banner729
banner598
29 Haziran 2017 Perşembe 16:24
Kavanium sakinleri isyanda!
banner728

Kocaeli’nin tanınan inşaat firmalarından olan ve kentte pek çok projeye imza atan Kavanlar İnşaat’ın en önemli projelerinden biri Alikahya’da bulunan Kavanium… İSTOP ve Kavanium’da toplam 2400 daire var. Bu 2400 hane demek. Bunların büyük bir kısmı Kavanium’da bulunuyor. Kavanium’dan daire sahibi olanlar ve bu dairelerde kiracı olarak kalanlar, uzun bir süredir site yönetiminden mustarip. Yüksek aidatlar, sitenin havuzunun site dışındaki insanlar tarafından kullanılması, kapıda güvenlik olduğu halde dairelere seyyar satıcısından davulcusuna kadar herkesin rahatlıkla girebilmesi gibi pek çok sorundan söz ediyor site sakinleri.

DÜN HAREKETE GEÇTİLER
Ve bardağı taşıran son damla dün yaşanmış Kavanium’da. Bu gelişme sonrası daha önce sorunların dillendirilmesi için site sakinlerince kurulan Whatsapp grubu aktif duruma geçti. İddialara göre çocuğu ateşlenen bir site sakini, işten geldiğinde evine uzun bir süre giremedi. Çünkü otomatik kapı, sitenin elektriklerinin kesilmesi nedeniyle açılmadı. Kapıdaki güvenlik de bir süre bulunamayınca vatandaş kapıda kaldı. Site sakininin yaşadığını iddia ettiği bu olayı Whatsapp grubunda paylaşmasının ardından da gruptaki diğer isimler konuyu basına taşımaktan, toplantı yapmaya kadar pek çok konuyu gündeme getirince, hafta sonu bir toplantı yapılması planlandı.

TOPLANTI KARARI ALINDI
Whatsapp grubuna yüzlerce mesaj geldiği görülüyor. Kimileri site yönetimini yürüttüğünü dile getirdikleri Kavanlar’ın yönetmeliğe aykırı aidat aldığını, kimileri havuzun koktuğunu, kimileri elektrik kesintisi nedeniyle kapıda kalmasını, kimileri Kavanlar ile davalık olan pek çok hane bulunduğunu, kimileri seyyar satıcı, davulcu, dilenci gibi kişilerin siteye rahatlıklar girdiğini, sitede kendilerini güvende hissetmediklerini aktarıyor Whatsapp grubunda. Daha önce de defalarca örgütlenen site sakinleri hiç bu kadar çoğunluk sağlayamamıştı, bakalım hafta sonu yapılacak toplantı sonrası atılacak adımlar Kavanlar’ın konuya eğilmesini sağlayacak mı? Sonuçta böyle önemli projeler yapık oldu, demekle; sonrası o siteyi ilgisiz bırakmakla olmuyor.

İşte Whatsapp yazışmalarından bazıları:

“Havuzların pis vebalı olduğunu da söyleyin, çocuk ve büyük havuzu birbirine karışıyor. Havuzların altında fare ve böcek dolu zaten, çekseler yeter.”

“Sitede yönetmeliğe aykırı aidat artışı yaptılar. Aidatlar daire metrekarelerine göre sınıflandırılmıştı. Son artışta tüm dairelere aynı zammı yaptılar. Gelir gideri ayarlıyorlar. Bir elden diğer ele veriyorlar. Denetim yok. Vasıfsız seçilmemiş yönetim var.”

“Çocuk ateşlendi, acil işten çıkıyorum geliyorum eve kapılar kilitli. Bence de verin haber olsunlar.”

“Pizzacısında, sucusunda, lahmacuncusunda çip var. Giren çıkan belli değil. Geçen kapı çaldı, açtım adamın biriyle burun buruna geldik. Elinde davul, para istiyor. Evimizde eşimiz, çocuklarımız yalnız güvende kalsın diye sitede oturuyoruz. Adama seni dedim kim içeri aldı, yolladım. Güvenliği aradım haberleri bile yok. Kimin ne niyetle ne olduğu belli olmayan bir dönemdeyiz.”

“İnceldiği yerden kopar, başka da bir şey olmaz. İmzayla falan zor iş. Basın medya en hızlı çözüm. Elektrikler gidiyor, yaşlı ve çocuklar resmen tehlikeye giriyor. Cezaevi mi, site mi belli değil.”

“Geçen adamın teki çoluk çocuğu ile geldi, havuzu kullandı ve aracına bindi gitti. Bu bölgeye havuz hizmeti veriyoruz. Ciddiyim şaka değil.”

“Hafta sonu bir araya geleceğiz. Arkadaşlar haberdar edecek.”


Son Güncelleme: 30.06.2017 20:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dora 2017-07-16 19:35:22

İnşaatlar yapılır ve teslim edilir. Sitenin değerini oturanlar ve yönetim belirler. Disiplin ve organizasyon çok önemli. Bu sitenin hizmet firması aynı zamanda emlakçılık yapıyor. 10 yıldır eta diye çalışıp vergi ödemeyip, şimdi vipsas adına dönmüş. Nasıl bir memlekette yaşıyoruz?

