenmez isyan çıkar vAllahi çamur at tutmassa izi kalir

Avatar
Unal a. 2016-03-22 09:39:23

Ne hikmetse acildigi gunden beri gazate mansetinden inmiyor yusuf kofte kalitesizi pahaliya kakalamaya alismis izmit esnafinin kimin karni agridi ayni hassasiyeti butun esnafa gosterseniz yusuf koftenin gecmisi belki 50 sene koca yusuf idi adi bunlar onlarin jenerasyonu herkez bilir koca yusuf zamaninda ayni politikayi ulus pazarina yaptilar sonuc halkin ucuz ve kaliteli alis veris hakkini engellediler.karakamayin arkadas hep tekel hep tekel nereye kadar ...

Avatar
murtaza 2016-03-22 09:18:48

kesinlikle ve kesinlikle yıpratmak için yapılan bir haber. ama sıkıntısı olmaz tabiki köfteci yusufun. açıklama bile yapmazlar çünkü gerek yok. adamlar hizmet ediyor ve herkes bunu biliyor. keyifle gidip köftenizi afiyetle yiyebilirsiniz arkadaşlar.

Avatar
Muhammet turkmenoglu 2016-03-22 09:02:47

Geçen hafta gittim hiçbir lezzet alamadım diğer şube deki lezzet le aynı değil bize hizmet eden personel e bunu yapmaman gerek onları memnun etmelisiniz ki müşteride mem nunolsun

Avatar
furkii @seda 2016-03-22 08:50:45

ne diyorsun ordaki adamlar o kadar iyi ki adamların orda aldıkları parayı fabrikalarda veriyorlar dikkat etmişseniz hiç kimse işini safsaklamaz çalışır boş konuşmayın isterseniz

Avatar
Mustafa 2016-03-22 08:40:31

Muhtemelen karalama kampanyasi yapiliyor.
Bilenler icin zaten vazgecilmez.

Avatar
saglikci 2016-03-22 08:39:16

İzmit esnafın akillanmasi gerekiyordu. Izmit halkı hizmet nasıl verilir gördü. Demekki neymiş insana değer verirsen hizmeti biraz daha ucuza satarsan tercih ediliyomussun. köftesi yusuf izmit esnafın örnek olsun. şu istedim diye sopa yemekten korktuğum esnaflar vardı. herkes kendine çeki düzen versin. Bu haberde bilinçli yapılmış bi haberdir. çünki izmit esnafı para kazanmanın ne kaşar zor olduğunu daha yeni anlıyor.

Avatar
gökhan 2016-03-22 08:38:14

Aynı kaliteyi çalışanlarınada gösterecek o zaman onların canı yokmu onların sırtından para kazanıyorlar

Avatar
mesut s. 2016-03-22 08:28:35

adamı tanıyorum elinden binlerce insan ekmek yiyor bir tanısanız bunca varlık kısmet sadece Allahtan olduguna gözlerinizle şahit olursunuz çoktemiz kalplı ve mütevazi bir insan

Avatar
Mebrure Topçu 2016-03-22 08:14:26

Özellikle et yemeği satan restorant larda etlerin analizini yapsınlar.döner veya köfte lezzetine aldanıyoruz.içeriği ayrı sorun.Hereke de,Derince de ,izmit te meşhur olan pek çok kebapçıdan yediğim kebap veya köftelerden sonra hastalandığımı bilirim.evimde aynı tür yiyeceklerden yiyince hastalanmadığıma göre problem bu meşhur yerlerde.görevliler göz yumuyorlarsa aldıkları maaşlar haram olsun.vebalimizi çeksinler.

Avatar
gülcivan dilek 2016-03-22 08:00:05

Arkadaşlar bilmediğiniz bişi var ordaki çalışanlara orada çalısan başka biri yemek yapıyor hergün köfte tavukmu yiyor zannediyorsunuz .orhangazi şubesinde abim ve yengem çalışıyor ordan biliyorum.karalamaya calışmiyalim gerci adama rızık vermiş Allah genç yaşta bu kadar büyümesi de bunu gösteriyor.

Avatar
Emre 2016-03-22 07:43:02

Personel yemeği ayrı yapılıyor.siz demişsiniz ben ywdim bişey olmadı diye.
Aynı kalitede yeniliyor sanıyor arkadaş

Avatar
yeliz 2016-03-22 07:30:05

Farkındamısınız bilmiyorum ama çalışanlar zehirlendi ve biz müşterilerimizin yediği yemekten değil onlara ayrı geliyomus yemek ondan zehirlemişler.buda oluyorki çalışanlarına değer verilmeyen bi yermiş orası.sizlerin yediğiniz köfte çok lezzetli olabilir ya çalışanlar nasıl muamele görüyo onu biliyomusunuz peki

Avatar
Erol 2016-03-22 07:09:56

Her iş yerinde böyle vakalar olur her şeyiyle on numara bir mekan bence meyve veren ağaç taşla nır

Avatar
turhan 2016-03-22 07:09:22

Personelin yediği yemekte sıkıntı varmış zaten müşterinin değil .

Avatar
Emre Can 2016-03-22 06:59:38

bayatlamış numara,yerel gazete reklam istersen,firma vermez.gazete sallamaya başlar,fırsat kollar ve haber...reklam verilse bu haber böylemi çıkardı...unutmayın 200 kişi ailelerle birlikte 400 kişi o mekandan ekmek yiyor Bı kadar ucuz olmamalı karalamak..

