banner729
banner598
banner726
21 Mart 2018 Çarşamba 13:29
Kocaeli Baro Başkanı Gökçe'den o atamaya tepki! Adaletsizlik vurgusu...
banner728
Hâkimler ve Savcılar Kurulu’nca (HSK) dün yayımlanan kararnameyle adli yargıda 326, idari yargıda 30 olmak üzere 356 hâkim ve savcının görev yeri değişti. Kararnameye Danıştay Başkanı Zerrin Güngör’ün kızı Gonca Hatinoğlu da girdi. HSK 1. Dairesi, 356 hâkim ve savcıyı kapsayan yeni bir mazeret ve ihtiyaç kararnamesi yayınladı. Kararname ile HSK’nın 19 Mart (önceki gün) tarihli kura kararnamesi sonucuna göre mesleğe kabulü yapılan Gonca Hatinoğlu, aynı tarihte Cumhurbaşkanlığı’nda yapılan kura töreniyle Elazığ Hâkimliği’ni çekmişti. Hatinoğlu, dün yayımlanan mazeret kararnamesi ile Yargıtay Tetkik Hâkimliği’ne atandı.

Bu duruma toplumun pek çok kesiminden olduğu gibi yargı mensuplarından da tepkiler çığ gibi büyüyor. Atamaya Kocaeli’den de tepki geldi. Kocaeli Baro Başkanı Sertif Gökçe, sosyal medya hesabında konuya dair bir paylaşımda bulunarak, “Danıştay Başkanının kızının kura ile Elazığ’a hakim atanmasının üzerinden 24 saat geçmeden jet hızıyla Yargıtay’a tetkik hakimi olarak atanması vicdanları derinden yaralamıştır. Adalet dağıtan kurumun başındaki kişinin bu adaletsiz davranışı toplumun adalete olan güveninin iyice tükenmesine sebebiyet vermiştir” ifadelerini sarf etti.

Son Güncelleme: 21.03.2018 16:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akp teröristi sahte vatandaş @vatandaş 2018-03-21 21:55:20

diktatör emrine girmiş yargıya Milletin boyun eğeceğini mi sanıyonuz. Milletimize boyumnduruk vurmaya tayyip erdoğanın da siz akpli terörist köpeklerinin de gücü yetmez

Avatar
Zekayi Koyar. 2018-03-21 21:43:42

HAKİME HANIM AZERETİNİZ NEDİR? -''EFENDİM SEVGİLİ ANNECİĞİM DANIŞTAY BAŞKANIDIR ELAZIĞDA OLUNCA AKLI BENDE KALIYOR ÇOK HASSAS GÖREVİNİ AKSATMASIN DİYE YANINDA OLMAM GEREKİR''. Siz her şeyin altına bir yolsuzluk sokmasanız biz her şeyde bir şey aramayacağız ama ne yapalım ar damarı çatlakla mücadele için ar damarını çatlatman gerekiyor.

Avatar
Haci 2018-03-21 19:48:43

Vatanda isimiı arkadaş diyor bunlardan bir sey aramayın diyor.Bzde millet olarak diyoruz ki bu mazereti olanların mazereti neymiş onu merak ediyoruz.Buradan ilan ediyorum bu mazeretlerden bir tanesi gerçek mazeret olsa ben Fevziye camisi minaresinden atlarım ama bu torpile mazeret uydurmaya da benim gibi yiğitlik yapabilecek mi hodri meydan.Fakat burada en acı olan isminde adalet olan partinin hükümetin de oluyor ne kadar acı değilmi arkadaşlar. Ama kimse merak etmesin mazlumlarin masum Müslümanların ahı tutacaktir.Allah büyüktür.

Avatar
....... 2018-03-21 19:25:29

en güzel acıklamayı karamollaoğlu yaptı....elhamdülillah hersey gözler önünde......

Avatar
vatandaş 2018-03-21 18:01:10

ne alakasi var aciklama yaptılar sadece ona yapilmamis ki onun gibi 24 mü 27 mi okadar daha kisi varmış.....herseyde de bisey aramayın canım....ulan ar damarı catlamıs bu milletin....

Misafir Avatar
akp teröristi sahte vatandaş 2018-03-21 21:55:20 @vatandaş

diktatör emrine girmiş yargıya Milletin boyun eğeceğini mi sanıyonuz. Milletimize boyumnduruk vurmaya tayyip erdoğanın da siz akpli terörist köpeklerinin de gücü yetmez

Beğenmedim! (0)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482