banner608
banner597
banner609
10 Mayıs 2018 Perşembe 13:14
Kocaeli kabul etmedi! Güle güle Esra Elönü!
banner610
Bu ülkenin kurucusu, kurtarıcısı Mustafa Kemal Atatürk’e kin ve nefret kusan sözde gazeteci Esra Elönü’nün, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği Kitap Fuarı’na katılacak olmasına tepkiler çığ gibi büyüyünce Büyükşehir, gereğini yaptı ve Elönü’nün fuar programını iptal etti. CHP İl Başkanı Cengiz Sarıbay başta olmak üzere pek çok muhalefet partisi mensubunun ve sosyal medyada “İzmitiz” adlı geniş bir kitleyi barındıran grubun kurucu ve yöneticisi CHP’li Hüseyin Erol’un tepkilerinin ardından iptal edilen Elönü programıyla ilgili Büyükşehir, “Esra Elönü programı, Kocaeli kamuoyunda oluşan hassasiyet sebebiyle iptal edilmiştir” ifadelerini kullandı. Program 12 Mayıs Cumartesi günü gerçekleştirilecekti. 
 
Erol, paylaşımında noktası virgülüne şu ifadelere yer vermişti: “Kendini gazeteci sanan, köşe yazılarında ve katıldığı tv programlarında Mustafa Kemal Atatürk'e saldıran, her zaman nefret kusan Esra Elönü'nün, Kocaeli Kitap Fuarındaki programa dahil edilmesi İzmit yaşayanlarını derinden yaralamıştır. Bu kendini bilmezin, konuşmacı olarak katılacağı etkinlik programının, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanımız İbrahim Karaosmanoğlu tarafından bir an önce iptal edilmesini talep ediyoruz. Kendisinin de eski bir öğretmen olduğunu bildiğimiz KBB İbrahim Karaosmanoğlu'nun, bu ülkenin ve cumhuriyetimizin kurucusu olan Mustafa Kemal Atatürk'e laf söyletmeyeceğine ve gereğini hemen yapacağına olan inancımız tamdır. Sevgi ve saygılarımla. İzmit. 9 Mayıs 2018.”

Son Güncelleme: 10.05.2018 17:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-05-10 13:19:09

Bu olayla Kocaeli halkı,İzmit çocukları gerekli duyarlılığı göstermeselerdi,Atatürk düşmanını bu belediye Kocaeli’ye getirecekti,bu açıdan belediye yetkililerini kınarım!

Avatar
ADD ÜYESİ 2018-05-10 13:23:24

SN BARIŞ GAZETESİ YÖNETİMİ!! BU ATATÜRK DÜŞMANI ESRA ELÖNÜ'YE ADD KOCAELİ BAŞKANIMIZ TEPKİSİNİ GÖSTERMİŞ OLUP SONRADAN SİYASİ PARTİLER TEPKİ GÖSTERDİKTEN SONRA İPTAL EDİLMİŞTİR,NOKTA....

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-05-10 16:08:19 @ADD ÜYESİ

Beyfendi daha düne kadar ADDlerini nasıl andıklarını,halka nasıl yansıttıklarını ben unutmadım sizler de unutmayın ve unutturmayın!Atatürk düşmanlarını baştacı edenlere,daha utanmadan bu tipleri fuara çağıranlara ne denir MİLLETİMİZ karar versin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mehmet B. 2018-05-10 15:34:27

Atatürk'e hakaret edenin ve onu sevmeyenin Kocaeli'de yeri yok

Avatar
Erol Erkan 2018-05-10 16:20:28

Hüseyin Erol ortalığı ayağa kaldırmasaydı işimiz zordu. Bu körfez senin gibi pisliği kaldırmaz diye yazdı. takipçileri yüzlerce yorum yazdı, paylaşım yaptı. Adamın arkasında gerçek bir ordu var. bu yoğun tepkiye belediye karşı koyamadı, programı iptal etmek zorunda kaldı.

Misafir Avatar
add üyesi 2018-05-10 22:52:40 @Erol Erkan

DEĞERLİ ARKADAŞIM ORTALIĞI AYAĞA KALDIRAN HÜSEYİN EROL DEĞİL ADD KOCAELİ ŞUBESİDİR BİLGİNİZ OLSUN SİYASİ PARTİLERİ BUNA TEPKİ GÖSTERDİKTEN SONRA BASIN AÇIKLAMASI YAPTILAR KİŞİLERDE KENDİ SOSYAL MEDYASINDAN TEPKİSİNİ GÖSTERDİ SADECE BİLGİNİZ OLSUN.. ADD KOCAELİ ÜYESİ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Buna çok güldük 2018-05-10 22:48:14 @Erol Erkan

Hüseyin Erol sanalda tıklama yapsın. Sanal alem bu yorumu beğendi :))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ümit 41 2018-05-10 14:59:35

Vatan sevdalısı olarak diyorum ki Gazi Mustafa Kemal e dil uzatan hiçbir yere kocaelimize gelmesin fakat ayrımcılık yapmayın Peygamberimize dinimize vatanımıza hatta hatta terör destek cilerinede laf söyleyin onlarda gelmesin Mustafa Kemal paşayı kullanıp dua etmeyen hatta hatta kiblemiz anitkabirdir diyenlerde gelmesin bizim bir tek kiblemiz var oda kabedir saygılarımla he şunu unuttum gezi olaylarında Mustafa Kemal pasamizin posteriyle apo picinin posterini yanyana tasiyanlarda gelmesin adaletli olun bu yazımı yayınlayın dünden yorum yapmıştım yayinlamiyorsunuz

Avatar
Hatuce 2018-05-10 15:56:26

Sunun suratina bakin nur yok nefret var acaba muslumanlara nifak sokmaktan olmasin.

Avatar
Körfezli İYİ 2018-05-10 16:38:52

Eğer seçim arifesinde olmasaydık eminimki Karaosmanoglu bu kadinin programını asla iptal etmezdi eminim

Avatar
kocaelispor 2018-05-10 13:27:33

byeeeeeeee:::::::::.:)

banner354

banner328

banner596

banner599

banner482