Avatar
muhammed 2016-03-22 06:54:03

Ben gecen sene esim yedi aylik hamileyken gittim kofteci yusufa yalova hastanesinde iki kez serum taktilar. Bebegimize bir sey olmamasi tesellimiz oldu sikayetci olmadim. Ders oldu disardan yemek yememe karari aldik

Avatar
Serkan 2016-03-22 06:46:49

Tamam iyi güzel savunuyorsunuzda adamlar zehurlenmis ortada bi gercek var bunu neden gormuyorsunuz hala burada yok soyle iyi boyle iyi yazıyorsunuz tmm koftesi guzel ama iyi kofte yapiyor diye adamların zehirlenmesini görmezdenmi gelsin millet

Avatar
Suleyman 2016-03-22 06:24:06

Asla katilmiyorum..madem isciler zehirlendi peki ogun neden hicbir musteri zehirlenmedi? Belki biri bi suikast duzenledi personelin yemegine ilac doktu? Hersey olabilir.hersey bir komplo belki? Birileri neden bunu resimleyip gazetenize atti? Adamlarimi takip etti? Bence tamamen diger firmalarin bir komplosu.

Avatar
Reis Bey 2016-03-22 06:10:44

YORUM YAPAN ARKADAŞLAR , KÖFTECİ YUSUF ÇALIŞAN ELEMANLAR MÜŞTERİLERİNE YANİ BİZİM YEDİĞİMİZ KÖFTEDEN ZEHİRLENMEDİGİNİ DIŞARIDAN GELEN YEMEKTEN ZEHİRLENDİKLERİNİ SÖYLÜYORLAR , HERKEZ KAFASINA GÖRE OKUMADAN YAZMİS

KÖFTECİ YUSUF ORTAĞI SEDAT PEKER'DİR İLLA YÖNETİCİSİ ARANIYORSA BEYKOZ KOROSUNDA ADAM (:

Avatar
ömer 2016-03-22 05:56:33

Köfteci yusuf personele yemeği kendisi yapmıyor.dışaridan Satın alıyor.

Avatar
melih 2016-03-22 05:43:15

Yediğini ictigini durumunu konumunu sosyal medyada paylaşan yurdum insanı SAVAŞA ramak kala başka ülke topraklarında çadır kentlerde ne KÖFTECİ YUSUF olacak nede elinde AKILLI telefonun tabletin...Vatanina insanına sahip cık üretene sahip cık hep tüketen eyyyy!!!!halkm......

Avatar
Hakan 2016-03-22 05:21:08

Meyve veren ağaç taşlanır....uzun yolculuklarımızda yanımıza ekmek arası bişeyler almıyosak bu köfteci yusufun eseridir.hem ucuz hem kaliteli....vardır o şubeyi de devir almak isteyen birileri...

Avatar
Koray 2016-03-22 04:55:35

Ne o markayı duydum nede izmit ve bursaya gittim şans eseri haber denk geldi okudum yapılan haberden belli haberin amacı b.k attım izi kaldı o kadar belliki

Avatar
yy 2016-03-22 04:41:40

Kayış köfteden lastik sucuktan yedilerse zehirlenmekte haklılar ..Lakin açıklama şart yoksa bu tespit çürütülmezse kıymaları çürür :) :) :)

Avatar
Hakan 2016-03-22 03:54:17

yaklaşık 1 ay önce Bursa - iznik şubesinde bir arkadaşım ile "köfte" yedik. Bir çok köfteci, kıymaya soya karıştırır ama sanırım iznik şube'de "SOYA'ya KIYMA KARIŞTIRMIŞLAR". Arkadaşım ve benim miğdem bozuldu, gün boyu aşırı rahatsızlık verdi. Tamam, zehirlenmedik ama midemizin ne kadar rahatsızlandığını da biz biliriz. Kimseye, gitmeyin diyemem fakat giderseniz de et yemenizi tavsiye ederim, köfte hiç iç açıcı değil...

Avatar
Yandaş köfteci :D :D 2016-03-22 03:19:48

Bildiğim kadarıyla Köfteci Yusuf personellerine başka bir yemek şirketinden yemek getirtiyor.. Anlaşma yaptığı yemek şirketinden kaynaklanan bir sıkıntıdır bu köfteci yusufun köftelerini sevmiyorum ama adamlar hakkında boş söylentiler çıkasın boş yere :D

Avatar
usta 2016-03-22 03:09:00

Soya kiymadan köfte bukadar olur. atalarımız bosunamı demiş 3 kuruşa 5 soya köfte

Avatar
Asya 2016-03-22 03:03:02

Köfteci yusufun ürünleride hizmetide gayet guzel.tek sıkinti koftelerin icinin biraz az pismis gelmesi.tuvaletleride gayet temiz.insanlar disardan yemis isletmeyle ne alakasi var

Avatar
Rüzgar 2016-03-22 02:53:50

Köfteci yusufa yıllardır ailecek giderim ve çokta begeniyorum ve iki yakınımda orda çalışıyor ve böyle bişey oldugundan haberi bile yok...

Avatar
Ferdi 2016-03-22 02:38:52

200 çalışandan 10 u zehirlendi. Yani %5 i. Bu da yemekten olmaz. Yada ne bileyim o 10 kişinin alerjisi vardır. Onu geçtim yemeklerini kendileri hazırlıyorlar. Bayat yemek olmaz orda. Bu arada hiç gitmedim o mekanlara...

