banner598
17 Ocak 2018 Çarşamba 10:59
Kocaeli Büyükşehir'in AKP’li avukatından iğrenç paylaşım!
banner728

Kendisi bir avukat… Daha önce İSU Genel Müdürlüğünde 1. Hukuk Müşaviri idi… Şimdi ise Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde 1. Hukuk Müşaviri olarak görev yapıyor. Genel seçimlerde AKP’den Kocaeli Milletvekili aday adayı da olan Necmi Özen, sosyal medya hesabında büyük bir rezalete imza attı. Özen, CHP Kadın Kolları örgütlerinden birinin gerçekleştirdiği bir programda açtığı pankartın montajlı halini paylaşarak iğrençliğe ortak oldu. Kadınların açtığı pankartta “KADINLAR YAŞASIN, YAŞASIN KADINLAR” yazıyordu… Yani kadına şiddete, kadın cinayetlerine yönelik bir pankart açılmıştı. Ama gelin görün ki bazı ahlaktan yoksunlar, kendi eşleri, anneleri, kardeşleri üzerinden ya da kadın iseler kendileriyle empati kurmadan; sırf siyasi görüşleri kendilerine muhalif diye CHP’li kadınların açtığı pankartın fotoğrafını montajlamış, pankarttaki yazıyı, “KADINA ÖZGÜRLÜK SEVİŞİRİZ CENABET GEZERİZ tayyip sanane yaşasın laiklik” şeklinde değiştirdi. Bu ahlaksızlık pek çok iktidar yanlısı tarafından da paylaşılırken bu alçaklığa Avukat Necmi Özen’in sosyal medya sayfası Facebook’ta da ortak olundu. Her şeyden önce hakkı, hukuku en iyi bilmesi gereken bir avukatın, kadınların namusuna dil uzatırcasına hazırlanmış bu iğrenç pankartı ne akla hizmet paylaştığı merak edilirken bu duruma CHP Gölcük Belediye Meclis Üyesi Ali Aktepe’den sert tepki geldi. Aktepe, Özen’e “Alçak” dedi. Necmi Özen’in paylaşımı ile orijinal fotoğrafı altlı üstlü paylaşan Aktepe, üzerine şu notu düştü: “ALÇAKÇA HAKARET EDENLERİN GÜNÜ HİÇ AYDIN OLMASIN. Aşağıda kadınlarımızın basın açıklamasında açtıkları pankartı photoshop yaparak değiştiren ve paylaşan, başta Kocaeli Büyükşehir Belediye Görevlisi avukat, eski m. Vekili adayı alçak Necmi Özen olmak üzere bu şekilde paylaşım yapan tüm alçaklar gün yüzü görmesinler. Allah belalarını versin inşallah...” dedi. 

Son Güncelleme: 17.01.2018 12:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özizmitli 41 2018-01-21 12:20:16

Sen hukukçu falan olamazsın olsan olsan kadın düşmanı bir münferit olursun demekki sen zevcenle sevişip cenabet geze biliyorsun sana ve seni o makamda tutanlara tek sözüm yazıklar olsun.

Avatar
ÇEÇEN 2018-01-21 01:41:25

Avukatsın... diğer adın ile adliye faresi.... akıllı ol.

Avatar
Vildan 2018-01-20 18:00:37

Bu foto bu şekilde uzun süredir var dalgınlıkla paylaşılmış hemen işi alçaklığa kadar götürdünüz tanımadan etmeden ben kendisinitanıyorum çevresi tarafından çok sevilen birisidir.

Avatar
Muteber Musluk 2018-01-20 10:27:42

Kifayetsiz muhteris deriz böylelerine; Türkiye'de Dünya kalitesinde fotoğraf manüplasyonu yapabilen yüzlerce kişi, bu yönetimden nefret ederken böyle bir işe kalkışmamışken, bu soytarılarınfındık kadar beyinleri, laboratuar faresi kadar eğitimleriyle böyle şeyler denemeleri çok komik. Her yaptıkları sahtekarlık üzerlerinden akıyor; sahtekarlık yapmayı bilemedikleri için değil, bugüne kadar, hep garibanı kandırıp, aynı yöntemlerle, nitelikli insanları da kandırabilecekleri zannetikleri için!

Avatar
Faruk 2018-01-20 02:07:56

Hepiniz ruhunuzu kurtarın isminizi yazmadan gasphane manşetlerinde arkasından da küfür edin sonra buna insanlık diyin bu mu tüm düşüncelerinizin yolsuzluğu. Hanginiz bedel ödediniz bu ülke için. Ülkem için kaçınız bende varım dediniz

Avatar
Ahmet-1955 2018-01-19 22:02:37

bu günlerde izmit te bu pisligi gebertse bunun gibi adilere iyi bir ders olur vede Kocaelinin üzerine sürülen lekeyide siler

Avatar
ahmet 2018-01-19 11:35:53

bunlara ancak yaratık denir başka bir şey denmez!!

