banner768
banner598
banner749
19 Temmuz 2017 Çarşamba 10:12
İzmit’te 13 esnafa yasal işlem yapıldı!
banner728

İzmit’te esnaflar kan ağlıyor… Hemen hemen her gün irili ufaklı bir işletme kapanıyor. Özellikle Yürüyüş Yolu çevresinde onlarca kapanmış, üzerinde kiralık ya da satılık yazan dükkan görmek mümkün. Esnaflar, bu noktada farklı yollar seçerek ayakta kalmaya çabalıyor. Küçük dükkanlar, malzemelerini sergilemek için dışarıya alıyor, kafe tarzı yerler de kaldırımlara masa sandalye çıkarıyor. Ama bu yasak! İnsanların kaldırımdan geçişini zorlaştırıyor, bu nedenle de bu işgal sayılıyor.
Bu yasağı delen esnaflara İzmit Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, uyarıda bulundu.

Özellikle şehir merkezinde kaldırım işgaline karşı çalışmalarını sürdüren zabıta ekipleri, tüm uyarılara rağmen bazı esnafların kaldırımları işgal etmeye devam ettiğine hatırlatarak “Kaldırımların yayalar için olduğunu unutmayalım. Esnaflardan kaldırımları işgal etmemelerini istiyoruz. Bazı bölgelerde işi öylesine ileriye götürüyorlar ki kaldırımı tamamen işgal edip yayalara yürüyecek yer bırakmıyorlar. Bu tür olumsuzluğa izin vermemiz mümkün değil” dedi. Yapılan kontrollerde kaldırımları işgal eden 13 esnaf hakkında yasal işlem yapıldığı kaydedildi.
Evet, zabıta müdürlüğünün açıklaması böyle. Bir tarafta daha fazla iş yaparak ayakta kalmaya çalışan esnaflar, bir yanda kaldırımlardan geçmekte zorlanan yayalar; diğer tarafta ise yasaların gereğini yerine getiren zabıtalar…


Son Güncelleme: 19.07.2017 16:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayrıcalıklı muamele 2017-07-20 17:00:54

Para verip kaldırım işgal etmek serbest vermeyene yasak.böyle adaletin içine......

Avatar
Osman 2017-07-20 15:04:36

Körfez Eşref Bitlis caddesi ne gelin kaldırımlar da araçlar yayalar yolda, galeri araçları, kahvanelere gelen müşteri araçları yüzünden insanlar kaldırımları kullanamaz durumda

Avatar
Huseyin 2017-07-20 08:14:59

Birde murat açık öğretim kuşunun ara sokağına gelse su görevliler bırak yaymayı araçla geçilmiyor.

Avatar
ozlem 2017-07-20 02:14:00

bulan belediye perşembe pazarına giderken oradaki kafeleri beş geç çekerken sorun yok ama küçük esnafı yok et bu nedir Allah belânız versin inşAllah

Avatar
Harbi kocaeli 2017-07-19 22:43:23

Yuruyus yoluna bakın.sanat okulu mevkiinde cafeler kaldırımla birlikte yolları bile istila ediyorlar.siz tutmussunuz kuçucuk çay ocaklarını boşverin bu işleri uğrasmayın bu insanlarla...

Avatar
Canan 2017-07-19 20:16:26

Büyuk isimli kafeler çadır kurmuş kaldırima önce onlari kaldırsınlar sonra küçük esnafa gelsinler.

Avatar
Kamil 2017-07-19 16:19:37

Iyi yapmışlar

Avatar
Murat 2017-07-19 12:19:39

Biraksinlar nerde gariban var onlara gucu yetiyo zaten kac kafe var buyuk isletme olarak onlara sesleri cikmaz

Avatar
Yersen 2017-07-19 12:02:25

Önceliğiniz cafeler olsun ozaman kaldırın cafelerin dışarı koyduğu masaları görelim kaldırmayıda geçtim kaldırımda insanlara birazdaha yer açsınlar 2 kişi yanyana yürüyemiyor

Avatar
Muhsin 2017-07-19 11:57:24

Mahvettin karaosmanoğlu bizi!!!

Avatar
Ahmet 2017-07-19 10:55:09