Avatar
isme gerek yokki 2017-07-13 22:47:52

Herkese iyigunler.sitede 833 adada kapilardan giren çıkAn belli degil guvenlik yok denecek kadarcyetersiz...cocugumu ben sokakta tek başına oynatmiyorum. 1arti 1 lerde fuhus yuvasi diyolar kimin girdigi belli degil cocugumu site diye geldigimiz yerde malesef eve kapatıyoruz cok guvensiz biyer cocuk istismari ninoldugu ulkemizde 1arti 1 dairelerde oturanlar kim gunluk ev yapiyorlar saaatlik hatta biz boyle duyuyoruz yazik yakismiyor kavaniuma

Avatar
Ayhan 2017-07-06 23:56:25

Iyi oluyor hepiniz bilincsiz tuketicisiniz kavanlar kadikoyde eskisehirde daire satamazlar ! Cahil kurnazlar bunlar isadami degil cakal sizlerde bilincsiz tuketici iyi oluyor AMA yakinda batar giderler yama ile gemi su alir

Avatar
Doğulu Kenan 2017-07-06 09:13:48

İzmit li kardeş! Ayrımcılık,bölgecilik yapma. Bu ciddi bir Anayasal suçtur. Adamlar yok Karslıymış yok bilmem ne.....Sanki Kocaeli sadece Karadenizlilerin. Hepimiz biriz.Türkiyenin yükselmesi,güçlenmesi,bağımsızlığı için hayatımızı verelim. Kötü işçilik out! Birlik ve beraberlik in.....

Avatar
Hakkaniyet 2017-07-06 09:05:22

Arkadaşlar sadece Kavanlar mı? Kocaeli de bugün Onlarca inşaat firması kalitesiz malzeme ve işçilikle ve hatta çirkin projelerle binalar yapıyorlar. Odaları, balkonları küçücük. Otoparkları ya yok yada yetersiz. Fakat daire fiyatları neredeyse İstanbul ile yarışıyor.Parası olan alıcılar hiç seçici davranmıyor.Satın alanların parası çok, kendileri oturmayacakları halde birden çok daire satın alıyorlar ve üzerine zammı koyup bir başka alıcıya satıyorlar.Bence seçici davranarak her projeye atlamamak lazım. Haldızlar olsun,Kavanlar olsun,TOKİ olsun .Adamlar ucube binada yapsak nasıl olsa peynir ekmek gibi satılıyor diye işlerine devam ediyorlar.

Avatar
Site Sakini 35 2017-07-05 13:23:20

Elini kolunu sallayan siteden içeri giriyor,havuzu kullanıyor.Kimlere emanet ediyoruz ailemizi...

Avatar
Şenol berk 2017-07-04 13:50:02

Güvenlikçiler emlakçılık yaparsa, davulcu neler yapar??? Kimin eli kimin cebinde belli değil. Tezgah.

Avatar
Özgür 2017-07-03 11:21:48

Evlerin çoğu günlük kiraya veriliyor yazik aile ile yaşayana tam bir fuhuş yeri

Avatar
Ogün 2017-07-02 17:32:07

Selamunaleykum Aslında bu sorunlardan biri su tessisat işçiliği ile ilgili malzeme orta kalite ama uygulama ve işçiliği malesef zayıf Ana firma Taşeron a Taşeron Bulduğu uygun fiyatlı Ekibi olan bir şahsa şahısta yanındaki ustaya sonradı çalışan yevmuyesimi çıkarayım diye nasıl bir iş ahlakı varsa vur gitsin Malesef 300 500 binlik dairede su kaçırıyor gider tıkandı Daire sahipleti bir birine giriyo zor işleri . Mudahale ettiğim ve o rezilliği gördüm yazîk tır günahtır . O parayı size helal etmiyor daire sahipleri çünkü sizin yaptığınız ķötü işçilik yüzúnden çile çekiyor .

Avatar
Site sakini 2017-07-02 13:23:22

Her akşam 833ada 1 otopark civarında bu işle ciddi ilgilenenlere ulaşabilirsiniz duyarsız kalmayın site bizim haklarımızı koruyalım

Avatar
hüsnü 2017-07-02 11:54:18

xxx

Avatar
Erhan 2017-07-01 21:27:21

İztop ve kavanyum ayrı sitelerdir
İztop sitesinde yönetim değişti aidatlar düşürüldü yapılan hizmetler belli görünen köy klavuz istemez böyle bir yazıda iztop park evlerinin adının geçmesi talihsizlik

Avatar
Ahmet 2017-06-30 18:05:30

Ben olsam hemen guvenlikcilerin isine son veririm.

