banner540
banner519
13 Ocak 2017 Cuma 08:51
Kandıra için acil kamulaştırma kararı!
Resmi Gazete’nin bugünkü sayısında yer alan karara göre, Kandıra’da 13 bölge için acil kamulaştırma kararı çıkarıldı.

Karara göre, Kandıra’da Bağırganlı, Eğercili, Gebeşlere, Hacılar, Hacımazlı ve Hacışeyh köylerinde bulunan parseller acele kamulaştırılacak. Kamulaştırmaların Kandıra’da yapılacak olan rüzgar enerji santralleri için alındığı öğrenildi.

Kamulaştırılacak alanlar şunlar;

Son Güncelleme: 13.01.2017 23:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MUHAMMET GÜCÜK 2017-01-13 10:22:04

Bunun altından başka bir neden çıkarsa hiç şaşırmayın

Avatar
Rüzgar Santral 2017-01-13 10:24:12

Hadi şimdi buna da karşı çıkalım,nümayişler tertip edelim...Muhalefet olsun.

Avatar
marko 2017-01-13 14:16:41

parsel sahipleri kimler acaba? bakalım... hele bir başlasın kamulaştırmalar...

Avatar
nusret 2017-01-13 21:29:48

baslarim kamulastiemasina kamulastira kamulastira koy kalmadi be

Avatar
İbrahim 2017-01-14 02:54:49

Neden hep KANDIRA Barajlarda Kandıra rüzgâr enerjisinde Kandıra Çünkü artık halkı kandırmak kolay paranın ucunu gösterdinmi muma dönüyor. Hazır paranın çabuk biteceğini hesaplamıyor.

Avatar
KANDIRALI 2017-01-14 03:06:08

Para peşin kırmızı meşin.Bir günde biter avcumuzu yalarız. Neden Barajda KANDIRA RÜZGARDA KANDIRA neden.

Avatar
Fikri 2017-01-14 11:24:26

Kandıra yı ikiye bölen başka bir örneği olmayan yolun daha iyi olması için sağını veya solunu kamulaştırma fikrini aklına bile getiremiyenler yukarıdaki kamulaştırma kararını kaşla göz arasında alabilmeleri düşündürücüdür. Bu benim de oy verip halen destek verdiğim hükümetimiz zamanında yapılırken nedenini soranlara cevap vermekte zorlanıyorum. Saygılarımla.

Avatar
Gandıralı 2017-01-16 19:51:31

Size iyilik yaranmaz olmuş alsınlar elinizden raiç bedelle de görün..Neymiş KANDIRANIN malı deniz yemiyeninkini yerlermiş

banner354

banner328

banner482