banner726
banner598
banner655
13 Aralık 2017 Çarşamba 15:28
Kent Kart tarihe karışıyor
banner719

Kocaeli'de Kent Kart tarih mi oluyor? Bakanlık açıkladı, tüm illerde kullanılacak olan Türkiye Kart geliyor. Belediyeler, bu kart ile anlaşma yapacak ve dolayısı ile Kent Kart’ın pabucu dama atılacak. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, 2018’de yeni bir kart uygulamasına geçmeyi planladıklarını ve projenin isminin “Türkiye Kart” olacağını açıkladı.
Hürriyet’ten Hacer Boyacıoğlu'nun sorularını yanıtlayan Arslan, PTT’nin 4 bin 600 noktası üzerinden bu kartın alınabileceğini belirterek , “Kredi kartıyla yapabildiğiniz her şeyi yapabileceksiniz. Bununla sınırlı değil, İstanbul başta olmak üzere tüm belediyelerle anlaşmalar yapıyoruz. Otobüsünden, metrosuna her yerde geçecek. İl değiştirdiğinizde ayrı bir kart almanız gerekmeyecek. Milli parklarda, müzelerde, uçaklarda her yerde geçecek” dedi.
Amaçlarının tek bir kartla her türlü finansal işlemi yapmak olduğunu vurgulayan Arslan, “Dünyada örnekleri çok az. Birçok ülkeye bunu ihraç da edebiliriz” ifadelerini kullandı.
 

Son Güncelleme: 13.12.2017 15:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Misafir 2018-01-05 05:40:43

Ayıp ayıp,birbirinize düşmekten önünüzü göremez oldunuz.Nedir lan bu akp chp kavgası.Çokmu istiyosuniz eskisi gibi sağcı solcu olaylarını.Hepimiz aynı ülkede doğduk büyüdük derdiniz ne ? Bu zamana kadar hiç bir hükümet görevini tam anlamıyla icra etmedi.Hangi akp hangi chp den bahsediyosunuz ? HEPSİ HIRSIZ ! Bırakın bu işleri,yarın öbürgün olası bir savaşta birlik beraberlik içinde olmanın planlarını yapın.Siyasetçilere bişey olmaz olan yine bize olur.Haa bu arada bir ülkede açlık sefalet içinde olan tek bir vatandaş bile varsa o ülkede ADALET toktur.Ortalık gariban insanlarla kaynıyo,bende dahil.Siz hala neyin kafasındasınız Allah aşkına ya.

Avatar
Halide 2017-12-19 00:35:12

Ne çabuk unutuyoruz eskiyi..Elden ele geçirerek şoföre ulaştırabildiğimiz ücretleri..Yada muavinin para toplamak için neredeyse varış yerine kadar uğraştığını..Nolur bozuk verin diye yalvardığını..Uzun yıllar geçmedi üstünden..Herkes için büyük kolaylık olan kentkartlarımız anlaşılan odurki ülkekart halini alıcak..Bunun neresi kötü anlamadım..Siz önce şu kafalarınızın arkasında yer etmiş ülkemize yapılan herseyin rant uğruna yapıldığı düşüncesinden bi kurtulun artık..Bunlar ne gerek var 3.köprüye ne gerek var havaalanına zihniyeti..Zamanı gelicek onlarda yetmiyecek..Arkasına bakmaktan önünü göremeyenlere söylüyorum..Zaman neyi gerektiriyorsa o yapılıyor..Bankalar herişlemden dünya kadar para kazandıkları halde kartını bedava veriyormuki devlet versin..Her güzel şeyin bir bedeli vardır..

Avatar
Dr ersoy gülsüm Kandemir 2017-12-17 20:58:23

Valla hayranım şu zihniyete daha uygulamaya koymadan,sistemi oturtmadan hemen dışarıya satma fikri kadar absürt bir durum var mı?

Avatar
Nuray 2017-12-16 20:49:12

Bencede her yerde gecsin izmitte gidiyorum hadi orda baska kart al olmuyor

Avatar
Cemile 2017-12-16 18:51:46

Sen yuru volkan misin nesin çok memnun sun bu sömürülen galiba yeter ne yeter Allah yefirmesin kursağınızda kalsın patlayıp inşAllah

Avatar
Gülcan 2017-12-16 02:09:18

Bu kadar işleve kim bilir kaç para isteyecekler o kart için. Önce ulaşımı düzeltin dünyanın parasını veriyoruz otobüslere... Eşeğe altın semer de vursan eşek yine eşektir kart neyi değiştirir...

Avatar
Misafir 2017-12-15 19:19:43

Dusunce guzel hatta gec kalinmis bir kolaylik ancak elimizdeki kent kartlar tum sehirlerde gececek sekilde aktif hale getirilse daha guzel olur....

Avatar
Enan 2017-12-15 11:01:48

Herişte oldugu gibi birilerine rant saglamak amaçları. I sistemin olması ve altyapının oluşturulması için kaç milyon dolarlar ihaleyle yandaşlara verilecek. Klasik akp kafası

Avatar
Muhammet 2017-12-15 08:17:37

Chp nin tokmakçıları burda da tencere tava çalıyorlar siz önce konuşmayı öğrenin sonra yorum yapın

Avatar
gokce 2017-12-14 17:30:37

duyan gorende cebimizxen bir karf eksilcek sanar ha bir kart ha bir kart yani ne gerek var degismeye zaten muze karti tasiyan kac kisiyizmi su ulkede sanki insanlarin lehine birsey icat etmissiniz gibi birde yaygara yapiyorlar dunyada yokmuşş pehhhh pehhh pehhh

Avatar
ŞEVKET 2017-12-14 12:38:59

Ön demeli sistemdennvelecek paralara da höz diktiker. Aldığımız kartlarda iki günde bozulur ilave 10tl yine kart parası verir içindeki bakiyede cepletine kalır. Tezgâh için yapılıyor bene

Avatar
Oğuz 2017-12-14 11:08:51

Çipli kimlik sattınız o kadar e ona tanımlayın her şeyde kullanalım? Ekstra kart taşımayalım. Bundan bi 3-5 sene sonra da Türkiye Kart kalkar kimliğimize tanımlanır demedi demeyin

Avatar
Volkan 2017-12-14 02:12:34

Beğenmeyen almasın..yürüsün tabanvay misali

Avatar
Ahmet Eryılmaz @Yunus 2017-12-13 22:14:00

İyi niyetli olsalar herkesin kartını ücretsiz güncellerler. Fakat amaç hırsızlık...

Avatar
Öneri 2017-12-13 16:59:03

Herkesin elindeki kartı dönüştürün . Bolelikle yeni bir kart parasi almassiniz nasil öneri akp ?

Avatar
Yunus 2017-12-13 15:36:40

En başında neden düşünmediniz bunu tabi yine milletin cebine göz diktiniz. En az kart ücreti 10 liradan aşağı olmaz büyük vurguna hazır olun.

Misafir Avatar
Ahmet Eryılmaz 2017-12-13 22:14:00 @Yunus

İyi niyetli olsalar herkesin kartını ücretsiz güncellerler. Fakat amaç hırsızlık...

Beğenmedim! (1)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482