banner768
banner598
banner749
07 Ağustos 2018 Salı 13:33
İzmit’te çaresizliğin fotoğrafı!
banner728
Yazılıyor, çiziliyor… Sosyal medya bu meseleyi konuşuyor. Yetkililer, elinden gelenin en iyisini yapmadığı için çözümü vatandaş kendi üretmeye çabalıyor. Bakın bu fotoğrafa, çaresizliğin fotoğrafı bu. İzmit’in en modern mahallelerinden Yahya Kaptan’da çekildi. Sözüm ona Avrupa kenti İzmit’te çekilen bu kareye gülelim mi, ağlayalım mı bilemedik! Alt yapısı bozuk olmasından dolayı sürekli sel baskınlarına maruz kalan kentimiz, sivrisineklerin istilası altında. Belediyeler, gerektiği gibi ilaçlama yapmayınca insanlar, ölümcül hastalıklara da sebep olduğu bilinen sivrisinekler tarafından saldırıya uğruyor. Pek çok kişi hastanelere akın ederken daha önce benzerine rastlanmamış kangreni andıran morluklar göze çarpıyor. Yahya Kaptan’da vatandaşın biri sivrisineklerden kurtulmak için bakın ne çözüm bulmuş! İzmit aşığı Hüseyin Erol’un paylaştığı fotoğraf karesinde, vatandaşın topladığı kuru otları yakarak dumanla sivrisinekleri kaçırmaya çalıştığı görülüyor. Vatandaşın kaşınmaktan bu fotoğrafa dahi gülecek dermanı, morali kalmadı.

Çaresizliğin fotoğrafını Hüseyin Erol, şu sözlerle paylaştı:

“İşte memleketin hali... İzmit'i Avrupa ve turizm kenti diye yutturanlara gelsin bu kare… Burası Yahya Kaptan. İzmit'in en nezih ve çağdaş mahallesi sözüm ona. Ama vatandaşın durumu bozuk. Bakmış sivrisineklerle mücadele eden yok, gelen giden bir belediye yetkilisi yok. Kendi yöntemini kendi bulmuş. Bahçede ot yakıyor. Güleyim mi, ağlayayım mı bilemedim?”

Son Güncelleme: 07.08.2018 16:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İZMİTLİ @Bilgin 2018-08-09 11:13:08

oy vermeyin o zaman seçim zamanı geliyorlarsa..

Avatar
Bilgin 2018-08-08 14:31:10

Az önce izmit belediyesini aradım beni büyük şehire yönlendirdiler.Orhan mah. ilaçlama yapılmıyor.İzmit belediyesi topu taça atıyor.Secim zamanı kapı kapı dolaşan zihniyet hizmet zamani, büyükşehir belediyesini arayın biz ilaçlama yapmiyoruz cevabı veriyorlar.Çalışınca oluyor demi?

Avatar
Bilgin 2018-08-08 14:22:08

ismim Bilgin Yaraşır.Orhan mah.de ilaçlama yapılmadı.İzmit belediyesini aradım beni büyükşehir belediyesine yönlendirdiler.Vatandaş olarak çaresiz kaldık.Nerde bu belediye?secim zamanı oy istemeyi biliyorsunuz ama hizmet vakti vadandaşı unuttunuz

Misafir Avatar
İZMİTLİ 2018-08-09 11:13:08 @Bilgin

oy vermeyin o zaman seçim zamanı geliyorlarsa..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Osmanlı Torunu 2018-08-08 10:45:30

Az kaldı arkadaşlar nevzat la Karaosmanoğlu Allah'ın izniyle belediye lerde kaybedecekler bakın göreceksiniz inşAllah... Defolup gitsinler Amin amin amin.....!

Avatar
Mustafa 2018-08-08 09:41:17

Çok yanlı haber yapıyorsunuz. Brlediue eminim bu sorunu çözmek için elşnden geleni yapıyordur. Mesela İspanyayanın herhangi bir şehrine (tüm masraflar halkın cebinden çıkması kaydıyla) kendilerinş feda edip araştırma inceleme gezilerine çıkabilir. Bir fırsat verin onlara...

Avatar
Ak millet 2018-08-07 18:58:17

Sivrisinek sağlığa iyi gelir cildi gençleştirir durmak yok yola devam

Avatar
Kaan 2018-08-07 18:07:50

Ya su işe bir çözüm bulamadılar kollarımız yara içinde belediye calısanlarına sesleniyorum bir çare lütfen

Avatar
cemile 2018-08-07 15:09:42

ha ha ha hiç güleceğim yoktu. resmen tütsü bu. yurdum insanı işte. helal olsun

Avatar
kerem 2018-08-07 14:47:49

izmitin her yeri böyle. sivrisinekten geçilmiyor. bu yaz biz haram oldu. garibim vatandaşda ne yapsın, çözüm için bir şeyler yapılmayınca kendi işini aklınca görmeye çalışıyor.

Avatar
Azer 2018-08-07 14:04:25

Gercekten oyle baskan her yerde boy gosteriyor fakat vatandasi sineklere yem ediyor oturamiyoruz balkonlarda heminle 1kez gormedim ilaclama aracini

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482