Avatar
Ömer 2017-06-30 09:59:13

Hayatimda gördüğüm en rezil site alinan paralar ise yığınla

Avatar
Melih 2017-06-30 08:17:02

Elinde değneği ve sürüsünü bırakıp,büyükşehirlere göç eden vatandaş önce inşaatlarda sıvacı demirci olur sonrasınsa siyasete atılıp ev yapmaya başlar kocaman jeep inden inip etrafını kısık gözlerle keser ramazan davulcusunu bile beğenmez......

Avatar
Kiracı 2017-06-30 03:08:51

Gölcük Kavanium site yöneticisi ve yönetimi de gözden geçirilmeli. Okullardan öğrenciler yüzme kurs yeri olarak havuzu kullandirtiyorlar. Ücreti kim aliyor bilinmiyor.

Avatar
İzmitli 2017-06-30 01:18:16

Arkadaş adamlar yapmış ve teslim etmiş sen site yönetimi ni seçecek ve kurallar çerçevesinde yonrticeksin becerememeisiniz adamlara bok atiyorsunuz

Avatar
izmitli 2017-06-30 00:55:09

Bu kurnazlarin yaptığı binalarda oturup ta memnun olan bir insan bulamazsınız hepsi kral olmuş paraya boğuldular bu İzmit'te hem çürük dandik mimari yapısı olmayan saçma sapan binaları fahiş fiyata sat bide bu sitelerin yönetimini eline geçirip milleti soy yönetici dediklerine bakın alayı Kars'ta çobanlık yapan akrabaları ne insanlık ne merhamet sağ babam sağ vatandaşi ama hak ediyor bunları bazıları bu adamlar karstan gelmiş Bu İzmitli vatandaşta bunlardan alışveriş yapıyor yapmayın kardeşim bunların köyüne gidin adama simit sattirmazlar bunlar kral olmuş paranın maalesef

Avatar
Ercan temiz 815 ada site sakini 2017-06-30 00:31:13

Gerçekten söylenen şikayetlerin hepsi doğru aidat toplamaktan başka birşey yaptıkları yok

Avatar
Ercan temiz 815 ada site sakini 2017-06-30 00:25:30

Gerçekten söylenenlerin şikayetlerin hepsi doğru

Avatar
Site sakini 2017-06-29 23:30:59

Selda hnm kapıdan ayakkabılarımız çalındı çocuğumun bisikleti çalındı siz hala neyin derdindesiniz komiksiniz gerçekten

Avatar
arif kaya 2017-06-29 23:20:33

siteye giren cıkan belli degil özel güvenlikciler işini yapmıyo ipini koparan giriyo me zaman görsem ya film izliyorlar yada cekirdek citliyolar.

Avatar
ELİF 2017-06-29 23:07:37

YAZILANLARIN HEPSİ DOĞRU MAALESEF. VERDİĞİMİZ AİDATLARLA DAHA KALİTELİ HİZMET VERİLMESİ GEREKİYOR. BUNLARIN YANI SIRA TEMİZLİK DE SIFIR. TOPLANTI YERİ YAZILIRSA BEN DE MUTLAKA KATILMAK İSTERİM

Avatar
mesut 2017-06-29 21:51:39

KORFEZ KAVANIYUM EVLERIDE, ALIKAHYA YA GIBIYDI.KAT SAKINKERININ UZUN SÜREN MUCADELE SI SONUCU YONETIMI KAVANLARDAN ALDILAR.Ve Duyduğuma göre herkes yeni yonetimde çok memnun.

Avatar
Site sakini 2017-06-29 21:50:04

Bencede whatsapp numarası varsa bizde gelelim...hem toplantı nerde bizim neden haberimiz yok..

Avatar
Gülay kahraman 2017-06-29 21:08:12

Az once yine elekdirikler kesildi bu havada bu mevsimde 3 gundur elekdirik kesiliyor katiliyorum bu nasil bir yonetim gece 11 de uykudan kalkip kapi caliyor burgerci baska bir yer diye benim zili caliyof

Avatar
Nil 2017-06-29 20:39:42

Çok sıkıntı yaşanıyor ve bununla ilgili ne toplantı yapıldı 5 senedir ne karar acıklandı ödediğimiz aidatların nereye gittiğini bilmiyoruz

Avatar
Sakinnn 2017-06-29 19:59:53

Telefon no verilirse bendde katılmak isterimm

Avatar
Ayhan yılmaz 2017-06-29 19:58:59

Anca aidat toplansınlar biri kalp krizi geçirse nolucak basına bişe gelse kim vericek hesabı

Avatar
Vural 2017-06-29 18:57:01

Bizim hala kavanları savunacak kadar gerizekalı sitedaşlarımız mevcut alikahyadan daha beterdi körfez

Avatar
selda 2017-06-29 18:56:33

Davulcu girse nolurki. Guzellik uykunuzmu bölünür: )

Avatar
Cemal 2017-06-29 18:22:28

Yazıklar olsun. Koskaca firma bütün projelerinde isyan var.

Avatar
site sakini 2017-06-29 17:38:26

whatsapp numarası olursa bizde dahil oluruz gruba

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482