Avatar
Elif 2016-03-22 02:32:13

Zaten müşterilerine verdikleri değil personel yemeğinden zehirlenmişler... Yazıyı okuyun lütfen! İnsan annesinin yaptığı yemekten de Zehirlenebilir... Yemek bu. Acil şifalar diliyorum herkese

Avatar
Elif 2016-03-22 02:27:25

Ucuz diye millet akın ediyor köftelerin içi pişmemiş oluyor hiç güzel değil lezzeti de kötü neyini seviyorlar anlamıyorum soya kıymalı köftenin

Avatar
Gkhn 2016-03-22 02:22:12

Personele farli yemek vermenin mantini anlatsinlar bi bakalim madem farkli yemek vericeksin o uemek de orada yapilsin bilmedigin firmadan ucuz a yemek kapatirsan olacagi buydu

Avatar
Hafız 2016-03-22 01:58:35

Yakında istanbul pendik e de şube acıyor haberiniz olsun hasret bitiyor her haftasonu yalovaya gitmek zorunda kalmayacağız Allah dogrunun yanındadır eğer hak yiyorlarsa er yada geç çıkar ama doğru çalıştıkları müddetçe büyümeye devam ederler .. yollari açık olsun ..

Avatar
Salih 2016-03-22 01:32:18

Her zaman gidiyoruz hemşerim ailecek çokta memnunuz hiç Allah korkusu yok mu insanı hemen karalıyorsunuz ekmek bu ekmek aç kalıverirsin arkadaşın dediği gibi girdiğimiz tuvaletleri düzgün kullansalar bu tip şeyler ortaya çıkmaz ben çok memnunum para tuzakmışım değiller ve de herşey tadında

Avatar
Cem 2016-03-22 01:14:53

Bide hijyen wclerde hijyen sıfır yazmışlar. Diğer yerlerde wc yi buldun da sanki? Ya bu millet adam olmaz ne verirsen bi kulp takar. Lağzımdı izmite böyle bir yer iyide oldu. Helal olsun yatırımcısına...

Avatar
mustafa 2016-03-22 01:14:43

Bugune kadar butun subelerınde yedım sımdıye kadarda zehırlenmedim.

Avatar
Cem 2016-03-22 01:09:04

Bağzı arkadaşlar mini köşkün yerini tutamaz diye yazmış. Mini köşkten çıkarları ne yada nasıl bir bağlantıları var? İkisinin ürünlerinide getirin yan yana hangisi kayış hangisi soya siz kendiniz karar verin..! Çamur at izi kalsın, demekki çok baltaladı bazı işletmeleri ki, işletmeyle lokal bağlantısı olanlar zıplamaya başladı. İzmittekine 4 defa gittim, bilecik yolundakine 3 defa, bursa yolundakinede en az 6 defa.. Ne leZzette sıkıntı vardı ne temizlikte ne hizmette. Sizce o kadar yatırım yapılan işletmelerde saçma sapan açıklar verilebilirmi? Mantığa sığarmı. Hakkaniyetli olmak lazım. Bu yorumları yapanlar eminim bir daha gidecektir otaya;)

Avatar
ulas 2016-03-22 01:09:03

Koftelerin analizini yaptirin ne yediginizi anlarsiniz

Avatar
Selçuk Kaya 2016-03-22 01:07:01

8 yildir Bursada tüm şubeleri gayet temiz etleri 10 numara beğenmeyen gitmesin arkadaş zorla değil. Bursadan ulusal bir marka çıkıyor sonuna kadar yanindayiz

Avatar
Bandirma 2016-03-22 00:57:04

inanmam defalarca çesitli subelerinde yedim TEK GECERIM

Avatar
Oktay 2016-03-22 00:55:09

İstanbul da oturuyorum yalova ve İzmir'e gittiğim Zaman'lar kesinlikle es geçmediğim mekanlardan biridir sahibini tanımam hiçbir bağım yoktur ama öncelikle şunu belirteyim sadece bir habere dayalı olarak olayın iç yüzünü bilmeden o kadar personele iş imkanı sağlayan o bölgedeki okuyan öğrencilere ek gelir kaynağı olan kısa sürede bu kadar büyümesi son derece başarı sayılabilecek bir işletmeyi karalamak kimseye yakışmayacak davranış öncelikle haberin ve hastane yetkililerinin bilgi vermesini bekleyin ve sonra yorum yapın

Avatar
Sinan 2016-03-22 00:53:38

Doğan senin dilin kayıs gibi olmasın
Adam yapmış sistemi oturtmuş lezzet kalite servis 10 numara galiba bazılarının gözü götürmüyor gunlük 1 ton köfté satarsan böyle dedikodu da cok olur hayirli işler
Yusuf usta

Avatar
mehmet cengiz 2016-03-22 00:52:26

Bu firmaya camur atmayim kimse zorla kolundan tutulup yemek yemeye goturulmuyor neticede bufirmafirmadan ortalama ELLIBIN kisiye ekmek veriyor

Avatar
Aynalı 2016-03-22 00:51:45

Kazimpasadan gerisi hikaye millet

Avatar
yalçın 2016-03-22 00:51:29

bence turkiyede önemli marka ve yıllardır giderimm ve basarli
talihsiz bir zehirlenme mumkunn ve de böyle zayıf yerden yuklanmek cok dogru bulmuyorumm
yusuf beyde keşke cvp verseydiii daha şık olurdu ama yinede güveniyorumm köfteci yusufa
kendine ceki duzen verecegşne güvenim sonsuz hep gıttimm yine giderimm

Avatar
Tunahan 2016-03-22 00:49:57

İftira etmeyin izmitin cazibe merkezi oldu diye

Avatar
Yerseniz revani yemezseniZ emin amca 2016-03-22 00:44:57

Yerseniz revani yemezseniz emin amca

Avatar
KÖSEGRAF 2016-03-22 00:43:51

Yalan haber inanmayın.... Köfteci Yusuf'un başarısını kıskanmışlar ve bu işte var bi iş

Avatar
NURTEN ÖZEL 2016-03-22 00:40:09

Dünyanın her yerinde personele tabildot çıkar.Düşünebiliyormusunuz,Yusuf köfteci ve hergün personel köfte yiyiyor.El insaf buna hangi mide dayanır,öö gelir insana.