Avatar
Nazım Soysal 2018-01-19 09:10:29

Tipine baksan adam sanırsın, nasıl bir alçaksın sen.

Avatar
Cemal 2018-01-18 17:05:09

Hukuk müşaviri;
Ayetimizde der ki , Fitne adam öldürmekten daha büyük günahtır. Şayet bu insanların yazdığı farklı pankartı değiştirip , topluma fitne , fesat karıştırıyorsan unutmaki adam öldürmekten daha tehlikeli iş yapıyorsun. Tövbe et ki rabbim bağışlasın. Ha o pankartı açan kişilerin bir suçu varsa cezasıda vardır. Ama cezalandıracak olan Rab dir. Sen kimsin ki insanları akılsız başınla cezalandırıyorsun demez mi yaratan ??

Avatar
Xxxxx 2018-01-18 13:04:41

Kişi kendi gibi bilirmis karsindakini senin zihnin de cenabet kendn de Allah bilir ne pislik yaşiyorsundur hayatini ahoak yoksunusunuz ćocuklara tecavuzu savunan bir partiye mensupsun sonucta sen de ahlak.ne gezer beeeee

Avatar
Devletini seven 2018-01-17 20:48:27

İnsanlar o kadar pislik atıyor neye denetlenmiyor.daire başkanları ne halt yedikleri temizi pisi çıksın meydana.

Avatar
Kadı 2018-01-17 20:19:49

Allah bir haber gelince araştırın, ona göre hareket edin diyor...acaba bu müşavir bu iğrenç pankartı doğruluğunu araştırdı mı..ne olursa olsun kötülük paylasilmaz..doğruysa giybet, yalansa iftira olur..her iki durumda da müşavir yanmissin...bir de ilahiyat da okudun..Yazık sizin gibi Dinimizi yaşıyoruz diyenlere. Belediyede o kadar insanın hakkına girdiniz.sadece bir yerlere yaranmak için herseyinizi sattiniz..karakter kalmadı..Allah bir şekilde rezil eder sizi ve edecektir de...

Avatar
Celal Kızar 2018-01-17 19:52:51

Bunu yazmayı veya paylaşmayı ancak birinci sınıf sahtekar Şerefsizler düşünebilir Avukat olan birisi buna inanacak kadar aptal olamaz eğer paylaştıysa sahte olduğunu bilerek paylaşmıştır öyleyse sahtekar şertefsize ortak olmak nedir ben söylemiyorum kendisi söylesin

Avatar
HAYDAR 2018-01-17 18:57:01

bu SAHTE IRKÇI akp lilere söyleyeck söz bulamıyorum ALAHLARINDAN BULSUNLAR

Avatar
xxx 2018-01-17 18:49:36

kendi karisi cenabet heralde karistiriyo.bu adamda namus seref bulamazsin bu adam karaktersiz suratina baksana insan evladi olsa sevmez pezevengi

Avatar
xxx 2018-01-17 18:40:27

avukat sen karina bak kimlerle sevisiyo o.cocugu isu da adin pezevenge cikmis

Avatar
Komek 2018-01-17 15:11:24

Avukat boyle genelsekreter yardimcisi capkin rusvetci belediyenin haline bak.ALI YESILDAL GOTUR NEREYE KADAR BAKALIM KUTSAL BASKAN

Avatar
aysu 2018-01-17 15:03:36

pis zihniyetlerinden de pis laflarından da bıktık.bu tip insanlar cezalandırılmayıp desteklendiği müddetçe dahada pisleşecekler.Allah gün yüzü göstermesin ne size nede sizin gibilere :(

Avatar
ZEREN 78 @hayriye uncu 2018-01-17 14:26:52

Hayriye hanım,, hepsi aynı zihniyet....Ensar zihniyeti yani...

Avatar
hasan 2018-01-17 14:01:24

necmi hemen tayyiple foto paylaş hemen. bişey olmaz ozaman. zaten sen eski topraksın kimlerin açığını biliyosundur. o yüzden dokunmazlar sana

Avatar
hayriye uncu 2018-01-17 12:32:36

yazıklar olsun hala bunlara kadınlar destek veriyor acaba eşleri bişey demiyormu

Misafir Avatar
ZEREN 78 2018-01-17 14:26:52 @hayriye uncu

Hayriye hanım,, hepsi aynı zihniyet....Ensar zihniyeti yani...

Beğenmedim! (2)
Avatar
İzmitli kemal 2018-01-17 12:08:27

Bunlar memur değil mi siyaset ile ne işi var.Yalakalık yapıcam diye neler yapıyorlar.yazık.

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482