banner729
banner598
29 Haziran 2017 Perşembe 12:49
Kemal Kılıçdaroğlu, Yahya Kaptan’a geliyor!
banner728

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve partililerin başlattığı, bugün 15. gününe giren yürüyüş devam ediyor. Ankara’dan başlayan ve İstanbul’a kadar sürecek olan yürüyüşün Kocaeli’deki durakları da belli oldu. Kılıçdaroğlu, 2 Temmuz Pazar günü Kartepe Eşme’ye gelecek, burada ilk konuşmasını yapacak. Kılıçdaroğlu, burada konakladıktan sonra 3 Temmuz Pazartesi günü İzmit Yahya Kaptan Mahallesi’ne geçecek. Onlarca karavanla CHP’nin kalesi olan Yahya Kaptan’a gelecek olan Kılıçdaroğlu ve genel merkez yetkililer, karavanlarda konaklayacak. Kılıçdaroğlu’nu yoğun bir kalabalığın karşılaması bekleniyor.

Son Güncelleme: 30.06.2017 12:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adalet 2017-07-02 12:09:43

Bir gün hepimiz için lazim olacak .... Geç olmadan Adalete sahip çık.

Avatar
vatandaş 2017-06-30 18:23:01

Bazıları hale neyin peşinde kendileri çokmu gidiyorlar Sehit cenazeleri bir tuturmuştur 19 temmuz şehitleri diye ölen askerlerimizi ağızlarında almıyorlar bile

Avatar
vatandaş 2017-06-30 18:19:57

Bazıları hale neyin peşinde kendileri çokmu gidiyorlar Sehit cenazeleri bir tuturmuştur 19 temmuz şehitleri diye ölen askerlerimizi ağızlarında almıyorlar bile

Avatar
Osmanlı torunu 2017-06-30 11:46:20

Ülkenin huzurunu bozmak için elinden ne gelirse yapiyor!!Bu yürüyüşü açık hdp pkk desteğidir!kınıyoruz!!

Avatar
Sibel 2017-06-30 10:19:47

Bu demokratik bir yürüyüş eğer buna müsemmanız yoksa, bu ülkede de yaşamanızın pek bir anlamı yok. Biraz saygılı olun saygılı hemen asıp kesiyorsunuz. Biz sizin oy çalmanızı, hayat çalmanızı, paraları çalmanızı, şehit ayrımcılığı yapmanızı izledik şimdi siz de bizim demokratik yürüyüşümüzü saygıyla izleyin.

Avatar
Eko 2017-06-30 09:40:47

Mehmet Ali Paşa yada bekleriz bizde kalabalık karşılarız....

Avatar
Tüneyen adam 2017-06-29 23:50:05

Hala anlamadıysan ucuz milliyetçilik propagandası yapma Manyadan. Şehit cenazesine kim kaç kez gitmiş bi araştır diyeceğim ama yapabileceğini zannetmiyorum. Ayrıca bu zor günlerin sebebi olan insanlar belli. Şehitleri malzeme yapmayı da bırakın artık.

Avatar
izmitli 2017-06-29 23:18:37

tek yahya kaptanla kalmamalı .. izmitede uğramalı yürüyüş korteji..

Avatar
lan tetikçi @mehmet emre 2017-06-29 23:13:07

beklemene gerek yok lan vatan haini. BURDAYIZ

Avatar
mehmet emre 2017-06-29 22:13:32

Geleceği varsa gorucegide var

Misafir Avatar
lan tetikçi 2017-06-29 23:13:07 @mehmet emre

beklemene gerek yok lan vatan haini. BURDAYIZ

Beğenmedim! (0)
Avatar
akpli vatan haini @Manyadan 2017-06-29 21:44:00

lan akp vatan haini kendi ağzınla söylüyosun bu zor günler diye. zor günlere bilerek sebep olan taptığınız diktatör tayyip erdoğandır

Avatar
Manyadan 2017-06-29 17:14:18

Kilicdaroglu yuruyusu biraksinda ,sehitlerimizin torenlerine katilsin ,adelet hepimize lazim adelete guvenelim ,1 kisi jceri girdi mahkeme karar vet.is ortaligi ayaga kaldirmanin manasi nedir anlatsin sayin kilicdaroglu bu zor gunlerde millete

Misafir Avatar
akpli vatan haini 2017-06-29 21:44:00 @Manyadan

lan akp vatan haini kendi ağzınla söylüyosun bu zor günler diye. zor günlere bilerek sebep olan taptığınız diktatör tayyip erdoğandır

Beğenmedim! (0)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482