Avatar
Nazile 2016-03-22 00:39:59

Sunu soylemeliyim hizmet on numara tualetler cok temiz mekan gayet iyi koftesi diyer et cesitleri tatlisi harika demetki personelin yediyi yemek bozukmus herkezin basina gelebilir sorun yok

Avatar
D.KARAHASAN 2016-03-22 00:37:28

LEKE ATMAYIN HEMEN YOK KOFTEDENDIR YOK ONDANDIR BUNDANDIR DIYE 3 SENE EKMEGINI YEDIM ORANIN AHCININDA YAPTIGI YEMEGIN MALZEMESINDEN OLABILIR IS KAZASI OLABILIR CAMUR ATMAYIN HEMEN

Avatar
Yasemin 2016-03-22 00:36:08

Koftesini hic sevmedim mini kosku tutmaz

Avatar
nebiye örçen kıral 2016-03-22 00:28:24

olmuş da olabilir ama karalamaya gerek yok biz sık sık gidiyoruz her şeyiyle 4 4lük kedi ciğere yanaşamayınca mundar dermiş

Avatar
rabia 2016-03-22 00:12:06

Lütfen saygısızlık etmeyelim. Madem o kadar kötü neden her yer tıklım tıklım dolu. He tuvaletlere gelince onu bizim milletimiz kendisi yapıyor, biraz daha dikkatli olsak.o kadar yoğunluklu var.

Avatar
Meme 2016-03-22 00:10:40

Bende bir gün Bozüyük te şaşırdım girdim girmez olaydım insanların parası çok galiba soyak para veriyorlar herkez öyle diyor birde Kemalpaşa tatlısı istedim şekerlenöiş bişey getirdiler sorum şu müdür sordum yok dediler ama insanlar kendi gidiyor Soya yeme afiyet olsun...

Avatar
İzmitli 2016-03-22 00:10:29

Mini köşkün lezzetini bulamaz ama ucuz. Ve arkadaşın dediği gibi zehirlenme olsa dibindeki hastaneleri bırakıp çarşıya mı gider adam

Avatar
Sindoma...53 2016-03-22 00:08:51

Boşuna adamın ekmeğiyle kimse oynamasın en az 5 tane şubesinde yemek yedim izmit adam gibi bir mekan gördü kaz gibi izmitlileri soymuyor bu izmitli esnafların pek işine gelmedi köfteci yusufun Allah işlerini rast getirsin bu kadar insanın ekmek yemesinede vesile oluyor. Güleryüz jet hizmet uygun fiyat ve kaliteli lezzetli ürünler teşekkürler Yusuf Amca.

Avatar
mustafa 2016-03-22 00:00:58

Köfteyi sıcak yedim güzel gibi ama ax doğuyunca içinfe soya olfuğu belli oldu o yüzden ucuz

Avatar
HknDrn 2016-03-22 00:00:27

Bende diyordum ki acaba ne zaman karalama başlayacak, geç kaldınız !

Avatar
Yunus girgin 2016-03-21 23:57:24

Çalışanlar dahi karalamaktan kaçırırken size ne oluyo kardeşim başka işin yok mu Senin

Avatar
Sude 2016-03-21 23:53:13

Bildiğin lastik ya neyini beyeniyolar o köfteye benzeyen şeyin anlamıyorum

Avatar
ibrahim 2016-03-21 23:51:41

Olayı tam bilmeden haber yapılmaz.haberlerinz hep eksik bilgi dolu.............

Avatar
ekrem 2016-03-21 23:48:16

Brovo çok güzel bir karalama kampanyası tebrik ediyorum. Bizim sehrimizde iyi hizmet veren firmaları karalamak adet oldu artık.

Avatar
kofteci selo 2016-03-21 23:42:11

Ark insanin ekmegiyle oynamak adilikdir kofteci yusuf binlerce insana ekmek veriyor ve kaliteli calisiyor meslektasim oldugu icin yusuftan gurur duyuyorum.petsonellerin yedigi yemekler tablottur oraya yemek veren firmanin sucudur siz o firmayi karalayin .yolun acik olsun KÖFTECI YUSUF

Avatar
ünsal ünalan 2016-03-21 23:36:33

KÖFTECİ YUSUF AÇILDI.KİMSE BAŞKA YERE GİTMEZ OLDU.
DAHA BAŞINDAYKEN KÖFTECİ YUSUFUN ÖNÜNÜ KESMEYE ÇALIŞIYORLAR...

Avatar
Izmitli 2016-03-21 23:32:08

Arkadaslar boyle ucuz olmayin kimsenin ekmegiyle oynamayin adamlar yapmis vede yapiyor adamlara tesekur etmemiz gerekirki ilimize boyle bi mekan acmis hizmet sunuyor bu haberi yapan arkadas sen inaniyormusun boyle birsey olucagina arkadas yazmis pis diye acaba neden boyle bi camur atmageregi duydu kesin onlarin yaptigini yapamayan bir isletme yakinidir gayet temiz vede hizli servisi olan gayet guzel biryer calisanlarina ve yoneticilirine tum izmit ve kendi adima tesekkur ederim

Avatar
umit 2016-03-21 23:32:08

Ürünleri süper. Bencede karalama kampanyasi

Avatar
gulbahar 2016-03-21 23:30:48

Yillardir gidiyoruz cok güzel hizmet ileri var ve cok temizler

Avatar
köfteci musti 2016-03-21 23:23:58

sirkülasyon kapasite yüksek olunca kontrol edilmesi haliyle güç olabilir bu tip vakalara yaşanabiliyor ne yazık ki İzmitliler sonuç olarak köfteci Yusuf'a mahkum değil elbette gölcük köftecisine yolunuz düşerse bekleriz saygılar

