banner729
banner598
29 Mayıs 2017 Pazartesi 15:16
İzmit’teki o kafede bunu yapmak yasak!
banner728

İzmit Endüstri Meslek Lisesi’nin hemen yanı başında faaliyet gösteren Bilgem Kafe’yi bilmeyeniniz yoktur… Müşteri ilişkileri, işletmecinin ve çalışanlarının dostane tavırları ile bilinir Bilgem Kafe. Uzun yıllardır hizmet veren bu kafenin müdavimi de oldukça çoktur. Bu kafede mesela her cuma akşamı Türk musikisine gönül veren insanlar bir araya gelir, hem söyler, hem eğlenirler, hem de diğer müşterilerin kulaklarının pası silinir. Bu kafede duvara asılmış bir uyarı kimi müşterilerin dikkatini çekmiş. Uyarı yazılı değil, resimlerle yapılmış. Uyarıdan da ziyade aslında bir yasak söz konusu. Ve bu yasak sevgilileri kapsıyor sadece. Uyarı resimlerine göre karşılıklı oturmak ya da temassız yan yana oturmak serbest; samimi bir şekilde sarılmak ya da sevgiliyi öpmek yasak… Bu panoyu buraya asan işletmeci muhtemelen anlatmak istediğini tam anlatacak bir resim koyamamış buraya; çünkü resimlerde öyle ahlak dışı, diğer müşterileri rahatsız edecek bir durum görünmüyor.
Pek çok kez şahit olunduğu üzere kimi çiftler, çevresindekilere aldırış etmeden ipin ucunu kaçıran yakınlaşmalara girebiliyor bu tür mekanlarda ve bu durum diğer müşterileri rahatsız edebiliyor. Bu rahatsızlık işletme sahiplerine iletilebiliyor. Sanırız mekanın işletmecisi de bu pano ile bunun önüne geçmeye çalıştı…






Son Güncelleme: 30.05.2017 15:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
izmitli 2017-05-30 23:36:33

yorumları okudum yazacak çok şeyim var ama bu millet katiyen eğitilmezdir laf anlatmaya çalışmak boş geliyor en iyisi aziz nesin gibi yapıp aşağılayacaksın bu bağnazları

Avatar
Ayşe Kulislioglu 2017-05-30 13:29:29

Arkadaş herkes kendi arkadaşıyla niye ilgilenmiyo oraya seyir için mi gitmişler. Kendi arkadaşıyl konuşmak varken gözetlemek niyeee. Ama sevmek kerkesin harci degil . Kin kusmak kolay

Avatar
recep karanfil 2017-05-30 12:00:07

Arkadaşım sevgiliniz olabilir sıkıntı yok ilk defa mı sevgili yapıyorsunuz da bu hareketleri yapıyorsunuz biraz ahlak kurallarına uyun sonrada görme iş yapmayın mekan işletmecileri de haklı bu durumda daha büyük tabela yaptırsa yeridir

Avatar
Darıca'lı 2017-05-30 09:51:38

Engin Bey' e katılıyorum ve mesajını aynen yapıştorıyorum gözünüze girsin bu yorum sevgisiz yaratıklar:
Olanı var olmayanı var sözünde ki olmayanların kıskançlık duygusuyla edindikleri ahlak bekçiliği sendromunun klişeleri kelimeleridir edep haya ahlak toplum ayıp günah.... Altında yatansa kıskançlık baskılanmış yetişim özgüvensizlik ben birey ve ait olamama duyguları... Devamında kin nefret ve düşmanlık... Halbuki aşk ve sevgi çoğaldıkça kin ve nefret azalmaya mahkumdur. Sevmeyen ve sevilemeyen insanların tepkisidir bu yasaklar ve eleştiriler...

Avatar
Misafir 2017-05-30 01:51:34

Ben de gazeteci arkadaşın niyeti kötü değil ama başlık yanlış hepimizin uyması gereken toplum ahlak kuralları örf anane ve geleneklerimiz vardır uymayanlara bunları hatırlatmak hepimizin görevi başlıktan anlaşılan sanki bu tür olayların dışarda serbest sadece bu kafede yasakmış gibi ima edilmesi hoş değil

Avatar
Cemal 2017-05-30 01:49:18

adamsın be sana helal olsun , kazancın bol ve bereketli olsun . Fikrin ile zikrin daim olsun

Avatar
Mürsel @Türkoğlu 2017-05-30 00:44:43

Ben burada eleştrici bir taraf göremedim açıkçası bence gazetede beğenmiş aslında ve haber yapmak onların işi ben kötü bir tarafını göremedim bence mekan sahibi iyi yapmış

Avatar
Türkoğlu 2017-05-29 23:51:05

İşletmeci arkadaş bu mesajımı okuyorsan sana helal olsun. Yolundan asla vazgeçme. Bunu haber yapıp cafeyi eleştiren zihniyetede yazıklar olsun.

Misafir Avatar
Mürsel 2017-05-30 00:44:43 @Türkoğlu

Ben burada eleştrici bir taraf göremedim açıkçası bence gazetede beğenmiş aslında ve haber yapmak onların işi ben kötü bir tarafını göremedim bence mekan sahibi iyi yapmış

Beğenmedim! (0)
Avatar
Engin 2017-05-29 17:50:53

Olanı var olmayanı var sözünde ki olmayanların kıskançlık duygusuyla edindikleri ahlak bekçiliği sendromunun klişeleri kelimeleridir edep haya ahlak toplum ayıp günah.... Altında yatansa kıskançlık baskılanmış yetişim özgüvensizlik ben birey ve ait olamama duyguları... Devamında kin nefret ve düşmanlık... Halbuki aşk ve sevgi çoğaldıkça kin ve nefret azalmaya mahkumdur. Sevmeyen ve sevilemeyen insanların tepkisidir bu yasaklar ve eleştiriler...

Avatar
misafir 2017-05-29 16:21:07

Gayet güzel bir tabela bunun neyini eleştirdiniz. Hepimizin oğlu var kızı var ( maalesef oğlumuz yaparsa delikanlı kız yaparsa o....) en güzeli herkesin toplum tarafından kabul görmüş genel ahlak kurallarına göre yaşaması.

Avatar
Ragıp Yazıcıoğlu 2017-05-29 15:37:12

Hani Haksızda değiller. İpin ucu kalmamış, tamamen kaçmış.Bırak kafeleri, Yürürken, Dururken, Parklarda, Kaldırımlarda, Toplu Taşıma Araçlarında Adeta,Hiç Saygı, Utanma,Edep, Haya KalmamışKalmamış

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482