banner608
banner597
banner609
05 Ocak 2017 Perşembe 13:04
Kartepe Green Park Otel’de büyük skandal!
banner610

Kocaeli’de kış turizminin merkezi olan Kartepe’de faaliyet gösteren tek otel olan Green Park Otel’de büyük bir skandal yaşandı. Kış döneminde büyük bir yoğunluk yaşanan otele müşteri olarak gelen bir kişi otelde kalp kiriz geçirdi. 

Gece saat 03:00 sıralarında meydana gelen olayda ismi öğrenilmeyen şahıs eşi ve çocuklarının yanında kalp kiriz geçirdi. Herkes otel doktorunun kalp krizi geçiren müşteriye müdahale etmesini beklerken otelde doktor olmadığı ortaya çıktı. Talihsiz müşteri otele çağırılan ambulansla hastaneye götürülmek istendi. Hastaneye ulaşamadan ise yolda yaşamını yitirdi.

Konuyla ilgili bilgi almak için aradığımız Kartepe Green Park Otel yetkilisi yaşanan olayı doğrulayarak, otelde doktor bulunmadığını, haftanın bazı günleri doktorun gündüz belli saatlerde görev yaptığını söyledi. 

Kartepe Green Park Otel gibi kış aylarında neredeyse hiç boş yer bulunmayan, şehir merkezine oldukça uzak mesafede olan ve yüzlerce kişiye hizmet eden böyle bir tesiste doktor bulunmaması tam bir skandal olay. Yaşanan bu acı olayla ilgili yetkili kurumların soruşturma başlatması bekleniyor.
 

Son Güncelleme: 07.01.2017 00:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emr 2017-01-05 19:02:49

Bizim ülkede once bırının olmesı gerek sonra arastırılması normal zaten

Avatar
osman 2017-01-05 23:15:19

doktor da olsa kalp krizi tanısını koyup aspirin çiğnetmekten başka napcak ki yine ambulansla hastaneye gönderecek

Avatar
ayhan 2017-01-05 17:52:04

akp oteli normal düşüncw takdiri ilahi derler yahu bu otel i kuran arınç nerde

Avatar
İsim 2017-01-06 08:17:56

Ben bu otelde daha önce çalıştım. Maalesef yasalar orda sürekli bir doktor bulunması gerektiği yönünde değil. Zaten doktor da her hafta gelmesi gerekirken 2 3 haftada bir geldiği oluyor. İnsan hayatı evet maalesef bu kadar ucuz. Revir var ancak bazı ilaçlar yok. Hemşire bulunduruluyor Ancak her şey ücretli misafirlere. Yasa değişip Zorunluluk gelmesi lazım. Bunun yanında tabi, sürekli bir doktor da bulundurulsa onun da haftalık izni olacaktır. O yüzden part 2. Doktor gerekebilir. Yasada bunlar düzeltilmeli

Avatar
Mustafa 2017-01-06 08:27:58

Geceleri doktor olmaması gayet normal. 3 vardiya doktor mu çalıştıracak otel?
Fabrikaların %95'inde bile vardiyalarda doktor yok.

Misafir Avatar
TEK vardiye 24 Saat 2017-01-06 11:19:30 @Mustafa

Fabrikadan hastaneye ulaşmak kolay ama dağbaşından,karlı-buzlu ortamdan hastaneye gidene kadar?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Biçare değiliz 2017-01-06 11:24:36

Bu tip dağbaşı otellere;anlaşmalı her gün 24 saatliğine ayrı bir doktor davet edip misafir statüsü uygulayıp gerekli durumlarda hastaya müdahale edilmesi sağlanmalıdır...Yani doktoru beleşe yedirip içirip misafir edeceksiniz o da gerektiğinde doktorluğunu ücretsiz yapacak...

Avatar