Avatar
Murat gamli 2016-03-21 23:21:34

YILLARDIR AILECEK YİYORUZ HICBIR SIKINTI YOK VALLA PES ISTE MEYVE VEREN AGAC BOYLE TASLANIR TAM 300 KİŞİNİN EKMEK KAPISI yusuf usta servisinle temizliginle bir numarasin istanbula ne zaman geleceksin

Avatar
Ozcan 2016-03-21 23:20:04

Yıllardır yolumun üstünde koftecı yusufda yerim hıc bır hata gormedım

Avatar
Halil İbrahim Söğüt 2016-03-21 23:18:05

Köfteci Yusuf'un hijyenikliğini ve temizliğini biliyorum.Menfaat çeteleri işbaşında. Yusuf'a güvenimiz ve itimadımız daimdir.Yoluna çıkan engeller seni yıldırmasın. Yolun açık olsun.

Avatar
Lf 2016-03-21 23:17:58

O fotograftaki benim ben rahatszlndgm için hastaneye götürdülertansiyonum düştü bir isletmeyi bu şekilde lekelemek çok yanlış izmit esnafinin gözüne çok batms belli daha da ilerlicek bundan emin olabilirsinz Kıskanarak bi işletmeyi daha da çok yukselticeksinz buna emin olun haberi cikaranlara çok yazık.kiskanilcak bi hizmet kiskanilcak bi mekan gercektn ızmitte böyle hizmet veren ilk mekan dahada yukselicek görürsünüz.

Avatar
yldrysvm 2016-03-21 23:17:45

Bırakın bu karalama ayaklarini agzinizin tadini bilmiyonuz adam gibi et kofte yememissiniz burda konusuyonuz adam niyemi ucuz soliyim adam surumden kazaniyo yarim saatte bir mangala kofte atmiyo kaziklamak icin devamli pisiyo mangalda adam surumden parayi kazaniyo yaptigi isinde hakkini veriyo ve niye 200 calisani varken nie 10 tanesi zehirlenio bunuda bi dusunun akilli olun biraz

Avatar
kerem 2016-03-21 23:14:25

Çamur at izi kalsn. Lekelemeyin insanların ekmeğiyle oynamayın. Çekemeyen anten taksn. Yemek istemeyen de gitmesin.

Avatar
tugba Güler 2016-03-21 23:13:29

Hijyen sifir tuvaetleri pislikden girilmiyor yalovadaki yerine gittik bi kac defa her seferinde ayni manzara tum.tuvaletelri tasmis arti piyazlar eksimis bence hijyrnini elden gozden gecirmesi gerek ogun yetkiliyrde soyledim yakismiyo boyle bir firmaya bu pislik die

Avatar
selami amuca 2016-03-21 23:11:24

İnanmam

Avatar
El-insaf 2016-03-21 23:10:30

Bu kadar adice bir karalama olamaz. Zehirlenme olsa dibindeki Akademi Hastanesi ya da Medical parka götürürlerdi.

Avatar
Doğan 2016-03-21 23:07:19

Kofte degil kayiş veriyorlar gittim taddim asla mini koskun yerini tutmaz nacizane fikrim

Avatar
Eren 2016-03-21 23:03:51

Tabii sürekli köfte verecek değil mi ?
Madem habercisiniz o zaman o yemek firmasınıda bulun yayınlayın ???
1 porsiyon köfteyi 20 tl ye veren suratımıza dahi bakmayan kçfteciler yusuflamaya başlamış

Avatar
Ayşenur 2016-03-21 23:03:20

Yazıklar olsun size köfteci yusuf açıldığında beri adamı karalamaya çalışıyorlar ben gittim çok ğüzel hizmet veren çok ğüzel köftesi var yoluna devam et kardeşim

Avatar
dobra 2016-03-21 22:53:56

Herkes ucuz diye gidiyor.

Avatar
sebo 2016-03-21 22:53:43

Doğru Olabilir. Geçen Gün arkadaş ile yemeğe gittik.. ben tavuk yedim o köfte.. daha sonra ikimizde aynı dondurmalı tatlıdan yedik. ikimizde cırcır, motoru bozduk... midemiz yandı. göğüs bölgemiz ağrıdı. Daha sonra geçti tabi... Her şirkette şirkette hatalar olabilir ama gıda sektöründe böyle şeyler olmamalı. Sıkı denetim şart ... Sağlık her şey den önemlidir.

Avatar
erol 2016-03-21 22:51:07

Evet hızlı sunum düzgün ama ne eti yediğimiz konusunda ne iyi nede kötü bişey diyemeyiz çünki bilmiyoruz.ama ben çok yerdeki restoranında köfte yedim ve her restoran çakılı.demek ki millet memnun.

Avatar
TEVFİK ESER 2016-03-21 22:48:57

köfteci yusufu boşuna lekelemeye çalışmayın.
bu zamana kadar izmit esnafı milleti düdüklerken düşüncekti bunları.
millet artık uyandı kalite hizmet ucuzluk
ama izmit esnafında bu yok
ne var biliyormusunuz
direk kazıklama

Avatar
Bursadan bir yorum 2016-03-21 22:47:44

Sadece çalışanlarına değil müşterisine de bozuk yemek veriyor. Fasulye pilaki istedim eksiliği ağza almadan belliydi ağzıma almamla çıkartmam bir oldu

Avatar
DUYGU ÖZTURK 2016-03-21 22:43:50

begenmeyen gıtmez koftecı yusufa . ızmıt ızmıt olalı boyle hızmet gormedı hem temız hem serı servısı var ılgılenıyorlar bır sey ıstedıgınde ıkı saat garson kovalamıyorsun en azından SABOTAJ OLABILIR KOFTECI OLARAK RAKIP TANIMIYOR IZMITTE

Avatar
Gerçekçi... 2016-03-21 22:40:06

Köfte diye insanlara soya fasulyesi adı altında ne yediğirdigi belirsiz bunu ben değil ustası söylüyor. Köfte kesinlikle yeme diye birde diyorlar ki çiftliği varmış kendi kesiyor eti güvenilir hikaye dışarıdan alıyor

Avatar
Ebru 2016-03-21 22:39:18

Çalışan personel tabiki personel yemegi yiyecek.zaten saglikli olanda budur.hergün sizi köfte ilemi besleyecekti.bütun isyerlerinde arka taraf mevzusu vardır.beğenmeyen versin istifasını çıksın.çalışmaya niyeti olmayan tembel insanlar hep begenmezler birseyleri.iyisini siz kurunda isçilerinize hergün limitsiz harika yemekler sunun.nankör insanlar

Avatar
Yusuffffffff 2016-03-21 22:38:24

İzmit teki eski kazikcilar yusuflamaya basladi.

Avatar
merve akaslan 2016-03-21 22:36:33

ne kadar yalan haber yapmışşsınız sizz ya ıkı kiş rahatsızlandı die yuhh yazık günajj ya ben calışanıyım nöle bişe yoktur

Avatar
Erdogan alkan 2016-03-21 22:29:06

Hiçbir köfteci hergun çalışanlarına köfte vermez.disardan bir yemek firması ile anlaşır ve günde 3 ogun değişik değişik yemek çıkar.bu haber maksadını asarak insanlarda köftenin zehirlediği gibi bir ima çıkarılıyor. Senelerce İzmirlilerle at essek Eti satan koftecilere bu muamele yapılmadı. Bence Türkiye'nin en guzel lokantası.

Avatar
taner 2016-03-21 22:20:36

tamamen karalama kampanyası bence

Avatar
Ada 2016-03-21 22:16:53

haberi yapan arkadaşlar karalamayı biraz fazla abartmışsınız.ama tutmaz maalesef

Avatar
Mustafa Parlak 2016-03-21 22:04:11

Genelde bu tür haberleri gazetelerine reklam vermeyen şirketleri karalamak için yaparlar. Sanırım bu da öyle. Yusuf un köftesini gönül rahatlığı ile yiyorum. Özellikle Bozöyük Kütahya sapağı uğrak yerim. Fiatı ve hijyenliği aynı zamanda müşteriye ilgi mükemmel. İftira atmayın adamlara.

Avatar
Nurullah 2016-03-21 22:01:49

Köfteci Yusuf'la ne alakası var hergün personele köfte yedirecek hali yok ya dışarıdan yemek fabrikasından gelen yemek

Avatar
Ersin Ertuğ 2016-03-21 21:59:07

Rahatsızlanan arkadaşlara geçmiş olsun. Umarım kısa zamanda sağlıklarına kavuşur lar.

Avatar
Murat CAN @babür carioğlu 2016-03-21 21:55:58

Başkasının yanlışını düzelteyim derken kendin yanlış yapmışsın. "Yalnış" değil, "Yanlış"

Avatar
işçi 2016-03-21 21:53:14

Sırada yapılan yorumların Çirkinliğin bakın insan sağlığından bahsediyorlar yorum yapanlar köftesi yusufun üst yönetimindekiler yada yakınları.neredeyse işçi ölsün diyecekler.hatta eminim işçi kendini bile bile zehirlemişte dersiniz yazık insanlık ölmüş

Avatar
Kardelen 2016-03-21 21:52:02

Herkez boş konusmasin hep perdenin önünden bakmayin birde arkasindan bakin hic arka tarafa gectinizmi bu yorumu yapanlar tapaklar yerlerde pislik icin de et dolabinin yaninda detarjan lar daha neler neler tam marka buna bir diyecegim yok ama biraz calisanlara saygi ve hijyen bide hijyenden bahsederler saglik bakanligi bi teftije gitse bi neler olur acaba ben dedigim lafin arkasindayim.....

Avatar
Misafir 2016-03-21 21:43:38

Ya burda öyle mallar varki hayatında sanki hiç köfte yememis unutmayın bunu herzaman en büyük Sahtekarlık en büyük markalardan gelir örnekleri çok geçmişten ayrıca çok iş yapan firmalarda kalite aramak delilik başka bir şey değil altı üstü köfte işte abartmayalim

Misafir Avatar
semih 2016-03-22 20:04:12 @Misafir

Öncelikle yorumunuzdan dolayı sizi kınıyorum. Madem Orhangazideki lezzeti beğeniyordunuz neden duyarlı bir müşteri olup lezzettin değiştiğini firmaya söylemeyip, bu tarz sosyal medyada firmayı karalıyorsunuz. Ben şahsen bizzat test ettirdim soya vs. yok köftesinin içinde. Meyve veren ağaç taşlanır, milletimizin ruhunda var bu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adnan Koç 2016-03-21 21:39:12

Bencede karalama politikası yıllardır kazıklandık ve kalitesiz yemek yedık ızmıtte carsıda bır ıskender yesen doymasın 30 tl verırısın yusufta 2 kişi doyar o paraya

Avatar
Elif 2016-03-21 21:35:26

Yemekleri berbat zayten personele verilen yemek atilicaklari personele veriyorlar iste

Avatar
İzmitli 2016-03-21 21:34:10

Yıldırma politikasına devam meyve veren ağaç taşlanırmış.Çok komiksinizzz tutmaz bu politikalar söyliyim..

Avatar
Hahahhha 2016-03-21 21:31:04

Bir kişi de kötü yorum yapmamış. İsim lekeleme Karşim bırak böyle saçma sapan haberler yapmayı.

Avatar
Emrah ÇİLİNGİR 2016-03-21 21:25:22

Arkadaşlar bu olay köfteci yusuf un başarısını,insanlara vermiş olduğu kaliteli hizmeti gölgelemek ve diğer firmaların prim saglamasina yarayacak çirkin ve yakisiksiz bir haber bize düşen böyle kaliteli ve tek amacı insanlara hizmet etmek olan firmayı desteklemektir
Herkesi bu konuda duyarlı olmasını temenni ediyorum.Böyle basit oyunlara gelmemeli. ..

Avatar
mustafa yılmaz 2016-03-21 21:14:40

Personel maaşını zor alıyor sadece isim yapmış personeli düşünen yok insanlık yok ve daha neleri

Avatar
BKZNOGLU 2016-03-21 21:09:16

İstanbulda ikamet ediyorum bursaya sık sık gideyim tek uğrak yerim köftesi yusufun yeridir hijyen hizmet kalite hesaplı bir yer milyon tane mdonld burgerking degismem ayrıca et reyonundan da her uğradığında haftalik etimi alırım herkeze de tavsiye ederim personel yemeği bu harici yapılan bir yemek gayet normal bir durum kullanılan sebze vb üründe hata olabilir Rusya'nın iade ettiği sebzeler vb gıdalardan yapılan bir durum söz konusu olabilir hiç bir gıda sektörü sunduğu ürünü personel yemegi olarak vermedışını duymuştum çamur at izi kalsın yapilmasin bir çok şehirde hizmet veriyor 200 üzerinde çalışanları evlerine para götürüyor meyveli ağacı taslamayin kimsede açıklama beklemesin elde olmadan neydana gelen bir durumdur hiçbir gıda sektör böyle birseyi istemez

Avatar
Personelll 2016-03-21 20:59:15

Arkadaşlar müşterinin yediği yemek şahane tamamdır akıntı yok ama ya personelin yediği yemek ?? :) kimse bilmeden karnın tok senesinde bilenlerden konuşsunlar bi zaahmet personele yapılan eziyetleri..

Avatar
ahmet kılıçarslan. 2016-03-21 20:50:40

Bütün personel müdür dahil yemek fabrikasından gelen yemeği yiyor,yemek fabrikasından kaynaklanan bir hata olmalı sanırım,köfteci yusuf dünya markası.

Avatar
Baba efe 2016-03-21 20:49:43

Ya bi birakin yaaa isim kotuluyeceksiniz yaa demediginizi birakmazsiniz hafta sonu veya aksamlarida gider sirada beklersiniz ayip yaaa walla ayip ne kadar cahil bi dusunce ne kadar basit ve bencil adam gelmis acmis 200 kisinin uzerinde insanlara kapisini acmis ise almis bu zamanda 200 kisi ve uzeri ne demek biliyormusunuz diyelim lekendi kapandi kim ekmek vercek bu insanlara milletin coluk cocugu var ev kirasi bilmem nesi aman kime ne anlatiyoruz ki biz helal olsun sana kofteci yusuf basarilarinin devamini dileriz insAllah daha cok buyur ve daha cok isci calistirirsin bravo size....

Avatar
Ihsan özkan 2016-03-21 20:40:37

Bu tezgah haber yorumlarda cevabını almıştır. Bu haberi yapan gazeteci kimki aklinca fırça atıyor. Sen haberini yap gerisini halka bırak. Açıklama yapmamistir de yeterli. Biz orta direk olarak her zaman minikosk e yada Ramiz e gidemeyiz. Burası tam bize göre. Daha ilk gittiğimde kısa zaman sonra çamur atarlar demiştim. Ben Çakma yorumcu değilim. Arslanbey den İhsan ÖZKAN orman Endüstrisi yüksek Mühendisi.

Avatar
okan 2016-03-21 20:38:19

Çok ilginç 200 çalışan hastanelik olan sadece 12 kişi kesinlikle karalama propagandası o 12 kişi kesinlikle sorgulanmalı kimin yada kimlerin adına çalışıyorlar ogrenilmeli

Avatar
Fatih kütahya 2016-03-21 20:37:04

Herşeyiyle lezzetin uç noktasını yakalayan işine sadık biri olarak iş sahibi nin önüne kenet vurmak ve engel olmak insanlar malesef çevremizde insanlıktan çıkmış durumda...ve evet hangi iş yeri çalışanına ayrı yemek veriyor kaslı yapılan bişi asla olamaz adını namını duyurmuş olup önüne engel olmaya çalışanlarıda Allah ıslahh etsin kimse kimsenin ekmegiyle oynayamaz birilerin bişileri abartmasından kaynaklanan bi durum ve işyerlerinde olan şeyler bunlar

Avatar
bnusreti 2016-03-21 20:37:02

Bir takım olumsuzlukların olması mümkün tabi,Ama bu olaya ciddiyetsiz yaklaşmak ve açıklamam yapmamak ! o zaman yorum değişir.

Avatar
Ahmet Çakır 2016-03-21 20:34:51

Bu kadar kolay haber yapılmamalı, bu şekilde hemen karalama kampanyası gibi yazılmamalı.
Gıda sağlık veya hangi sektör olursa olsun, asıl zehir kalem kullananlarda. Öncelikle onlar dikkat etmeli. Zehir serum veya ilaçla geçer ama çamur at izi kalsın biraz zor geçer

Avatar
fatih 2016-03-21 20:33:24

yıllardır kalitesinden fiyatından müşteri memnuniyetinden taviz vermemiş bir firma için yaptığınız habercilik değil firmaya resmen karalama olmuş :-( ayrıca işçilere bir geçmiş olsun diyememişsiniz :-(

Avatar
Müge Bursa 2016-03-21 20:26:48

Her restoranda olduğu gibi Köfteci Yusuf ta personel yemeğini dışardan getiriyor. Bu işin sorumlusu yemek şirketidir. Haberi yapan gazeteyi kınıyorum. En azından Müşterisine sağlıklı yedirken personeli büyük mutfak kurbanı oldu diye başlık atabilirlerdi. Bu resmen bir karalama operasyonudur. Yazıklar olsun. Hoş doğru dürüst haber yapan medya da kalmadı....

Avatar
Osman 2016-03-21 20:23:49

Bizim Kocaeli'de de İzmitli esnaftan yaptığı alış veriş den olan borcunu ödemiyor yazıyor aynı gün de iki haber düşündürücü

Avatar
Onur deryal 2016-03-21 20:22:38

Oncelerde köfte yemek icin orhangaziye kadar gidip köfteci yusuf ya soluğu alırdık eski tadı lezzeti kalmadı maalesef içerisine kattığı soya fasulyesi katildigina dair ağızda gezen laflar var ne kadar doğru bilmem ama lezzeti eskisi gibi değil kofteleri don lastiği gibi artık

Avatar
deniz 2016-03-21 20:14:32

Ben hemen hemen her subesinde yemek yemisim dir olabilir boyle seyler ben sattiği urune bakarim zamanin dada kocaeli köfetecisine at eti var dediler biriler basari elde ettimi onune engel koyuyalar

Avatar
Murat Yaman 2016-03-21 20:12:56

Hangi is veren kendi yediği veya müşterisine verdiği yemeği çalışanına veriyor. Biraz akıllı ve mantıklı olun lütfen. Böyle durumlar diğer firmalarda da olabilir. Ama bunu büyümeye tu kaka demeye gerek yok. Yusuf'un orada yemek yemeğin diye yazmak çok kolay orası kapansın da orada çalışan 200 un üzerindeki insanlara kim is verecek akıllı olun. Bur porsiyon kofteyi 30 tl ye çok yeriniz. Orası kapanırsa

Avatar
Hüseyin kazan 2016-03-21 20:11:54

Böyle marka olmuş bir ismin basit hatalara meydan vereceğine inanmıyorum dünyanın Türk kebap'larina savaş actigi günlere denk gelmesi de düşündürücü deyilmi. Değerlerimizi böyle kolayca karalamamaliyiz

Avatar
Muhammet 2016-03-21 20:11:23

Birilerinin işleri bozuldu diye yapacak bişey bulamayınca bu şekilde biitirmeye çalışıyorlar köftecı Yusuf açıldıktan sonra köfteyi ucuzlatalar düşünsün

Avatar
Yener sözen 2016-03-21 20:06:33

Bu konuda firmanın halka bir açıklama yapması zorunlu yoksa üzerine atılanlar yapışır

Avatar
emrah eren 2016-03-21 19:46:39

Bak şeker kardeşim bu adam en az onbeş yıldır bu sektörde hizmet veriyor bugüne kadar kimseye birsey olmadı da şimdi neden oLuxor kocaeli de kimin hangi sektörlerin işini bozdu da bu tezgahı hazırladıniz kime hizmet ediyorsunuz

Avatar
seda 2016-03-21 19:46:39

Senin personeline verdigin onem buradan belli oluyor.. benim gozumden dustu sahsen orası.

Misafir Avatar
furkii 2016-03-22 08:50:45 @seda

ne diyorsun ordaki adamlar o kadar iyi ki adamların orda aldıkları parayı fabrikalarda veriyorlar dikkat etmişseniz hiç kimse işini safsaklamaz çalışır boş konuşmayın isterseniz

Beğenmedim! (5)
Avatar
Mustafa ateş bolu mudurnu 2016-03-21 19:35:41

Geçen gittim bursaya gerçekten çok güzel ve hizmet on numara böyle iş kazaları olabilir firmayı yıpratmak içinde yapıla bilir lütfen işyerlerinin ve böyle firmaların isimlerini piyasaya reklam etmeyin büyüyen türk firmalarını ve markalarını küçük düşürmeyin çok ayıp ve saygısısza bi durum

Avatar
duygu 2016-03-21 18:45:12

gercekten cok uzuldum gecmiş olsu hic yakısmadı bnce musterilere verilen yemeklerden verilmeli

Avatar
hüseyin 2016-03-21 18:44:21

bir işletmecı personelıne bakamıyorsun bıraksın gitsin bu işlerı ayı ayıpp izmit halkı bu konularda duyarlıdır herzamn çünki biz izmitlıyız orda calsına kardeslerımız ızmıtlı her çıkşn bir inişi vardır artık köftecı yusuf benım ıcın bıtmıştir

Avatar
babür carioğlu 2016-03-21 18:33:23

personel zaten çoğul değilmi personeller bence yalnış

Misafir Avatar
Murat CAN 2016-03-21 21:55:58 @babür carioğlu

Başkasının yanlışını düzelteyim derken kendin yanlış yapmışsın. "Yalnış" değil, "Yanlış"

Beğenmedim! (6)
Avatar
ali suzer 2016-03-21 18:29:48

Bence sabotaj olma ihtimali yuksek...!!!

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482